-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
Srácok!
Ha elviszem a kiszemelt autót állapotvizsgáltra, szerintetek megkapom az előéletéről az infókat, ha előtte németbe és szlovákba volt az autó?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
tresh
veterán
válasz tomcsi23 #131667 üzenetére
Ha a Leon mk1 középkonzoljat befogadna a májam....Már rég ment vona a tdi és helyette az 1.8t leon lenne szénné reszelve,de csak kamu 4 kérek hajtással Kurv@ szerethető gépek, benzinesek közül csak az kéne VAG vonalról. Havernak G4 be van és gusztustalanul megy persze nulla tartalékkal
(#131685) MunezXBK: egy jó chip és hibátlan
[ Szerkesztve ]
-
oszy
veterán
válasz Speeedfire #131651 üzenetére
16,5 cm
[ Szerkesztve ]
Szinte ÚJ Seagway Ninebot F2 PLUS eladó ! !
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok.
Most vettem észre, hogy az anyós ülés fölött ki lett égetve a tetőkárpit cigivel - gondolom a legelső, olasz tulaj műve - és most egy tenyérnyi helyen kezd elengedni. Mit lehet tenni - kapocsbelövőn kívül?( )
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
i-sti
senior tag
-
MunezXBK
nagyúr
válasz sirszevenap #131683 üzenetére
Passatban próbáltam az 1.6-ot, borzalom.
-
sirszevenap
addikt
válasz i-sti #131681 üzenetére
Ha lehet Audinál maradnék, mindig vágyam volt egy, ha tehetem inkább az lenne!
(#131682) molnarpeter: Tudom tudom, CR-es legyen , 2010 utáni. Ha jól jegyeztem meg
Maradni fog akkor szerintem az 1.9 PD TDI vagy ha ilyen 2009-es orrú A3-ast kapok és az mint jelen esetben is 1.6, akkor az lesz! Ez úgy is akkor dől el, mikor odamegyek és meghajtom őket. Hátha lesz mondjuk városon belül mindkettő és látni fogom mennyire lomha az az 1.6 nekem, vagy nem!
Bankkártyával? Hát persze!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sirszevenap #131675 üzenetére
2.0 TDI is van jó, csak az nem fér bele a keretbe (pénzben és/vagy korban).
1.6 benzin: én abszolút nem tudom, hogy MPI vagy FSI, illetve jó/rossz, remélem a többiek megszakértik a kérdést
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
-
CharlieDrop
veterán
válasz sirszevenap #131675 üzenetére
Ja, csak te PD-ket nézel, én meg 2012-es CR-t
Én nem venném meg 1.6-al, de az biztos, hogy igénytelen egy motor
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
F_Zolee
veterán
válasz Speeedfire #131627 üzenetére
Bárcsak ennyit forogna az enyém is.
-
i-sti
senior tag
-
sirszevenap
addikt
válasz CharlieDrop #131674 üzenetére
Engem annyira beszélnek lefelé a 2.0 TDI-ről ahogy láthatod is. De hiszek nekik, rosszat csak nem akarnak én meg nem értek hozzá! 1.9 PDTDI ami még szóba jöhet. Sajna 1.6-os 2009-es nagyon kevés van, első olyan ez amit találtam. Kizárt hogy 2 hétig meglesz, de lehet szerencsém lesz!
Bankkártyával? Hát persze!
-
CharlieDrop
veterán
válasz sirszevenap #131670 üzenetére
én ma néztem egy 1.6 TDI-t, hát... kár volt
Pénteken egy 2.0 TDi-t amit kérdeztem is, az meg lehet nem túl jó állapotú DSG-s, de azt hiszem azt elviszem állapotfelmérni, hátha túlparáztam csak...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
troger911
tag
Üdv!
Van egy Seat Cordoba-m (6L) 2007-es 1.4 diesel, 80 ló. Szeretnék bele tempomatot, mert sokat pályázok. Tudtok valakit Pécs környékén aki esetleg foglalkozik vele? Leírást találtam, meg Pesti és Győri szerelőket. Bajusz kapcsolót hol érdemes beszerezni? Köszi! -
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #131631 üzenetére
Szép estét!!
No, elsőre le kell szögeznem, h nem mostam a motorteret!
Annyi igaz, h a kocsi bal oldalán egy pici darab ki van törve abból a műanyagból ami végigfut a szélvédő alatt, ezt nem olyan régen vettem észre, és azon a részen az átlagnál többet pacsálatam, mert ott végig fut valami csatorna szerű és meg szokott állni benne a hab.
Mentem vele cc. 500km-t sok-sok leállással és indítással. Makulátlan a gépsárkány. Leállás után hallani, h dolgozik az EGR! Nem nézték meg az üza szűrőt, azt mondják, h stabil a nyomás.
Én az este annyira el voltam tönnyenve, h már az utód típust kerestem, de ma amikor ismét beültem a paszulyba, körbe ért a szám és "adja el a tököm"-el nyugtáztam, h szeretem!!!
do3om : Nem így próbálkozott, nem kapta el, csak forgott az önindító, de olyan könnyedséggel, h azt hittem, semmit sem hajt, sima elektromotor zaj volt és semmi más.
Mindenkinek főleg Máginak köszönöm az együttérzést, és ötleteket.
Jó kis csapat jött itt össze!
Arra vagyok kíváncsi már csak, h mennyi ideig fogom használni hiba nélkül?Joe
-
sirszevenap
addikt
válasz CharlieDrop #131669 üzenetére
Ja, ma láttam meg, tegnap még nem volt és itt is van a közelbe.
Bankkártyával? Hát persze!
-
CharlieDrop
veterán
-
sirszevenap
addikt
válasz molnarpeter #131654 üzenetére
Benzinesekre is ennyire oda kell figyelni? Pl ERRE?
Bankkártyával? Hát persze!
-
tresh
veterán
válasz tomcsi23 #131663 üzenetére
1.8 T kotró 225 le bőven jó 2005 utcsó kiadást néznék. Azt szervizre se vészes és még megy is ha kell
Mági
Output teszt lemegy de a olajhőmérséklet mérőt nem mozgatja meg. Igaz a voltmérőt se, de az amint kapja gyújtást beáll 12,x V- re. Amúgy az olaj mutató is nulla pontra áll gyújtás után. Szóval azzal nem lenne gond. Tuti dirket jön az az egy szál kábel? Óracsoport pinout szerint az gyárilag ki van kábelezve, legalábbis az enyémen ki volt. Neki minden ugyanúgy volt mint az enyémbe.
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #131661 üzenetére
Mit?
Már írtam fordulatokat, ha ez a kérdés.
Hangszórót passzolom, gyári van bent.Munez: TT-ből a háromkettes Vagy hát marad a sor4 turbi.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok.
Mennyit kérhetnék ezekért a gumikért? ( Újan raktam fel a kocsira )
Firestone, 2016.Februári gyártmány, Május közepén került fel a kocsira. Nyári gumi. Juniustól szinte alig használtam a kocsit, kb Junistól - Szeptemberig nem mentem a kocsiba 1000 Km-t.
A gumi mérete : 195/65 R15
Mennyiét kérhetnék értük?
-
Kiskokó
veterán
válasz Speeedfire #131627 üzenetére
Teljesen normális szerintem ennél a motornál.
Bocs elnéztem, haverod kocsija az 1.9 nem a tied.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sirszevenap #131648 üzenetére
részecskeszűrő -
Motorkód ügyében kérj fotót a szervizkönyv első oldalára, vagy a pótkerék mellé ragasztott matricáról, azon rajta lesz a felszereltség is kód szerint (csak az alvázszámot cenzúrázd, ha feltöltöd valahova esetleg ) -
Coyot
őstag
Csókolom
Sikeres Isofix beszerzésen vagyok túl juhu - aki esetleg keresne, nem - nincs sehol, kb 20 bontón voltam túl facebook csoportos bontós embereknél szintén nem volt épp - így maradt az "olcsó" megoldás.Visszakeresve láttam hogy a Jurid fékek nem lehetnek rosszak, kérdés hogy Jurid vagy Bosch? nincs sok különbség köztük árban ki melyiket tenné? Cserélem a betétet és tárcsát is.
Valamint egy igen jó kérdés:
Jobbra alászedve mikor kicsit erősebben megindulok vagy akár megállás nélkül is kereszteződésbe kikanyarodom ilyen hülye búgó hang mintha csapágy lenne, de ha csak jobbos kanyarnál és csak nagyobb gáznál, lehet még féltengely is vagy egyéb tipp esetleg?Ja és Passat kombi 1,9PD AVB
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Speeedfire
félisten
Nem tudja valaki, hogy a 2002-es leon-ban pontosan mekkora hangszóró fér bele az első ajtóba? 16, vagy 16,5? Nem találom a neten.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
bmwsan
senior tag
válasz sirszevenap #131648 üzenetére
Ahogy molnarpeter kolléga is írta, az 1.9PDTDi biztosabb választás, nem kell vacakolni, hogy milyen PD elem van benne(BOSCH-Siemesn-Continental), illetve az oljapumpa meghajtásával sem.
BXE motorkód esetén viszont, számolni kell a hajtókarcsapágy cseréjével nem nagy tétel, a komplett készlet 50k körül mozog.A kocsi kis képek alaján szép, úgy tunik, hogy nem csak tulajdonosa, hanem gazdája volt.
[ Szerkesztve ]
-
brekes
tag
Sziasztok, adott egy 5-ös Golf Plus 1.4 16v, álló helyzetben és menet közben is sípolni szokott. Semmilyen lámpa nem világít a műszerfalon, csak aminek kell... Videó ITT. Nem tudjátok mi lehet a probléma?
-
sirszevenap
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sirszevenap #131646 üzenetére
1.9, DPF nélkül. Hajtórúdcsapágyak cseréje kellhet.
-
sirszevenap
addikt
No akkor újabb kérdés. A3-ból 2,5 millióig jöhet az 1.9 PD TDI(105 ló)? Vagy abból választhatom a 2.0-át ami 140 ló?
Bankkártyával? Hát persze!
-
momo2828
tag
Jöttem én is egy problémával hozzátok, úgy látom ez egy ilyen időszak..
"Nagyobb" terhelés után - értsd, 4 ezres fordulat felett pár előzés, vagy kicsit dinamikusabb vezetés után - felvillan és besípol az olajos kanna az óracsoport közepén. Jellemzően mikor kicsit lazíthat a motor, üresben gurulás vagy dombnak lefele. Kb. 10-15 mp villog, de mire leállhatnék vele, eltűnik. Tegnap voltunk hosszabb úton, akkor jött elő. Azt hiszem egy alig hallható sípoló hang is megjelent, de ennek nem tudom mennyi köze van hozzá. Csináltam még egy képet, ennyi gyanúsat látok.
Hasonlóval találkoztatok már?
(1.6 16V, AZD) -
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
Mostnában nem nagyon olvastam a topikot kicsit el voltam havazva. Kátom idoközben Mágus kollega is visszatért.
Ez idoalatt nálam is történtek változások a vassal:
- a klíma nem fúj hideget
- volt egy termosztát csere
- a motorházetot vmi majomjárdának nézte és átsétált rajta, a két él behorpadt, egyiket sztem jégkáros simán kihúzza,a másik élnél hullámos lett a lemez
- kéziféket nem használom, sárgán világít a muszefalon, vagy az egyik motor adta meg magát, jobb esetben a kapcsoló
- a vezetoldalon eltunt az ulesfutésùgy ahogy jön a jó, mehet digra kocsi, illetve jégkáros, szokásos 10ezres olaj+szuro, levegoszuro, uzemanyagszuro csere, illetve pollenszuro csere.
Nyári gumi kétséges, hoygy elbír-e egy nyarat.
Esetleg valakinek van tapasztalata 205R16 méretben , hogy miylet lenne érdemes?Szép kiadásokkal teli tavasz elénézek
-
mmdms
addikt
válasz Speeedfire #131640 üzenetére
Ja hogy benzines.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #131634 üzenetére
Ezt meg kellene néznem, hogy hogy van bekötve eredetileg, de szerintem egyenesen az óracsoportba van kötve, nem az ECU-ba. Szóval az óracsoportban keresném az értéket, ha nem mozdul a mutató, akkor valahol kábel hiba van...
Az output tests mozgatja a mutatót az óracsoportban?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Mági!
Olajgomba hőmérsékletet tudok nézni VCDS-el ? B5 Afn A4 99'. Gomba a helyén, gyárilag ki volt kábelezve. Csatik a helyükön. Még is cseszik működni az óracsoport szerint. Gyújtás alatt csati le + negatív és meg se mozdul a hőfokmérő műszer. Lehetséges lenne hogy az ECU-tól az óracsoportba nincs kábelezve ? Sajátomba csak bedobtam aztán köszöni ment magától. Az óracsoport tuti jó kell hogy legyen enyémbe volt. Köffi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz Speeedfire #131632 üzenetére
90 lovasokba sajna ilyen rövid a váltó. A passatomba is ennyit forog,az viszont meglepő hogy ilyen 700 km után kér 1-2 deci olajat 5w40-es olajból, nálam 7-8000 km után kér annyit.
Benéztem, nálam 180@4000 rpm de a 130@3000 stimmel.[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
CharlieDrop
veterán
válasz simonjoe #131629 üzenetére
Hú, egyszer volt ilyen, úgy 18 éve, még haverom hármas Golfjával
Szar üzemanyagot tankoltunk és eltömődött a szűrő. Ha állt 20-30 percet megint el lehetett indítani, addig csak krehács...persze nem hiszem, hogy most is ugyanez a szitu, mert kb. picit bonyolultabb a te motorod egy akkor 1.3-hoz képest...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
simonjoe
őstag
Mágiiiiiiiiiii!!!!
Vazzzeee, reggel beült a szerelő a kocsiba és pöcre indult!!!!!!!!! Most akkor mi a fax van??
Így rohadtul nem merek elindulni vele sehova, rosszabb mint egy csökönyös szamár, lerághatom a tíz körmöm, h mikor és hol fog ott hagyni a "nem akarok indulni" viselkedésével. Most elmegyek, pályázom vele egész délelőtt, oszt meglátom, de szerintem csak a gázolajat fogom fölöslegesen égetni.Joe
-
tomcsi23
veterán
válasz Speeedfire #131627 üzenetére
Páran raktak alá dízeles váltót.
Amúgy nem 120-nál van 3000 és 160@4000...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
Két Audit szeretnék véleményeztetni ha esetleg valakinek van kedve rájuk pillantani:
1eske - ha gyári a xenon akkor nem kellene a lökösben mosónak lenni?
2eske - ez a rökáró (sic!) vajon gyári vagy utólag rakták bele? Alvázszámmal tudom csak chekolni? Ha igen tudnátok dobni egy oldalt ami VIN alapján kidobja a gyári felszerelést?
Köszöntem!
-
F_Zolee
veterán
válasz Speeedfire #131611 üzenetére
3k-t forog 130nál?
-
Lacess
tag
Tényleg, ha már Audi Ax, Ay meg PumpeDüse...
Már egy ideje érdekel a dolog, hogy a második generációs A3 (8P) 105 pacis 1,9 Pd-vel szerelt változatai azok mind DPF-el szereltek?
Valamint azt is jól tudom hogy 1,9 Pd-t nem szabad DPF-el venni?Valahogy mindig bejöttek ezek az A3 8P Sportback-ek...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sirszevenap #131617 üzenetére
Lehet PD-t venni, csak 1.9 legyen
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #131617 üzenetére
Rosszul hallottad, nem lehet PD-t venni. Olvasd el a téma összefoglalót. Nem csak a PD elemekkel van ott baj.
A másik baj, hogy 2.5M-ért rendes passat sincs, nem hogy A6.
[ Szerkesztve ]
-
sirszevenap
addikt
válasz i-sti #131616 üzenetére
Az a baj az A4 műszerfala és az A6 - é ég és föld! Sokkal jobban tetszik az A6.
(#131614) Mágus2: Értem, köszönöm! Mit ajánlasz / ajánlotok 2,5-ig ebben az esetben? Az a baj, hogy mind 2007 körüli ebben az árban amit nézek, gondolom azok PD-sek. Hallottam, hogy lehet PD-t venni, csak arra kell figyelni milyen a porlasztója. Ha siemens, akkor felejtős, ha Bosch akkor eredeti német. Mi igaz ebből?
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
i-sti
senior tag
válasz sirszevenap #131612 üzenetére
Szerintem minél nagyobb a szám az A után annál drágább a fenntartás is.
M. Péter: Kérdezd meg Piwi és AsusBoy-t. Ők is 2.0 A4eket koptatnak.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #131609 üzenetére
Összességében a 3.0 tartósabb. Nem a menet teljesítményével van a baj a 2.0-nak, hanem a megbízhatóságával.
2.0-ból csak CR TDI-t vennék. PD-t nem. 2008-ig mind PD, utána talán a passat kapta meg elsőnek a CR motorokat. 2010 utániak már jobbak. A3-ban volt 140 lovas PD BKD kóddal, az az egyedüli amit meg lehet venni. Az a motor volt octaviaban, golfban, leon2-ban.
[ Szerkesztve ]
-
sirszevenap
addikt
válasz i-sti #131610 üzenetére
Néztem persze. Sőt az A3 -at sem vetem el igazából! Csak a megbízhatóságtól félek kicsit, meg az alkatrészek árától... Mindenki mond mindent. Sosem volt ilyen "nagyvérű" kocsim, aztán mindig vágytam egy ilyenre. Kicsit másabb a mostani Cordobám-hoz viszonyítva, amivel persze semmi gond, csak a szüleimnek szeretném meghagyni. Most elég sok hiba kijött rajta, mivel a munkahelyemre napi 100km-t járok és nem épp barátságos utakon. Havonta jönnek ki pl olyanok, hogy csapágyas lesz valamelyik kerék stb. Míg nem jártunk vele ennyit, semmi baja nem volt. De ilyen ez!
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
Speeedfire
félisten
A golf3 után (egyelőre még együtt) újra itt a csoportban.
Össze lett hasonlítgatva haver 1.9 pd leonjával, az már a facelift. Azért van 1-2 dolog ami nem lett volna rossz.
Pl hiányolom a fogyi mérést, nem mintha érdekelne, de jó lenne tudni, hogy kb mennyit tudok még menni vele.
A nagy lökösök sokat dobnak a kocsin.
Lehet, hogy csak én érzem furának, de 130/150 tempónál a 3000/4000 fordulaton volt. Kicsit sokallom őket, utazóhoz képest.
Illetve akitől vettem azt monda, hogy ő 5W40-et töltött bele még most is, mert hogy jobban kíméli a turbót és inkább ráöntött 500-600km-enként 1-2dl-t. Ez valid? Illetetve, hogy a mol nem annyira jó a motornak, emiatt inkább a shell-hez járt.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
i-sti
senior tag
válasz molnarpeter #131606 üzenetére
Nekem most 174 ezer van benne. Eddig semmi gond
(#131609) sirszevenap: Ugyan ilyen árban A4? Jóval könnyebb. Nem kínlódna úgy a motor.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
sirszevenap
addikt
válasz Mágus2 #131608 üzenetére
Igazából barátomnak egy ugyan ilyen van, csak nem avant. Nekem úgy tűnt szedi a lábát. Nem sportkocsit keresek, azt azért hozzátenném!
Megbízhatóság szempontjából milyenek ezek? Alkatrészek úgy tudom a 2 ezres tdi -be gond esetén jó árban szerezhetőek (többek között ezért is ez lenne a választásom).
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #131607 üzenetére
Ilyet csak 3 literessel érdemes venni. Kicsike bele ez a motor.
molnarpeter Biztos hogy érintett és van benne ez a tengely, elvileg ebben a 3. generációs modul van, ami a leg tartósabb, de az sem örök élet.
[ Szerkesztve ]
-
sirszevenap
addikt
Sziasztok!
Ilyen A6-osokba gondolkodok mostanában. Érdekelne a véleményetek, hogy megéri e, mire érdemes figyelni, stb
Ennyiért esetleg más? Jobb választás?
Bankkártyával? Hát persze!
-
molnarpeter
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest