-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz troll81 #175697 üzenetére
kombi és 1210kg az üres tömege. Akkor a friss divat új octavia 1.0-ás TSI motorhoz mit szólsz, ha ezt is csak katalógusadatokból viszonyítasz? Előbb-utóbb minden elhasal, úgy ahogy a nap mindig keleten kel fel....
Nézegetem miket lehet róla tudni, a 60 ezrenként cserés lánccal, a döglődő turbók(vagy a szabályzójuk) tömkelegével, kettőstömegű hiba nem gyakori, de nyestrágás a gyújtáskábelen általános....
Bármennyire is még mindig favorit ez a kasztni, úgy gondolom nem lesz 1,2 TSI-m, főleg az első generációból nem! -
kaszaking
tag
Kis segítséget kérnék.
Skoda octavia 1u 1.4 benzines 2008 évjárat 55kw BCA motorkód 5 sebességes manuális váltó. Merre találom benne a tolató lámpa kapcsolót? Motortér felől vagy alul valamerre? Köszönöm -
troll81
addikt
válasz diablo1984 #175701 üzenetére
Hát van egy 2002 1.8 benzines autom ami melos... 400 000 km futott imadom amig nem korrodal el megmarad.
Csaladi autó 2.5T benzin. Megy teszi a dolgát.
Asszony autoja egy kombi oktáv mar a 2. Motort nyuvi vele. Az első ki konyokolt. Nem szeretem.
Nem katalógus bol írtam ezt latom hallom 1.5 1.0 rengeteg a 60 k se eri meg sajnos.
-
momo2828
tag
válasz diablo1984 #175647 üzenetére
Ránéztem ma melegen az injektor korrekciókra, 0.0 és +/-0.3 voltak párban.
Mindenesetre kérek időpontot a szervizbe, és valamikor megnézik a bakokat. Ha meglesz a tettes, majd írok feedback, hátha másnak hasznos lesz. -
ugforma
tag
port com2 és kék kkl
-
ugforma
tag
válasz Csabadi #175700 üzenetére
valamint a hexv2 kabel sem mukodik valamiert. telepitettem, radugom a kocsira azt irja, hogy nem talalja az interfacet tesztre kattintva, ha kihuzom a kocsibol es csak a laptopban van benne akkor megtalalja az interfacet, vagyis azt irja. az illesztoprogi naprakesz, eszkozkezeloben lathato a ross-tech direct usb interface. tobbszor is toroltem le es tettem ujra. ugyis probaltam, hogy a kabel nem volt bedugva sehova, feltettem az alkalmazast befejezte a telepitest majd utana dugtam be a kabelt es ugyan az, interface not found.
-
BigBlackDog
veterán
Coming home világítással kapcsolatban kérnék egy kis segítséget. Leonnál szépen működött, kiszállás előtt meghúztam a fénykürtöt, majd a zárás után még világított elől és hátul 30 másodpercig a világítás.
Polónál is be van állítva a 30 másodperc, de itt a fénykürt meghúzásától indul az idő szerintem, mivel nem várja meg, hogy bezárjam az autót. Ez rendben működik így? -
őstag
válasz BigBlackDog #175711 üzenetére
VW-nél így van ahogy mondod. Kar meghúzásától indul az időzítő.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #175711 üzenetére
Automata világítás?
-
BigBlackDog
veterán
válasz MunezXBK #175713 üzenetére
Igen, az van és automata állásban van a kapcsoló.
(#175712) Richard: Ezt szomorúan hallom, akkor ennek így sok értelme nálam nincs, mivel 30 másodperc alatt a csomagtér lecsukásáig sem szoktunk eljutni általában. Annál nagyobb késleltetést meg nem lehet beállítani, ha jól rémlik.
Mondjuk érdekes, hogy a Leonnál a zárástól indította az időzítőt látszólag, igaz abban nem volt automata világítás.Mondjuk most találtam egy ilyet a német kezelésiben;
"Die Coming home-Beleuchtung schaltet sich bei geöffneter Fahrertür ein. Die Nachleuchtzeit beginnt mit dem Schließen der letzten Fahrzeugtür bzw. der Gepäckraumklappe." - Lehet, hogy nem kéne fénykürtöt húzni, csak simán ajtót nyitni?[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #175714 üzenetére
Ajtónyitásra nem kapcsol. Legalábbis a B7, B8 passat biztos nem. Skodák viszont ajtónyitásra kapcsolják és onnan indul az időzítő.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #175714 üzenetére
Nálam úgy van, ha leállításnál világít, akkor onnan számolja.
Bár én kikapcsoltam.
-
Motion_Blur
félisten
válasz diablo1984 #175686 üzenetére
Használat függő, ha gondos gazdája van az elejétől fogva akkor nincs vele probléma, de ez szerintem kb. 1%. Tény hogy kényes technika, garázs nélkül, napi gyilkolásra nem venném én se.
A láncot 150e km után cseréltettem, nem volt megnyúlva. A feszítőpatron volt a problémás, ezért néha becsörgött. Azóta minden ok, és mivel nincs okoskerék így nem volt egy hatalmas összeg a vezérlés csere, munkadíjjal 120k, és ez a teljes szett.
Ismeretlen előéletűt én se vettem volna egyébként.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
1stVikman
senior tag
válasz BigBlackDog #175714 üzenetére
Golf-nál auto állásban kell legyen a kapcsoló, és sötét kell legyen.
Ha meghúzom a fénykürtöt csak akkor kapcsol a CH, mikor kinyitom az ajtót. Ha nyitva az ajtó természetesen azonnal felkapcsol fénykürtre. -
válasz BigBlackDog #175714 üzenetére
Ennek az a neve h coming/leaving home, nem az hogy coming/leaving & packing
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Hülye kérdés, nyilván én is tudom, de adok az itteni emberek véleményére:
1.9TDI ASV 110 LE
Most futotta meg a 200 ezredik hivatalos km-t.
175 ezer környékén teljes motorgenerál, ha még emlékeztek. :) (új dugattyúk csapágyak stb..)
Tehát a motorban kb 30 ezer km-t van.1. Olajcsere felújítás után 1500km
2.Olajcsere 180 ezernél (turbocsere miatt)
3. Olajcsere 190 ezernél kb 4 hónapja!
4. Olajcsere Most lenne.Castrol TurboDI 5w40 megy mindig a motorba.
Szerintetek belefér 205 ezernél az olajcsere (15 ezrenként)
Vagy maradjak a 10 ezres csereperiódusnál?Castrol maradhat vagy gondolkodtam még:
LIQUI MOLY (LM2195)Top Tec 4100 5W-40 4+1L
Elvileg ez teljesen szintetikus.
Árban kiszerelésben ugyan az.
Szűrőkből csak is Mann Filter.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Winchester95 #175723 üzenetére
Menj le 8000re mint én
Vagy 7500ra mint a Motion_BlurNovum Forum Siculorum
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #175723 üzenetére
Ha hosszú utakat mész, kibír 15 ezret is szerintem
-
Winchester95
őstag
válasz molnarpeter #175725 üzenetére
10 ezer km-ből kb 7 ezer hosszú táv volt, 1-2-3 órás utakn
, többi városi.Még mindig Renault csavar van a leeresztőnél....
Kellene egy szerszám. Arra gondoltam racsnis toldószárat leköszörülöm és kész:D -
MunezXBK
nagyúr
válasz Winchester95 #175728 üzenetére
LM párti vagyok.
-
Winchester95
őstag
válasz MunezXBK #175729 üzenetére
Oké akkor megy ez, kárt nem teszek szerintem, maximum lesz tapasztalatom ezzel is.
Seatos fórumokon olvastam valami midland olajról, nagyon dícsérik.Muszáj kicserélni az első lengéscsillapítókat is, ezek a magyar utak tönkretették.
Bárdi Autósat rendeltem, remélem kitart egy darabig, 15k/db szeretném otthon megcsinálni, vettem rugó összehúzót is.
Remélem légkulcs nem kell a cseréhez csak ajánlatos. :DKöszi mindenkinek a segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Winchester95 #175730 üzenetére
Remélem légkulcs nem kell a cseréhez csak ajánlatos.
A nélkül melós lesz összehúzni szvsz./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Winchester95
őstag
válasz atos19881101 #175734 üzenetére
2db rugó összehúzót rendeltem elvileg neten a srác ugyan ilyennel csinálta, először krovával, aztán légkulccsal.
Eltökölök vele, nehéz lesz de nem lehetetlen nem igaz?Lényeg a biztonság.
Igazából a hideg miatt jobban aggódom. Meg az esetleges berohadó csavarok miatt. -
-
KTTech
veterán
válasz Winchester95 #175723 üzenetére
Nekem ugyanez van, felújítás nélkül 320E kmnél, 10e mérföldenkénti olajcsere periódussal. Az olaj TripleQX, PD-be való szintetikus 5W40.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
bul07
nagyúr
válasz bul07 #175563 üzenetére
Mai napon csak megint nekiugrottam az jobb első irányjelzőnek
Kimértem hogy maga a foglalat érintkezik az égővel, már nézegettem a videókat hogy lehet a csatlakozót törlésmentesen lehúzni(nem ment amúgy), és ekkor gondoltam egyet hogy megnézem én a másik oldal foglalatával
Beraktam és lám működik
Ekkor jobban megnéztem a foglalatot és az egyik oldalán az érintkező 1-2mm mozgott lefelé, és gondolom berakásnál lejjebb tolódott és nem érintkezett
Kép rólaÚgy oldottam meg hogy egy vastagabb kötegelőből vágtam egy kis darabkát , majd alá ragasztottam hogy feljebb tartsa
És ta dám, működikHa megint gond lesz legalább tudom hogy vennem kel egy ilyen foglalatot, bontóból olcsón is megúszhatom akár egy törött darabból is
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
bftsroli
csendes tag
Üdv!
1-2 nap állás után így indul az autó: [link] (A probléma csak hidegen áll fenn.)
2001-es Golf 4 1.6 16v AZD, találkozott már valaki hasonlóval?Használat közben semmi baj nincs vele és gépre dugva sincs semmi hibakód, vízhőfok jeladó érték is rendben. Ma kapott új gyertyákat, de nem változott semmi. (NGK PZFR5D-11)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #175743 üzenetére
Parasztállófűtés van csak benne az rádob azért sokat. De most olvasgatom a kezelésit, ma jutottam el a szellőztetés fejezethez. +2 fok alatt nincs klíma és hidegindításkor van takarékos fűtési mód. Ilyenkor nem vesz el hőt a hűtővízből (tehát a motor bemelegedése nem lassul), csak a hulladékhővel fűt (hidegindítás után max 30 percig működik így). Majd kipróbálom milyen.
Hibrid kellett volna ehhez a melóhoz b+...
Richard: A gyári 5.0 literes fogyi ennek fényében még viccnek is erős. Olyan 8 a reális szvsz.
bitpork: Szín tiszta városi fogyi, némi helyben állás és van benne jó pár 2-4-6 km-es út (a dízel azt pont szereti, nem?!)...
yodamester10: Parádés fogyi!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- NBA és kosárlabda topic
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Robot fűnyírók
- Milyen switch-et vegyek?
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban