-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz 1stVikman #164498 üzenetére
Hát mostanában biztos nem történik meg, kocsi nem lesz lemosva majd ha csak nyílik az idő, koszosan meg nem fogok képet csinálni
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz bitpork #164496 üzenetére
Hát nem szép kocsi, fényezése kicsit kopott, polírozás ráférne, így képeket nem lőttem róla
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
Kérdés
2005-ös Touran-ba is ennyi kivenni a ventilátor motort mint ebbe a videóba?
Videó [link]Van egy kis nyikorgó hangja, nem mindig melegen inkább hidegbe hangosabb, gondoltam adok egy kis műszarolajat a tengelyének
Vagy van más jobb kenőanyag, egyáltalán használ neki, érdemes foglalkozni vele[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #164493 üzenetére
Be van aktiválva a tempomat a motorvezérlőben?
-
-
IntelKiller7
veterán
Sziasztok. Valakinek van konkret tapasztalata CAWB motorral?
2.0 DSG sciroccot fogok megnezni a jovo het folyaman. Mire figyejek oda?
Valaszokat koszi elore is.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
raziel01
veterán
válasz Mágus2 #164489 üzenetére
Igaz, nem esett le hirtelen, hogy ilyen dolgokat párban cserélünk.
Ha szerelő megnézi hétfőn mindenképp írok okulásként, hogy mennyibe került a történet.
Mindenképp mindkét oldalt megcsináltatom. Tanulópénz.Akkor ha jól értem nem a mai nappal csesztük el, hogy mi próbáltuk visszanyomni a munkahengert hanem egyébként is gáz lett volna a történet a fémig koptatott betétek miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz raziel01 #164488 üzenetére
Hogy fogod elérni, hogy azonos legyen a fékerő, ha az egyik oldalon új lesz a dugattyú meg a tömítések, a másik oldalon meg a régi?
Persze, meg lehet csinálni csak az egyik oldalt, de a cssládot hordja az autó. Biztos a féken kell spórolni?
30€ a felújító készlet egy oldalra... 60 euró a kettő, és legalább 10 évig jó lesz a két hátsó nyereg. Közben a betétek, tárcsák elkopnak, de a nyereg megbízható lesz.
Most megcsinálod az egyik oldalt, egy év múlva folyni kezd a másik, aztán valahol beesik a fékpedál és lesz pislogás. Hátul soha nem is volt kopásjelző, egy kategóriával feljebb sem.
[ Szerkesztve ]
-
raziel01
veterán
válasz Mágus2 #164487 üzenetére
Sajnos a kocsival nem csak én járok és senki nem figyelt erre (én se). Kopásjelző meg nem volt hátul.
Innentől kezdve én fogom ellenőrizni rendszeresen.A kifordulás úgy volt pontosan, hogy alapból is nagyon kint volt a dugattyú és nem akart megindulni semerre. De ekkor még a helyén volt.
Ezért minimálisan óra járásával ellentétesen lett tekerve ekkor kiugrott de utána betekertük teljesen.
Mindenképp szerelőnek mondom mi történt és nézzen rá.
Tuti, hogy emiatt fel kell újítani? Mindkét oldalon vagy csak azon az egy oldalon ahol kiugrott? -
-
raziel01
veterán
válasz raziel01 #164480 üzenetére
Na sikerült visszatekerni. Nagyon kint volt a dugattyú már. Párat tekerni kellett rajta mire bebírtam rakni a visszanyomót rendesen. Viszont a fék nem keményedik fel. A két hátsó oldalt cseréltem párban tárcsát és betétet. Nekem a jobb hátsó a gyanús, mert ott kiugrott a dugattyú nagyon és utána visszanyomtam de lehet, hogy ott kerülhetett bele levegő.
-
raziel01
veterán
Sziasztok,
Akartuk cserélni a hátsó féktárcsát, fékbetétet de hiába van fékmunkahenger visszanyomó készletünk, annyira kint van a dugattyú, hogy be sem fér a szerszám. Hogy lehetne visszanyomni?
Kézifék nincs behúzva.
Skoda Roomster 2011 -
walter70
tag
Urak!
2014.05. havi,1,2tsi Fabiához pontosan milyen méretű acélfelnit keressek?
Annyit tudok,hogy 15-ös gumi van rajta,de elvesztem a különböző megjelölések között. -
#92540160
törölt tag
válasz #92540160 #164085 üzenetére
Üdv!
Végre találtam egy szervizt, amely fogadni tudott ebben az év eleji nagy hajtásban... A szerviz debrecen egyik legismertebb vw szervize. Fogalmuk sincs, mi okozhatta a motorolaj hígulását. Gépre tették, az értékek jók. Hívjam fel őket pár hét múlva, addig gondolkodnak.
Azóta 100+ km-t mentem városban, olajszint rendben. Fogyasztást ma megmérem, rátankolok.
Továbbra is várok ötleteket, kösz!
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #164463 üzenetére
Nem, csak arrol tudom, hogy nem megy, sokat eszik, nem romlik el tsi-be annyira nem astam bele magam.
Lanccsere nem para, azt vsz ugyis megcsinalnam vetel utan azonnal, ha csak nincs hitelt erdemloen bizonyitva a csereje. Koksz az meg minden kozvetlen befecskendezesest erint, igy az se dealbreaker.
Csak probalok felkeszulni arra, hogy ha az a4 cabrio nem jon ossze, akkor merre nezelodjunk -
korpas15
tag
Sziasztok! Polo 6n2 GTI megbizható kocsi? Mert megtetszett, de eddig nemsok véleményt találtam róla.
-
zzz03
őstag
2001 octavia 1.8T. jobb oldali ajtoban valami zorog, de csak rossz uton. ha menet kozbe megnyomom / meghuzom az ajtokarpitot akkor elhalgat. esetleg valami tipp h mi lehet? nincs kedvem szetkapni akkor ha szetszedes utan amugy se latok semmit.
-
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #164459 üzenetére
A 3.6 FSI VR6 az jó lesz neked
Jól mondja bitpork minél későbbi szíjas 1.4 Tsi a legjobb választás.(#164461) i-sti: Ez most nagyon nem jött át. Nem tudtam mi benne a vérszívás Bármilyen Audihoz képest az Auris gyengébb felszereltségek tekintetében.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
Holgyek/Urak!
A3 2009-, A4 B8, Passat B7 benzinmotorjai kozul melyik a legkisebb szivas, 1.2tsi, 1.4tsi/tfsi, 1.8tfsi es 2.0tfsi van a valasztekban. Lanccserevel es kokszosodassal szamolok, a tobbi ami kerdes inkabb. -
Doki16
addikt
válasz i-sti #164456 üzenetére
Nem értem, most ezt a kérdést teljesen. 3 féle anyaggal lehetett kapni, de nem nagyon térnek el formára egymástól. Az sajátomban szövet, alcantara és bőr van. Míg a VAG-nál több fajta üléssel kapható szinte mindegyik modellhez. Konkrétan a Passatom ülése jobb volt formára meg állíthatóságra mint a Q5-é. És még van ezen kívül masszázsos, memóriás, mindenhogyan elektromos állítás, stb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #164454 üzenetére
Sima halogén volt? Nálunk a Bi-Xenon nagyon jó világít. Majdnem megközelíti a ledet ami a kocsimban van.
Megakartam nézni én is egyszer a végét. Hát nem nagyon ment 190-nél többet. Nagyon sok fajta üléssel volt rendelhető, lehet pont egy fapadot fogtál ki. Mondjuk tényleg nem nagy. Inkább mindig a B7 Passattal vittünk mindent mert nagyobb volt jócskán a Q5-nál.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Doki16 #164453 üzenetére
Egy nagy szekrény, ami valójában kicsi. Nem kényelmes, szerintem teljesen halk 200-nál is. Többet nem nagyon ment.
Futóműre nincs egy rossz szavam se, fényszóró 0, alig látni vele. Pedig 85.000km van az autóban, srác is panaszkodott, hogy lfszt se lát vele.Hirtelen ennyi jutott eszembe.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #164448 üzenetére
Milyen szempontól? Ami nekünk van az egy 2011-es Q5. Nem túl extrás modell de nekem tetszik. Nézőpont kérdése persze. 177 ló éppen elég ahhoz, hogy viszonylag normálisan mozgassa a kasztnit. Nem gyors, de elmegy A-ból B-be. A Golfod után, ha gyengének érezted akkor az nem csoda Kell ennek a kasztninak is a 3.0 CR dízel. A forma az nekem bejön, de ez szubjektív.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
gzbotii
nagyúr
válasz Mágus2 #164447 üzenetére
Mint látod, elsőre rosszat linkeltem/kaptam.
A biztosítékkal (miután nem kaptam online - csak rosszat), bejártam pár autós boltba, ahol csak néztek rám. Ötödik tudott rendelni. Ráadásul azt sem tudták megmondani, hogy hány Amperes jár oda.De ja,
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz Mágus2 #164444 üzenetére
Köszönöm
Mivel ezeknél 3.500Ft a kiszállítás + több mint egy hét, inkább Erdélybe rendelem meg, anyós majd átveszi...Cikkszám alapján ugyan az, Meyle, ~2.300Ft. [link]. Magyarországi webshopban nem találtam egyik cikkszám alapján (1J0 906 381 A/357 906 381 A).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #164441 üzenetére
Hát akkor ezt benéztem Mondjuk én simán kivettem a kocsimból és lefényképeztem és az alapján rendeltem a tartalékot. Nekem mondjuk a 643-es adta meg magát.
Ugyanez volt nekem is a Q5-el, hogy a motorvezérlő nem kapott áramot. De ebben már nincs 109-es relé. [kép][ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #164440 üzenetére
357906318A Nem az izzításért felelős relé kell, hanem ami az izzító visszajelzőt vezérli. Magát az izzítást egy másik relé kapcsolja. A relé 109 kapcsol áramot a motorvezérlőre, ami kapcsolja a pilácsot és az izzító relét. A 109-es relét mindenki hibásan izzító relének hívja, pedig csak közvetetten az. A valódi izzítás relét kivéve is beindul az autó, hidegben sokat fog köhögni, de beindul. A 109-es nélkül nem villan fek az izzítás pilács, és nem is indul be. Hibakód nincs, mert nem volt áram alatt a motorvezérlő.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
válasz gzbotii #164392 üzenetére
Ezen hsz-el kapcsolatban valaki megerősítené, hogy a linkelt termék a 109-es relé? Szeretném meg ma berendelni, jövő héten lesz egy újabb 2x700km utam, addigra érkezzen meg
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
c00per
tag
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #164434 üzenetére
Más kárának nem örvendek,szóval marad a gyári...viszont segithetnél abban hogy létezik pd motor főtengely jel erősitő,állitólag van gyári cikkszámos.Csak az okosgyetek nem árulja el a számát..1.9pd-be való.A lényeg annyi hogy nehezen indult neki de csak néha és független milyen meleg volt a kocsi ,és ezzel megoldotta golf 4 asz talán..köszi
-
Csabadi
tag
-
v450
tag
Sziasztok!
Ablaktörlő lapátom, nem töröl már olyan jól, csíkoz stb. Holnap szeretnék venni újat, melyik a legjobb márka?
VW Golf 7 1.2 TSI CJZ 2014 06
-
gzbotii
nagyúr
Mágus összedob egy PayPal/Patreon fiókot, jövök én is neki egy sörrel, annyiszor segített
Ha már téma volt ma a turoial videó, én őket szoktam nézni: Tutoriale auto. Román srác(ok?) csinálja a videókat, de minden videóból kerül fel angol feliratos verzió is (a román után pár nappal), beszéd amúgy sincs a videóban. Főként VAG-al foglalkoznak, de nem csak. Általában angolul keresek rá a dolgokra, de valahogy mindig az övék volt az egyik leghasználhatóbb anyag. Szakszerűséget, én laikusként, nem tudom megítélni.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz macilaci78 #164417 üzenetére
Huzamosabb külföldön élés után ezt már úgy definiálnád, hogy magyar, magyarnak farkasa.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz Mágus2 #164416 üzenetére
Hmm, fura. Nekem is van olyan videóm, ami alatt van jogvédett zene, de csak egy emailt kapok:
...
Egy szerzői jog tulajdonosa a Content ID funkción keresztül a videódban szereplő bizonyos anyagokra vonatkozó követeléssel élt.Ez csak egy értesítés
Ne aggódj, nem vagy bajban, és a fiókod megbízhatósági minősítését sem befolyásolja ez semmilyen tekintetben.Olyan reklámok futnak a videód alatt, amelyek bevételét a szerzői jog tulajdonosa kapja meg, vagy pedig a szerzői jog tulajdonosa statisztikát kap a videód megtekintéseiről.
...Gondolom kiadója válogatja, mit csináljon a YT a jogvédett tartalommal.
rip and tear, until it is done
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Mágus2 #164416 üzenetére
A YT ne szegje kedvedet, ha tényleg csinálni akarod. Számtalan másik oldal létezik, ahol nem foglalkoznak ilyesmivel, magyar oldalak is, ahol tudsz esetleg kapcsolatot tartani, ha felnyomnának és mégsem veszik le a videód, ha megindoklod. A korlátolt emberekkel sajnos nem tudsz mit kezdeni, mindig lesznek irigyek.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #164412 üzenetére
Sokat gondolkodtam rajta, hogy csinálok néhány instrukciós videót, amin elmesélem, megmutatom az alap dolgokat, akár karbantartással,akár diagnosztikával kapcsolatban, de elment tőle a kedvem, amikor egy sima VCDS videómat levette a youtube, mert valaki felnyomott, hogy programak a részeit bemutatóó videó, eltiltott a youtube a feltöltéstől 3 hónapra, és kaptam egy figyelmeztetést, hogy még két ilyen és teljes ban lesz az accountomra. Ekkor döntöttem úgy, hogy nem érdemlik meg az emberek, mert nem tudják értékelni. A másik ilyen eset., amikor a rádió szólt a háttérben szerelés közben és a zeneszám licensze miatt vette le a youtube a videót. Elegem van ebből a fajta kontrollból. Szívesen segítek és lenne egyszerűbb formája is, mint itt a fórumon leírni, de hogy nekem ebből kellemetlenségem legyen, azt nem éri meg.
Van rengeteg tipp vagy trükk szerelés közben, amit elég egyszer látni, és onnantól menni fog, de erre még nem kész a társadalom. Amíg vannak olyan emberek, akik inkább feljelentenek, mintsem értékeljék a jó szándékot, addig ennek nem lesz táptalaja.
Ha sikerül a tervem, ebből fogok élni, kevés olyan szerelő van, aki tud angolul, tud és még akar gondolkodni. Majd meglátjuk mire jutok... lehet a videózásból is meg lehetne élni, de jobban szeretem, ha olajos a kezem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #164411 üzenetére
Szépen le van írva.
Annyit hozzátennék, hogy számomra ez nem gondozásmentes, ami azt jelenti, hogy akinek ilyen a kézifék, évnte egyszer érdemes a motorokat levenni, átvizsgálni, megkenni belül a mechanikát a motorban, ellenőrizni a házát, ha megrepedt, cserélni vagy megragasztani. Ezzel sok kellemetlenséget meg lehet előzni és ki lehet deríteni, pontosan milyen motorral van szerelve az adott nyereg. Később nem ér meglepetés, hogy milyen thorx vagy xzn van benne. Nyáron szoktam ilyet csinálni az ismerősöknek és akkor télen nincs aggódás.
Típushiba, hogy a motor háza hosszában megreped, bejut a víz, belül minden berohad és egy idő után beáll a motor. Már csak ezért is érdemes megnézetni.
Nagy előnye ennek a kéziféknek, hogy sokka erősebben rögzít, mint ahogy a hagyományost fel bírod húzni.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #164404 üzenetére
Megnyugtattál az elektromos kézifékkel Már csak azt kell kinyomozni, h milyen TORX kell hozzá. Azt olvastam, h ez kétféle kulcsnyílással készült. No meg ha beragad, akkor hogy veszem le a féktárcsáról??
Vagy ahhoz kell a TORX??
No, meg a további kérdés, h a hátsó fék attól még működni fog?? Leveszem az elektromos b@...ást róla, és akkor menetkész a verda? Na, basszus!! Mekkora para lett bennem
Gyorsan nézem, h mit ír az Elsa.[ Szerkesztve ]
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #164407 üzenetére
Mert ott azt hitte, folyamatosan nyomod(olyankor vészmódban megy), de ha úgy romlik el ,hogy nem érzékeli, akkor úgy hívtál volna, hogy P-ben ragadt. Szomszédnak ez volt. Kiállt a ház elé, hogy bezárja a kaput és múgy maradt srégen a járdá, félig az útra lógva, nem tervezett sokáig úgy állni, de kénytelen volt megvárni, míg veszek neki egy kapcsolót.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #164393 üzenetére
Féklámpa kapcsolót én minden automata váltós autó kesztyűtartójába tennék, mert nagyon egyszerű cserélni, a fékpedálba van csak becsavarva, és a hibája miatt ott lehet ragadni bárhol, konkrétan nem engedi P állásból kivenni, ha nem érzékeli, hogy állsz a féken. A következő kötelező tétel az elektromos kézifékes autókat illeti, thorx készlet kicsi racsnis kulccsal, ha befog a kézi és úgy marad, nem segít semmi, csak levenni a kereket, leszerelni a villanymotort a nyeregről és kézzel kicsavarni a nyereg dugattyújának rögzítését.
PD motornál nem sokat tudsz tenni, ha megáll a technika, CR tdi-nél még kevesebbet. Minden benzinesben 1 bele való gyertya, + kábel vagy trafó meg egy gyertyakulcs is megmenthet sokszor, nem kell 3 hengerrel hazaevickélni és félni, hogy eltörik-e a főtengely emiatt egy nagyobb emelkedőn.
Ezek alap dolgok. Modern autóban legyen egy thorx készlet, pár izzó, biztosíték. kesztyű. Nem kell műhelyt hordani, hogy az egyszerű dolgokat meg lehessen bárhol javítani.
Aki egy izzót sem tud kicserélni, annál is lehetnek ezek a dolgok, mert ha valaki megáll segíteni, akkor legyen mivel dolgotni.
Nekem szokott lenni pót üzemanyag pumpa relé is, az is olyan, ami ha beég, megálltál helyben, de nem kötelező hordani, ha van egy darab vezeték, rövidre lehet zárni a relé lábait, amíg hazaérsz...persze ehhez azért tudni kellene, melyik relé és melyik lába mit csinál. Akkor kell ezeket megtanulni, amikor van rá este idő a maleg szobában, nem reggel 4 kor, -12 fokban, melóba menet a pályán, a leálló sávban.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz CharlieDrop #164398 üzenetére
Ez i-sti szakterülete
De képnél amit linkeltél sehogy nem megy hátra mert nincs is benne egyáltalán hátsó légbefúvó.
Amúgy ha benne van akkor így néz ki. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest