-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Lacess #175050 üzenetére
Köszi
Én is azért vettem, mert ez a fajta kocsi szolgál ki engem a legjobban. Itt van tőlem is 5 percre gyalog a töltő. A felni meg egyéni ízlés kérdése, nekem pont nagyon bejön, mert így sokkal jobban sleeper. Mindenki azt hiszi róla, hogy E-Golf. Valójában meg jobban megy mint egy GTD és alig marad el a GTI-től. Meg ez a 16-os és így olcsóbb a gumi, jah és komfortosabb
Ha jól megnézed a 0-10 skála bal alsó sarkában ott van egy %PWRx10 felirat. Ez annyit jelent, hogy az egy 0-tól 100%-ig terjedő skála és lényegében a villanymotor/benzinmotor teljesítmény kihasználó mutatója. A zöld Charge a visszatöltés. Hasznos és jól ki van találva ez az egész egység. Több értelme van mint a hagyományos fordulatszámmérőknek. Amúgy a kicsi az benzinmotoré ahogy te is mondod
Jó VAG autóhoz híven szerencsére alapból mutatja az olajhőmérsékletet. Vízre nincs szükség, villanyos autónál úgy sem lényeges. Elég az olajast figyelni, hogy mikor lehet már taposni GTE módbanA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Lacess
tag
válasz Doki16 #175051 üzenetére
Köszi, másodszor megnézve most már látom, egyből össze is áll a dolog.
Felni témában meg a lényeg hogy neked tetsszen. Gazdasági szempontból biztosan előnyös, és még a komfortot is emeli.
Ennél mi van akkor, ha tempósabb villanyos haladásnál kezd kifogyni a Coulomb? Csont hidegen be fogja indítani a benzinmotort, egyből magas fordulatra ha a helyzet úgy kívánja?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Doki16
addikt
válasz Lacess #175052 üzenetére
A fizika az fizika. Ha elfogy valamivel haladnia kell És ha éppen 130-nál fogy el akkor úgy indítja be. De amúgy még az sem gáz, mert 130-nál hatodikban forog 2500-at. Az még egy hideg motornak sem gáz. A villannyal együtt meg valamennyire melegszik a víz a váltón keresztül. Bár azt nem tudom, hogy a váltó hűtése egy körön van-e motor vízével, de gyanítom, hogy igen. Már pedig abból, hogy még akkor is melegedett kicsit az olaj amikor csak tisztán villannyal haladtam. De pont ezért lényeg, hogy a User jól használja a kocsit. Én mindig jó előre bekapcsolom már, hogy járjon egy két percet menet közben amikor még a villany hajt lényegében.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #175056 üzenetére
Biztos ez is csinál valamit. Kétlem, hogy erre ne gondoltak volna a mérnökök. Csak nagyon kevés tapasztalat van még ezzel a kocsival. Ritka és a VW meg elég zárt az infók tekintetében. Még egy nyomorult használati útmutatót se vagyok képes hozzá találni. Nem tudok hollandul
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Doki16 #175053 üzenetére
Úgy silabizáltam ki, hogy a G7-ben egy körön van az olajos DSG és a motor hűtése.
Az OFF autómban nagyon hasonló Webasto van [kép], annyi különbséggel, hogy dízel, illetve nem Thermo Top Evo, hanem Thermo Top Vevo; amikor használom, utána meleg a motorblokk (a motor nem járt előtte, vízhőmérő itt sincs). -
molnarpeter
nagyúr
válasz Doki16 #175057 üzenetére
Geen problem VW nem tud adni semmi pénzért? Vagy valami online cucc nem működne? Az is eszembe jutott, hogy nemzetközi GTE csoportban hátha lenne valakinek angol pl.
Volvo leírása pl simán fent van a honlapjukon, jófej megoldás.
Villany olajpumpa esetén már az előzetes kenés is megoldható lenne...
Ja, és Antwerpen tiltja az Euro 4 dízeleket lassan ahogy láttam, ideje importálni
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz Doki16 #175053 üzenetére
Értem, tetszik hogy előre be lehet kapcsolni, akár (villanyról)menet közben. Ezek szerint viszont nem "hülyebiztos", értem ez alatt azt, hogy aki ezt nem teszi meg, annak rá fogja indítani. Oké hogy 130-nál csak 2500-at forog, de egy turbómotornak, vagyis inkább a turbónak nem hinném hogy ez jót tesz így hirtelen. Főleg nagy hidegben. Valami "bemelegítési fázist" vagy hasonlót illett volna kitalálnia a mérnököknek.
Ettől függetlenül nagyon csorog rá a nyálam, meg az A3 e-tronra is.
szerk.:
molnarpeter: D6-nál tudom, annak nagyon utána néztem egy időben, nagyon meg voltam érte "őrülve". Ma már nem biztos hogy kéne... Az pl. azt is nézi hogy mikor tankolt a delikvens utoljára, és nem engedi hogy megrohadjon a cefre a tankban.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #175059 üzenetére
Stuttgart az Euro5-öt + 40km/h lesz a sebesség.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #175058 üzenetére
Akkor jól gondoltam én is. Így nagy gond nem lehet, mert a váltó az folyamat dolgozik villany üzemmódban is. Legközelebb megnézem majd VCDS-el, hogy állófűtés után mit mutat a vízhőmérséklet. Muszáj szépen utánajárni a dolgoknak, mert senki nem tud semmi konkrétat még ezekről a kocsikról.
(#175059) molnarpeter: Még régen a B7 Passathoz akartam volna magyar könyvet. Megkérdeztem a márkakereskedést és 20K-ba fájt volna, hogy tudjanak adni. Köszöntem annyiért nem kellett Nem leltem más fórumokon se, de lehet csak én vagyok a béna
Tuti valamit kitaláltak rá, kétlem, hogy ne gondoltak volna rá, hogy valaki kimerülés után egyből taposni fogja. Például miután elég kemény meghajtottam a kocsit utána már ahogy elvettem a gázt és csak gurultam kb. 10 másodperc után le is állította a benzinest. Közben meg még tuti szinte izzót a turbó. Valahogy pedig hűteni kell ugyanúgy tovább. Amúgy ez is ugyanúgy leállítgatja magát állandóan mint egy HSD.(#175060) Lacess: Igen, azért illik az egyszeri felhasználónak is odafigyelni ha jót akar a kocsinak, nem tudnak mindent kivédeni a gyárban. De ezeken már minden pumpa elektromos ezért gyanítom, hogy forgatja a vizet és az olajat is néha. Az A3 e-tron nem lett olyan jó szerintem mint a GTE. De ez ízlés kérdése
(#175061) 1stVikman: Köszi Elég fullos. 2015-ben szerintem nem volt több dolog amit kérhetett volna bele. Még gyári elbújós vonóhorog is van benne. Egyedül a napfénytető hiányzik. A VW logó maga a töltőcsatlakozó, gondolom a két teli műanyag elemmel vannak eltakarva a rögzítések.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
atos19881101
senior tag
Mágus
A 038 130 073BA PD elem cserélhető 038 130 073BQ-ra? Tudnék venni 4db zsír újat jó áron./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Saccco
nagyúr
Ha már fogyasztás (legjobb / átlag / legrosszabb):
Skoda Octavia 2 1.9PDTDI - 5,27l / 5,73l / 6,45l (93.700km)
Opel Astra G 1.7DTI - 4,57l / 5,08l / 6,08l (52.450km)
Seat Ibiza 1.4 - 8,57l / 9,11l / 12,13l (3.800km)
Honda Jazz 1.4 - 6,32l / 6,78l / 8,09l (1.550km)█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Csabadi
tag
-
Core2duo6600
veterán
Hello,
Milyen automata váltokkal szerelték a 2014 utáni VW modelleket,
Golf és Passat érdekel elsősorban.
Milyen motor mellé milyen váltó volt elérhető?
Felmerült bennem, hogy esetleg CNG -és autót nézek ki, van a közelben cng kút (kb 10 km)
Ezekkel mik a tapasztalatok ?
Mindenképp valami alternatív hajtású megoldás érdekel, mert nem vagyok hajlanó 400 HUF körül tankolni literenként, meg aztán büdös is.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Minek lehet ilyen hangja?
A vezérlés felől jön, a hátsó oldalról, később valamelyest csendesedik, ahogy bemelegszik. Kicsit kerregő, fémes surlódó hang.Seat Leon 1.6 bcb
Komplett vezérlés 45ezer kmrel ezelőtt volt cserélve.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #175066 üzenetére
Nem jó. Nem felcserélhető.
-
BigBlackDog
veterán
Elsősorban azoktól kérdezném, akiknek van holttérfigyelő; a jobb oldali érzékelésnek hogyan kéne működnie pontosan?
Azt figyeltem meg, hogy ha előzök valakit (balról), akkor hiába van mellettem/mögöttem/holttérben a másik autó, szinte sohasem jelzett be a mai nap a pályán. Viszont, ha valaki hátulról jön be a jobb oldalamra, akkor elkezd világítani a visszajelzője a tükörben. Ennek ellenére szinte biztosra emlékszem, hogy tegnap pályázás közben a leelőzött kamionok, dobozos autók esetén is jelzett a pályán, illetve mintha pár nappal korábban városban is jelzett volna előzések alkalmával.
Nem kéne mindig kigyulladnia a tükörben a sárga ikonnak, ha valamilyen jármű a jobb oldali holttérben van (függetlenül a sebességkülönbségtől, vagy attól, hogy éppen ki előz kit)?
-
zsolt19900
őstag
lassacskán (valószínűleg tavasszal) eljő az idő az intercoolerem lecserélésére.... sajnos eléggé olajpárás-sáros szóval valószínűleg kifújhat picit
Pár éve mutattátok azt a teljesen alu mutatványt amit gyártanak hozzá utólag az ilyen [link] egyik fel másik oldalra nézős ill. ami nekem van most benne gyárilag az ugye inkább ehhez [link] hasonlít....
A kérdésem pedig a kövi: megfelelő lehet az a másik fajta is hosszmotorra, szóval a vastagítása miatt van így elforgatva a csőcsatlakozás, vagy az csak keresztmotoros autókra szerelhető?
[link] itt találtam eléggé emészthető áron másik fajta bemenetű darabot + ad hozzá egy ventit is és csehből ingyenes lenne a szállítás....
Nem valami eszméletlen tovább"tuningolás" lenne a cél, csak ezzel is megelőzném azt, hogy a műanyagos cooler ismét eleressze magát 4-5éven belül....
Nézelődtem továbbá a "kirívóbb" (számomra) ic installok mentén is, de azt annyira nem tartom rendőrbarátnak (pl. külföldre elmennénk egy kiruccra), hogy abba nem mernék belevágni.... vagy szerintetek érdemes? gondolok itt arra, hogy komplett szettet venni csöveket ugye alura cserélve és szilikon toldókkal összeillesztve és esetleg a turbót és az egyéb dolgokat hozzáigazítani picit jobban, akkor már akár dolgozhat picit nagyobb teljesítményen is a dolog?
Ilyen szettekben is látok ezermegegyfélét.... valamit a lökvas/első merevítő féleség helyére tesznek, valamit a hűtő elé, gondolom ezek azért nagyobb faragással járnak.... de érdemes, vagy ennyire felesleges belemerülni, szolgáljon ki üzembiztosan az a gyári helyre tehető vaskosabb darab és jónapot?Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
1stVikman
senior tag
válasz BigBlackDog #175077 üzenetére
Nekem nincs, de nem csak akkor jelez , ha kint az irányjelző?
-
BigBlackDog
veterán
-
Morris
veterán
Van valakinek ötlete arra, hogy hogyan tudnék nagyobb tolató fényt varázsolni hátra?
A gyárival sz*rt se látok. -
Doki16
addikt
válasz 1stVikman #175083 üzenetére
Ergo active nem volt hozzájuk rendelhető én úgy tudom, az a Passat kiváltsága volt. Van benne tolatókamera a VW logó mögött
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
buci30
addikt
válasz zsolt19900 #175042 üzenetére
Köszi ezt a hosszú választ 😊
Nem dőlt el az 1,6 őszintén most kacsingatok 1998 Audi A4 B5 2.4 benzines felé.
Jó állapotba van az abs néha kikapcsol és vissza rúg a fék de ezt most ünnepek után viszi szervizbe és jó lesz.
"1998 Audi A4 · Sedan · Kilométeróra állása: 184 000 kilométer (ez szerintem nem valós de ezt beszéltük hogy nem foglalkozom vele)
Műszakilag fel lett ujítva motorikusan hibátlan állapotban van esztétikailag vab pár hibája. Ezek pár karc holnap kapok képet róla. Digitális klima elektromos ablakok elöl. 2,4-es motor 165 L "iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
Doki16
addikt
válasz 1stVikman #175088 üzenetére
Na ez tök jó. Ahogy nézem a felszereltségi listát a GTE-nél kizárja egymást bőr ülés és a szövet GTI kockás ülés. Csak bőrben volt 12 irányú elektromos állítás rendelhető. Ahogy a te képeden is látszik a bőrben benne van. Amúgy a Passatban van a legjobb ülés szerintem [link] Ez az ergoComfort valami brutál jó Egy ilyet eltudnék viselni.
A kamera meg nem látszik, mert rejtett
Amúgy még a keyless entry és go is hiányzik sajnos a legnagyobb bánatomra Azt nagyon megszerettem a korábbi kocsikban.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
1stVikman
senior tag
válasz buci30 #175091 üzenetére
Olvasgatom, hogy milyen motorokat nézel, de úgy látom a sz@rból a f0s felé kacsingatsz.
Itt a kollégák próbáltak már terelgetni, de nem sikerült.
Nagyon leegyszerűsítve, az 1.6 lomha és sokat fogyaszt, a 2.4 legalább erős, de olajat és benzint is zabál.
Ennyi idősen szinte csak lerúgott trágyadombok lesznek, a 4 karika meg magával hozza a drágább fenntartási költségeket.
Ha ezeket vállalod, akkor lelked rajta, mi itt szóltunk.
Vegyél egy 2-es octaviat 1.9 pd-tdivel, vagy bkd 2.0-val DPF nélkül. Jól mennek, jól fogyasztanak, viszonylag könnyen fenntarthatók. Előzni is lehet velük.
Milyen árkategóriában nézelődsz pontosan?[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Ez az 1.8T tényleg ekkora szopó vagy csak a Papp Tibi fogta ki az alját? [link]
Nekünk volt B5.5 1.8T és 372k km után sem volt semmi gáz vele. Jó már ette az olajat meg a turbót kellet rajta cserélni 1x de amúgy pöcc-röff volt.
Az egyetlen német autónk volt amit tudtam szeretni.#nincsbennetarcsi
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #175070 üzenetére
Bip érték szokott gond lenni mert kiakad, de chipes megoldja ezt, sőt volt fb csoportban 5.0v10 pd elem a srácnak az autójában. Szóval megoldja. Plusz valaki 120firad csúccsal jár és megoldja... Szóval működik
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban