-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #130291 üzenetére
A "doktorüzem" az ilyen sajnos. Az autó van értünk és nem fordítva szerencsére.
A turbós ezt nem tolerálja tudom, a szívó jobban de azzal kell főzni ami van.
Egy Mazda 6 2,5i-nek hidd el sokkal jobban örültem volna és tovább is bírta volna.mod:
8th: Igen. Azt viszont nem tudom mi van ha külön kéred, hogy ne frissítsenek...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
draco31
veterán
válasz Mágus2 #130282 üzenetére
Megoldódott, a kocsinak a vele adott használati utasításában volt a kód, csak nem a fejegység résznél, hanem más témakörnél.
Nem tudom hogy lett benne, közben 4 hasonló korú Fabia tulajt kérdeztem, mindegyiknek ilyen van benne amióta átvették a kereskedéstől null km-esen. Ezek közül az egyik teljesen fapad, csak vonóhorgot kért. JL -el kezdődő rendszámok.[ Szerkesztve ]
ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
Magnum_
nagyúr
knorbinak. Obiban ennyi.
Itt is megvolt ugyanaz a hologram, mint az enyemen meg a teszkoban.
Jo regota ott lehet, ha rnnyire poros[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #130288 üzenetére
Nem volt kímélve... Elég sok rövid városi út amikor A-ból sietni kellett B-be. Szóval nem éppen kímélőben volt használva. Mentségére szóljon, hogy csak kb 4 év után kezdte el csipegetni az olajat. 6 évesen már elérte az 1000 km / literes szintet. Akkor elszakadt a vezérlés és kukás lett a motor (szerencsére az már nem nálam).
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mentolka #130276 üzenetére
nincs általános egyetértés a kokszosodásban 1.8 2.0 esetén.
múltkor hajam égnek állt, amikor irja a nagytudású nepper, h 1.8TSIből nála volt kettő, ami ette az olajat, de a 2.0 meg nem.a környékemen egyik se eszi, viszont vigyáznak is rájuk. és kokszosodás se volt még egyiken se.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz draco31 #130281 üzenetére
Hidd el, hogy nem gyári, akkriban Skoda symphony volt a gyári rádió.
Bármi más van benne, lehet hogy a márkaszerviz rakta be, de NEM GYÁRI SKODA RÁDIÓ. És kódolva sincs szerintem. Kérdezz meg nyugodtan egy márkakereskedést.
[ Szerkesztve ]
-
draco31
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Viperator #130277 üzenetére
Egy féle van, csak sokan nem tudják. 2010 után csak 1.8TSI van.
kaszaking Sokféle találat a sokféle gyártó miatt van, a cikkszámot az autógyár adta meg, ennek megfelelően különféle gyártóktól lehet választani.
[ Szerkesztve ]
-
Viperator
őstag
válasz Mágus2 #130275 üzenetére
A régi Golf IV-hez egy vastag polúsú az ajánlott (gyárilag). Két éve vettem ilyet (Bosch). Állítólag, hogy a többpolúsú nem valami jó (azaz nem szikrázik rendesen, mert vékonyak a szálai)...
Mágus: kétféle van és mi a különbség? (1.8 TFSI vs 1.8 TSI)
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Mentolka
senior tag
Sziasztok,
Szerintetek, érdemes megvenni Golf V GTI-t manapság (2.0 TFSI?)? Valami kokszosodásról beszéltek itt nekem - ez mennyire jellemző? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz kaszaking #130274 üzenetére
Ez való bele. 101000051AA Ezt tenném bele én is.
Mentolka Keress vissza a fórumban, volt már téma.
Viperator Valamivel jobb, mint a 2.0, de az olajat ez is fogja csipegetni, és a magasnyomású pumpa is kikopik benne a vezérműtengellyel együtt. Egy ilyen móka 5-600 euró. Ezzel ha számolsz, nem érhet meglepetés. Egyébként nem rossz motor, ha vigyáznak rá.
[ Szerkesztve ]
-
kaszaking
tag
Mágus!
Gyújtógyertya ügyben tudnál segíteni? A bosch super 4 (4 pólus) gyújtógyertya jobb valamivel mint egy 3 pólusú gyertya? NGK volt benne, 1,5 éve le lett cserélve Boschra de láttam van a boschnak 4 pólusúja.
Érek vele bármit is vagy hagyjam? (Audi A4 1.6 1996 ADP) -
draco31
veterán
Hello!
Hátha illik ide a gondom, vagyis a szomszédomé.
2006-ban vett Skoda Fadia szalonból, első tulajdonosa, akkot cserélt, és a gyári SONY CDX-S2000C fejegysége azóta nem nagyon reagál semmire sem, csak vízszintes vonalak vannak a kijelzőjén. Mondtam neki, hogy biztosan a kód kellene neki, de nem tud ilyen kódról, korábbi akku cserélnél nem kérte. Benne van az a kocsi könyvében, vagy valahol?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
K Norbi
addikt
válasz latyak17 #130265 üzenetére
[link]
Ezt próbáld ki.De ha 1x beleöntöd a 10W-40 est nem lenne semmi baja, én évek óta 10W-t ötök a golfomba.
Az gyári előírás 5W-30. Idén visszatérek 5W-40 re. És Mobil 1
Castrolt se a fórumon, se az autó szerelők, se az ismerősök NEM dicsérik.
Ennyi ember nem tévedhet.[ Szerkesztve ]
-
latyak17
tag
válasz Mágus2 #130264 üzenetére
Van rajta igen, bár most én már többet használom hosszú távon és heti 1x Apukám megy vele ki Ausztriába dolgozni, tehát 60km egyben pályán szalad, majd 60 km hazafele, ami nagyban elősegíti, hogy nincs komoly baja.
viszont az alapjárat ingadozik, néha, szóval nem mindig, csak mikor olyan kedve van...
Off 5W40 ből akkor márkára Castrol vagy valami mást ajánlanál? Mert akkor visszasuhanok ma a Bárdiba és inkább hozok mást, mert nem szívesen teszem bele én sem a 10W40-et... nekem megér még egy olajcserét 5000km múlva !
+ most volt kb 3000km el ezelőtt lambdaszonda csere illetve kilett pucolva a pillangó szelep mert tiszta gedva volt, illetve EGR szelep hibakódot is kibodott egyszer de aztán eltűnt, érdemes lenne aztis pucolni ?
Köszi szépen Latyak17'
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz latyak17 #130263 üzenetére
Nem a kartert pucolnám ki. Csak lecserélném az olajat 5w 40-re, majd 5000km múlva ismét 5w 40-re. Az többet ér, mit bármilyen pucolás. Ha sok volt a rövid város, akkor a karter szellőztetőt pucolnám ki, ami a szívósor alatt van a motor hátulján.
Vedd le az olaj beöntő sapkát, ha lesz rajta fehér emulzió, akkor mindenképp ki kell mosni az olaj szeparátort és szellőztetőt.
[ Szerkesztve ]
-
latyak17
tag
válasz lenko #130262 üzenetére
Azért szeretném levenni, mert eddig 5W30 volt benne, és akkor nyugodna meg a lelkem, ha most ki lenne takarítva szépen, mivel Pesten volt használva a kocsi nagymamám által sok rövid út, majd kb 2 hónap állás, szerintem nem árthat neki....
igen mondhatnám a szerviz nevét, aki volt ilyen balfék, na de mindegy... amíg a vw volt hordva 5W30 került bele aztán lotty jött rá a 10W40... aztán meg is lett az eredménye, mivel most eszi is rendesen az 5W30-at... 5w40et meg se próbálom szerintem enné azt is ... vagy ?
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
lenko
aktív tag
válasz latyak17 #130261 üzenetére
Ha valós 60e km van benne, minek levenni a kartert?
Gyári 5w30=Castrol?
Kellett volna bele valami 5w40-es total, mondjuk total quartz 9000, na de már mind1...Ha szíjas a vezérlés, akkor cserélni kell. Gyertyát is mindenképpen ha nem volt.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
latyak17
tag
Sziasztok!
Kis aggodalommal tölt el a Polo-m olajcseréje..
2004 1.4 BBY
Sajnos a gyári 5W30-at ette, hála a budapesti remek szerelőknek akik megkínálták a 47.000km-et futott kocsit 10W40-es olajjal, így kénytelen vagyok most én is azt használni bele. Mobil olajat vettem, viszont úgy érzem eljött az idő egy mélyre szántó kartertisztításnak, kerestem gumitömítést a kerterhez, de nincs... elképzelhető, hogy gyárilag is pasztázva volt ? Locktite pasztát vettem hozzá, elvileg jó lesz...
Más jó tanács ? előtte egy nappal csavarlazítózás és egyéb falánkságok ?
természetesen kapja az új Mann és Mahle dolgokat is, nehogy gondja legyen..
Most lesz benne 60.000km-er de nem találom a papírjai közöt, hogy most milyen cserék vannak soron? Vezérlés ? Mert a külső szíj már látszólag volt cserélve, viszont a kocsi korából eredően nem hiszem, hogy átsiklanék egy ilyen fontos momentumon, az az igazság...
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #130257 üzenetére
Üdv Ati!! Lenne egy kérdésem fékrásegítő problémával kapcsolatba... Nálad milyen tűnetek jelentkeztek?? Reggel elindultam és indulás után taposni kellet mint állat. Nem nagyon volt rásegítés. Utána elindultam javult a helyzet...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Viperator
őstag
Szép estét!
Mik a vélemények 1.8 TFSI és 1.8 TSI autóról? Tipikus hibái? (pl Octavia kombi, 2012-től, manuális váltóval)
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Magnum_
nagyúr
ilyet nyomhatok tankoláskor?
nem fog check engine lámpát adni?
I humbly and respectfully decline™
-
veterán
válasz atos19881101 #130247 üzenetére
Köszönöm, ha nem gond, lécci kérdezz rá, hogy mi merre, hány méter (Ft).
Saab 9-3 Z19DTR, 2009; a váltó GM AF40, másnéven Aisin AWTF-80 SC, 6 sebességes, bolygóműves.
Nekem is izzad a hátsó, azaz váltóoldali főtengelyszimering, ill. a váltó is a baloldali kihajtásnál. A szervizben azt mondták, hogy még nem érdemes fogllakozni vele (elvileg értenek hozzá).Ami érdekelne, hogy érdemes-e a teljes váltótöltetet (7,25 liter) cserélni, ill. ez mi zsé? A szervizben leengedték a "fél" töltetet, ez 2,8 liter, azt mondták, hogy ezt így érdemes, 60 ezrenként leengedni annyit, amennyi magától lejön, ez lenne a 2,8 liter. Köszi szépen!
-
atos19881101
senior tag
Sajna én is jártam már úgy, hogy rajtam maradt egy rendelt alkatrész, mert azt hittem jó lesz. Aztán nem az volt a ludas ... Visszavenni meg nem veszik, mert gyári. Külön nekem rendelték.
Egy DSG kuplung meg nem pár ezres, hogy ha netán nem jó, akkor elrakod a vitrinbe.
(#130245) focvis
Balatonfűzfő gyártelep. Balogh Gábor.
Hétfőn ismét megyek. Ha kell rákérdezhetek neked, csak írd meg mit szeretnél. Nagyon nehéz telefonon elérni a szerelőt, nekem 2 hét után sikerült. Sajnos megint folyik az olaj a váltóból. Úgy néz ki nem főtengely szimering, hanem az olajkarter tömítésénél enged, ami szépen hátra folyik a menetszél miatt + a váltóból is könnyezik valahonnan. Gondolhatod, milyen boldog vagyok.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
veterán
válasz i-sti #130241 üzenetére
Norbi boldog lesz!
BTW én is Purflux gázolajszűrőt rendeltem ma, a minőségiek közül az volt a legkedvezőbb áron (~7300 Ft, OFF verda).A VW 507.00 az longlife szvsz is.
@#130240 atos19881101: Te hova is vitted automatáshoz? A Balaton környéke rémlik, de a Gugli nem segít. Nincs baja neki, de egy szervizre befizetném majd, ha nem horror.
-
Vaze
őstag
válasz atos19881101 #130240 üzenetére
Igen kovetkezo lepesem az lesz holnap,nem gondoltam hogy ilyen nehez feladat lesz ez nekem
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
i-sti
senior tag
Ma megérkeztek az új kopóalkatrészék.
Természetes, hogy ne legyek felhőtlenül a boldog a levegőszűrőből rosszat küldtek.
C 32 130 helyett C 30 130 kaptam.
De már beszéltünk és holnap/holnapután jön a futár a helyes darabbal.Novum Forum Siculorum
-
atos19881101
senior tag
Értem. De akkor ez a szerelő tudja pontosan, milyen kell bele nem? Csak mert ha ennyire bizonytalan vagy, akkor elég vakaródzós lesz a dolog, ha lent a váltó és nem jó a cucc.
(Sőt én is automatát hajtok, de azt csak is automata váltót látott emberrel szereltetem. Ő meg kisujjból tudja mi megy bele egy motorkód-váltókód alapján.)
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Vaze
őstag
válasz atos19881101 #130197 üzenetére
Nem en cserelem ki,csak aki cserelni fogja annak az alkatresz beszallitojanal nincs ilyen kuplung.Ezert sajna nekem kellene beszereznem az alapanyagot.
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Danex
addikt
válasz F_Zolee #130234 üzenetére
Na úgy néz ki 1-2 héten belül elhagyom a VAG csoportot, így ezzel szeretném megköszönni az amúgy itt kapott segítségeket, tanácsokat!
Főleg Máginak köszönöm a szakmai tanácsadásokat
Amúgy meglepően keveset esett az autó ára a vásárláshoz képest 1.5 év alatt alig több mint 200K-t. Ha nem lett volna a 450K-s mechatronika csere, szebben nézne ki ,de hát sajna pont beütött.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #130231 üzenetére
Nekem ez már nem az első, hogy ilyennel találkozok. A lámpát is hátul 2 csavar helyett 1 tartotta..
De rájöttem miért van ledugózva a lámpa mosó. A jobb elsőnél el van törve a csonk ami a lámpára megy. Megkérdeztem mennyi egy új, potom 30eFt. Az anyjukat... Marad így, vagy keresek bontottat./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
zsolt19900
őstag
válasz atos19881101 #130230 üzenetére
vannak ám erfábrik megoldások néha amikor úgy látom összerakáskor, hogy márpedig én oda megerősítetten tudom pl. felfogatni ezt vagy azt akkor én úgy fogom felfogatni, igaz nem tudom hogy lesz-e következő gazdája, de hogy annak tetszik-e vagy sem az jelenleg hidegen hagy de biztosan fogok még vezérléscserekor én is találkozni ezzel azzal, de legalább az elejét is rendbe fogom majd tudni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #130217 üzenetére
Most nézem, hogy hiányzik a lámpa alól egy tartó fül. Hogy a francé lehet ilyen trehány mód összerakni valamit.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
senior tag
válasz Viperator #130226 üzenetére
Tegnap hoztam el én is az igazolásomat a Porsche Hungáriától, AVU motor, EURO IV-es, az emberke előtt aki kiadta volt még vagy 10-15 igazolás, akik szintén tegnap jöttek érte. Most jön majd a vizsgaállomásos kör, ha el tudok szabadulni a munkahelyemről, aztán az okmányiroda.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
K Norbi
addikt
válasz Mappa #130227 üzenetére
Köszönöm
Utána járok mit lehet ilyenkor kezdeni.
Mondjuk annyira nem lényeg mert ha van szmogriadó Euro 3 at nem tiltják ki, nemsokára betelik a forgalmi akkor megyek kérek én is igazolást a helyi VW től aztán meglátjuk.Nem értem miért nem lett egy ilyen kiváló motor eleve Euro 4
[ Szerkesztve ]
-
Viperator
őstag
A forgalmiba nem volt jól beírva...
Először elmentem a műszaki vizsgáztató ponthoz kérni igazolást, megvizsgálták a CO-t és a lambda működőképességét. Eredetileg Euro3-ast javasoltak (mert nem volt a rendszerben AZD motorkódú kocsi és az NKH-nál sem. Évjárat szerint sorolták be...), meg is kaptam az igazolást, de nem adtam fel. Mert a neten Euro4-est láttam. Kértem a Porsche Hungáriától igazolást, meg is kaptam és gyári adatok alapján Euro4-es besorolással. Na visszamentem a műszaki vizsgáztatóhoz a Porschés igazolással és meg is kaptam.
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #130222 üzenetére
Az hol merre?
Jah itt a kormány mellett? Az van...
@viperator
Azért arra is kíváncsi lennék, hogy miért nem volt alapból Euro4@Mágus
Aham. A mosó még ahogy néztem rajta van alul a lámpán. Azt kellene akkor összekötnöm és akkor csapathatom a lámpát is? Ezt sem tudtam.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #130217 üzenetére
Lámpa magasság állító bizgenytűd van vagy nincs?
Ha van, csak a mosót herélték ki. Superb1-ben volt a H7-hez is.
[ Szerkesztve ]
-
Viperator
őstag
válasz atos19881101 #130220 üzenetére
Semennyit (egy műszaki vizsgáztató pontnál voltam). De ha a NKH-hoz mész vizsgáltatni és kérni igazolást, ott 1800 Ft körül van.
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Viperator
őstag
válasz atos19881101 #130217 üzenetére
Mai nap folyamán sikerült kicseréltetni a forgalmit (Euro2-ről /04/ Euro4-re /09/). VW Golf IV AZD
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #130216 üzenetére
Leszedtem az első lököst, mert az intercooler zörgött. Azt vettem észre, hogy mind a két oldalra el van vezetve a lámpamosó csöve, és a végén egy csavar ... ugye az enyém nem xenon. Lehetséges, hogy eredetileg xenon volt, csak koccantak vele (ez mondjuk tuti, mert a vas is kicsit kapott), és kapott halogént? Melyik PR mondja meg nekem, hogy xenon volt-é?
Illetve megnéztem ezt a gyors csatlakozós csodát. Az alsó cooler csőben (vas, ami a lökös alján fut) lötyög mint a ...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
Arcképgyáros
Seat Leonból melyik az ajánlott motortípus ? (2006-tól)
Utána lett olvasva de nagyon eltérőek a vélemények... valakinek valami tapasztalat? Főként kisebb városban lenne használva. -
Mappa
addikt
Skodánál miről lehet tudni, hogy L&K felszereltségű?
Reggel egy kombi B6 SuperB taxi jött értem. Hátul ültem (volt csúszda meg homokozó). Nem volt bőr ülés, de panoráma tetőablak - ami isteni!!! digit klíma hátul, felhúzható sötétítő roló az ablakokon. Ja, meg nem volt automata, de elég plafon felszereltségű volt igy is.nem kötelező megadni
-
FoBCRaistlin
őstag
Azt olvastam korábban fele ennyi volt, csak nagy volt a kereslet, és a drága seat megduplázta az árat...
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Brumi˘
addikt
válasz FoBCRaistlin #130199 üzenetére
Néztem, nem is értettem, mi kerül rajta annyiba. Ebay-en gondolom nézted már.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest