-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz 1stVikman #176593 üzenetére
Ezen az oldalon beregisztrálsz és az autó hozzáadása résznél megadod az alvázszámot.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
csoki46
aktív tag
válasz molnarpeter #176598 üzenetére
A részecskeszűrőtől annyira nem félek, a napi ingázás 20km főút, 36-38 km pálya és 1-2 km város. Ezen a távon szerintem tud regenerálni, nem telítődik annyira. Azért szeretnék CR TDI-t, mert ezek euro 5 motorok pár év múlva könnyebb lesz eladni.
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #176600 üzenetére
Hát az az egyéni problémád , hogy ha nem tudsz a kettő között különbséget tenni.
Ez olyan mintha, egy olcsó Kínai okos telefonhoz hasonlítod a drága Iphone, vagy Samsung modelleket. Végül is nekem is az jut róla eszembe ha ránézek, közben egy Iphone mégis ezerszer jobb egy olcsó kínainál. De te tudod
Nekem tetszik, pláne hogy lehet lesz egy ilyenem (és mivel jár az autóhoz kiszedetni nem fogom )
Itt a levegő útjával játszanak, ugyan úgy mintha egy hangolható kipufogórendszer lenne.
(Én legalább is így tudom)Aero :
Milyen újakban? Audiban? Bentre? Hangszóróból? Jeeez" na az tényleg gáz.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz i-sti #176603 üzenetére
Ez nem az a tipikus 2.0CRTDI "gyári" jelenség ami tulajdonképpen "normális" ?
Illetve kifejezetten erre találtak ki valami hűtőrendszer módosítást amit lehet kapni a kocsikhoz.
Valaki ha többet tud róla segítsen már, én csak akkor olvastam róla kicsit ha véletlenül belefutottam.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
momo2828
tag
válasz csoki46 #176597 üzenetére
CFFB motorkódot érdemes keresni. Részecskeszűrőre érdemes figyelni talán a legjobban, az az egyik legdrágább motorra aggatott dolog.
Nekem is ilyen van, és szintén 2x60km ingázásra használom, szóval ha konkrét kérdés is lenne, keress nyugodtan.
2M-ból 8p fl-t, csak lelakott fapadost lehet találni, amire instant rá lehet költeni fél-1M-et, ha belenyúlsz.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #176598 üzenetére
Faceliftes 1,9-et nagyon nehéz lesz, hát még BXE-t. Azokat már nyugaton nem is forgalmazták, ezért nincs behozott sem belőle. Itt keleten még el tudták sózni DPF nélkül. Na de ki vett 2008-9 környékén kicsi országunkban "prémium kompaktot"? Sajnos nagyon kevesen. Én is ilyet akartam, de nem jött össze.
Emellett azért nagyon vastagon fog a ceruza is. Amiket én néztem azok simán 2,5m felett voltak, és közel sem tökéletesek. Tudták a tulajok mit árulnak, szép lassan azért el is kelt mind. De könyörgöm, 3m-ért már van Golf 7...A 8P Facelift azért nem csak az index volt. A komplett front más, a hátsó lámpák, műszerfal+óracsoport meg egy rakat apróság. Sőt igazából két Facelift volt, de a másodiknál már tényleg nem volt miből meríteni. Csak a krómcsík a kilincseken, meg a légbeömlők a lökhárítóban.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
csoki46
aktív tag
-
momo2828
tag
válasz csoki46 #176612 üzenetére
Igen, könnyen meg lehet nézni, ha van hozzá eszköz.
Típus specifikus probléma nekem nem tűnt fel. A beltérben az ajtókárpitok a gyenge pontok, a rögzítéseknél zöröghet, ha már nyúltak hozzá, a könyöklő szokott egy bizonyos km után kiszakadni. Az ablakok szeretnek zörögni.
Ha a saját fenntartási költségekről írnék az elég félrevezető lenne, az elmúlt 50k km alatt kb 2 milliót költöttem rá, szóval az enyém erre rossz példa.
Fogyasztásra viszont vannak pontos méréseim. Jelenleg 5,9 a pontos fogyi, shell v-powerrel, 80% pálya ~140, és 20% városi dugó. De volt már 6,8 is, és 5,4 is. -
csoki46
aktív tag
válasz momo2828 #176613 üzenetére
Köszi a tippeket, ezekre is figyelünk akkor. Fogyasztásra kb erre számoltam. 2 millió elsőre kicsit ijesztően hangzik, de DPG, EGR, kettőstömegű, nagynyomású rendszer, befecskendezők, turbó közül mind viszi a pénzt, és akkor az általános dolgok, mint fék, futómű, kasztni még nem is beszéltünk. Igyekszünk minél jobban figyelni vásárláskor, hátha megspórolunk 1-2 százezret a későbbiekben.
-
c00per
tag
válasz csoki46 #176614 üzenetére
en meg irnek par dolgot:
- ajtozarak szeretnek elromlani, ajtonal atvezeto vezetekek eltornek
- hatso ablaktorlo motor beall vagy az ablakmoso folyadek csove megtorik
- p2015 hibakod.szivocso csappantyu motor(magyarul azt hiszem igy hivjak)
- ha panorama tetos, akkor gyakran zorog a teto(specko zsirral kenegetik markaszervizben)
- lendkerek viselkedeset erdemes megvizsgalni
- feknyergek allapota,foleg a hatsokhirtelen ennyi amivel az adott tipusnal talalkoztam
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Lacess #176611 üzenetére
Cégnél volt egyszer 2010-es BXE Octavia 2 facelift (ide is került fórumon belül), azóta vagyok rákattanva ezekre az átmeneti autókra Index - csak azért írtam, hogy ez alapján tudtam megkülönböztetni az első és második faceliftet egymástól első blikkre, tehát egyből ezt néztem, és ha sárvédőn volt, zártam is be (eredeti kérdésben 2008 második FL volt írva). Első FL single frame miatt könnyebben látszik természetesen.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #176616 üzenetére
Én is nagyon rá voltam, de már letettem róla, főleg az árak miatt. Szvsz túl van árazva a legtöbb amiben BXE van. Jól el lehet sütni, hogy ebben még nincs DPF, keveset eszik és aránylag új. Jettából elég sok van pl. ha valaki buik a sedan formára, a facelift Octavia kettőben nem vagyok biztos, hogy van-e.
A3 8P-re visszakanyarodva, ha a single frame-t belevesszük akkor igazából 3 facelift van. De osztott hűtőrácsos csak 3 ajtósból volt, és az is csak az első 1-2évben. Itt jól áttekinthető a dolog, egy nagyon pici némettudás kell csak.
A lényeg, hogy nagyon sokat változott a 8P a modellciklus alatt.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
csoki46
aktív tag
válasz molnarpeter #176616 üzenetére
A 2- 2.2 milliós keretbe a 2008-2010 közti darabok darabokból férnek bele szebb állapotúak, ezért nem írtam pontos generációt.
-
L1ZRRR
senior tag
Szervo olajat kell cserélni? van neki periodusa? 2.0 tdi cfh
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
L1ZRRR
senior tag
válasz molnarpeter #176621 üzenetére
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
L1ZRRR
senior tag
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
K Norbi
addikt
Na végre már vártam Golf 4 1.9 PDTDI | Ültető szett beépítés
-
TayRol
veterán
válasz yodamester10 #176626 üzenetére
most már tökéletes.
-
h.adam.92
őstag
Hali!
(passat b6)
Olyannal már találkozott valaki, hogy a vezető oldalon csak meleget fúj a ventilátor?
Bármilyen hőmérsékletre állítom, csak meleg jön. Anyós oldalon azt fújja, amire beállítom, ott nincs baj.
Amikor tekerem a fűtést, mind a 2 oldalnál hallani, hogy állítanak a motorok.
Flaps calibration-t már nyomtam, azzal sem történt változás.. -
momo2828
tag
válasz yodamester10 #176626 üzenetére
Olyan, aminek az előző gazdája egy igénytelen nem törődöm volt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz h.adam.92 #176628 üzenetére
Az állító cuccban el tud repedni fogaskerék pl, vagy pár fog letörhet, olyankor még működhet a vezérlő szerint, csak pontatlan Flap motor csere, Kínából van olcsón - ha nem bízol a minőségben, ki lehet javítani a gyárit az újból kiszedett alkatrésszel. Illetve érdemes lehet ellenállást forrasztani elé, hogy gyengébb legyen a motor, és akkor tartósabb lesz az egész.
-
szilchi
őstag
válasz molnarpeter #176616 üzenetére
Jövő héten megy következő olajcserére,tettem bele már 40.000 km-t és még mindig semmi gond vele .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
h.adam.92
őstag
válasz molnarpeter #176630 üzenetére
Értem, köszi. Holnap megnézem a kormány alól mit mutat a dolog. Nem hallani furcsa hangot felőle. Az alaphelyzetet is szépen felveszi. Hőmérséklet állításakor sincs kerregés vagy bármi furcsa hang.
-
válasz yodamester10 #176626 üzenetére
Ugye ezt nem kérdezed komolyan? Egy pár lengőkar előre a tehénbe közepes minőségben (csak anyagár!) majdnem 200k huf. Szerinted mennyire nehéz két millát elkölteni amikor egy váltó olaj cseréje 150k? Ne vicceljünk már... Vagy Te vagy aki után megvesszük itt az első gazdás de lerúgott szarokat mert minek arra költeni majd a következő tulaj megteszi?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
h.adam.92
őstag
válasz molnarpeter #176630 üzenetére
Találtam egy ilyet, bár nekem pont a vezető oldal kellene. Nem 2 perces témának ígérkezik
-
mmdms
addikt
Sziasztok!
Az autón (B5 passat) folyamatosan világít a tolatólámpám, a váltószoknya alatt kell keresni a mikrokapcsolóját?
Illetve [itt] írtam egy másik gondról, ezt megoldotta az, hogy messziről elkerülöm ezentúl az ALDI kutat Sopronban, egyszerűen szar az ott kapható üzemanyag.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
gzbotii
veterán
1.2 HTP semennyire és semmilyen körülmények között nem ajánlott? Tudok pár nyűgjéről, ha azokra figyel az ember/preventív cserél akkor sem?
Második autónak kellene egy Fabia I (6Y) vagy egy Polo 9N, viszont a kínálat 80%-a 1.2, alig kapni 1.4-etWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz yodamester10 #176637 üzenetére
Barátom a ph-ban!
Én egy 2,5 millás allroadra többet költöttem mint a vételár kétharmada és nem bántam meg. A tehénen a légrugó kompresszor 4 légrugó (ugye lengéscsillapító is elhasználódik) és egy szeleptömb piaci anyagára 5000€. És akkor még semmi nem ment tönkre rajta csak használódik el.
Egy Passatban a lengőkar szett előre 500€ körül van anyagban. Egy gumiszett 100-200k, légtömegmérő 30k Komolyan kérdem, szerinted 1-2 év lelkiismeretes üzemeltetéssel nem lehet elkölteni egy autóra milliós nagyságrendet?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #176643 üzenetére
Ez ugye autó függő is, hogy az autó milyen állapotban volt előtte, illetve milyen konstrukció stb.
Én szerencsésnek mondom magam pedig mások már ettől is kiakadnának. Ha nagyon durván számolok nekem az A6 ra 8 év alatt ment el 2millió amiben 550k-ért volt egy komplett váltó felújítás.
Igaz ebben a sima szerviz és a gumik nincsenek benne.
Azért ha egy 2 milliós autóra 1-2 éven belül költeni kell 2 milliót az már tényleg kicsit szélsőséges eset, ott mérlegelni kell azt, hogy az ember mennyire tervez még a kocsival stb.
Bár ilyen autót lehet megvenni se szabadott volna.
Ilyenkor jön az hogy hülyének néznek ismerősök is amikor egy autónál még azt is megnézem hány tulajdonosa volt eddig és ilyenek. Pedig ezekből sok mindenre lehet következtetni.Ezért mondtam le az S8 "projektről" is.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
momo2828
tag
válasz Kiskokó #176644 üzenetére
Ez való igaz, hogy megvenni se szabadott volna, de vihettem volna akarmilyen vizsgalatra, senki meg nem mondta volna, hogy szoporoller lesz.
Hiaba a szep allapot es vegig vezett szervizkonyv, 10k kmenkent olajcserevel, stb. stb., fel ev es 20k km eleg egy rossz tulajjal. Elviszi az autot egy alja chip tuningoshoz, irnak ra valamit, amitol elkezd kormolni az auto ha kell, ha nem es a kilometerek megteszik a hatasat. Persze dpf miatt ebbol semmi se latszik. Majd elasja, es az uj tulajnak elfelejti megemliteni. Aztan jonnek az apro tunetek fokozatosan . Neha megtorpan a kocsi, kormos kipufogo, majd tul dus keverekre check engine. Es maris ott tartunk, hogy az uj tulaj viheti akarhova a kocsit, egy szerviznek se jut eszebe, hogy lehet szoftveres a gond, csak jonnek azzal, hogy naluk nem jelentkezik a hiba. 4 injektor, (egy magasnyomasu pumpaval, ha nyugodtan akar aludni az ember), egy dpf, es egy turbo, maris keves a 2 millio... -
monosgeri21
tag
Sziasztok!
Van egy ingyen elvihető ilyen műanyag kormányom, légzsák nélkül: [link]
2007-es A3-ban volt, de elvileg jó A3, A4, A6-ba is. Teteje kicsit kopott. Nekem jó áron sikerült szereznem egy bőröst, úgyhogy nincs rá szükségem.Akit érdekel, keressen PÜ-ben, Veszprémben ingyen elviheti.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
Sziasztok! 2 Naponta visszajön Check Engine lámpa, abgas werkstatt figyelmeztetés és P2234 Lambdaszonda jel áramkör zárlat a fűtés áramkörhöz (2.hengersor 1.szonda) .
Nem érzek semmi furát, autó nem erőtlen, nem füstöl, stb így törölgettem. Lambdaszonda döglődhet?[ Szerkesztve ]
-
fesii
aktív tag
Sziasztok
Az mennyire normális, hogy eddig az olajam üzem melegen 80-83 fok között szokott mozogni. Ma viszont hazafelé 86-89kozott volt? 2011octavia 1.6crtdi 190e km
olajszint félen olaj ,szűrők cseréje 6ezer kilométerrel ezelőtt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Formula-1
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Házimozi haladó szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Óra topik
- További aktív témák...