-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #177048 üzenetére
Ha nem felejtem el akkor holnap megnézem. Ma még/már nem kellett tolatnom
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tin
veterán
válasz yodamester10 #177048 üzenetére
Pár napja állítottam be a 7es Golfon. Tükör kapcsoló R-be állítva, berakod rükibe, tükörlap beáll, aztán beállított magadnak tolatásra, és kész. Ha megindulsz, visszaáll normálra. Azt még úgy tudod beállítani, előre menetben.
-
válasz F_Zolee #177049 üzenetére
Közben rájöttem, hogy az egyik rokon vizsgabiztos, csak eddig nem volt rá szükség
A leírtak alapján elég bíztató, mondjuk a 350ekm az legalább valós
Itt van 45km-re.
Szerintem az útminőség miatt emelte meg, na meg szerintem idősebb fazon, így olyan suv-os
Régen az ültetés, most az emelés lett a menő.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
jeee
csendes tag
(#176110) Mágus2 Köszönöm, ki lett cserélve a csőtermosztát, most tartja a 90 fokot. Most is gyárit rakattam bele, remélem ez majd többet bír 1 évnél
[ Szerkesztve ]
-
Zizmand
aktív tag
válasz King Charles #177036 üzenetére
Szia
Nekünk is egy 2002-es B5.5 Passat kombi van 1.9 PD motorral és 530e kmrel. Én helyedben inkább a 130 lovasat venném AVF vagy AWX motorkóddal. Az első 6-os, míg a második 5-ös váltóval rendelkezik. Talán azt lehet elmondani, hogy az 5-ös manuál kicsit tartósabb.
A legköltségesebb javítások: hengerfejezés 2-300 ezer, új 1749va turbó 100-150e, első teljes futómű felújítás drágább lengőkarokkal 150-200e, lendkerék+kuplung 150e.
Ezeket természetesen jóval olcsóbban is meglehet venni pl: bontott jó turbó 50e, Hart márkájú lengőkarkészlet 50e stb.
Rengeteget bontanak belőle, minden alkatrész és karosszéria elem van hozzá, elég olcsón.Egy ennyi idős és futásteljesítményű autónál mindig lesz valami kissebb-nagyobb dolog, ami el fog romlani. Teljesen felújítani kb. lehetetlen, pl. ha megcsinálod a turbót, lehet 2 héttel később egy vákumcső fog elérni és kilyukadni. Esetleg elromlik a zárban lévő mikorkapcsoló, megcsinálod, majd az ajtó átvezetőben törik meg egy vezeték...stb.
Ettől függetlenül újra ilyen Passatot vennénk, mert egy nagy, kényelmes, utazóautó, jó fogyasztással, jó felszereltséggel, elegendő teljesítménnyel és viszonylag olcsó alkatrészekkel, pláne úgy, hogy kb. mindent én csinálok meg rajta.
[ Szerkesztve ]
-
King Charles
tag
válasz molnarpeter #177037 üzenetére
Az a baj, hogy ha daniabol haza kell jönni egy hibás autóval az is idő meg pénz. Például 150e ha haza kell hozatni.
Azért 500e km körül már esedèkes egy felújítás, vagy nem?
-
válasz King Charles #177057 üzenetére
Csak ha gyilkolták
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz King Charles #177057 üzenetére
Csak a helyzet súlyosságát értékelendő, Euro 3 még vállalható adókat illetően? 110 lovas facelift előtti adagolós motorral nagyjából bármi van, hazaérsz, kisebb eséllyel lesz mozgásképtelen, illetve az ehhez szükséges eszköztár is minimális (relé, cső, ilyesmik).
Megyek is, nyitok a német határnál egy kölcsönzőt, max 2 hetes bérlésre
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Doki16 #177031 üzenetére
Megnéztem munka után a tükrös mókát.
Váltót R-be húzom, majd a tükörállítót a jobb tükörre fordítom, vagy fordítva, elöbb a kapcsolót fordítom jobbra, majd R-be húzom a kart -> lebillen a tükörlap.
Váltó R-ben, a tükörállítót középre tekerem -> visszaáll a tükörlap normál helyzetbe.
Ha D-be húzom a kart, és elindulok az autóval, akkor valóban 10-20km/h körül visszaáll a tükör normál pozícióba.Ha R-ben van a váltó, és beállítok egy tükörlap pozíciót, akkor mindig erre a pozícióra fog lebillenni, ha a fenti kombinációk be vannak kapcsolva. Kb ennyit sikerült végigjátszani.
-
válasz King Charles #177059 üzenetére
Oh, pont Aarhusban voltam sokat
Viszont ha a kocsi vizsgálatra jó akkor az előző tulaj biztos hogy törődött vele mert a habokra nem megy el még egy ilyen ridegtartásos motor sem 400-500k km-t! Ott azért elég sokat lehet menni városon kívül is, hiszen eléggé decentralizált minden. Anno mi napi 60km-t mentünk a lakástól a melóhelyig (Aarhusban volt a raktár Ronde-ben meg volt a ház amit béreltünk)https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz yodamester10 #177063 üzenetére
Igen.
-
őstag
válasz yodamester10 #177063 üzenetére
Nem baj az! Ha pl garázsba tolatsz akkor nem sokat ér, ha lefelé áll a tükör Legalább van választásod
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
Távgyógyításban jártas emberek mit mondanának erre a hibakódra? Azt hittem a zárral van valami de mégse.
Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl
Part No: 1C0 959 799 E
Component: 2U Komfortgerát HLO 0003
Coding: 00067
Shop #: WSC 06402
VCID: 397947822398B88AA7-4B00
Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A
Component: 2U Tőrsteuer.FS KLO 0004
Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A
Component: 2U Tőrsteuer.BF KLO 0004
1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
35-00 - -
Jobb1 zár lett csak cserélve után-gyártottra. Más mókolás nem volt de az se most. -
TayRol
veterán
válasz yodamester10 #177063 üzenetére
Jaja.
-
-
F_Zolee
veterán
-
F_Zolee
veterán
válasz molnarpeter #177071 üzenetére
Azt hiszem megvan de a verdában lévőt már nem lesz esély megnézni. De aztán lehet csak a doboz van csak meg. "Rossz" zár csak nem lehet, mert akkor nem is kéne működjön csont nélkül szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
-
#83057152
törölt tag
Sziasztok!
Segítségetszeretnék kérni Tőletek.
Jetta VI, 2012/12, 1,2 TSI, CBZB, 105 LE, 183 ezer Km.
Már egy ideje random beadja az autó a check engine (sárga) hibát.
A tünetek:
Néha , de csak meleg indításkor, a fordulatszám erősen ingadozik párat, majd lefullad az autó. Kis szünet, autó indít és beindul. Nem érzek semmi változást az autó viselkedésében menet közben. Az autó nem rángat, nem nőtt meg a fogyasztás. Talán egy kicsit gyengébbnek érzem egy ideje az autót. Hideg indításkor mindig indul szépen.
Többször vittem szerelőhöz.
Hibakódok:
Túl dús keverék, P1, P2 szenzor hiba.
Ami cserélve lett:
Lamda szonda (katalizátor előtt), víz hőfok mérő.
Fojtó szelep tisztítva lett.
Egy darabig, akár két hónapig is, semmi probléma, aztán egyszer csak, számomra tök váratlanul bedobja a motor hibát.
Remélem, van ötlet.Üdv!
Jimmy.
-
Doki16
addikt
válasz 1stVikman #177075 üzenetére
Elég fun ahogy magától tekereg és parkol. Én szeretem a technikai vívmányokat és ez jó újdonság számomra Tökéletesen jól használható. Tud párhuzamosan parkolni balra, jobbra. Merőlegesen is balról, jobbról. Grafikus kijelzőn mutat mindent. A passat 360-as kameráján meg elég király "felülről" nézni a kocsit ahogy beparkol magától
Jól érzékeli a padkát, pár centire tökéletesen párhuzamosan képes beparkolni. 360 radar van rajta amit simán látsz a nagy kijelzőn. Így biztos lehetsz benne, hogy nem mész neki semminek.
(#177076)MunezXBK: Gyárilag Highline ülésmemóriás extrában van csak benne 7-es Golftól lefele.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
i-sti
senior tag
Xenon D3S lelkivilágáról valaki tartani egy kis bemutatót?
Mennyi az élettartama?
Mitől égnek ki?
Használat során fakulnak?
Hogyan lehet növelni az élettartamukat?Novum Forum Siculorum
-
Szada85
aktív tag
válasz Doki16 #177079 üzenetére
Mivel tudod kiválasztani, hogy párhuzamos, vagy meröleges parkolást csinálnál?
Tegnap a céges parkolóházban terveztem kipróbálni (csak meröleges parkolók vannak), és ahogy bekapcsoltam a középsö kis kijelzön meg is jelent a "párhuzamos parkolásos" séma, mondom oké, akkor ezt itt most nem. -
Doki16
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #177084 üzenetére
Használat függő, a sok fel/le kapcsolgatást nem szereti (a trafó sem, mert ugye ezek 42V-al mennek). Általában a gyári izzók 4000k körüliek amik a használattal feljebb tolódnak (tehát fehérebb/kékesebb lesz) és csökken a fényerejük is (ezért érdemes párban cserélni).
Vannak emelt fényerejűek, meg emelt élettartamúak is, lehet válogatni bőven.#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Motion_Blur #177095 üzenetére
-
w333
félisten
Sziasztok ... én vagyok ennyire sötét vagy Leon -ból (1.9TDi) Hahun max. 1 millióért tényleg egy épkézláb darab nincs ?
Ennyi erővel Golf 5 és Leon 1P vagy A3 8P is van ... ilyen állapotúak !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz MunezXBK #177098 üzenetére
De 800-900 -ért nagyon sok jó volt 1M -ből most meg semmi !
De ennyi erővel hulla állapotú 1M helyett szar Golf 5 -t is kapok az legalább újabb !
Szerk.
Kezdem azt érezni mint a 6Gen Civicnél, túlértékelt és túlárazottak (mert megbízható)
Ilyen áron mit vennétek ? amiben azért van egy kis bugi és megbízható is
318D vagy 320D gondolom felejtős ... na abból van választék !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- RAM topik
- Battlefield 2042
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Trollok komolyan
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- TCL LCD és LED TV-k
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...