-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
válasz Doki16 #175299 üzenetére
nem kell összkerék meg rline.
az adaptívot most is szeretem (bár ugye manuális váltónál nem tudja az állóra fékezést), meg az ergoline széket is. ha ezek benne lennének nem volna rossz természetesen.dsg-nél mire kell számítani, ha csak a km futást nézzük, és normálisan működik? az olajcsere az okés.
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem csinált vele valaki olyat, hogy lassan gurulva bedobta N vagy P-be? Ki kell törölni, aztán kiderül. Ha visszaírja, kezdhetsz alkatrészt vadászni.
TayRol: A lendkerék egy egész komoly tétel, és 200 000km körül mind behal.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #175306 üzenetére
Kettőstömegű (Dual-mass flywheel). Mint ma már az összes kocsiban ebben is benne van. 200-250 környékén várható a cseréje.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz yodamester10 #175300 üzenetére
Sacc/kb 200€ az alkatrész.
-
Mágus2
Közösségépítő
Részecske szűrő. ;) :D Nem a rövidítéssel van a gond, hanem mindennek van szép magyar neve, lassan elfelejtünk beszélni a sok angol rövidítés miatt. Amikor fogod tanítani beszélni a gyereket, majd rájösz, mennyire fontos, hogy mindennek tudja a rendes nevét. :R
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TayRol #175313 üzenetére
Ha valós a km akkor nem. De sok múlik a használaton is. Az alacsony fordulat elég gyorsan öli a kettőstömegűt, szóval ha sokat városoztak vele az nem jó, mert a DSG* hamar felgangol és alacsonyan tartja a fordulatot (kedvező fogyi miatt). Szóval ha már rángat (főleg hidegen csinálta a miénk) akkor az cserés lesz hamarosan.
*: Mágus és az utókor kedvéér; Doppel Kupplung Getriebe, vagyis: kettős tengelykapcsolós sebességváltó (nyomatékváltó).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Szada85
aktív tag
Egy kis storytime.
Az ünnepek elöttre jutott még egy kis kaland a GTi-vel, kb egy héttel a hazaút elött elvittem egy akksicserére/programozásra, amikor is az emelön feltünt a motor alján némi olaj-víz egyveleg cseppek, repkedt ott minden, worst-case elhangzott, hogy akár hengerfejtömítés is lehet (bár sem az olaj nem volt habos, sem a hütövíz olajos, rendesen be is melegedett minden, tehát az egyértelmü szimptómák nem voltak), aztán a bontás/feltárás során nagy megkönnyebbülést okozott, hogy meglett a bünös, mégpedig az olajszürö (olajhütö) csonk alatt levö tömítés, aminél jött kifelé a cucc:Tisztítás, tömítéscsere után minden feltöltve (olajcserével egybekötve), megvolt a hazaút, és a ~3000 km-en hibátlanul teljesített a technika.
-
Doki16
addikt
Nyilván vannak kivételek én is bízom benne, hogy nem fogja beadni a kulcsot az enyémben. Mondjuk a Golfban még csak 161k km van. Annyit már sajnos csinál, hogy ránt amikor fokozatot vált. De remélem egy olajcsere majd megoldja. Pedig szépen be van ikszelve, hogy rendben cserélték legutoljára 120-nál. Yodamester autója amiben 210 van szebben vette a fokozatokat.
(#175313) TayRol: Biztosan nem kell. De ki kell próbálni, menni kell vele és hallgatni. 210-el adtuk el mi is az Audit és még kezdődő jele se volt a kéttömegű hibájának. Most megint van két DSG-s kocsink. Mindegyik 160-170 körül jár, meglátjuk meddig bírják
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #175318 üzenetére
Ezt nem ismertem. tudsz erről valami konkrétabbat? 1-ből 2-be ránt egyet. 2-ből 3-ba is néha, mikor milyen kedve van 3-ból 4-be már alig érezni, 4-től felfele meg már semmit. 1-2 ami vészes és zavaró is.
(#175319) TayRol: Jól tudod. Az ár is kb. annyi amennyit írsz. 100 körül van kb. De helytől függ. Nekem is hamarosan esedékes lesz és kell találnom valami jó helyet
(#175320) Qru: Megvan a számla róla bízok benne, hogy tényleg cserélték Zavar ez a rántás és furcsállom, hogy ilyen kevés km-nél már csinálja. Ez már a negyedik duplakuplungos (DSG) váltóval szerelt kocsink és egyik se volt ilyen. Bár ha be van melegedve és nem vilannyal használom akkor kicsit finomabb lesz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #175321 üzenetére
De eddig mind olajos volt, nem? Ebben nem a szárazkuplungos van? Az baj, ha a páros és páratlan fokozatok között ránt, mert ott nem vált, csak felengedi az egyik és kinyomja a másik kuplungot. A száraz kuplungosnál ez a kuplungszerkezet kopásat jelzi. semmilyen olajcsere nem segít rajta.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #175322 üzenetére
Igen, mindegyik olajos volt. A mostani kocsim egy Golf GTE 1.4TSI CUK 350Nm. Ez is a hatsebességes olajos, egészen pontosan a DQ400e. Ezeket ismered valamennyire? Gondolom valamelyest a sima 6 sebességesre épült.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kiskokó
veterán
válasz grizlisandor #175276 üzenetére
"ismerem" ezt a videóst egyszer véletlen láttam bár nem fogott meg annyira.
Nem derült ki számomra, hogy ez 4.2 vagy 5.2 e amit a srác vett. (de erősen szanszos hogy 4.2 és mitn a videóban kiderült, olaj cserét nem sokat látott neki a motor.)
R8 nekem drága is meg túl kicsi.
Gondoltam, hogy nem lesz sok tapasztalat itt, de hogy ennyire
Mágusssss neked valami hozzáfűzni valód a "bolond vagy"-on kívül ?
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
zsoleszkai
tag
Sziasztok!
A kérdésem egy Golf4 (2000évj.) 1.9pd AJM ferdehatu 3ajtossal kapcsolatos lenne:
Testhiba eseten lehetseges az, hogy veri az elsőajtók es a tanksapka nyitó biztositékát (10A) ellenben minden más müködik?
A csomagter es a motorhaztető központizárja működik.
Vagy ezért inkább maga a zár okolható?/KneeBy/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #175325 üzenetére
Sok lóvé kell pénzre. Mindegyiknek van valami baja, mert addig nem eladó. A Lambo motor nem javítható olcsón, én is inkább a 4.2-est venném, abból is a régebbi szívót, nem a közvetlen befecskendezőset.
zsoleszkai: első ajtók kábel átvezetőit nézd meg. ott lesz zárlat vagy valamelyik zárban.
[ Szerkesztve ]
-
buci30
addikt
Mi van akkor ha a centrál zár nem jó a kulcsrol, azaz okosítani kellene de nincs pót kulcs!
Akkor hogyan lehet?
Ezt találtam de mivel nincs pótkulcs így....iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #175335 üzenetére
+dj79:
Köszi mindkettőtöknek, megnézem ezeket.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Trollok komolyan
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Cipő topic
- Kedvenc zene a mai napra
- EAFC 24
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...