-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
stvnppp
senior tag
válasz molnarpeter #177444 üzenetére
Majd első olajcserekor vagy szervizkor lehet rákérdezek, nem tűnik akkora mutatványnak, de az a biztos, ha gyártói képviselet csinálja meg, ha engedik.
(#177439) 1stVikman:
Egy ideje már komolyabb hátsó lámpákat építenek be, amik nappal is látszanak. Főleg mióta ez a ledes őrület van, dizájnelem a világítás. 5 wattos izzó szerintem már csak az oldtimereken van. Egyébként autópályán is kialakulhat akadály, ami miatt meg kell állnod, és az elakadásjelző az elromlott jármű jelzésére szolgál. De szerintem túl beszéltük a témát, lehet, hogy tényleg csak az én hülyeségem ez.(#177449) Kakaduku:
Nem annyira hülye kérdés egyébként, szüleimnek 2004-es Polo-juk van, és a szerelő, akihez hordták a kocsit, nem javasolta, hogy otthon cseréljenek akksit, mert állítólag újra kell tölteni a kocsi rendszerét. Persze lehet az is, hogy csak pénz miatt mondta ezt. Mondjuk egy ideje már nem hozzá hordják más okból kifolyólag.De amúgy ha normális helyen csináltatod, akkor ezt ott tudják, de szerintem ha van ilyen, akkor annak benne kellene lennie a használatiban is.
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #177306 üzenetére
Hétvégén voltam egy nagyobb karikát a szekérrel ~250km. Sajnos nem látok nagy javulást... az alapjárati fogyasztás 1l körül mozog. Hidegen indítva ez majdnem 2l!
Felhívtam a szervizt, hogy mi az ötletük, de csak pingvinezés megy, meg hogy ez az érték amúgy se releváns. Ne figyeljem... Nézzem, hogy a tényleges fogyasztás hogy alakul. Bár engem ez annyira nem nyugtat meg.
Kérdeztem, hogy ezeket a dugókat nézték e. Azt mondták igen. Azzal elzavartak, hogy minden jelre lett rakva, mindent beállítottak.
VCDS-ben tudok valahol kutakodni, hogy mi okozhatja ezt a többletet? Vagy szarjam le, ahogy kérik? Bár én nem engedném el ezt a témát... E miatt következő emissio mérésnél nem hogy bukik majd a szekér.Más: A zsír új szelepfedél tömítés olyan jó minőségűre sikeredett (topran), hogy szinte ömlik az olaj alóla. Mire hazaértem, még a lengőkar is olajos volt. Ma cserélhetem ismét, aztán lehet motort mosni.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #177453 üzenetére
Nem biztos, hogy a minőséggel van gond.
-
atos19881101
senior tag
-
Coyot
őstag
válasz atos19881101 #177453 üzenetére
Van a gyári szürke vagy az a standard piros tömítés, azt nem használtatok a szelepfedéltömítéshez?
Má' nem
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #177457 üzenetére
Nyomatékkulccsal, lehúzási sorrendben?
-
atos19881101
senior tag
válasz Coyot #177458 üzenetére
A gyári az fekete. Vagy mire gondolsz?
Munez
Passz, hogy mit sikerült nekik összehozni. Ma veszek egy elring-et és kicserélem magamnak otthon. Van esetleg képed arról, mi a lehúzási sorrend? Nyomaték ha jól emlékszem valami 10Nm azt hiszem.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
csoki46
aktív tag
válasz atos19881101 #177453 üzenetére
BC néha tényleg tud hülyeségeket írni. Nekem szintén AVF motorom van, sokalltam a fogyasztását, az utóbbi 4 tankolást visszaszámolva 0,6-literrel fogyaszt kevesebbet mint a BC írja. Ugyanazon a kúton, szinte majdnem mindig üres tankot töltöttem tele és mindig ugyan annyi volt a különbség a kiírt és a számolt fogyasztás között.
Tudom, hogy más a te eseted a nagyjavítás miatt, de érdemes lenne utána számolni.BC adatait valahogy lehet kalbirálni? Így, hogy tudom mennyi a különbség jó lenne állítani rajta. (B5.5 passat)
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz tibbike01 #177456 üzenetére
Dobd le a szíjat.
Kézzel pörgess át mindent a generátort is.
És mozgasd meg minden irányba.
Nem a lóg, rág, mert akkor kiszökikSzedd le a vezérélés burkolatát.
És úgy indítsd be hidegen.
Hallgatóz ott is.Vagy még ami átszokta baszni az embereket ennél a típusnál.
Az a szíj [link][ Szerkesztve ]
-
-
Gergő170
aktív tag
Sziasztok.
Szeretném a segítségeteket kérni, ugyanis van egy Golf4 1.9PDTDI(2002 AXR motorkód) típusú autóm, de sajnos nem tudunk hibát kiolvasni az autóból, kábel megvan és a hozzátartozó szoftver is(vagcom409.1 kék ebayes kábel), azonban semmiféleképpen nem kommunikál az autóval, viszont b6-os passattal próbáltuk ott pedig működött, tehát a kábel működőképes. Esetleg tudtok valamiféle hibáról ami miatt nem tud kommunikálni az autó? ( Akksisarut már levettem, és a rádiót is kiszedtem már, de sajnos továbbra sem kommunikál, illetve a biztosítékja is új)
Válaszaitokat előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
-
Csabadi
tag
Sziasztok kicsi felvilágosítás kellene.Csak kíváncsiszágból néztem rá. Szóval inditas előtt gép csatlakoztatás majd log. 013 és 018 csoport lett nézve. Ami nekem furcsa a pd szelep állapot közvetlen indítás után 6.0 amit nem tudok megfejteni mi miatt csinálja, és ami érdekes az pedig a 013 csoport 2.hengernel a pd - 0.92-ről indul. Nem gondolom hogy normális lenne. De itt sokan vannak akik értenek a dologhoz. Egyébként passat 1.9pd, mert ugye volt hidegen indítás után felpörgés. Viszont a log üzemmelegen állapotban lett csinálva. Néztem akkor is mikor hideg volt akkor jóval rosszabb a helyzet az 1-2 hengernél.Nem érzek semmi furcsát egyébként max annyit, hogy hideg indításkor van némi szürkés/kékes füst. Melegen semmi [kép]
-
Gergő170
aktív tag
válasz molnarpeter #177473 üzenetére
Kétlem, hogy ilyen lenne benne, amikor megvettem nem éppen volt gazdája. Csak amint mondtam, nekem az furcsa, hogy egyik autónál működik másiknál meg nem.. Egyébként az lehet, hogy egyáltalán áram sincs a csatlakozóba, valamilyen oknál fogva?
(#177470) K Norbi: nagyon sokféle programot próbáltam, körülbelül az összesen amit találtam 2-3 órán keresztül. Majd ha lesz lehetőségem rápróbálok egy másik kábellel.
[ Szerkesztve ]
-
d.tiborz
aktív tag
válasz stvnppp #177413 üzenetére
Szia,
Üdv az AW tulajok között! Grat az autóhoz!
Ami a kérdésedet illeti: azért csak elöl világít a DRL, mert jellemzően a közeledő autót kell kivilágítani -> időben észrevenni, nem a távolodót. Ezért nem kell a hátsóknak világítaniuk. A "Skandináv" DRL azért világít hátul is, mert az északi országokban a motor indulásakor kötelezően kell a tompítottnak is világítani, ez már hozza a hátsókat is. A fedélzeti rendszerben gyárilag nem található erre beállítási lehetőség, de utólag bekapcsolható. Én is aktiváltattam néhány opciót (a fentebb ajánlott Amarton kollégával), többek közt a hátsó DRL-t is - pedig fehér az autóm. Mondjuk Ő jogtiszta hardverrel és szofttal dolgozik, és profi. Tapasztalatom szerint (ahová én járok szervizbe) eléggé rugalmasak. Voltam már garanciális javításon (nagynyomású pumpa csere), és bevallottam, hogy cseréltem már olajat 4000km körül. Megvettem a gyári olajat és szűrőt, ismerőssel kicseréltük. Nem problémáztak rajta. -
Immy
őstag
válasz Doki16 #177406 üzenetére
Köszi a választ!
Milyen puha részre gondolsz?
Az a része tiszta, hogy jobb a passat, csak a kérdés, hogy a felár megéri vagy sem?
A golf csomagtartó a maga 605 literes alapméretével, 1620 literre bővíthető.
Passat ezzel szemben 603 liter, üléseket lehajtva pedig 1730.Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
atos19881101
senior tag
Szelepfedél tömítés kicserélve. Őő had ne mondjam mitől folyatott... a drága szerviz megkente szilóval a vezérlés és a pumpa oldaláról. Jó volt levakarni.
Viszont megpróbáltam valamit. Levettem az akkut pár percre és láss csodát, hideg motornál 0.8l lett a fogyi. Szóval mégis csak megtanult volna valamit a vezérlő?
Ránéztem még VCDS-el is. 0.6ra is lemegy.. viszont ami feltűnt, hogy az alapjáratom magas?! 880rpm. Gondolom ettől a plusz fogyi is. Mágus ennek ennyinek kell lennie? Neten nézve sok pd 800rpm körül van. Lehet ez az automata váltó miatt?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #177482 üzenetére
Nekem is gyárilag 820f/p volt és mágus javasolta, hogy emeljem meg 903f/p-re viszont nekem ott már nagyon hangosak tünt, szóval 861f/p lett a végeredmény.keresztmotoros pd mind 903f/p mennek, nekem kicsit viszont hintazik a fordulat 861/882
Milyen márkájú tengely került bele neked?
De ott van a segédlet 790-870 ig mehet front hatás miatt automata magasabb lehet[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz d.tiborz #177478 üzenetére
Köszönöm a gratulációt és a tippet a DLR-rel kapcsolatos programozásban.
A szerviz egy másik kérdés, nekem nagyon soknak tűnik ez a 30.000km/2év szervizperiódus. Vajon hivatalos szervizben elvégzik az olajcserét, ha idő előtt - mondjuk első alkalommal 5k-nál - akarom megcsináltatni. Nálam sajnos nem játszik a csináld-magad módszer.
Megkérdezhetem, hogy melyik szerviz, ahova jársz? Esetleg Bp környéki? Sok bp-i szervizról hallani negatív tapasztalatot.
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #177484 üzenetére
Igen vcds-el emeltem..mire gondolsz hogy autómatará tippelsz? Inkább szerintem emelték rajta direkt de még kell nézni mire van kódolva 0002 a manual és az alapjarat 32768 a gyári érték
[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #177488 üzenetére
Minden automatánál emel az alapjáraton ha sebességben vagy és még nem tudja leválasztani elektronikusan a meghajtást.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #177488 üzenetére
Ok, viszont neked manuális?
-
Tin
veterán
válasz bitpork #177489 üzenetére
Manuálisnál is, enyém is kúszik. Simán kuplung felengedéssel el lehet indulni, sebességet váltani. Nyilván ha fékezel, lefullad, de kuplung ki, és magától újraindít. Tempomatnál is csak váltani kell, ő adja újra a gázt. Vicces, simán ugyamaz, mint az automata, csak a váltást neked kell megcsinálni.
-
atos19881101
senior tag
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #177495 üzenetére
Valami tévedés van, felpörgés már nincs mióta 0c°fölött van.Inkabb az érdekelne, hogy mért kezd - 0.92 ről a 2 pd elem közvetlen indításkor? Csak erre kellene egy ötlet vagy az normális így? Melegen néztem
Meg mit jelent a pd tekercs 6.0 mert a segédlet nem írja[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #177493 üzenetére
Nem is értem én ezt. A tehénnél nekem nem írja hogy mennyi az alapjárati. Minek idegesítsem magam ilyennel?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban