-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
c00per
tag
válasz molnarpeter #176394 üzenetére
igen o lenne az!ebay-en olcsobb :)
freaghill: B6=B7 ilyen teren
-
-
iceQ!
addikt
Sziasztok
Az miért van hogy ha menet közben elkezdem felhúzni az ablakot akkor a fényszórókon csökken a fényerő, majd mikor a motort felhúzta az ablakot vissza áll a rendes fény. Mintha a generátor nem tudna annyit visszatermelni.. (gondolom én)
Audi A3 2000 Alh
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
kk831228
addikt
válasz macilaci78 #176399 üzenetére
Szerintem a kavicsfelverődés által keletkezett pöttyök is eszik a lapátot... Bár lehet rosszul gondolom, bosch aerotwin 1-1.5.év... Nekem...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
bul07
nagyúr
válasz Mágus2 #176407 üzenetére
Mágus 2005-ös Touran esetén itthoni fékfolyadék cserre megoldható?
Értem ez alatt hogy tartályból kiszív majd felönt újjal és a leeresztő csavaron keresztül(minden keréknél) leengedni (bent ül valaki és pumpája)Ilyen módszerrel fék minden egyes pontjában kicserélődik az olaj vagy van olyan alkatrész amibe nem?
Mondjuk a ABS valamely lakatrészére gondolok[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
BigBlackDog
veterán
DSG esetén a sport mód hosszabb távon mennyire használható? Ha jól vettem észre, ez csak annyit jelent, hogy magasabban tartja a fordulatot és érzékenyebb lesz a gázpedál.
Sima "D" módban legtöbbször képes annyira leejteni a fordulatszámot, hogy szinte szenved a motor. "S" módban jóval optimálisabban kezeli a dolgot, hideg motornál pl. nem akarja 1400 rpm-en remegtetni a kocsit. Fogyasztás terén, ahogy látom, nincs különbség (legalábbis nálam, óvatos pedálkezelés esetén).[ Szerkesztve ]
-
d.tiborz
aktív tag
válasz BigBlackDog #176418 üzenetére
Én talán kétszer próbáltam az S módot, de még nyáron, meleg motornál. Most kipróbálom majd hidegen is, óvatosan közlekedve. Nekem is b..sza az agyamat, hogy 1900 körül már elvált, és nyomorgatja 1400-tól. Amíg nem melegszik be, manual-ban szoktam váltogatni, 2000 fölött tartani a fordulatot.
-
BigBlackDog
veterán
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #176421 üzenetére
Át lehet firkáltatni a DSG-t és akkor feljebb tartja.
-
beers
addikt
Én is bosoko-t veszek mindig az alhambrára!
Szigorúan csak a gumit cserélem!M&N
-
yodamester10
őstag
Ha esetleg valaki unná a régi dízel passat-át
[link] -
grizlisandor
addikt
válasz yodamester10 #176425 üzenetére
Ügyesen megcsinálta, de én az ilyeneket én nem hagynám forgalomba közlekedni.
Kalodában a csomagtartó alatt a cellák meg. -
d.tiborz
aktív tag
válasz BigBlackDog #176421 üzenetére
A következő tanknál én is kipróbálom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #176421 üzenetére
Kéziben nyomod? Akkor minek vettél automatát?
Használd S-ben nyugodtan csak azét hidegen ne pörgesd el 6000-ig, ha lehet.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz BigBlackDog #176418 üzenetére
Használhatod sportban, de engem pl nagyon idegesít városban.
Azért automata, hogy pakolja magának. Eszembe nem jutna manualban szórakozni vele. Lehet valamennyivel ki tudod tolni a kettős tömegű cseréjének esedékességét, de nem ér annyit az egész.
Mondom ezt úgy, hogy “pár” százezret már elmentem DSG-s autókkal.
szerk.: a garancia biztosan ugrik egy ilyen módosításnál.
Nekem is 50 felett már bevágja 6-ba a 7 sebességest. Ha gyorsítani akarok akkor nem fogom erőltetni hanem kicsit lejjebb nyomom a pedált és akkor vissza kapcsol egyet. Pedál állást visszább veszed és finoman lehet gyorsítani. Utána majd úgyis vissza teszi feljebb.[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz BigBlackDog #176421 üzenetére
Én most járok először dsg-s autóval és ha netán benzines üzemben megyek városban ritkán kapcsol fel 5-be 58km/h-nál,inkább 4.-ben megy.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
OLvasnivaló, nem csak Passatosoknak
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CharlieDrop #176441 üzenetére
"Ki fognak nevetni, de engem az automata váltós autók vezetése közben mindig az zavart a dugóban állva, hogy állandóan világít a féklámpám."
Ez engem is zavar, hát még a mögöttem állót a ledes lámpa miatt. A Skoda meg autohold-ra se kapcsolja le a féklámpát (a Passat bezzeg tudta). Hát vakuljon a p@raszt?!
#nincsbennetarcsi
-
spici
tag
válasz Mágus2 #176109 üzenetére
Heló!
Voltam 1 hivatalos márkaszervízben, illetve egy független márkaszervízben és mindketten azt mondták hogy a vezérlés vízpumpa haldoklik. Én ezt elhiszem, csak 1 év 1 hónapja lett cserélve az egész vezérlés és pont lejárt a garancia a vízpumpára, gyári alkatrészekkel lett cserélve.Kérdem én, milyen gyakori ennek a meghibásodása, illetve ha haldoklik, nem kellene valamit észre is vennem? (CheckEngine-en kívül)
-
bul07
nagyúr
válasz cool13 #176420 üzenetére
(#176423) freaghill
Rákerestem[link] Mágus egyszer használta a VCDS szót fék esetén [link]
Felraktam a gépre(VCDS) sehol nem találok fékre vonatkozó leírást, vagy bármilyen segédanyagot
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
BigBlackDog
veterán
Nem hangzik rosszul ez a DSG "átprogramozás", de egyelőre kizárt, hogy éljek vele (garis, céges vas). Igazából nem az zavar, hogy kettőstömegűvel mi lesz, hanem szimplán csak idegesít a vibráció, ami 1400-1500-as fordulatszám körül van.
Viszont ma rájöttem, hogy "'S" módban sem egyértelmű még, hogy mit csinál. Ha nincs tempomat bekapcsolva, akkor simán kitartja a magas fordulatot hosszabb távon is, illetve lejtőn sem vált fel, hanem inkább motorfékez. Viszont, ahogy benyomom a tempomatot és eléri a beállított sebességet rájön, hogy nem kell a nagy előkészület és felvált (hasonlóan a "D" módhoz).
(#176448) MunezXBK: Igen, igen, értem a logikát, hűen működik a nevéhez.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #176447 üzenetére
Ezért Sport.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #176449 üzenetére
Egyik este nagyon rámállt egy busz a lámpánál és akkor láttam, hogy erős vörös fényben pompázik.
Azóta én sem használom az autoholdot, a hillholder meg megy autohold nélkül is. És a start-stop kikapcsolás is már egész jól megy reflexből.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban