-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli0830
csendes tag
Sziasztok!
Egy 2014-es 2.0 CR TDI 110kW (150LE) Octavia CKFC motorkóddal 280e km-el. Az alábbi DPF adatokat olvastam ki belőle, a 74,6 g hamu nem túl biztató. Mire számíthatok, mennyit mehet még el, vagy érdemes már cserélni? Jelenleg hibamentes.
Mennyibe kerül egy gyári, utángyártott DPF szűrő?
Valamint a torque progival futtatam egy tesztet ami nem sokat mond nekem, de 2 NOK eredmény lett, ez jelent valamit?
Köszi a segítséget előre is!
-
Doki16
addikt
Te jó ég, még gurul az a kocsi egyáltalán?
Amúgy én is megvárom a 15-öt vele. Még 3400 van addig. Amiből nagy része villany lesz tehát édes mindegy. Már 24-e óta nem volt beindítva a benzinmotor pedig minden nap használom.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #175357 üzenetére
Köszi! Szerencsére nem az enyém (céhes), az átlagsebességből láthatod, hogy főként városi harcos. Magamnak nem ilyet vettem volna városba, ez az autó nem ide való szvsz. Egy Highline B6 Passatot váltott, hát van amiben jobb de van amiben nem (pl belső minőség) de összességében egy jobb, sokkal modernebb autó.
Neked hogy tetszik a benzines? Mennyit eszik?Amúgy a BC elég szépen fölébecsüli a fogyit, a rátankolásos számítás szerint ez a 8,5 valójában csak 7,98.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Városba nagy is meg dízel is
Én B7 Highline-ból ültem át (2.0CR 177LE 4motion) de nem érzem, hogy rosszabb lenne minőségben. Ez is puha mindenütt, halk, sehol egy nyisszanás rossz úton, stb. Összegészében meg vagyok vele elégedve.Tizensok éve dízel autókat használok, idejét láttam kipróbálni egy benzinest. A fogyasztást leszámítva nagyon tetszik bár tudtam, hogy ez többet fog enni (2.0 TSI 272 LE).
A hosszú távú fogyasztás 8,9 liter, de többnyire nem városban használom. Ott olyan 10 körül eszeget.
Igaz garázsból indulok mindig, de kb 3 perc alatt 90 fokon van a víz és az olaj is követi nagyon gyorsan. Sehol egy rezonancia, halk finom szerkezet.
Meglátjuk pár év múlva is ez lesz-e a véleményem[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Richard #175359 üzenetére
Mik a tapasztalatok a motorral idaig? Nekem is ilyen motorral fog jonni.
Fura egyebkent, amit Qru mond a belsejerol. Az L&K modellt eleg sok mindennel osszehasonlitottam (Seat Tarraco, VW Tiguan, VW Arteon, Mazda 6, Volvo V60, BMW 5 G30, stb.), es elsosorban azert valasztottam a Skodat, mert azt tunt leginkabb otthonosnak/komfortosnak. A BMW talan minosegibb volt osszessegeben, de a VW-ek sokkal baratsagtalanabbnak tuntek.
while (!sleep) sheep++;
-
őstag
Jó választás!
Nagyon meg vagyok elégedve a motorral, elég meggyőző a teljesítménye. Mivel mindig dízel autóim voltak így kicsit furcsa volt eleinte, hogy abban a fordulatszám tartományban van csak igazán elemében ahol a dízelek már régen elfogytak. Tehát sokkal jobban engedi a váltó forogni a motort, viszont ott megy is rendesen. Hiába van meg a max nyomaték már 1700-as fordulaton, igazán csak 4000 felett indul meg. Igaz sportban 7.000-ig ki is engedi a váltó, ami már majdnem kicsit sok.
Persze ehhez gyorsan hozzá szokik az ember, meg a hangja is nagyon szép az egész fordulatszám tartományban. Igaz csak 3000 felett lehet elkezdeni hallani, hogy van valami ott elöl a motortérben
Egyedül az hiányzik, hogy sport módban igenis legyen normális, sportos hangja.Egy tele tank olyan 750 Km-re elég
Én SportLine-t választottam
A másik befutó a B8 FL Passat lett volna nálam, de ez jobban tetszett kívül és belül is, nameg sokkal nagyobb a lábtér, a fejtér és 5 ajtós! Belül szerintem sem rosszabb mint egy Passat. Talán kicsit ingerszegényebb.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #175359 üzenetére
DSG-s 170 Lovas Passat B6 CR TDI-ből átülve ez egy 190 lovas TDI DSG-vel Style felszereltség ami messze nem L&K. Egyrészt feleslegesen erős városba, már a 170/350-el is nehézkes volt az elindulás ezzel a 190/400-al meg pláne, mivel nem 4x4-es. Az élet iróniája, hogy a Subarum tudna menni (4x4) de nincs benne erő, ebben van de ez meg nem tudja letenni az útra. Ráadásul az eddigi Conti TS860 téli helyett is csak Hankook lett...
Azért ott van az érzés, hogy beltérben visszalépés. Hiányzik a B6 félbőr ülése (kényelemre is, nem csak anyagminőségre) és vannak olyan "apróságok", hogy az első 500 km után már nyikorog a fékpedál. Wtf????
A dsg is mintha kicsit többet csúsztatná a kuplungot mint a Passatban de lehet csak más a hangja. Viszont sokkal modernebb, nagyobb tudású (ACC, Laneassist, holttérfigyelő, stb). Tehát nem sírok csak azért érezhetően hagytak előnyt a Passatnak.A Skodás appok közül melyiket használod? Van több is most feltettem kettőt de még nem nagyon próbálgattam ki őket mire is jók. Az egyik megmondja hol parkol a kocsi a másik meg, hogy be van-e zárva meg mennyi nafta van még benne. Kb eddig jutottam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz zoo8800 #175365 üzenetére
Nekem is DSG7 van benne (olajos), de észrevétlenül teszi a dolgát.
Fura zajok? Ez alatt mit értesz? Jó pár éve DSG-t használok de egyik sem adott fura zajokat.
A fürgeség attól függ. ECO-ban eléggé nyugodt, sportban pedig fürge. Minden beállításnál más.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #175365 üzenetére
Teszi a dolgát, nem lassabb vagy butább mint a B6-ban lévő olajos 6-os DSG, bár én "normal" módban használom. Talán érzésre lassabban zár össze induláskor de ezt csak fül alapján mondom, simán lehet érzéki csalódás. Amúgy halk, nem ugrál, semmi kenguruzás nincs.
Ami tetszik benne, hogy van motorfék. Rámpán lefelé (pl mélygarázsba behajtva) nem vált fel mint a 6-os, hanem ha nem adok gázt kitartja az 1-est és szépen tolóüzemben legurulok.Richard: SkodaConnect, meg a MySkoda is fent van, majd meglátjuk melyik tetszik jobban.
Amúgy reggel néztem, -2,5 fokban indultam, a fűtés 22 fokra állítva (klíma off) és 7 km után is még csak 67 fokos volt az olaj.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #175370 üzenetére
De ez legalább hideg motornál is fűt a B6 az alig fűtött. Van még egy harmadik hivatalos app a Skoda One App de az nem tettem fel. Úgy tűnik kb mind a három ugyanazt tudja.
#nincsbennetarcsi
-
Kiskokó
veterán
válasz Richard #175359 üzenetére
Van ismerős körökben ilyen motorral, egy A6 3.0 BiTDI-t váltottak le vele.
Amúgy nem eszik az sokat ahhoz képest amit tud.
Igaz a szerelőmet mikor kérdeztem azt mondta Skoda szalonba múltkor 3 ilyen autó állt pár tízezer KM-el motorhibásan. Reméljük nem típushiba| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Speeedfire
nagyúr
Sziasztok,
mik a vélemények a 2. generációs (2003-2008) S3-akról? [link] Erősen gondolkozok, hogy a leon-t lecserélném idén egy ilyenre.
Igazából mindent tudna, ami nekem kellene. Összkerék, közel 300le (csipsszel meg is van), ha jól tudom van belőle dsg is.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
newmoonlight
senior tag
-
őstag
-
Kiskokó
veterán
válasz newmoonlight #175374 üzenetére
Igen, tudom hogy nagyon jól esznek ezek a motorok, azért is akartam volna. De végül 5.2 v10 LESZ
A Skoda 2.0 TSI lehet gyengébb lóerőben de szinte jobban megy mint az Audi (gondolom újabb meg súly)
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz Speeedfire #175373 üzenetére
Szega!
Múltkorjában én is nézegettem ezeket. Csak az olajat ne zabálja.
Az összkerékhajtás jó dolog, de én arra jutottam, hogy ennyi pénzért jobb választás egy Golf 6 GTI (5 ajtó, nagyobb csomagtartó, több hely hátul, ha már megindult, akkor nem megy érezhetően rosszabbul, talán jobban elérhető az alkatrész hozzá).Szerk: És ugyebár a G6 frissebb.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #175377 üzenetére
Nade azt honnan tudod, hogy zabálja?!
Nem tudom, szerintem jó dolog az összkerék. Pl nyáron kakucson voltam a leonnal, és brutál orrtolós volt. Nem is nagyon élveztem már a végén.
A többi nem mozgat.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Kiskokó
veterán
válasz Speeedfire #175378 üzenetére
Én nem tudom ezek azok-e de ebben a korosztályban volt a legbetegebb a 2.0 Fsi
Ezek a dióhéjtakarítós, meg láncszakadós motorok nem ?
Van most egy jó videó a Dióhéjas csávóról a YT-on
"így hal meg az FSI" vagy valami ilyen címmel. Keress rá| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz Speeedfire #175378 üzenetére
Nade azt honnan tudod, hogy zabálja?!
Megkérdezed az eladót.
-
Szada85
aktív tag
válasz Speeedfire #175378 üzenetére
Érintölegesen olvastam utána csak, de az 8P-s S3-akban is az EA113-as motorcsalád volt (a korai szériákban biztosan). Érdemes rákeresni a jellemzö, gyakori hibákra, van pár, amivel nagy eséllyel számolni lehet.
-
Reggie0
félisten
válasz newmoonlight #175374 üzenetére
Ezek szerint nem nagyon nyomod neki.
-
őstag
válasz newmoonlight #175374 üzenetére
Én is tudok 7,3-4 körül etetni vele, de akkor lehetne akar 1,5 TSI is.
Viszont az is tény, hogy 12 is simán lemegy neki, ha nehezebb a lábam.
-
K Norbi
addikt
T5 Transporterhez kellene ismerősnek bal hátsó lámpát.
Jármű felszerelés: Hátfali ajtóval szerelt járművekhez
Jármű felszerelés: Hátsó ajtóval szerelt járművekhezEhhez a fajtához kéne [link] de a fentik közül ez melyik?
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
Köszi srácok. Elé rakok majd egy tál olajat. Ha reggelre megissza, akkor para van.
Egyik barátom, akinek g5 gti-je van, ő mondta, hogy olyan 500-600e kelleni fog indulónak. De utána elvileg csak kopó. Akinek van ilyen, vagy volt az írhatna bővebben.
Azt a yt videót nem találom.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #175390 üzenetére
Mondjuk a G5 GTI motor nem sikerült jól, szóval nem biztos, hogy igazat beszél.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Speeedfire #175390 üzenetére
Talán erre gondoltak a srácok.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
őstag
Kicsit szórakoztam a beállításokkal és a sávtartó + tábla felismerő + ACC kombóval kb magától megy az autó gyorsít, lassít a táblák szerint és kormányoz.
persze közel sem Tesla szintA MyŠKODA appban viszont benne van az autóhoz tartozó kezelési útmutató és a digitális szervizkönyv is. Mondjuk az eléggé le van butítva.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
S_P_E_C_K
tag
Sziasztok !
szeretnem a segítséget kérni
a4 B7
2.0 PD 16 V BRE motorkód
a helyzet a következő
bejott múltkor a hideg, rosszul indult a kocsim, rá lett dugva gépre és izzitogyertya problémát irt, vettem 4 db új Bosch gyertyákat, kb 1-2 napig volt jó, ismét szarul indult, megnéztem a gyertyákat teljesen szét voltak nyílva ahol izzik,kicseréltem mind a 4 darabot, ezzel is ment 2 napot kb és megint ott tartok hogy szarul indul a kocsim... és nem tudom mi tévő legyek,117 mm 4,4 voltos volt benne, páran mondtak tegyek bele nagyobb voltos izzitogyertyákat....valaszt köszönöm[ Szerkesztve ]
Gedscho Gemma Fullgas !!!!!! PSN ID: Speck1988 (BF3) (GT5) Xbox Live : AbmixerS
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- Politika
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mozilla Firefox
- Milyen légkondit a lakásba?
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel