-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz macilaci78 #176898 üzenetére
Lenin megmondta: tanulni, tanulni, tanulni. Majd képzi magát, vagy IJB...
Egy nagy biztosíték átkattint, és áramtalanítva a gép. Volvoban pl. a hátsó ülés alatt található, a generátorékszíj cseréje előtt lekapcsolta a szerelő. 1 perces művelet. -
Doki16
addikt
válasz Richard #176890 üzenetére
Nem kell ezzel óvatoskodni. Fel kell tölteni és mehet a csapatás. Nem merül ám olyan nagy mértékben GTE módban. Ez egy olyan plugin ami sportos is tud lenni. És nyilván ha lemerül akkor egy 1600 kg-os 150 lovas kocsi lesz pár km-en keresztül. Nagyjából 20 km-en már egész sokat visszatölt. Én még lemerülve nem próbáltam a GTE funkciót, majd egyszer meglesem, hogy olyankor mi történik. Felmelegedésre nem lesz megoldás az, hogy bekapcsolom, az lényegében egy sport mód amikor a DSG is átáll és magas fordulaton vált. Amúgy ha már jön egy kicsi terhelés és charge módban vagyok akkor pillanatok alatt felmegy 80 fokra. Ez van, síkon úton nem terhelődik igazán a benzinmotor a kettős hajtás miatt.
Nem szoktam pályázni, de Passattal mentünk már ott, van vele tapasztalat.Octaviában elég nagy aksi lesz, azzal sem lesz gond ha valaki küldi neki.
(#176893) i-sti: Mire vagy kíváncsi melegedés alatt? Hideg van kint és még 60km országút alatt sem melegszik be az olaj. Ez minden hibridnél ilyen. Pályán amikor megküldtem neki elég volt 2km, hogy 100 fokos legyen az olaj 60-ról. Dőlt a meleg a szellőzőből, pedig ki volt kapcsolva a fűtés
Amúgy valószínűleg az lesz amit molnarpeter írt. Megtanulták már amit kellett a régi kocsiknál. Kétlem, hogy ártanak nekik. Az enyémben 162k km van, a Passatban 168. Szépen jár a motor, nem erőtlen egyik se, nincs fűst vagy magas fogyasztás. Szerintem ezek már nem is kormolodhatnak annyit.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
-
macilaci78
nagyúr
válasz focvis #176901 üzenetére
Persze, csak átkattint, nem egy nagy was ist das, de a legfájóbb pont nem is a tanulás, hogy melyik típusnál hogy kell, hol van, hanem a felelősségvállalás.
Egy mezei gyógyszerész is nem csinál mást, csak összeszedi, ami a "bevásárlólistán" van, kb mint egy dohánybolti eladó, mégis mennyi tanulás és felelősség van mögötte.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
seller007
tag
Please help
CBZA motorra aggatott manuális LGQ 02T váltóba 2liter olaj kell ahogy nézem.
Valaki validálná a látomásomat please
1 váltóolajos flakon 1 liter.
Nem is lehet többet beletölteni többet mert kifolyna a betöltő nyíláson ugye
Köszönöm! -
joshua7
veterán
válasz focvis #176889 üzenetére
Nyárig szeretném megvenni. Egyelőre nézegetem.
Ködlámpát most visszanéztem, eléggé vegyes a fölhozatal.
DSG.től tartok kissé. Ha a fart csak egy feature, akkor persze vicces.Richard:
egyik valóban az. Néztem mindent, GTI, GTD, GTE, bent maradt, de azóta elvetettem a dízelt.Semper Fi
-
őstag
válasz Doki16 #176902 üzenetére
Kösz az infokat!
Tényleg nem lehet agyon használva a motor, ha menet közben sem megy az olajhőfok 60 fölé.
Egyik reggel útba ejtettem a kézi mosót és amíg vártam a sorom kint a 3-4 fokban álló helyben felmelegedett a víz 90-re az olaj pedig bőven 60 fölé(#176903) Qru Láttam, azért írtam, hogy nem rossz ez Nem városban azért elég keveset esznek ezek a 190 LE-s dízel motorok. Simán el lehet járni velük 6 literrel, vagy az alatt. Persze csak akkor, ha FWD
-
veterán
válasz joshua7 #176907 üzenetére
Életemben 2x volt valóban szükségem ködlámpára, közelítem az 1 millió kilométert. A Volvoban sincs, nem is rendelhető hozzá.
A GTI-n furcsa a hiánya, mindhárom eddigi G7-ben volt, itthon széria, azt gondoltam, hogy globálisan az.A DSG durrogás feature a GTI-ben, egy idő után ráérzel, és a gázpedállal szabályozod. Nem romlik el, de cserélni kell benne az olajat. Autópályán picit kevesebbet fogyaszt a DSG-s, hosszabb az áttétel, kevesebbet forog 6.-ban.
(GTE-t valószínűleg Hollandiából célszerű hozni. +300 kg, nem vezettem még, de inkább a GTD-hez érdemes hasonlítani, mind dinamikában, mind fogyasztás terén.)
[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
válasz focvis #176912 üzenetére
GTD-t elég szépen elveri a GTE. [link] Fekete a GTE
(#176911) Richard: Hideg van és hűti a menetszél, gondolom azért nem tud bemeledni rendesen az olaj. Meg egy Dunaújváros-Fehérvár távon semmit nincs terhelve a motor ahogy én használom. Tempomat 90-re és ennyi, nem sietek sehova Amint beérek városba ha jár is a motor csak generátorként üzemel. Az meg szinte semmi terhelés neki.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tomrRRR
senior tag
Sziasztok,
Tudnátok kérlek abba segíteni, hogy utólag van-e rá lehetőség a műszerfalon fedélzeti komputer okosítására? A cél az lenne, hogy mutassa az autó fogyasztást, valamint a fennmaradó km tankolásig, van e valamilyen chip, vagy műszerfalat kellene cserélni? VW Passat B5.The easy day was yesterday!
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #176915 üzenetére
Abszolút, azonnal elcserélnem egy e-Golfra. Vagy bármilyen min 200 km-t tudó elektromosra. De a legfostaligább e-Golf is drágább mint az én magasan felszerelt Golfom. Már remegek egy Leaf 2-ért vagy Konáért, de egy az, hogy nincs, a másik pedig, hogy egyre csak drágább lesz
Meg ismersz már annyira, hogy tudd nem száguldok, engem csak a fogyasztás érdekel.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BK87
senior tag
Sziasztok. Használt autót szeretnék venni, főként a 3-as Octavia RS TDI változata iránt érdeklődök. Ma voltam megnézni egy kívülről szinte hibátlan Octaviát DSG váltóval, magánszemélynél csak kicsit elbizonytalanodtam, mert 175 000 km van az autóban, viszont pár nappal korábban néztem egy 141 000 km-t futott RS-t manuális váltóval, használtautó kereskedésben, amely kívülről messze nem volt hibátlan (első lökhárítón lepattant festék, illetve jobb oldali kerekek csúnyán patkázva, külföldről behozott). Árban minimális különbség van a többet futott javára. Mi a véleményetek az említett autóban levő 184 lóerős TDI motorról? Nekem a többet futott külsőleg jobban bejön, motorikusan is jónak tűnt, a tulaj állítása szerint olajcserét is rendszeresen végeztek rajta. 24 000 km futáskülönbség mennyire számít ezeknél a motoroknál? Előre is köszönöm a segítséget.
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #176918 üzenetére
Persze ez így van. Elég lenne egy bármi is. De itt most nem ez a lényeg. Nekem ez kellett és ez lett. Nincs ebben semmi racionalitás. Érdekelnek az új technológiák és próbálom ebből a maxot kihozni amit megtudok fizetni.
Amúgy meg ennyi erővel soha senkinek sem kellene erős autó. Legálisan és biztonságosan nem lehet kihasználni ezeket. De most akkor szerinted amiért nekem GTE-m van ezért mindig talpalnom kellene? Hogyan? Gyorsan 90-en van, annyi a szabályos.Qru: A következő nagyobb akkumulátoros e golf tetszene igazan. Arra gondoltam. Az már tudja elvileg a stabil 200 km-t.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
1stVikman
senior tag
válasz Doki16 #176922 üzenetére
Szabályos közlekedésnél erős autó az előzéskor jön jól. Pl.most hazaugrottam szülőkhöz, de a Fabiaval. Legyen kicsit az is használva alapon.
De kétszer meg kellett gondolnom milyen előzésbe megyek bele. De azért élvezetes volt ismét hosszabb távon autózni vele, pörgetni kicsit, érezni, hogy azért még mindig egy jól használható kocsi. -
TayRol
veterán
nem tudjátok, hogy megoldható-e, és ha igen milyen trükkel hogy egy B7 Passat tükre kulcsra behajtódjon/kinyíljon? Belülről a joystick-kel működik ugyebár.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #176927 üzenetére
Igen ennyi. Ha ezt felprogramozod akkor már lehet távirányítóról behajtani a tükröket. De nem lesz automata, mert a B6/B7 még nem tudta ezt. Csak úgy fog működni, ha folyamatosan nyomod a zárás gombot.
(#176928) Magnum_: Sokat keresgettem régen. Egy orosz fórumon találtam. Ők nagyon sok mindenre rájönnek, mert nem féltik próbálgatni szerintem a sok modult. Most már van jó pár videó a Byte8 beállításáról.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #176922 üzenetére
Kolléga mondta, hogy a napi kör után ki kellett mennie a reptérre, és imádkozott hogy még vissza tudjon érni. Ha meg nem, húzhattam volna haza. Aztán felvilágosítottam, hogy akkor tréler, mert ezeket nem lehet vontatni sem... Gondolhatod mekkora urgrás ez egy Bora után.
Amit amúgy azóta is visszasírnak, mert ezzel már nem tudnak fusizni.#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
Jól meg kell választani, hogy ki mire veszi. Amit az első generációs e-Golf is tud az sajnos nagyon kevés. Télen azok a 130 km-es hatótávok elég szegényesek. Azért lenne jó ha minden körülmények között tudna legalább 200 km-t. Sokszor ez 30km amit tud a GTE is elég nekem. Főleg így a hétköznapokban. Hátha kijön az id3 és lenyomja a golfok árát
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
bul07
nagyúr
válasz Doki16 #176934 üzenetére
Na meg hogy hol használja az ember
Az alföldön egy baleset miatti lezárás akár 40Km kerülőt is jelenhet, és még nincs minden bokorba gyors töltő
Debrecenből mentem Görbeházára, és előtte 5Km-rel kamion baleset volt, ép kiértek a mentők, vissza kellet fordulni és majd 41Km kerülő, persze várhatunk volna pár órát is , térkép
És elég sokszor van ilyenÉs az idő pénz(nyugalom)
Ha nekem lenne egy 200Km hatótávú kocsim egy Budapest út 3x 80%-os töltéssel járna, az olyan 4óra hossza
Most simán megjárom oda vissza 5óra alatt, ebből lenne 9óra , hát köszÉn hibrid párti vagyok jelenleg, majd ha 300Km és minden bokorban gyors töltő akkor tényleg tiszta elektromos
Szerintem az még jó pár év[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
Doki16
addikt
válasz bul07 #176935 üzenetére
Ezért mondom azt, hogy mérlegelni kell. Nyilván aki minden nap sokat autózik az nem fog ilyet venni, de aki ki sem mozdul a városból, annak a legjobb választás. És pont ez a jó benne, hogy mindenki megtalálja már a magának valót. Nekem most a Phev ideális. Napi szinten mászkálok 15-20 km-t elektromosan. De bármikor hadra fogható a benzines ami elmegy kb 600 km-t egy tankkal. Mondjuk már kb. 2 hete félig van a tank és csak feleslegesen húrcibálóm magammal a benzint meg a motort. Ahogy jó pár embernél nálam is az a gond, hogy anyagilag nem tudok venni egy tisztán elektromos autót amivel legalább Fehérvárig eljutok meg vissza. Pedig nekem simán elég lenne ha az elmúlt 2-3 hetemből kiindulok.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #176938 üzenetére
Egyáltalán nem szabad őket vontatni. Valamit megkever elvileg a fejükben. Az összes hibrid/PHEV kocsim könyvében benne van, hogy tilos vontatni. Sőt a HSD-nél még az benne van, hogy megpörgetni sem szabad a kereket ha fel van emelve.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
addikt
Sziasztok!
Start stop idegesít. Olvastam, hogy van a vaterán elektronika, ami megjegyzi a kapcsoló állapotát. Kipróbálta már valaki?
passat b7
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
bul07
nagyúr
Már régen is gondolkoztam rajta hogy az ablaktörlő mozgó alkatrészeit meg kellene keni volt is téma itt róla sokszor
Csak eltántorított tőle hogy a kart is le kellene venni, és félek hogy nem enged hanem törne, na meg megint beállítani, és öreg autó bontásánál összerakva nem biztos hogy ugyan úgy működne továbbDe most lett feltéve egy első spirál rugó csere videó és meglepődve látom hogy a tűzfal egy részét el lehet távolítani, videó
Szerintetek hozzáférnék ha én is a tűzfal azon részét szedném csak le?
Inkább pár egyszerű csavar mint ablaktörlő kar leszedése
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #176938 üzenetére
A elektromos hajtást megzavarja de ha ettől el is tekintünk, automataváltós autót amúgy is tilos vontatni. Persze N-be rakva kicsit arréb lehet tolni de tartósan vontatni nem szabad.
Na most a gyorsforgalmin nagy élmény lehet várni a trélerest mert éppen lemerültél...#nincsbennetarcsi
-
1stVikman
senior tag
válasz bul07 #176944 üzenetére
Komoly kis videó. Külön tetszik, hogy meghúzási nyomatékot is írták, meg letakarították a féktárcsát a művelet végén, ha már bőkezűen használta a Wd40-et.
Kérdésre térve, szerintem valamelyest hozzáférhető lesz, de nem olyan szinten, mintha lebontanád felülről és kivennéd a szerkezetet. -
addikt
válasz molnarpeter #176942 üzenetére
Megrendeltem, aztán majd meglássuk mondta a vak is
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz Viktor677 #176949 üzenetére
Lehet ezt is kipróbáljuk, de állítólag a vcds nem működik minden típuson.
Mindenesetre az elektronika jobban tetszik, mert csak hozzátesz a funkciókhoz. El nem vesz.
Pl.: vasúti átjárónál kapok egy pirosat, van ahol perceket kell állni, ott pl manuálisan én nyomnám ki (elvileg ez pontosan így is fog működni).
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal