-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz F-ECT$ #176752 üzenetére
Ez kifejezetten az 1.5 TSI rakfeneje. Amit te leirsz, az sok mas autonal is elofordul.
Valojaban azert kezdtem el nyomozgatni, mert nem ertettem, hogy az a forumonkent tobbszaz oldalnyi ember, akik azzal heccelik egymast, hogy visszakuldik az autoikat es visszakerik az arat, mibol taplalkozik, es vajon a VAG miert nem csinalt semmit 1.5 even keresztul egy olyan helyzetben, ahol az egyik legnepszerubb motorjuk ekkora hibat produkal. Persze valoszinuleg a sok elegedett vasarlo nem ir bele a forumokba panaszkodni, de akkor is. Persze mint kiderult, javitottak az uj motorral, szoval valami hardveres problema, ami felteszem nem megoldhato egy visszahivas soran valahova beepitett muanyag bizbasszal.
Zavaro a jelenseg, de siman egyutt lehet vele elni, es ez nalam pl. nem ok arra, hogy lemondjak az autorol, mert amugy baromi jo, es a fogyasztasa is nagyon barati, plusz milyen egyeb alternativa van benzinesben? Az 1.0 TSI karcsu, a 2.0 meg felesleges.
De igy, hogy gazadas nelkul el lehet indulni, a problema gyakorlatilag (szamomra) megoldott. Egyetlen helyzet van, ahol gondot okozhat, ha nagy gazzal kell kikanyarodnod valahonnan, es meg hideg a motor, de ez a tobbseg szamara elenyeszo problema. Amugy volt egy visszahivas is erre, a tavaly aprilis-majusban gyartott autokra, ahova nagyobb generator kerult, es pont az ilyen szitukban fordult elo lefulladas.
-
Qru
MODERÁTOR
"es vajon a VAG miert nem csinalt semmit 1.5 even keresztul"
Mert onnantól, hogy eladta az autót konkrétan leszarja a vevőt. A csalós szoftvert is csak akkor oldották meg gariban amikor már erősen a nyakukra léptek az Amcsik. De a láncszakadások miatt sem volt visszahívás, holott mindenki tudta hogy konstrukciós hibáról van szó. Kollégámnak előzés közeben szakadt el az autópályán, nem akarták cserélni gariban arra hivatkozva, hogy többel ment mint a megengedett legnagyobb sebesség de ott is hosszas izmozás után sikerült elérni a garis javítás). A japóknál nem azért van több visszahívás mert szarabbak hanem mert felvállalják ha vmit eltoltak, a németek meg elmismásolják egyszerűen.
Csak, hogy legyen személyes saját példa: az 1.8 TSI-nk 50k km után már ette a vizet, semmit nem csinált a márkaker: öntögessük utána. Aztán mikor már az olajat is ette akkor megint visszavittük de megint elhajtottak, hogy majd ha 1 liter / 1000 km-t átlépi akkor menjünk vissza. Hát köszi... Végül megszabadultunk az autótól (a kövi tulajnál átlépte az 1 liter / 1000 km-t így gariban megcsinálták neki hosszas bevizsgálás és izmozás után) de akkor is, ez milyen hozzáállás?#nincsbennetarcsi
-
Tin
veterán
Gaz, de azert mielott piedesztalra emeljuk a japanokat, tegyuk mar fel a kerdest, hogy is van az, hogy mar gyakorlatilag az osszes autot visszahivtak ketszer a legzsakok miatt?
Autogyartok ilyenek. Hidd el, az osszes. Itt is kiszamolta a VAG, mennyibe kerulne a visszahivas, ezert aki uti az asztalt, annak johet a szoftverfrissites (bar ahogy olvastam azt a szervizlatogatas alkalmaval siman csendben telepitik), aki meg jobban uti az asztalt, annak meg johet a penz visszaadasa es az auto visszavetele. Elenyeszo mennyisegu ember.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
Baromira nem, de szerintem ezt gyakorlatilag az osszes autogyarto csinalja. Ha van 1000€ haszna egy kocsin, nem fogja bevallalni ingyen a 800€-s javitast. Egyik sem. Csak ha tenyleg szorul a hurok. Es amig nem veszelyezteti a biztonsagot, maximum a kenyelmet, foleg le fogjak szarni. Latod, 2 havi gyartast vissza is hivtak, mert az mar a biztonsagot veszelyeztette.
-
Atomgeszi
veterán
Hali!
[link]
Ez mennyire ajánlott, nem ajánlott? -
dj79
senior tag
A tsi motoroknál vannak úgynevezett "bűnbánó" lánc szettek, skodás cikkszámon kapható vagy kapható volt) . Ez állítólag javított változat.
Atomgeszi: gyanúsan túl jó áron van, viszont száraz dsg-s, legyen tartalékba kokszmentesítésre meg a váltóra párszázezer, láncról nem nyilatkozom, mert nem ismerjük az előéletét. Ha átvizsgálásnál nem derül ki komoly gond, akkor vehető.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
1stVikman
senior tag
válasz Atomgeszi #176762 üzenetére
Nem néz ki rosszul, de kérnék még képet a bal oldaláról, elejéről is, meg értékelhetőt a belsejéről.
A másik a lámpamosó és a kanyarkövető.
Én úgy tudom az a xenon-os lámpáknál van csak, tehát lehetséges, hogy véletlenül lett bepipálva. Amúgy elég olcsónak tűnik szerintem, érdemes jobban körüljárni, hogy nincs-e valami egyéb oka a nyomott árnak. -
macilaci78
nagyúr
válasz joshua7 #176768 üzenetére
A kanyarkövetésnek van valami értelme a gyakorlatban? Nagy sebességgel nem mozdítasz akkorát a kormányon, illetve nem mozdul olyan gyorsan a lámpa, alacsony sebességnél meg a normál lámpánál is belátod az utat.
Nincs tapasztalatom ilyen autóval sofőrként, csak baromi hülyén néz ki, amikor csak az egyik első ködlámpa világít...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
TayRol
veterán
válasz macilaci78 #176769 üzenetére
B7 Passaton ha kicsit is mozdítasz a kormányon mondjuk 25-30 km-es sebességnél tisztán észrevehető hogy megy vele a fénycsóva is. Elég király.
-
joshua7
veterán
válasz macilaci78 #176769 üzenetére
Gyenge közvilágítás mellett, utcában, kis sebességnél nekem hasznos volt többször is, igen.
Semper Fi
-
Doki16
addikt
válasz macilaci78 #176769 üzenetére
Határozottan jó. Egy nagyívű kanyarban amit mondjuk 30-40-el veszel csak be tök jó. Nem egyenes világít ki a semmibe, hanem szépen fordul a kanyar ívében. A Golfban meg van rendes kanyarfény is ami direktben ~45 fokban világít balra-jobbra. A kettő együtt nagyon jól kiegészíti egymást.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #176769 üzenetére
Nálunk a B6-ban volt, szerpentinen pl tök jól jött, hogy bevilágított a kanyarokba.
#nincsbennetarcsi
-
F-ECT$
titán
válasz macilaci78 #176769 üzenetére
Ritkán jön igazán jól, de akkor jó, hogy van
Dive ever, work never.
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok !
Használtam a keresőt de nem találtam semmi konkrétat. Octavia 1.4 Tsi CAXA motorrol érdekelne minden. -
-
Atomgeszi
veterán
válasz 1stVikman #176766 üzenetére
Köszi mindenkinek. Még ki kell okosodjak motorokat illetően VW fronton is.. Na meg ettől a DSG-től is félek. Ezt csak hirtelen találtam pár kritériumot beírva. Valami jól felszereltet keresek, de megbízhatót.
7es Golf kombi hátulja jobban tetszene.
Elég fura ez, hogy így lecsapták hátul a tetejénél.
Amúgy szerintem azért olcsó, mert régóta fent van, TSI, DSG.Azt hittem itt is követték a trendet,hogy 2012 nyarától szíjas.. De még wikipedian sem találtam említést erről külön. Egy kalap alá veszi a CAXA blokkot.
-
atos19881101
senior tag
Jövő héten megy a szekér hidrotőke + valószínű tengely cserére is. Megy a levesbe a vezérlés is. Kérdésem, hogy hosszbordás szíjat is kellene cserélni? Nem talàlok csereperiódust hozzá. A mostani 60k-t futott, 4 éves.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
dj79
senior tag
válasz Maxell014 #176778 üzenetére
Olajfogyasztás lehet, de inkább akkor jellemző, ha szorgalmasan betartották a long-life olajcsere-intervallumot vagy gyenge olajat tettek bele. Mostanában 8-10 ezret mondanak ideális periódusnak ezeknél a motoroknál.
200 ezer felett lehet bármi is egy használtautónál, bármibe bele lehet szaladni, egy alapos állapotfelmérés és hibakódkiolvasás sokat segíthet. Az 1.4-nél túl sok magasnyomású hibáról nem hallottam, de láttam valamelyik héten egy remek példát az fb tfsi club posztjai között, hogy megolvadt három dugattyú teteje.Ezt már korábban is itt hagytam, ajánlom figyelmedbe
-
Winchester95
őstag
-
1stVikman
senior tag
válasz joshua7 #176768 üzenetére
Akkor az nem kanyarkövető, hanem kanyarfény.
Az a kettő között a különbség, hogy a kanyarfény alacsony sebességnél felkapcsolja a ködlámpát vagy újabb autóknál a direkt erre a célra szolgáló lámpát azon az oldalon, amerre indexelsz és /vagy kanyarodsz.
Így pl.gyalogos, biciklis könnyebben észrevehető valamint látod mondjuk parkoláskor, hogy nincs előtted akadály, gödör.
A kanyarkövető meg nagyobb sebességnél vízszintesen mozgatja a fényszórót, ezzel jobban bevilágítva a kanyarokat.
Nagyon hasznos szerintem, és jól is néz ki. Pláne ködben. -
Kakaduku
senior tag
Sziasztok!
Sokat kerestem, de nem találtam (vagy rosszul kerestem) semmi infót arról, hogy a 7-es golf 1.5 Tsi milyen DSG váltóval van szerelve? Száraz vagy olajos? -
seller007
tag
Szerelőket próbálok feltérképezni egy CBZA 1.2 TFSI 86LE vezérlés cserére.
Van netán valakinek ilyenben ismeretsége? Pest megye és környéke. -
L1ZRRR
senior tag
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Kakaduku
senior tag
válasz TayRol #176788 üzenetére
molnarpeter, TayRol Köszönöm!
Kérdésem lenne még, ne haragudjatok, de ez lesz az első automata váltós autóm, szóval nem sokat tudok róla, sőt az első német autóm is lesz, szóval bizonyára lesz még sok kérdésem.
Apósom nagy VW rajongó, szóval muszáj volt venni egyet, hogy befogadjon.Gondolom nem lehet úgy megmagyarázni a dolgot, hogy a száraz vagy a z olajos váltó a jobb, de tapasztalatok vannak ezeknek a különbözőségéről és tartósságáról?
[ Szerkesztve ]
-
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #176785 üzenetére
Találtam egy jó videót ami bemutatja a kanyarfény és a kanyarkövető közötti különbséget. YouTube alert
Nekem még annyival van több a Golfban, hogy ki tudja takarni az előttem közlekedőt vagy a szembe jövőt az automata távolsági. -
TitiRii
senior tag
Sziasztok. Adott egy 98-as Golf 4 1.4 akq rettenet. rengeteg hibával.
Kaptam egy kék kábelt hozzá de ennyi. se sw nincs hozzá, se verziót nem tudok, szétszedtem a chipek: LM339 (1137-c) a másik FT232RL (GN1105 71) ha valakinek ennyi elég.
Eddig még semmilyen progival nem sikerült üzemre bírnom. De mentségemre legyen annyi van mint égen a csillag.
valaki esetleg meg tudja mondani pontosan mivel lehet ezt életre kelteni?
A laposon win10 fut. ha emulálni kell xpt akkor azt is írja le hogy tudom Hyper-V n keresztül megetetni vele az USB-T
A kocsi mellesleg sokadik napja nem indul. Előtte ugyan ez volt. Mikor kijött a service akkor rögtön az elsőre indult és akárhányszor indítottuk indult mindig. hibakódok valami olyasmi volt hogy a befecskendezők nem kap kaptak áramot. Én IMO-ra gyanakszok.. így ha be is indul nem merek vele sehová elindulni mert kérdés beindul e újra (teker, hiba nincs a műszerfalon minden felvillan minden elalszik de semmi, még egy kosza füstfelhő vagy röffenés se szál föl belőle)Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- E-roller topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Robot fűnyírók
- Gran Turismo
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm