-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsole84
senior tag
Sziasztok!
Használt már valaki közületek ilyet: [link] ? A kormányom alapjában szép állapotú, a legfelső festék réteg van a felső részen megkopva, tehát,nem szakadt/sérült.
Köszönöm.
-
grizlisandor
veterán
válasz grizlisandor #208660 üzenetére
Kedves helyi nagynevű szervíz megállapította, hogy rossz lesz a lambda szonda, a katalizátor előtti.
Ők is törölték a hibát és néztek élő adatot is, minden jó.
Mielőtt leadtam ezt én is elmondtam; de legalább nem kértek ezért pénzt.
Kimérni a szondát felesleges, mivel ennnyi az élettartalmuk, majd ha dob mellé még hibát, esetleg a fogyasztásom megnő, akkor jöjjek vissza.Holnap beszélek az alapértelmezett szerelőmmel, hogy kérek Pirosba egy új lambda szondát.
-
KisApám
addikt
Senkinek sem kellett még autó ajtót kárpitoztatnia?
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
grizlisandor
veterán
válasz Csaby25 #208991 üzenetére
Korai CR motor, amiben még a lekvár 6szög tengely van.
Topikban küzdenek a DPF-el, arra a felhasználására, amit írtál ne vegyél DPF-es autót, maradj DPF nélküli PDTDI-nél, vagy 1.4 TSI 122/125 ló, esetleg 1.2 TSI 105 ló. -
vzsryl
nagyúr
válasz Csaby25 #208986 üzenetére
Úgy jó lehet a dízel is, de amit üzemanyagban nem fogyaszt el, azt majd másképp és egy összegben visszakérheti. Nagyon nagy eséllyel a dízelekben már benne van a Föld-Hold távolság párszor (minden alkatrészében, nem csak az örökélet+1 nap motorban), míg a benzinesben nagyságrendekkel kevesebb lesz.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Csaby25
őstag
válasz molnarpeter #208990 üzenetére
Köszi!
CLCB nem ajánlott?A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz Csaby25 #208988 üzenetére
Lemaradt a link: Skoda ETKA - Engine Code
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz molnarpeter #208987 üzenetére
Értem. BLD helyett BKD akart lenni?
#208986, ez változtat valamin?Itt elvileg BKD: Mounting Time: 11/08-05/10 is van. Gondolom ez 2008-2010...
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csaby25 #208981 üzenetére
CR már mind részecskeszűrős, 5 km-es utaktól megsértődne.
BKD kóddal jobb is, mint az 1.9, csak nem tudom, volt-e facelift csomagolásban, mindenesetre a hengerfej cikkszám végét kell nézni hogy ne repedős fajta legyen, akkor kifejezetten jó. (1.9: csapágysor gondok, PD fészek kiverődés - 2.0 BLD esetén jók a csapágyak, és 1 helyett már 2 csavaros a befecskendező leszorító, maga a PD elem meg ugyanúgy tartós Bosch, és az olajpumpa is a régi jól bevált fajta, nem a hatszög tengelyes.) -
Csaby25
őstag
válasz vzsryl #208984 üzenetére
Értem, köszi! Az van, hogy mivel hosszútávra tervezek előfordulhat, hogy közben munkahelyet váltok és akkor lenne napi 2x30 km vidék+kisváros. Ilyen esetben kompromisszumként szóba jöhet másik motor is?
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Csaby25 #208982 üzenetére
Az 1.6-os jól illene a felhasználáshoz. Alul döglött, de 5. fokozatban, 70-nel, klímával simán felmegy a legtöbb emelkedőn. 2x5km-re minden más hamarabb hullana el, és még a dízel sem fogyasztana sokkal kevesebbet.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Csaby25
őstag
válasz molnarpeter #208978 üzenetére
Köszi!
2.0 PD-ket kerülni kell úgy tudom, a BKD kivétel?
CR-t miért nem ajánlod?A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #208978 üzenetére
Az 1.6@8v és az 1.9PD még volt az fl-be?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
imyourfriend
őstag
válasz Csaby25 #208977 üzenetére
Benzinest leginkább, 2x5km-re a dízelt nem tartom vállalhatónak nem hogy az olaj a víz is alig melegszik fel főleg télen.
atos19881101: ez vonatkozik a vízhűtéses EGR-re is? Remélem még bírja egy darabon, most lett pucoltatva és olvasás alapján nem nagyon bízok még a Pierburgban sem.. ugyan egész jónak tartják meg 110 pénz körül elérhető, de nem olyan mint a gyári.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Hosszútávra szeretnék egy Octavia mk2 facelift-et venni. Jelenleg napi 2x5 km vidéki és heti 1 alkalommal 2x30 km vidék+kisvárosi utam van. Melyik motort ajánljátok?
CR 1.6 vagy 2.0, PDTDI 1.9 vagy benzinest esetleg? A fő szempont a megbízhatóság - olcsó fenntartás. Illetve láttam még picit olcsóbb 2.0 CR-t ami csak 110LE ...Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
dozó
tag
Sziasztok! Passat B8 Variant hátsó automata csomagtérajtó kis ideje nem nyílik fel teljesen csak több próbálkozásra, a lecsukódás ugyan ilyen, hibakód nincs.
Ezzel kapcsolatban van valakinek valami tapasztalata? -
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #208964 üzenetére
Persze. Azert a 6.7mp es 225km/h eleg szukos manapsag, nem kell egy vacak volvo szintjen megmaradni
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
MunezXBK
nagyúr
válasz yodamester10 #208964 üzenetére
Nem értem a kérdést.
-
KisApám
addikt
18 éves Skoda Octavia Tour (75 KW, 1.6 benzin, 1U2, 153 000 km) ajtóinak kárpitozására van már szükségem.
Tudtok ajánlani egy jó kárpitost?
(Budapesti vagyok, Kispest).[ Szerkesztve ]
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #208632 üzenetére
Produktív Péntek x #hajónapló Jobb hátsó ABS jeladó kicserélve - tárcsát-nyerget leszedtem, így jó le lehetett takarítani, illetve kerékcsavar helyén át egy selejt MTZ kipufogó szeleppel kiütögettem a régit, alapos pucolás, aztán egy villáskulccsal rátámasztva helyére kocogtattam a szenzort. Kód törölve, öröm és boldogság. Tegnap volt egy gyors vizit is szerelőnél, de csak odatapadva volt szerinte eső miatt és az okozta a befogó kézit, de legalább át is lett nézve, 3000-et kért.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #208963 üzenetére
Egrben a kis műanyag fogaskerék szokott tönkre menni. Egyszerűen elkopik… Azt sajnos takarítani nem lehet.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
addikt
válasz yodamester10 #208964 üzenetére
Igen
Van üzemmód választód, ha minden igaz. Akkor az egyikre programoztasd fel. Ha kell az erő, akkor csak átpöccinted. Ha nem kell, akkor meg használod normálisan.
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
bitpork
nagyúr
-
yodamester10
őstag
Szeretnék kérni egy szavazást,hogy tuningoljam a GTE-et vagy ne
Jelenleg 204/350
stage 1-el 280/480 körül. -
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #208948 üzenetére
Nálam kipucolta mind, egy igazi kalamajka leszedni az egr-t, ott van a dpf mögött így most ki lett pucolva. A srác a hutofolyadek tartályt várja és kész is. Egy hosszabb távot elugrok vele kíváncsi vagyok miként fog viselkedni a szekér, kipucolt dpf-nel milyen értékeket ad..
-
hdanesz
őstag
válasz molnarpeter #208958 üzenetére
Volt nekem G Astrám ami 4ezer felett üvöltött 130-nál. Így az nem zavarna, feltételezem a Passat sokkal csendesebb tőle. A teljesítmény sem gond, jelenleg fater 206-osával járok, 1.4HDI.
A Focus féle Ecoboost szívás után arra vágyom, hogy viszonylag üzembiztos autót vezessek. Ezért is fáj az 1.6-osról olvasott vélemény(ek).
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #208953 üzenetére
Golfnal gyarira tavaly 150k-t mondtak, szinten billenos emblemas megoldas.
Nekem a ket linkelt T-Roc kozul a masodik sokkal szimpibb. Megneznem a T-Cross-t is, anyagminoseg ugyanolyan, hajtaslancok, platform ugyanazok. Es tok tagas, mi majdnem azt vettunk, aztan lett jo eGolf azonos arban es az a felhasznalasi igenyeinknek jobban megfelelt. -
Gomez1984
aktív tag
Sziasztok
Adott egy Seat Leon, MST2 rendszerrel.
A kérdésem az lenne hogy a full linket csak márkaszerviz tudja aktiválni?
SW verzió: MST2_EU_SE_ZR_P0468T7800X3D , 4070TI , 32GB DDr5 , MSI B650 Tomahawk, Bitfenix Whisper 750 Gold, DELL S2721DGFA
-
Kiskokó
veterán
válasz hdanesz #208950 üzenetére
Én úgy tudom, mások az áttételezések stb, és ezért nem jó pályázásra a kocsi. (manuál 6ra gondoltam elsőre is nem automatára)
Haveromék vettek az anyjának egy 1.6 TDI Seatot, még a márkaszervizben is megmondták nekik, hogy tök értelmetlen az 1.6-ost venni mert kb semmivel nem lesz se takarékosabb se semmi és kevésbé stabil motor mint a 2.0. Porlasztók is asszem gyenge pontjai, meg az EGR is de az a 2.0án is.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Gyula84
veterán
válasz T-master #208947 üzenetére
Az a baj azt nekem se mondták, hanem megmondták, hogy ez nem is volt jó, mondom müködött, ők: ez biztos nem... mit tudsz ezzel kezdeni? Volt vagy 4 ember VS én persze fél év garancia én meg honapokra megyek külföldre holnap
[ Szerkesztve ]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Paxker315
addikt
válasz Kiskokó #208946 üzenetére
Azért a fogyasztás nem egészen így van Persze emmeg olyan, hogy én azért 2.0crtdi & olajos dsg mellett döntöttem, mert, tudom, hogy később eladásnál ez nem fog kompromittálni, míg, az 1.6 tdi& száraz dsg megtenné. Apám autóját (1.0tsi&száraz dsg) is azért "rejektáltam", mert, mondtam neki, hogy nem szívesen vennék saját részre 3hengeres csít, egy használtpiacon hírhedt váltóval. Aztán persze sírtam-nyafogtam, hogy nem tudja eladni, de közben már megtörtént, így keresgél, mibe üljön át : )
Eddigi kandidátusok:
T-roc 1 (újabb, de nincs tolatókamera)
T-roc 2A fentiek közül melyik tűnik jobb vételnek? A tolatókamera szerintem nem olyan tétel, amit egy vagyon lenne utolag intézni, de, nem értek hozzá & nem tudom. Nyilván ha 150k körül intézhető minőségi kamera, akkor megérheti az első választani. Bár nekem a fehér - kicsit idősebb - jobban tetszik, meg ezekre nem rossz a nagyobb felni (stabilitás-kanyar) szerintem. Én inkább a kereskedésben levő fehérre voksolnék, mert, átvizsgálás-állapotfelmérés után egy szép állapotú, műszakilag jó autóról van szó, így meglepetés kevésbé sanszos.
De, nekem "ötlet", hogy, ha már jó áron adta el a kamikot, vegyen alulértékelt fhanszoát.
C4 EAT8, 2022-es évjárat, itt helyben Tepreszenpen. Mondjuk kamera-radar előre ebbe is kellene, úgy meg már kevésbé megérő. (tudom, ez a VAG-topik ) -
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #208922 üzenetére
Turbót, fojtószelepet magam néztem, azokkal nincs gond. Egr-re majd még számítok, mert az betegségük. De most nem lett leszedve. Hidrotőkét kell majd még cserélnem benne, mert valamelyik elengedheti az olajat.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Lacess
tag
válasz T-master #208942 üzenetére
Az is, és mivel szépen kitakartad a "lényeget", ezért nem látom, milyen modell javításija ez. Ilyen pozícióban, illetve ilyen rögzítőkengyellel beépített szélvédőkamera nem sok mindenben lehet (még?).
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
T-master
tag
válasz Gyula84 #208938 üzenetére
Szia,
A tapasztalatok alapján 3 hibát említenék:
1. Rossz minőségű üveget szereltek be.
2. Rosszul szerelték vissza a kamerát.
3. Nem cserélték ki a kamera és az üveg között a zselét. Ez a leggyakoribb, pedig ha rákerül egy ujjlenyomat, máris nem fog működni az egész.A kalibrálás utáni hibakódból lehet következtetni a problémára.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hdanesz #208935 üzenetére
Porlasztó szokott tönkremenni (nem igazán felújítható része), magasnyomású tartós. Korrekció valamelyest segít állapot ellenőrzésében, de pénztárcát felkészíteni ajánlott. EGR gyenge pont ennél és a 2 literesnél is ebben a időszakban.
2.0 CR és az MQB 1.6 esetén a magasnyomású tudja tönkretenni az egész rendszert, felújítással/cserével megelőzhető.[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
Üdv mit tolhattak el a szélvédőcserénél? Elméletileg kalibrálni is tudnak csak nem jött össze. A legjobb, hogy meggyanúsít, hogy hazudok (ez nem működött) Azt hittem kihúzom a pultból
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
2013-as Passat 1.6 CR TDI motorral ( 105 LE, CAY Motorkód) 200 ezret futott, manuális hatos váltóval.
Nem száguldozni kell, csak vigyen el megbízhatóan a célhoz. Ajánlott ez a kombináció?Ebben ugye nincs kettőstömegű?
Köszönettel,
Dani -
starius
tag
válasz molnarpeter #208933 üzenetére
Városi használat, kb 2 hetente egy 2x50 km pálya, amúgy napi 2x5-10
-
csubi72
csendes tag
válasz molnarpeter #208930 üzenetére
Igen a jármű sebesség szenzor
-
starius
tag
Sziasztok, Audi A4-et szeretnék venni, de olvastam, hogy a tfsi motorok nagyon problémásak, ez igaz a facelift utáni változatra is? 2011-2013 nézegetek
-
MunezXBK
nagyúr
válasz csubi72 #208927 üzenetére
Szvsz ez a legvalószínűbb:
C0191 Audi Possible Solution:
Vehicle Speed Sensor (VSS) Out of Self Test Range Indicates the VSS input signal is out of Self Test range. If the PCM detects a VSS input signal any time during Self Test, a DTC P1501 will be set and the test will abort. Noisy VSS input signal from Radio Frequency Interference/ Electro-Magnetic Interference (RFI/EMI) external sources such as ignition wires, charging circuit or after market equipment. Check for VSS input to be 0 mph when vehicle transmission is in Park.
-
csubi72
csendes tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
Audi a3 8P 2.0 d bkd motorkód
a következő hibát dobja ki a gép C0191
van valami ötlet,milyen irányban induljak el?
köszönöm -
Poultier
tag
Sziasztok!
Van lehetőség utólag a digitális műszerfalra fordulat+sebesség számlapos kijelzőt tenni egyszerre?
Skoda Karoq -
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #208920 üzenetére
Turbó, fojtószelep és EGR-el kapcsolatban is beszámolt a szerelő? Kíváncsian várom szintúgy, az Oktáv péntekre lesz kész minden igaz.. 600km környéki regent várok tőle, hosszabb utakon használva.
-
rbalint88
addikt
válasz Steve_Brown #208900 üzenetére
Sokkal celszerubb lenne venni egy Polo GTI-t es belevagni egy faltdachot merthogy a hothatchnek a futomu a lenyege es az csak a GTI alatt lesz, a sima 1.4 ideges Lupo alatt nem.
Amugy 2,5+ papirmunkabol mar igen fasza Golf5 GTI-t is lehet venni, rendes menessel, komoly futomuvel es igaz kicsi, de gyari napfenytetovel.
Persze az epitesnek is megvan a maga szepsege, csak azt jaros auto melle szoktak, nem jaros autonak. En csak egy nagyon nagy adag szivastol (valami megse stimmel es ott all szetboritva a korde) es csalodastol (elobbi, plusz elkeszul a nagy mu es tobbet/szebbet/jobbat varnal) szeretnelek megkimelni, szvsz az itthoni muszaki vizsgatol nem kell felned.De meg mindig kacsingatnek Pug 206 gti, rc, Clio rs, Fiesta ST vonal fele is. Faltdachot azokba is bele lehet rakni
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Kiskokó #208898 üzenetére
Igen, veszélyes játék az ilyen. A német út után én is várom a csekket.
Más. A skoda ma lett kész. Átmosták a dpf-t. Csúnyán el volt tömődve a nyomáspróba alapján. Mosás után gyári értéke lett. A szerelő meg is jegyezte, hogy nagyon megy a szekér… kíváncsian várom, hogy ez utàn hogy fognak alakulni a regenerációk./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Steve_Brown #208914 üzenetére
Ugyanúgy, ugyanezt, stb.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Steve_Brown #208914 üzenetére
FoJtószelep
-
veterán
válasz Steve_Brown #208914 üzenetére
Én úgy érzem, semmi gond nem lesz a műszakin. Illetve, hogy a többiek csak egy esetlegesen elhúzódó szívástól akarnak megkímélni.
-
Reggie0
félisten
válasz Steve_Brown #208914 üzenetére
-
imyourfriend
őstag
válasz Steve_Brown #208914 üzenetére
Nehéz kiigazodni ezen a "rendszernek" hívott valamin, ha van kedve és becsületes a vizsgáztató akkor észreveszi, de nem ez a jellemző.
-
Steve_Brown
senior tag
válasz bul07 #208911 üzenetére
De hát gyári, kívülről ugyan úgy néz ki, ráadásul szerelték ugyan ezt a motort ugyan ezekkel a segédberendezésekkel. A cikkszámot, meg csak nem kezdi el keresni a folytószelepen és veszi észre, hogy hohó, ez nem az AUA, hanem az AUB! Vagy ha ez tényleg reális veszély akkor
kireszelem belőlevállalom a kockázatot.[ Szerkesztve ]
-
daniel2121
senior tag
válasz Steve_Brown #208906 üzenetére
Szintén okos műszaki és nincs gond.
-
bul07
nagyúr
válasz Steve_Brown #208902 üzenetére
Ha ép ismeri azt a kocsit azt a motor ránéz és látja hogy nem gyári
De persze ez szerencse kérdése, észreveszi igen/nem, van kedve foglalkozni vele igen/nemIlyennel is számolni kell bármifajta építésnél, csak ezért említettem meg
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bandus
veterán
válasz Steve_Brown #208894 üzenetére
szerintem csinald, igy legalabb majd tapasztalatbol tudod lebeszelni rola ot ev mulva a lelkes egyetemistakat, nem csak jozan esz alapjan, mint mi
de tenyleg, latszik, hogy valamiert ez a szived vagya, ne hagyd magad lebeszelni.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Steve_Brown #208902 üzenetére
Okosmuszaki es nem lesz gond. Ettol nagyobb stiklik is atsiklanak (dpf/egr off) siman meg sima muszakin is.
Inkabb azt szamold ki nem lenne-e olcsobb egybol egy gyarilag erosebbet venni...
#nincsbennetarcsi
-
Steve_Brown
senior tag
válasz macilaci78 #208905 üzenetére
9-12g/km-rel nőne a CO kibocsájtás jó katalizátorral. Ami még mindig megfelelne a számára előírt euro normának.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Steve_Brown #208904 üzenetére
A nagyobb ménes nagyobb kibocsájtást is eredményez. A kipufogógázon is el lehet hasalni. Ő csak azt fogja mondani, hogy valami több, mint a megengedett.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Steve_Brown
senior tag
válasz macilaci78 #208903 üzenetére
Amit esélye lenne észrevenni, az a szívósor, ha levenné és megmérné tolómérővel a belső átmérőjét.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Steve_Brown #208902 üzenetére
Bármit. Magyarország papíron az ilyen átépítések ellen van, vagyis ha nincs papírod, akkor megkérnek, hogy fogd meg a bokád.
Bezzeg Németországban merhetsz nagyot álmodni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
bul07
nagyúr
válasz Steve_Brown #208900 üzenetére
Aztán műszakin észreveszi a mókus mehet a fejvakargatás, és vagy visszaépítés.
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest