-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szerintem jó a start-stop. Én pl simán élném és lesz is amikor eljutok oda anyagilag hogy bevállaljak egy olyan autót amiben van. A 2014 utáni tehenek is ss rendszerrel vannak és durva amit fogyasztásban tudnak. Simán megy nekik akkora testtel és 3 literes motorral a 10 alatti átlag.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
saril
senior tag
válasz bitpork #177395 üzenetére
akkor BOCS én magamból indultam ki, nekem 2007-es részecskeszűrős dízelem van, nem füstől és nem is fog! folyamatosan szervízelem, olaj és szűrők cseréje, az ajánlott futásteljesímény előtt, ha észrevenném hogy füstől vagy sokat regenerál a dpf azonnal deríteném/derítettmém ki hogy mi az oka, ezért is idegesít hogy sok "kormolós" barom mászkál az utcákon, büdős és környezet szennyező is. Mindig kifogok egyet aki pont előttem van...
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
K Norbi
addikt
Csakazaudi [link]
-
Immy
őstag
Sziasztok,
Kombi vásárlás előtt állok és nagyon a vw konszern tagjai közül a golf és passat között vacilálok. Mèretben majdnem ugyanaz a kettő, viszont a passat legalább 1misivel drágább ha a 2-3 éves autókat nézem.
Nektek mi a tapasztalatotok?Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
Doki16
addikt
Nekem is az a tapasztalatom, hogy a Passat drágább mint a Golf. De ez nem túl meglepő.
Ha elég a Golf akkor azt válaszd, de a Passat akkor is nagyobb lesz, főleg ledöntött ülésekkel. Számadatok alapján nem sokkal kisebb a csomagtartója a Golfnak, de a hátsó lábtér érezhetően kevesebb mint a B8-é. Ledöntve meg katalógus szerint 160 literrel több a Passat. Nem rég hoztunk vele haza egy két méteres lapra szerelt ágyat, és a két méter nem volt elfelezve, van a kocsinak ekkora rakterülete. A Golfnak nincs.Amúgy meg nem csak itt van a különbség. Ahol a Passatnál finom puha gumi van ott a Golf kemény kopogós, stb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
K Norbi
addikt
válasz Doki16 #177406 üzenetére
Passat csendesebb autópályán, és komfortosabb városba.
Jobban van szigetelve, +Jó nagy lehet benne tehénkedni 4 embernek is.
És egy jó 800Km út után nem úgy szálsz ki belőle mint akit jól....Csak a Passat.
Audinak sincs olyan fasza komfortos futóműve mint a Passatnak.
Az feszesebb. Audis.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz K Norbi #177407 üzenetére
Nekem nem kell írnod én ismerem nagyon jól. Mindkettő van is jelenleg Mondjuk a GTE alapból Highline, így kevésbé van különbség a két kocsi között. De amikor jó pár ezer km után átültem a Passatba hát érezhető elég erősen a különbség.
Amúgy meglepődnél mennyire jó már a Golf GTI/GTD/GTE ülés kényelem szempontból. Főleg ha ergocomfortos.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Motion_Blur #177409 üzenetére
Miért is?
-
stvnppp
senior tag
Sziasztok!
Egy ideje már olvasom a topicot, ugyanis múlt héten vettem át a Polomat (AW, 1.0TSI, 115LE, DSG). Láttam, hogy már vagyunk páran Polosok, remélem én is becsatlakozhatok aktívan is.Rögtön lenne is egy kérdésem, ami nem Polo specifikus, konkrétan a nappali menetfénnyel kapcsolatos. A KRESZ alapján lakott területen kívül nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani, amire a nappali menetfény is alkalmas. Namármost nekem az a problémám, hogy nálam (és utánaolvasva sok más típusnál) a nappali menetfény csak elől világít, hátul nem kapcsolja fel a helyzetjelzőt. Ez engem különösen zavar, főleg hogy fekete az autóm, szeretném, ha jobban látszana. Tudom, ott a tompított, de egyrészt az nem erre való, másrészt a felkapcsolása más rendszerekre is hatással van. (pl. carplayes navigáció, vaze elsötétül). Sajnos a fedélzeti menüben nem találtam beállítási lehetőséget erre vonatkozóan, de találtam megoldást a neten. A problémának van is elnevezése, Scandinavian DLR, ezzel a beállítással égnek a hátsó lámpák is nappali menetfény felkapcsolásánál. Az OBDeleven-nel be is lehet elvileg állítani, kérdés azonban az, hogy mennyire szabályos belenyúlkálni a rendszerbe. A KRESZ az oké, szerintem ez nem okozhat gondot, hogy hátul jobban ki vagyok világítva, mint az előírás, viszont mennyire néznek csúnyán szervizkor, ha látják, hogy módosítottam a gyártó beállításait, bukhatom-e emiatt a jótállást? Illetve módosítaná-e a rendszert a szerviz kérésre, ha igen, akkor ennek mekkora költsége lehet. Van valakinek ehhez hasonló tapasztalata?
A válaszokat előre is köszönöm.
István -
1stVikman
senior tag
válasz stvnppp #177413 üzenetére
Nem turkálnám az egy hetes autó lelkét.
Miért zavar, hogy hátul nem ég helyzetjelző nappal? Beléd hajtani nem fog senki, sötétben / gyengébb látási körülmények között, meg úgyis felkapcsolod a tompítottat, vele a hátsó helyzetjelzőt is.
Egyébként kijelző fényereje állítható nálam (Golf7), gondolom Poloban is tudja az infotainment. -
Doki16
addikt
válasz stvnppp #177413 üzenetére
Nekem is be van kapcsolva, hogy világítson hátul. Mondjuk nálam már nem garis a kocsi. Én szinte mindig nappali fénnyel megyek így úgy döntöttem, hogy hátul is világítson. A gari miatt mondjuk nem biztos, hogy szívesen nyúlnék bele egy új autóba. Meg abban sem vagyok biztos, hogy az OBD eleven annyira jól kezel egy teljesen új kocsit. Meg kell kérdezni egy szerelőt a VW-nél, hogy Odis-szal, vagy valami mással be tudja-e lőni neked és, hogy a garit miként befolyásolja. Amúgy nem tökéletes megoldás amit be akarsz kapcsolni, mert az annyit tesz, hogy nemes egyszerűséggel a helyzetjelző lesz a +DRL funkció. Így a műszerfal meg minden világítani fog. Lehet paraméterezni, de ahhoz már VCDS kell és nem kevés tanulás
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
FoBCRaistlin, itt vagy? Kérlek adj egy életjelet akár privátban is!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Nemt0m12
tag
válasz molnarpeter #177337 üzenetére
A szélvédő még gyári így ezért is furcsa számomra a pára jelenléte ott, de abszolút nem vészes a mértéke.
-
stvnppp
senior tag
válasz 1stVikman #177415 üzenetére
"Miért zavar, hogy hátul nem ég helyzetjelző nappal?"
Azért zavar, mert én még úgy tanultam, hogy lakott területen kívül ki kell világítani az autót, és valamiért már ez tűnik logikusnak/ésszerűnek. És elvileg a nappali menetfény is azért lett bevezetve, hogy jobban látszódjanak a közlekedésben résztvevő járművek. Ennek ellentmond az, hogy hátul nincs kivilágítva a jármű. De ha így megkapta a típusengedélyt, akkor ennek így szabályosnak kellene lennie. Nem tudom, mióta vezetsz, de vannak olyan szituációk, amikor jól jön a kivilágított gépkocsi, pl. árnyékos szakaszokon, ahol egyébként nem indokolt a tompított. Rendőrök előszerettel állnak meg aluljárók alatt traffival, mert sokkal később észleled az álló járművet, ha árnyékban van.A kijelző és a műszerfal fényereje állítható a Poloban is, fogalmazhattam volna pontosabban, nem a fényerő csökken, hanem sötét/éjszakai témára vált a navigáció a tompított felkapcsolásánál.
(#177416) Doki16:
Akkor ezek szerint nem csak engem zavart ez. Mert oké, hogy szabályos így, és a rendőr nem büntet meg miatta, de az még fontosabb, hogy senki se jöjjön belém hátulról. Egyébként próbáltam utánajárni a témának, foglalkoznak is a témával, és elvileg van arra is példa, hogy az autó infotainment rendszerében ez bekapcsolható. De a jótállást azért nem biztos, hogy dobnám miatta, és így inkább macera. -
Kakaduku
senior tag
Sziasztok!
A kérdésem egy Volkswagen Golf VII Variant-ra vonatkozna. Szeretnék utólag indításgátlót szereltetni az autóba (az előzőmben már volt), viszont ahhoz hogy beszereljék le kell venni az aksiról hosszabb időre. Okozhat ez bármiféle gondot, hogy több órán keresztül nincs akkumulátoron? -
K Norbi
addikt
-
-
Doki16
addikt
-
Tin
veterán
Sokak számára meglepetés lehet, de a csak elöl világító menetfény eleget tesz a KRESZ előírásának, mely a következőképp szól: „Lakott területen kívüli úton a forgalomban résztvevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, … nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.”.
Hátra nappal mégis minek világítás? A szembejövőnek kell észrevennie, lakott területen kívül 100-al akkor is csak 50 km/h különbséggel érnek utol, ha 150-el jönnek mögötted. Ha csökken a fény, akkor még kapcsolsz tompítottat, vagy kapcsol az autó magától.
-
1stVikman
senior tag
válasz stvnppp #177426 üzenetére
Egy ideje vezetek már.
Életszerűtlen a gondolatmeneted. Minek is állnál meg az út közepén, árnyékos szakaszon vagy akárhol is?
Minimum, hogy lehúzódok és benyomom az elakadás jelzőt.
Hátulról meg senki nem fog neked menni, mert nem látja az 5 wattos pilácsaid. Nappal...
Mekkora sebességkülönbséggel kell mögéd érkeznie valakinek, aki nem látja az autót, ha nem pislákol két piros pont rajta?
Hidd el, nem hülyeségből ég csak elől.
Amúgy programozható, de felesleges.(#177436)Tin
+1[ Szerkesztve ]
-
salesman
őstag
Statham és az Audi
[link]Türűűűdrááá!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stvnppp #177413 üzenetére
Ha rugalmas a munkafelvevő, talán ők is be tudják kapcsolni, vagy meg lehet próbálni hivatalos VCDS-sel rendelkező helyeken, talá fórumon amarton foglalkozik ilyesmivel (skoda-muszerfal.hu), vagy tempomatszereles.hu és társainál próbálkoznék. Leginkább a felelősség miatt próbálnám elintéztetni így (első helyen a márkakerrel), saját berhelésnél rád mutatnak és konyec filma.
-
-
Kakaduku
senior tag
Volt már tapasztalat ezzel kapcsolatban?
-
6030D
Ármester
Szóval van az 1,5 tsi-ben villanypumpa és keringet is leállítás után. [link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Automata kávégépek
- Cyberpunk 2077
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mesterséges Intelligencia topik
- KártyaPC topik (Odroid, Olinuxino)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban