-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tothgera30 #208298 üzenetére
Ugyanannyira, mint bármelyik korabeli VAG 1.9 PDTDI. Passat, Octavia.
Vásárlás előtt rá kell dugni egy VCDS-t, próbakör alatt élő adatot nézni, füstöl-e a kipufogó, extrák működnek-e, rozsda. Ha ez alapján okés, akkor sem lehet nyugodt az ember, korosodó VAG dízel, bármi előjöhet az ajtózárak, PD elemek, hidrotőkék, kettős tömegű, lengéscsillapító, stb. Ez nem szopóroller, egyszerű amortizáció, ami előbb-utóbb utoléri a kocsit. Átlagban 400k km-t mennek el ezek gond nélkül, de függ a használat módjától. Sűrű városozás, rúgva volt neki, vagy pálya, tempomat, megengedett sebességgel, virtuskodás nélkül sokat nyom a latba.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Tothgera30 #208298 üzenetére
Superbet kéne inkább.
-
Tothgera30
Ármester
Ismerős srác mk1-es SuperB-et szeretne venni. Mennyire lehet ez szopóroller?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szabzoltan1 #208295 üzenetére
Ne nagyon.
VCDS-ben nincs külön támogatott autós rész.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szabzoltan1 #208290 üzenetére
OBDelevenben nézem, nincs opció skandináv DRL-re.
Másikhoz van.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szabzoltan1 #208288 üzenetére
-
-
hdanesz
őstag
válasz imyourfriend #208285 üzenetére
Azt hiszem én sem forszírozom tovább. Megnéztem több ugyanilyen Superb képeit..és egyiknél sem fekete ez a rész, hanem olyan színű mint a karosszéria.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szabzoltan1 #208283 üzenetére
Leírni hosszú. YT-on nézelődj, könnyebb lesz.
-
szabzoltan1
tag
Sziasztok.
kérdésem lenne 1 hozá értőhöz..
Adott 1 b7 passat 2014-es crtdi 103kw os.
szeretném bekapcsolni,vagy bekapcsoltatni a skandináv drl-t,de sehol nem találom.
már megnéztem nagyon sok videót arrol,hogy mit kell tenni,de sajnos nem találom sehol.
ma a szerelöm kábeljával is megnéztük,de neki is csak ugyan azok a lehetőségek voltak mint az én kábelommal.
az oké,hogy belépek a központi elektronikába,de ott nem találom sehol,sőt a biztonsági belépésnél hiába irom be a 31347 et semmit nem csinál,csak 1 hibaüzenetet dob fel.
valaki tudja erre a megoldást?
köszönöm -
Ace owner
addikt
Nyaron megyunk Lengyelorszagba Ultrace-re. Alkatresz arak tenyleg olcsobbak kint? Erdemes lehet bevasarolni? Ha igen milyen oldalakon nezelodjek?
Galaxy Fold 4
-
veterán
Kolegámnak van egy 1.4 benzines 9N Poloja, és az a baja, hogy lefullad alapjáraton, ha még nem melegedett be és/vagy ha a klímát is bekapcsolja.
Ha bemelegedik nincs ez a probléma. Pillangószelep kitisztítva.
Mire lehet még gyanakodni?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Szada85
aktív tag
válasz Mágus2 #208265 üzenetére
Autós topikban írtam pár posztot a saját "kalandomról", a Cupra (EA888gen3, CJXA, 160ezer km) ~1,5 hónapig volt egy német SEAT márkaszervizben, a végén feltették a kezüket és visszaadták az autót, hogy nem tudják "megjavítani".
A tünetek hasonlóak voltak, P0172-es hibakód, illetve mellé melegen (90+ fokos olajnál), ha megállok az autóval, és alapjáraton (770-790 között) jár, akkor a hengerekben gyújtáskimaradást mutat az élö-adat, ilyenkor érezni is, hogy ahogy kimarad az ütem olyankor jobban vibrál az autó. A legtöbbet a 2-es hengerben mutatja, de a többiben is néhányat. Check engine csak a fenti kód miatt van, hibatárolóban semmi tárolt hiba az égéskimaradásra.
Cupra módban 1100-as alapjáratnál egyetlen kimaradás sincs, minden fasza.Gyertyák, trafók újak, kapott 4 direktbefecsit újat, nem segített, elmondásuk szerint átnézték a szívósort, szelepeket, nincs említésreméltó kokszosodás, visszaadták az autót elöször, a hiba fennállt. Visszavittem, a szervizvezetö kijött beleült, szerinte "ez ilyen, minden 4 hengeres vibrál", addig sikerült erölködni, amíg élöadatra dugva a gyári diaggal is látták a gyújtáskimaradásokat.
Autó ottmaradt, mértek kompressziót, 11-12,5 bar között van mind a 4 henger, endoszkópoztak az égéstérben, nem látnak semmit, mértek benzinnyomást az is rendben volt, ellenörizték a kábeleket, nem találtak sérült kábelt, kapott új lambdát az autó, kapott új PCV-szelepet, a P0172-es hiba megszünt, az égéskimaradás megmaradt.
Mentek pár napig az autóval, úgy adták vissza, hogy "látják élö-adaton a kimaradást, de egyébként jó az autó, jó eröben van, ekkora futáshoz képest patika. Random következö gyanúsított az ECU lenne, ebböl gyárit 3200€+szerelésért tudnának hozni, elsönek használjam tovább, amíg nem lesz új jelenség/tárolt hiba, akkor vigyem vissza, és megnézik újra".
Itt tart most a kaland, elvittem egy "maszek" szervizhez, próbakör után kb. ök is a "gyertya, trafó, injektor" triumvirátust javasolták, mivel azok cserélve vannak, más ötletük nem volt, "járjak vele így, amíg nem lesz új/más/nagyobb tünet". -
Keef_Lee
senior tag
Kiderült, hogy azért "cuppog" a kocsim eleje, mert az első lengéscsillapítókból már elment a gáz és az olaj nagy része is. Octavia3 2017-es. Milyen márkát érdemes és milyen áron mennek ezek most? (Azt értem, hogy párban kell
-
Gaborkik
tag
válasz yodamester10 #208271 üzenetére
Köszönöm szépen, tetszene is, de az automata váltó elengedhetetlen feltétel. Úgy már sajnos Citigo sincs a keretem közelében.
-
bitpork
nagyúr
válasz artiny #208269 üzenetére
A beázás lehet a belső radi - ugye arról van szó - cseréje miatt, bár illene neki folyamat vizet eresztenie. Különben az is lehet hogy a klímád kezd elgombásodni és a kondenz víz nem párolgott el és a tálcáról kifolyt a kápitra.
Az olajhűtőt megnézetném hátha ott van az olajfolyás.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
artiny
őstag
válasz bitpork #208267 üzenetére
A beázáskor a hűtővized csökkent vajh? - csokkent a vaj ? nem ment le napok ota a szint
Tomitesek - hat nem tudom, nem ertek hozza - varok valakit aki majd ranez csak meg nem tudom ki lessz az.3 eve lehetett cserelve a hutoradiator. Akkor tobbszor fel le volt ontve a hutoviz mert mindig elment - ekkor volt elotte vezerles is cserelve . Kb 30 000 km ezelott.
Hat nem tudom mennyire megbizhato volt a szerelo. Azota nem jarok hozza. Nem tudom mennyire minosegu vizett ontott bele, es sajnos hogy most tenyleg bele e rakta az uj hutoradiatort.[ Szerkesztve ]
-
artiny
őstag
kep
[ Szerkesztve ]
-
-
artiny
őstag
válasz bitpork #208261 üzenetére
nem lattam feher trutyit sem a viz tartaly sapkaja alatt sem az olaj sapka alatt.
150 lovas
a lambda szonda kijelzett, ODB11 vel neztem - de ido utan eltunt
masik fura dolog tortent, hogy a labtorlo alatt beazott, a sofor felol mult heten . De nem tudom honnand. Mostam azota az autot es elcsurog a viz. es azota nem is azott be.....
A klima mukodik, klimazas utan sem azott be...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #34322688 #208263 üzenetére
Alapos diagnosztikával kellene kezdeni.
Szenzor értékek rendben? Égés kimaradás nincs egyik hengernél sem? Mért értékek 015-ös csoport nézi egyszerre mind a 3 hengert. HA mindegyik 0-án áll, az jó jel, ha valahol növekszik a szám, abban a hengerben égéskimaradás van.
Ha ez megvolt, akkor a vákuum rendszer ellenőrzése, motor szellőztetés rendben?
-
grizlisandor
veterán
válasz artiny #208260 üzenetére
Rosszul linkeltél, de így már meg fogja tudni nyit, aki szeretné.
Nekem laikusként ez olajnak tűnik.
4 éve kellett volna, hogy cseréljék, lehet nem cserélték ki és azért néz ki ilyen rosszul a hűtőfolyadék?A kocsiban 5 évente kellene cserélni a hűtőfolyadékot a vízpumpával és a vezérmű szíjjal.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #34322688 #208258 üzenetére
Mi lenne, ha találgatás helyett elvinnéd szerelőhöz.
Ez a hibakód általános, sok oka lehet.
Nem jól tömített szívósor, rossz érzékelők a motoron, rossz trafó, rossz gyertya, rossz Lambda szonda... Annyira nagy a lehetőségek tárháza, hogy jobb lenne szakemberre bízni.
A kompresszió jó, már irányba indulnék.
[ Szerkesztve ]
-
artiny
őstag
Mitol surusodott be ennyire az auto hutovize ? Jarhato igy az auto még megnem nezi valalaki?
kep itt: [https://i.imgur.com/kuoAxc7.jpg]
az auto auto tartja a 90 C° vizet.
audi a3 8v 2014 2.0 tdi
klima megy, olaj sapka tiszta, olaj van az autoban. -
#34322688
törölt tag
Sziasztok!
Most mértem kompressziót a Skoda Fabia 1.2-ben. 1,2-hengerekben 17,5-bár, a 3-dik hengerben 14,5-bár van.
Nagyon magas az 1-2-es hengerben, ez mitől lehet? Okozhatja hogy rossz a hengerfej tömítés?
És ettől nem menne az autó, nem gyorsul, max 90km/h és vége.
Persze a P0172-es hibakódot dobálja -
bul07
nagyúr
Most hogy kicseréltem a zárat gondoltam szétszedem a régit és megpróbálom megnézni mi kotlott meg
Videók alapján a egyik motor koszolódik el a rotorja, pl [link](videó)
Szétszedés megtakarítás nem gond
De egyben nem vagyok biztosHány voltosak ezek a motorok?
De tesztelni kellene előtte és utána is, de félek ha nem 12V hanem kevesebb akkor 12V ráadva tönkreteszem
Nem tudja valaki közületek hogy hány voltos lehet a motor( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
98bja
senior tag
válasz CharlieDrop #208254 üzenetére
Még megvan, E46 325i. M54B25
De már lassan szeretném lecserélni egy újabbra. Az E90 megint offos az N-es motorok miatt. Dízelt meg nem szeretnék semmiképp. -
grizlisandor
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gaborkik #208247 üzenetére
A3 1.6 102 LE automatával 2008.04-ig szvsz korrekt. Újabbik 8P kevésbé ismerős nekem, régebbi 8L esetén rozsdát nagyon meg kell nézni - olasz, spanyol származás előnyben. Küszöbök eleje és első sárvédők alja rohad ha nem pucolják a dobbetét mögötti üreget rendszeresen (kis zsebet vágva alulra ahogyan a később a gyár is megoldotta segít folyamatosan ürülni, vagy kerékcseréknél tavasszal-ősszel slag). Első sárvédőív teteje is meg tud indulni, van ott belül egy szivacs ami felszívja a vizet, ki kell dobni. Csomiajtón üveg sarkainál, kilincsnél jellemző még a korrózió. Esetleg a hátsó sárvédő aljára érdemes egy kis fólia darabot tenni, szokásos helyen jöhetnek a pöttyök, ahova az első kerekek felszórják a kavicsokat. Automata lelke nyilván az olajcsere, de hogy hogyan találj olyat amiben ez megtörtént rendszeresen, arra nincs tippem ha szépen működik, de nem volt utóbbi időben csere, egy átmosást megérne.
-
98bja
senior tag
válasz molnarpeter #208249 üzenetére
Igazából titkon abban reménykedek, hogy lebeszéltek róla, nem akarok még egy szopórollerre ráülni a BMW után.
-
98bja
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek?
[link]
Elvileg CDN motorkód, amiről azt hallottam, olvastam, hogy borzasztó rossz konstrukció.
Viszont mind felszereltségben, mind kinézetre nagyon tetszik. -
Gaborkik
tag
Hátha a kérdésemtől beindul a topik:
Édesanyámnak keresek automataváltós kisautót. Szeretnék konszernen belül maradni az ismeretek és javítások miatt. Audi A2 jó lenne, de egy probléma halmaz. Ezért A3-t nézegetek, olyan 1.5M kerettel kb. VW Polok elég rohadósak, Golf nem játszik.
2000-2005 közötti A3 1.6 szívóbenzin automatával mennyire vállalható ? Automatákban sajnos nem vagyok jártas. -
veterán
Nem volt itt több hozzászólás? Mi történt?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
MunezXBK
nagyúr
Na, ki nyírta ki a topikot?
-
gubabela
senior tag
válasz hdanesz #208229 üzenetére
Nálam a golfon (2018as) úgy működött, hogy ha 0ra tekertem, akkor nem világított semmi( a ledcsík se) auto-n meg kapcsolgatta magától a tompítottat fényviszinyok függvényében, de a ledcsík a gyújtásra bekapcsolt és úgy is maradt. Ebben volt licht und sicht paket, a mostaniban (touran)nincs csak sima led, nincs is benne auto fokozat a lámpa kapcsolónál. Én mindíg bekapcsolva hagyom és akkor nem felejtem el és ha kiveszem a kulcsot úgyis lekapcsol.
-
zed19
csendes tag
Sziasztok!
Alany : Octavia 1.4 BUD motorkód - 2008
Hibajelenség : hidegindításnál feldobja, hogy motor hömérséklet hiba -túl magas höfok - villog a visszajelzö folyamatosan. Ha a motor már jár 1-2 percet és valamennyit melegedett, ujraindításkor már nincs hibakód! Mind a kettö jeladó cserélve lett, de nem oldódott meg a probléma. Hibakód nincs.
Találkozott már valaki hasonló jelenséggel, vagy most merre tovább?
Köszönöm.
Wik -
boti19871125
csendes tag
válasz Cartman023 #208221 üzenetére
Ugyanilyen problémám van nekem is egy golf 6-al. Nem vennék komplett nyitót ha a mikrokapcsolót lehet cserélni. Találtam egy cikkszámot de az konkrétan arany árban van.
-
hdanesz
őstag
Valóban, ha tovább kattintok akkor hetest ír ITT.
Feltételezem, hogy ez a kerülendő száraz DSG...Illetve ami még furcsa volt, hogy járó motornál nem világított a nappali menetfény. Azt hittem 2011 vagy 2010 után európai piacra gyártott autóknál kötelező... egy 2013-as szintén Németországból származó Mazda 3-nak sem világított.
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
őstag
Sziasztok!
Volt öt sebességes DSG is? Én eddig csak hatos vagy hetesről hallottam.
Ezt az autót nézegettem és a leírás szerint 5 fokozatú a DSG... -
Cartman023
aktív tag
válasz molnarpeter #208219 üzenetére
Szerintem a nyitó lesz. Kinyitni kézzel nem tudom, csak a kulcs hosszan nyomásával.
-
CharlieDrop
veterán
megnéztem ezt a VAG DPF-et, igaz csak a lite-ot, tényleg nem ismeri a CASA motorkódot, vagy én vagyok béna?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Cartman023 #208217 üzenetére
Nyitó gomb vagy zárnyelv?
-
macilaci78
nagyúr
válasz Cartman023 #208217 üzenetére
Ha mezei gázteleszkóp, akkor alul-felül csak egy-egy gömbre kell pattintani. Ha elektromos, akkor ugyanaz, csak a csatlakozóba is be kell dugni, a kárpit alatt lesz.
A két végén egy-egy fém C-betű tartja a gömbökön. Van egy kis rész a teleszkóp és a C betű alatt, fázisceruzával alá tudsz nyúlni és le tudod pattintani a meglévőről, le is jön utána könnyen a teleszkóp. Visszafelé nehéz pattintani, érdemes a csavarhúzóval ugyanúgy alányúlni, hogy kicsit lazíts a C-betűn, de ne pattintsd le, mert szar visszarakni.
Nem baj, ha lesz segítséged, vagy csak egy seprűnyél, mert egy teleszkóp nélkül nem tartja meg a súlyt.A Passaton vettem észre, hogy nyikorog, először csak a zsanért fújtam be, de maradt a nyikorgás némi mozgatásra. Akkor látom, hogy "saras" a gömböknél. Lepattintottam, letakarítottam, a teleszkópon a fészkeket is, láncspray és ment vissza, azóta csend van.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Cartman023
aktív tag
Sziasztok,
Skoda Octavia MK3 kombi csomagtartó mikrokapcsolóját mennyire macerás saját magamnak kicserélni?
-
Asbee
veterán
válasz Reggie0 #208212 üzenetére
3-4 évig biztos marad, ha csak nem lesz valami olyan gebasz. Az nekem olyan 80 ezer km lesz. Most pont elcsíptem regen előtt után, pont városban tudott csak végig menni.
Ez heti 5x2 rövid táv városban többi országút hosszabb. Nem vészes. Viszont regenerálás “szaga” brutálisan bejön klímával, valahol tuti enged, megkell nézni. -
Keef_Lee
senior tag
válasz bul07 #208214 üzenetére
Köszönöm. Kivettem, kimértem. Tényleg rossz a hőbiztosíték.
4 villamosboltban néztek rám, hogy menjek műszerészhez. Mindenhol nénik vannak alkalmazva...
Megveszem a Unixba 8900-ért kompletten, aztán nem kell kínlódni a ponthegesztéssel (ami majd a nyáron csinálok csak egy mikróból -
bul07
nagyúr
válasz Keef_Lee #208209 üzenetére
Vedd ki és fényképezd le, jó sok szemszögből
Rá lesz írva az adatok az ellenállásra is és a hő biztosítékra isLehet venni hő biztosítékot, alacsonyabb hőfokú nem jó, magasabb egy két fokkal lehet
És ne is egyet vegyél belőle, kettőt hármat (könnyen sérül főleg ha bajlódik vele az ember)Mérni is egyszerű tényleg az a rossz
Viszont a forrasztás lehet problémás
Mert a sima forrasz anyagok túl alacsony hőfokon kezdenek megolvadni, és ez az ellenállás használat közben nagyon fel tud melegedni és el fog engedni a forrasztásKeresni kellene valakit aki tud kicsiben ponthegeszteni
Na az lenne a tuti biztos megoldásHa marad a forrasztás
Én hogy csinálnám, két verzió
-A régi hő biztosítékot úgy vágnám el hogy lehető leghosszabb láb maradjon és az új hő biztosíték lábait összetekerném vele majd azt forrasztanám oda. Így forrasztás is lenne meg mechanikai kötés is a régi lábbal
- A ellenállásból kilógó lábakból formáznék U alakot, visszahajtva kicsit, majd oda beraknám az új hő biztosíték lábat és jó erősen összepréselném, majd megforrasztanámDe nem szabad közelebb hozni magához a porcelánhoz(talán kicsit) mert akkor hamar ki fog oldani megint mert közel kerül a meleg porcelán részhez
Esetleg körbetelefonálhatsz nagyobb bontókat hogy nem e bontanak Seat Arona kocsit
De ne említsd meg hogy mennyire nem kapni ezt az alkatrésztMert most rákerestem és újba készleten sehol nem találtam
Én egy elektromost fűtőtestbe cseréltem ilyet, többször is egyszerűen mindig elszállt
Végén áthidaltam de abban volt más hőbiztosító
Én a conrad.hu rendeltem[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
K Norbi
addikt
Egy menő Vag [link]
-
Reggie0
félisten
válasz Asbee #208211 üzenetére
Ha hosszu tavon tervezel az autoval, akkor erdemes cserleni. Akkor mar te hasznald az ujat sokaig, minthogy par tizezer km-et teszel bele az uj homerokbe aztan adod el
De meg jobb, hogy nyugodan lehet menni. Nekem kiment es nem tudtam szerelohoz menni azonnal, igy veszuzem lett 300 km-en belul. 240 loval 5-os padlogazon epphogy kijott 130 vizszintesben. -
Keef_Lee
senior tag
Még egy fontos dolog, de már nem tudtam szerkeszteni. Azt olvastam néhol, hogy oka van a tönkremenetelének. Szorul a motor, vagy a pollenszűrőnél kosz van.
Ezeket is érdemes megnézni?
Bár ezt még nem tudom, hogy kell szétszedni, de csak kiderül.#208210
Igaz. Örömömben kapkodva nem is láttam, hogy az nem nekem jött[ Szerkesztve ]
-
Keef_Lee
senior tag
válasz Reggie0 #208207 üzenetére
Azt nem tudom milyen mérőkre gondolsz, de ebben 30 ezer km van.
Találtam 319 Ft-ért hőbiztosítékot, ami rá van forrasztva. Igaz 250 V és 10 A-es. Nem tudom az számít-e, vagy csak a 113 celsius.
(Ha ennyiért megcsinálom két hétig garantált a mosoly a családban
Már azt is olvastam, hogy vizes ronggyal hűtve kell forrasztani a helyére[ Szerkesztve ]
-
Keef_Lee
senior tag
válasz Lacess #208205 üzenetére
Köszönöm. Most már bizakodó vagyok. Ennyire még én is vagyok ügyes
Holnap kiszerelem és megyek venni egyet.
Úgy felbátorodtam, hogy már majdnem a hőellenállást a zöld tetején (rövidzár szerűen van keresztben rajta) is forrasztva cserélném ha valahol tudnék venni mert a működésének utána olvasva nekem úgy tűnik, hogy az ment ki, ha minden alsóbb fokozaton nem megy.
Itt a képen is látszik.[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz Keef_Lee #208204 üzenetére
Így van, az a fehér maga az előtét-ellenállás.
Amennyiben csak a 4-es fokozat megy, akkor szinte biztosan ez az alkatrész a hibás. Csavar ki -kihúz - új beszerel - csatlakozó rádug és kész is.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Keef_Lee
senior tag
válasz bul07 #208203 üzenetére
Megvan a venti az anyósülésnél.
Nekem viszont úgy tűnik, hogy a zöld "bandázsos"nak kinéző lapos verzió van benne mégis, mert annak ilyen a csatlakozója, mint az a fehér, amiből kihúztam a fekete csatlakozót.
Jól gondolom a kép alapján , hogy az egy db csavart kihajtva kijön a fehér a csatornából és annak a másik végén van a zöld ellenállás? -
bul07
nagyúr
válasz Keef_Lee #208199 üzenetére
Bardi kedvezmény nélkül felejtős
Öcsémnek 44-48% kedvezménye van , és még úgyis drágább mint egy normális autósbolt(és nem autószerelő egy önkormányzatnak szokott ezt azt venni néha és így adnak neki ennyit, hát még hogyha egy autószerelő lenne aki nap mint nap vássárol)Google keres rá az alutóalkatrész boltokra és menj be az egyikba kb fele áron megrendeli mint a Bardi
De ott van a Kauffer vagy a Kovács.
Email megkeressésre is válaszolnak, pontos kocsi adatok alvázszámmal meg hogy milyen alkatrész kell.
Az anyós üllés lábrészénél keresd meg a ventilátort, kerestem videót de nem találtam mert elég új típus nem sok szereld magad videó van
Ha láttad már az utastér szürő cseréjét az jó alap, kb ott lesz
Ha van könyve nézd meg abban hátha van szerelési része is[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
simonjoe
őstag
válasz imyourfriend #208198 üzenetére
2021-ben 284k km-nél volt turbó csere (nem kellett volna), különböző csövek, toldások cseréje, olaj + szűrők cseréje, DPF tisztítással akkor volt az egész 508e HUF.
Joe
-
imyourfriend
őstag
válasz imyourfriend #208196 üzenetére
Egy felvetés az IDE07084-es szenzorral kapcsolatban, az miért mutat -0.007 valamint -0.005 közti értéket, miféle szenzor az nem lehet hogy annak pozitív értéket kellene mutatnia és ez befolyásolja a működést? Előbb utóbb vagy jobban bele kell merüljek vagy meg kell kerüljön a hiba az értékekből végső esetben injektorokkal kezdem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Asszociációs játék. :)
- Fizz.hu - vélemények, tapasztalatok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autós topik
- Futás, futópályák
- Amazon Fire TV stick/box
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest