-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
rob210
nagyúr
Hát srácok ez ugyan off topikos kocsi, de annyira csodálatos, hogy megosztom veletek is.
Vonóhorog felszerelés után, minden egyes indítás leállítás újra indításnál dobott egy hibakódot.
Gyanús akkor kezdett lenni, amikor minden alkalommal másik hibakódot dobott.
Kipufogó gáz hőmérséklet szenzor, turbó nyomás szenzor, légtömeg mérő, lambda szonda 2 es kör, majd bejött egy fhp jeladó. mondom .
Mi a fene lehet az ami ilyen hibát okkoz, egyértelművé vált, hogy nem a szenzorok rosszak.
Amikor elkezdtem agyalni, rajta, hogy soha semmi baja nem volt a kocsinak és csak a vonóhorog bekötése óta csinálja ez, lecsatlakoztattam a can egységet ami hibamentességet eredményezett!Azóta mentem vele 3 kört és semmi hiba.
Valamint az egy állandó hiba is megszűnt a can bus vezérlő zárt áramkör.
De, hogy ez, hogy tud check engine-t okozni azon még morfondírozok.
Értem én, hogy érzékeny elektromos rendszer, de, hogy okoz ilyen zavart???
Minden esetre a tulaj boldog, kifizetett egy zsák pénzt, hogy tudjon utánfutózni és ez az eredménye, beszőtte a kábeleket egy tarantula.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #177243 üzenetére
Reggel elhatároztam, hogy rendes zöld pógár leszek, ma odateszem magam. Óvatos gázkezelés, kevés ülésfűtés, vitorlázás, minden trükköt bevettettem: sikerült is 87 pontra feltornáznom (azonos útvonal, azonos hőmérséklet kint és bent, guminyomás stb) a tegnapi 83 pontot. Már majdnem odaérek amikor is bekóstolt egy 3er Touring. Szóval ma sem javítottam meg a pontszámom.
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
Érdekes módon a GTE-ből minden ilyen thinkblue meg greenscore kimaradt. Sőt az összes ilyen faépítős, levélgyűjtögetős hülyeség. Semmi nincs benne ami ilyen eco dolog lenne. Nem is hiányzik igazság szerint. Látszik a rokonság a GTI-vel kapcsolatban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
DJ. Ru$y
félisten
-
őstag
Az individual része tetszik, mert nagyon jól testre lehet szabni mindent ( futómű keménység, kormányzás stb. )
Két dolog idegesít de nagyon:
1. individualban (vagy bármi másban ami nem a normal mód) hagyom leállításkor az autót, akkor mindig normal módba teszi indításkor.. Állítólag biztonsági okai vannak amiért ez így van és nem is állítható.
2. a digitális műszerfalon ki lehet kapcsolni azokat az elrendezéseket ami esetleg nem tetszik. Kiveszem a pipát, de ezt is csak következő újraindításig jegyzi meg, mert utána ugyan úgy ott van az is a többi között
Akinek ilyen új fajta AID van akár vw-ben is nézze már meg lszíves nála is megvan-e ez a “feature”
-
-
Doki16
addikt
válasz focvis #177281 üzenetére
GTE-ből kivették. A MIB2 Passatban sincs. Az eco gomb is csak később került bele. Ezek a GTE-k gondolom ilyen gyorsan kell egy kis emisszió csökkentő kocsik voltak. Ezért is hagyták abba pár év múlva a gyártásukat. A passat is csak azután elérhető újból amióta kapott nagyobb akut. Golfból is lesz majd elvileg új.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #177280 üzenetére
Akkor ez egy újabb B brand butítás lesz...
Ma ültem egy eGolf-ban (kollégámé). Elég baba, kényelmes, bár a csomija elég kicsi. Kérdeztem is tőle, hogy milyen a hatótáv. Erre nemes egyszerűséggel csak azt mondta: "Olyan mind a cifra f*sás, vagy hazaérsz vele vagy nem..."
#nincsbennetarcsi
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #177289 üzenetére
Azt megtaláltam.
De az Audi másabb.
Itt lehet máshol kéni bontani. -
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #177291 üzenetére
-
K Norbi
addikt
-
atos19881101
senior tag
Kész a szekér. Ilyen szopós szervizen se esett még át. A tengely amit rendeltem nem volt jó, mert a boltban egy számot elütött a kolléga a rendelésnél. Természetesen beépítéskor derült ki... a főtengelybe beletört egy csavar + a kiegyenlítő tartály is hibás volt. A vízcsonk 2mm-el kisebb mint a gyárin, így folyt ki a víz.
De amiért szét lett kapva:
Kiderült, hogy a tőkék már voltak cserélve. INA volt benne és szinte kopás mentes. Viszont a tengely egyik bütyke kapott rendesen. Valószínű ezért cseréltek tőkét... de a tengely maradt. Meg persze a csapágyak is, mert azok is szépen meg voltak kopva.
Mágus
Pd-k befokolva, szinkronszög 0, de az alapjárati fogyi 0.9 lett 0.7ről. Ez mitől lehet? Egyáltalán gond ez?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Tin
veterán
Sziasztok, ha EPC lámpa kigyullad és világít, de motor leállítása és újraindítást után eltűnik és semmi más probléma nincs, akkor az csak valami kapcsoló zavar nem?
7es Golf, nincs még benne 4000 km se. -
Doki16
addikt
Ez nem ilyen egyszerű. Általában nem csak egy kapcsoló ami rossz ezekben már. Mindenképpen ki kell olvasni, mert a kocsi csak általános hibajelzést közöl a EPC alatt. Talán a könyvében meg van valami adva, hogy mik azok amik az EPC alatt mint hibák.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #177298 üzenetére
Ja, tudom, cseppet agyon vannak bonyolítva. Nem gyengült el, nem volt gond, leállítás-újraindítás után nem jött fel újra.
(#177299) molnarpeter: ja, majd figyelgetem, most emiatt nem fogom szervizbe vinni. Ha megkotlik, majd megcsinálják, azért garis. De tegnap mentem vele 2x40 km-t pályán, szóval nem hinném, hogy valami motorral kapcsolatos probléma lenne. Esett az eső, lehet valami bepárásodott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek