-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
....de, hogy tudják már kábítani az embereket ezekkel a 20-50%-os "kedvezményekkel"! Ezek után még neked kell hálásnak lenni, h mekkora kegyet gyakoroltak. 1re pofátlanabb ez az ipar(is)!
Joe
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #176850 üzenetére
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz simonjoe #176852 üzenetére
Azt azért nem árt megjegyezni h van hova visszamenni és ha netán gáz van az alkatrésszel intézik. Ez az összeg nem sok, csak nekünk itthon. Mert lehet h a haldokló nyugaton minden jobb de ha szakemberhez kell menned akkor a szakmunkára a gatyádat kifizeted.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bul07
nagyúr
Szerintetek jó lehet ez ajtó zsanér kenésére?
Nyikorog
SCT-Mannol 8121 White Grease - fehér zsírKauffer-nél nem találtam Szilikon olaj sprayt amit Mágud ajánl [link]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
TitiRii
senior tag
válasz TitiRii #176820 üzenetére
Na, részben siker.
nem kommunikál mindennel, (köztük a motorvezérlővel)
ezekkel jöttek át:
"Address 01
Protocol: Unknown
Controller:
Megj: Nincs szinkronizáló Baud Rate
Address 03
Protocol: KW1281
Controller: 1J0 907 379 P
Component: ABS 20 IE CAN 0001
Coding: 03504
Shop #: WSC 00046
Address 08
Protocol: KW1281
Controller: 3B1 907 044 B
Component: CLIMATRONIC V 1.0.0
Coding: 01000
Shop #: WSC 00046
Skipping Address 15-Airbags
Address 46
Protocol: KW1281
Controller: 1J0 959 799 AH
Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 04097
Shop #: WSC 00046
Address 7C
Protocol: Unknown
Controller: OBD-II/EOBD, KeyWord:7C86"
ha a motorvezérlőre akarok csatlakozni ezt írja:
[kép]
Tesztnél van még egy ilyen: [kép]
amikkel kommunikál azok szerintem rendben vannak: [kép] [kép]
Most már csak meg kell reguláznom a kp zárat és kikapcsolni pár légzsákot ja a kocsi még mindig nem indul de mivel se élő adat nincs se motor vezérlő hogy mi a baja. egyenlőre találgatok.Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
bul07
nagyúr
válasz K Norbi #176856 üzenetére
Az elsőt amit linkeltél nem találtam Kauffer-nél, második nem szinaptikus
(#176857) molnarpeter
Sima szilikon spray van itthon én valami mással gondoltam
(#176860) focvis
Akkor jó lesz berendelem
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
L1ZRRR
senior tag
egy kérdés, ár ajánlat után beszéltem vw szervizben dolgozó haverral, és ő azt mondta h klimagáz csere nem kell, mert az lifetime
jég hideg a klima, egyébként de lassan 10éves lesz a gép.
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #176859 üzenetére
Céges G4 TDI-nél csak tekert az önindító mint állat és annyi, nem indult be (a kulcs volt a ludas, pótkulccsal ment gond nélkül).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
TitiRii
senior tag
válasz molnarpeter #176859 üzenetére
nem, de jelenleg nincs bekötve. azt a gányolást amit ott elkövetek az hányinger.
Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
macilaci78
nagyúr
válasz L1ZRRR #176862 üzenetére
Én a Hüllő Kft-nél voltam az ősz végén. A panasz az volt, hogy szag van a kocsiban: hűtés közben állot pocsolyaszag, fűtéskor enyhe égett porszag. Alaposan kitakarították habbal, ózonnal, utánna én még szellőztettem a garázsban és megszűnt minden szag.
Ránéztek a hőmérsékletekre, kellően hűt a klíma, nem is néztek rá a gázra, felesleges, működik. Az elmúlt 14 éveben nem volt foglalkozva a klímával, se takarítás, se töltés, semmi. Szóval ha nem szökik el a gáz, akkor szerintem ezzel a résszel nem kell foglalkozni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
seller007
tag
Márkát választani vezérműlánc cserére (1.2 TFSI 86LE CBZA) minőség alapján lehetséges
Amiket látok: febi/SWAG,HEPU,FAI,INA,Contitech,ET,VAICO.
Egy szerelő mi alapján választ? -
DJ. Ru$y
félisten
-
K Norbi
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #176874 üzenetére
Köszi! Te vagy a legfőbb információ forrásom itt.
Skormin kisebb kerék van (215/55R17). A 2.7 érzésre sok nekem is, főleg hogy nincs megpakolva kb soha, akkor majd abból engedek kicsit.Jah, fogyi, rég volt: 9.1 és tankolással csekkolva 9,18. Szóval egész pontos.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Nincs mit! Nem tudom ahhoz a mérethez mennyi az ajánlott, de én a 18-as és 19-es kerékhez is 2,5-öt használok. Persze ez folyamatosan változik menet közben, de hidegen beállítva jónak kell lennie.
Nem is vészes ez a 9,1 ilyen körülmények között. Nálam ilyen kondíciókkal karcolja a 14-et.
-
grizlisandor
addikt
Seat Altea 2004 1.6 BGU 174k km
Lassan letelik az 1 év, és megy olajcserére a gép.
Mann-t szűrőket kap, pollenszűrőből FP-t, klíma kap egy ózonos fertőtlenítést(2 éve lett cserélve a gáz benne), levegőszűrő csere, fékfolyadék csere(2 éve volt csere)
Üzemanyagszűrő 2 éve volt cserélve, csak MOL 100 benzint kap, érdemes ezt is cserélni vagy ráér?
Hidegekben kicsit nehezen vette a sebességet, gondolom egy olajcsere gyári olajjal segítene a dolgon? -
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #176877 üzenetére
Hidegben viszkózusabb minden olaj, nem válóok
-
K Norbi
addikt
válasz grizlisandor #176877 üzenetére
Milyen olajat kap?
10W-40? -
joshua7
veterán
Néhány hete nézem a G7 GTI kínálatot (2014-16 évjárat, inkább kéziváltóst), de itthon igencsak szűkös. Ami van, az 6M-nál indul.
Kíváncsiságból ránéztem a mobile-re s megakadt a szemem pár jónak tűnő autón (1, 2, 3). Kérdés - mennyibe kerülhet a behozatal.
Ezt az oldalt néztem, 400k körül mondja, egyedüli ismeretlen az ,útiköltség' (bedobtam egy random 100k-t - sok, kevés? Passz ) De még azzal együtt is megérné, a kínálatot nézve.
Érdekelne a véleményetek.Semper Fi
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #176878 üzenetére
Tényleg, élettartam olaj.
(#176879) K Norbi:
Most Total 5w40(katt) következőleg szerintem 10w60, hogy bírja a racsét.
-
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #176884 üzenetére
Nem megy az el annyit Max sík úton 50-el. Passat egyébként 50-54-re tölt. Ezek csak tippelős számok, jobb lenne látni inkább százalékban. [kép]
Emelkedőnél nekem 1 km alatt veszít 5-öt De amúgy ha 14 kWh körül van a fogyi akkor tud olyan 36-ot. Azt meg elég nehéz hozni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Richard #176886 üzenetére
Van neki egy nagyon jó kis hybrid menüpontja amiben van egy állandóan változó mérő. Van egy hosszú csík és még 5 darab "bogyó". Akkor van max teljesítmény ameddig a hosszú csík nem kezd el fogyni. Az olyan 5-10 km körül kezd elfogyni. Ha eltűnik teljesen 0 km töltöttségnél akkor veszik el a max erő. Egyébként nem tudom mennyit kell cipőzni neki, hogy lemerüljön. Senki nem nyomja neki annyira, hogy elfogyjon. Max akkor ha már eleve le volt merülve. Amúgy természetesen ha nagy aksi kifogyott akkor nincs már villanymotor. De hamar visszatölt benzinmotorról.
Én a konkrét kérdezett esetet még nem próbáltam soha. Eddig csak előzéshez használtam a GTE módot. Meg hát sosem elég meleg a motor, hogy büntetlenül lehessen használni. Egyszerűen sík úton ebben a hidegben nem képes 60 fok főlé menni az olaj.
Amúgy charge és hold módban is érezhetően gyengébb a kocsi. Főleg Hold funkciónál, mert ott kiveszi a hajtásból majdnem teljesen a villanymotort. De a 150 lóerő is bőven elég bármire
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz joshua7 #176880 üzenetére
Nekem az 1. tetszik legjobban, a feláras üléshuzattal. Egy kérdőjeles pont: miért nincs benne ködlámpa, Németországban nem volt széria?
Nézz performance packost is, az csak +10 ló, nem venni észre, de van benne igazi sperrdiferenciál.
Amint kijön a Golf 8, csökkenni fog a 7-es ára, ha ráér, várj még egy kicsit a vasalással. A G8 GTI leghamarabb a nyáron jelenik meg.
A DSG-sben durrog a kipufogó, a manuálisban sajnos nem.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Doki16 #176888 üzenetére
Értem. Tehát hiába “GTE” ez inkább csak ilyen óvatos használatra való.
Ha GTE módban hagyod akkor sem melegszik fel a motor?Pályázni szoktál vele?
Az a pletyka, hogy az új Octavia RS is ilyen hibrid hajtást kap 245 LE-vel. Azokat azért szokták küldeni rendesen, ezért kíváncsiskodok.
Én is sokat gondolkoztam anno, hogy megvárom a superb iV-t, de aztán inkább maradtam a simán benzinnél.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #176854 üzenetére
Azt hiszem félre értettél. Nem az a bajom, h számla van, legyen, annak akinek ez megnyugvás. Még a munkadíj sem gond ha az egeket éri, persze ha olyan a munka. Nekem az a bajom, h annyira nyomott árakon kapják a szervizek az alkatrészeket, majd mint kegyet gyakorolva eléd teszik, a számlát, h mekkora királyok mert neked adtak 30-40%-os kedvezményt. Aminek levonása után alsó hangon is dupla haszon van nekik rajta. De, Te örülj, mert f@sza szervizbe vitted. Csak amikor hazaviszed a kocsit, és veszed észre mennyire trehány munkát végeztek. Nagyon nagy az arcuk, és ez engem roppantul dühít. Olyan emberek meg kik böcsülettel odaadással végzik a munkájukat, nagyon kevesen vannak, hozzájuk "bejutni" meg szinte képtelenség. (lásd Mági) Na, őket kellene úgy vagy még jobban megfizetni mint a nagy márka, vagy szakszervizeket. Előbb utóbb ők is megfáradnak, belefásulnak és megy ez körforgás, mert itthon nincs becsületük, kevesen látjuk mennyit is érnek ŐK!
Joe
-
i-sti
senior tag
válasz simonjoe #176892 üzenetére
+1
Doki, erről a melegedésről írnál többet?
Ugye Priusnál így volt kialakítva az 1.8, plusz oda 0W20 talán már 0W16 kell, hogy gyorsan körbe érjen az olaj.
De itt ha jól tudom maradt az 1.4 TSI.
Változtattak annyit rajta, hogy tolerálja ezt a "langyos üzemet", plusz a sok ki/bekapcsolást?[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #176894 üzenetére
Azaz gariig kibirja
-
seller007
tag
válasz molnarpeter #176872 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #176657 üzenetére