-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #208498 üzenetére
Vagy enyhe túlnyomás, az meg normális.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz CharlieDrop #208498 üzenetére
Attól függ. Nekem pl. szerepel a matricán, hogy tankolás előtt 5 m.percig szellőztessem a rendszert.
-
tibbike01
őstag
válasz CharlieDrop #208492 üzenetére
Mondom, beszélj egy kutassal, lehetőleg ott ahol nagy a forgalom és szoktak segíteni. Kérdezz rá, hogy nézze meg, segítsen tankolni, vajon neki is ilyen?
[ Szerkesztve ]
-
bim
veterán
válasz molnarpeter #208471 üzenetére
Még szinte gyerek. Ugyanazon az alvázon nekem mk1 octavia van kombi kivitelben. Én a hátsó rugóstagba vettem felfújható gumi betétet ami kapásból emelt 2cm.-t és sokkal jobban terhelhető. (110ló TDI) [kép]
-
Ferdzsoo
addikt
Sziasztok!
Adott egy 2013-as 1.4 TSI CHP Skoda octavia, 110k km.-
Megadta magát a vízpumpa (fossa a folyadékot), Ill. a kuplung/váltó?! is elkezdte a ciripelő hangot adni egy ideje.
Láttam itt lakókat ugyanezzel a problémával, megoldást kevésbé találtam meg.
A vízpumpacsere tiszta sor, a cicergő hang már kérdéses.
Továbbá elvileg nincsen ajánlott vezérműszíj készlet csere intervallum, de azért biztosan van valami mondás hogy mikor kellene lecserélni.
Segítségeteket előre is köszönöm!"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Asbee
veterán
válasz molnarpeter #208490 üzenetére
250-300 körül mindenképpen érdemes cseréltetni a szíjjat, de inkább 200 előtt kicsivel vezérlés cserénél, ne kelljen újra bontani. Sok nagyon cefetül néz már ki. Nekem csak pici db levásálok voltak, meg nagyon picikét volt repedezett meghajlítva. 240-nél volt cserélve kb. Vannak neten videók, képek, hogy ilyen futásnál már porlik, törik, reped, szakad. Gondolom olajcsere erre is hatással van.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz CharlieDrop #208124 üzenetére
No. Tankolás 2. felvonás:
Voltam szerelőnél, ma csak ránézni volt ideje. A betöltőnyílás jó. Azt mondta ennél a motornál az üzemanyagszűrő segíti levegőztetni a rendszert, annak a cseréjét ajánlotta elsőre. Nekem ez új volt (lehet a CAS motoroknál ez ilyen?), de úgy vagyok vele, hogy nem baj, ha ki van cserélve.
próbáltam ma is tankolni, de mindegy merre forgattam nem javult, lehet nem eléggé forgattam.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #208487 üzenetére
Van, hogy szokták őket csapágyazni, de nem gyakori. Inkább dsg-vel, amivel városoznak is sokat. Olajpumpa szíjjhoz karter le, vezérlés le, főtengely szimmering le , olajpumpa lelazít aztán csere. Gyárit rakass bele mindenképpen esetleg dayco. (Gyárinak is ők gyárták). Ezek teflonos erősítettek. Conti, stb felejtős.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #208487 üzenetére
Olajpumpa szíj tudtommal "élettartamos", csapágyakról én nem hallottam (még, remélem lesz róla bővebb infó), viszont a sok regen miatt legalább ránézni nem árt végülis ha már lent volna a karter. (gázolajjal hígul a motorolaj, nem tökéletes kenés, amúgy is szerényebbre méretezik már mint régen, stb). Octavia klubban nézz körül, sokaknak van VCDS, hátha valaki tud a közeledben segíteni csinálni egy logot a töltőnyomás felépüléséről.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #208485 üzenetére
Kivancsi vagyok mit sikerult. Amikor megvettem a kocsit neha dobott szuk keresztmetszet hibat padlonal, de elmult az en vezetesi stilusomtol
-
imyourfriend
őstag
Sikerült egyeztetnem DPF, EGR és fojtószelep tisztítással kapcsolatban, szerelő állítása szerint ugyan regenerál a bódé de már nem igazán tudja elvégezni megfelelően azt.. ezért lehet a 200km-enkénti regen. Jó szokásához híven ma elkezdte megint és kíváncsi voltam meddig tudja végezni a regent, 3g elméleti értéknél állította le önmaga az aktív regent és 2.5g koromig futott le a mutató.. ez nem tudom mit jelent valójában, úgy sikerült elérni hogy autóúton tempomat 110-el haladtam jó 20km-t. 6-7g korom alatt ha rálép az ember a gázra, tempomathoz hozzányúl az ember akkor a bódé leállítja a regent.
Kérdés mennyire sikerül kipucolni, kíváncsi leszek kérek majd képet turbóról EGR-ről meg fojtószelepről is leszerelés után bár azoknak nem hinném hogy komolyabb gondja lenne.
-
Qru
MODERÁTOR
-
MunezXBK
nagyúr
válasz CharlieDrop #208477 üzenetére
VAG csoport + BMW. Ezen belül minddel.
-
imyourfriend
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #208474 üzenetére
Nekünk style volt de ahhoz elvileg nem a puruttya ülés járt volna már. De mivel 400 db-ot rendeltek egyben azt raktak bele amit kértek.
Persze a céges a legjobb. Mi is visszasírjuk mióta nincs, pedig emlékszel, hogy kutyáztam azt a Skodát...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
bim
veterán
válasz molnarpeter #208467 üzenetére
Miben van az az SDI? Futott kilométer?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #208456 üzenetére
-
őstag
válasz rasotamas #208462 üzenetére
Okés, ígérem holnap csinálok...
Kézi váltós 6 sebességes, 110 lóerős, manuális klímás, valamilyen kevert konfiguráció, mert ilyet nem találok a neten....
Kiskokó: [link]
Céges autó nem saját , ezt kaptuk most a Skoda Scala helyett..... abban is ez a motor volt................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Kiskokó
veterán
válasz vallas #208460 üzenetére
Elölről elég jól néz ki, már talán végre nem annyira sablonos mint az előző években minden VW.
Vajon erre van R-line optikai csomag extra ?
Minden esetre , gratulálok és sok balesetmentest!"városi suv szerű, kis kupé-kombis"
Régen ez volt a crossover nem? Ha jól tudom, hogy ez a kifejezés állítólag megszűnt az új kocsiknál. Nem létező kategória.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
-
veterán
válasz molnarpeter #208451 üzenetére
Köszi, majd megnézem.
Reggie0
Nekem is átlátszó kék, de lehet régebbi, mint a tied.dozó
Persze rajta volt.https://tinyurl.com/rasoapro
-
őstag
-
molnarpeter
nagyúr
SDI #hajónapló - karter épp az olajcsere előtti napokban megint kilyukadt, illetve a szintérzékelő is rendetlenkedett (Hella magában 26k szerelőnél), plusz esedékes szűrő, stb csere, vége összesen 70k, plusz a 4L olaj kb 9k.
-
dozó
tag
válasz rasotamas #208447 üzenetére
Lehet, hogy hülye kérdés, a gyújtás rajta volt a kocsin? Ugyan ezt írja ki nekem is ha leállítom a kocsit, és működött a VAG DPF. Amúgy én is az átlátszó világoskéket használom, és hibátlanul teszi a dolgát 2700Ft-ért vettem a Vaterán az enyém ELM327 V1.5, amit itt fentebb már említettek.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dellfanboy #208452 üzenetére
Szétszedve talán, nem tudom rendelésre gondoltam, lehet valami elm teszter app is meg tudja mutatni, lehet nem. Vagy ha működnek bizonyos programok, az jót jelent
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz molnarpeter #208451 üzenetére
hol látni hogy milyen chip van benne?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
veterán
válasz imyourfriend #208448 üzenetére
Már van egy drága (OBD11) most valami olcsót vennék (5-6 talán 7 ezer)
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
imyourfriend
őstag
válasz rasotamas #208447 üzenetére
Próbáltam pár ELM327-et, egyik sem volt stabil dobálta az errorokat volt hogy nem csatlakoztak 1-2 hónap után csak némely alkalommal, Caristát használok az jól teszi a dolgát. (igaz ingyé volt, ebayről jött és küldési határidő után ért ide én meg visszaigényeltem addigra. )
-
grizlisandor
veterán
válasz Keef_Lee #208435 üzenetére
Kereső a barátod, a kocsim alá Kayaba került.
(#208436) GabeZkp:
Nekem hasonló hibajelenséggel a főtengelyjeladóra dobott hibát, a jeladó cseréje oldotta meg a problémát. -
mario1012
tag
válasz molnarpeter #208431 üzenetére
molnarpeter és atos19881101:
Köszönöm az ötleteket, megnézzük. A motor mögötti részt ismerem, figyelem is. Előző alkalommal ott csöpögött pont rá a váltóra, az látható volt alapjáraton nézve.
-
nomic
aktív tag
Sziasztok!
99-es Mk1 Octavia, 1.6 SR (101 lovas).
Alapvetően az alapjárat ingadozik hidegen (kb. 750-900 között), ami kb. 5 perc után (amikor 90 lesz a vízhőfok) elmúlik. Ma délelőtt mielőtt elindultam hazafele, bekapcsoltam a klímát indulás előtt, 500as fordulatig leesett és lefulladt az autó. Klíma alapból érezhetően visszafogja (főleg akkor, ha belső keringetés is megy), de ilyet még nem csinált. Nyáron műszakizik, remélem addig kibírja, lehet valami probléma, ami ezt okozza, vagy a korából adódóan "természetes" dolog ez? Egész télen állt, áprilisban lett beindítva, szerelőnél volt, olajcsere, átnézték az egész autót, különösebb gond nem volt vele, klímával már tavaly is szenvedtem nyáron, városban alig akart megindulni az autó 30+ fokban.
[ Szerkesztve ]
Ryzen 5 5600 / RX 6700 XT NITRO+
-
Drakoo
tag
Köszönöm a segítséget mindenkinek! Kiderült mi volt a probléma Persze gondoltam én is. Olajgomba... Hát igen .... De inkább ez mint bármi más amit írtatok
A modern mũvészetet épp olyan nehéz megérteni, mint a cselekményt követni a betũlevesben.
-
GabeZkp
csendes tag
Sziasztok. Alany egy Skoda Octavia 2 2005 Sedan Elegance. 1.6 benzinNéha a kocsi nehezen indul sokáig teker és olyankor kiadja ezt az esp jelet (kis kocsi meg alatta ket hullamos vonal) olyankor a motor is rosszul jár mintha 2 hengerezne és ha megyek vele a fordulatszámmérő akadozva megy fel a kocsi is erőtlen alig gyorsul. Van mikor leállítom kiveszem a kulcsot visszadugom és jó. De van mikor csak többszöri indításra javul meg. Ha bejelez olyankor nagyon nehezen indul be.. kb 10 alkalomból 1-2 szer. De van ritka alkalmakkor mikor egyáltalán nem javul meg meleg az idő is és megkell várni míg kihül az autó és csak akkor lesz jó. Esetleg valaki járt már így? Biztosítékoknál nincs gond azt megnéztük. Aksi is jó.
-
Keef_Lee
senior tag
Octaviaba (2017 vége) milyen márkájú első lengéscsillapítókat javasoltok?
-
veterán
Tegnap hazafele csúcsidőben végigtötyögtem 20 kilométert a melóhelyről az Árkádig, majd a 3mason Kistarcsáig, majd nem volt parkolóhely a cukrászdánál, olllllyan ideges voltam, szerintem korábban még soha nem mentem a megengedett sebesség 3-4szeresével (30-as tábla).
Onnan már viszonylag jó tempóban hazajöttem, erre elkezdtett regenerálni, nincs vagdpf-em, obd11-ben tudok élő adatot nézni, pl dpf: route since last succesful regeneration, na az még csak 250km volt
Leállítottam, mert naggyon nem volt alkalmas az időpont se arra hogy menjek még egy kört, se arra hogy az udvaron elketyegjen, gyerekek kiengedve, momóztak-bobóztak meg Nerf-gunoztak, nem hiányzott egy sérülés a kocsin. Csukott garázsban meg kicsit érdekes lenne kikormolni a dpf-et.Tényleg a vagdpf-hez gondolom nem jó az obd11. Van még egy sima kék elm327-em, a Mazdámon működött, a Priust és a Kalost nem látja. Meg kéne nézni hátha jó, de tudtok mondani kis olcsó obd-t amivel megy VW és VagDPF?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #208407 üzenetére
Legolcsóbban a nyomáskülönbség mérő szenzorral tudom kezdeni a történetet? Abból 2 van, egyet rendelek is érződik a változás? Amúgy gyanítom ez már télen elkezdődhetett, csak akkor nem nagyon figyeltem rá hogy sűrűbben regenerál a bódé. Miként lehet ezeket a nyomáskülönbséget mérő szenzorokat?
-
mario1012
tag
Az alany még mindig a jó öreg Passat b5.5 2002, avf, 96kw 1.9 pdtdi. Egy olyan problémára nem találok egyelőre megoldást, hogy a hűtővizem fogy az autóból. Idősödik, nyílván vízcsövek, tömítések elöregednek engedhetnek itt-ott, így az első lépés az volt, hogy alátettem egy fehér filc szerű anyagot ahol esetleg látni nyomát a szivárgásnak. (Régebben is volt ilyen problémám, így simán kiszűrtük hol lehet a problémás terület.) Na most semmit nem látni rajta és a csöveken sem látok folyás, cseppenés nyomokat. Kiegyenlítő tartályt cseréltük, mert még gyári volt, gondoltam lehet már rajta hajszálrepedés. De a hiba ugyanúgy fennáll. Amit tapasztaltam, hogy nem menet közben fogy nagyobb mértékben (normál használatkor), hanem felmelegedett állapotban amikor megállok vele és álló helyzetben előfordult, hogy minimum szintről vagy kicsit alatta pontról eltűnt a kiegyenlítőből a víz vagy éppen az alján volt a cső csatlakozásánál ~10-12 óra alatt. Ekkor már bejelez a fedélzeti és írja is, hogy töltsek rá. Folyamatosan figyelem, ha rövid távot megyek vele még nem melegszik üzemi hőfokra teljesen akkor nincs, vagy nagyon minimális a fogyás. Ahogy 20-30km-t vagy ezt meghaladóan használom és ezután megállok nagyobb mennyiség eltűnik, szinte mindig. Megálláskor ha alánézek látni némi hűtőfolyadékot a tűzfal vonalában vagy kicsit még hátrébb a vezetőoldalnál. Alapjáraton viszont mikor egy ilyen út után figyelem sehol se mutatkozik hosszas nézés után sem egy csepp sem.
Így elégge tanácstalan vagyok jelenleg, ha van bármi ötlet, szívesen veszem.
-
slett27
addikt
válasz Mágus2 #208413 üzenetére
"De most komolyan, 130 nál több mint 4000-et forog" Ezért nem is nagyon megyek gyorsabban.
Sajna amikor vásárolok nem tudok heteket várni a megfelelő autóra. Munkába járáshoz kell, mással nem tudom megoldani. Van 10-15 ilyen Seat abból 11 lepukkanva, bontószökevény, 10% vagy kevesebb amire vigyáztak és meg lehet venni. 550k volt rá a keret mivel előző autó gazdasági totalkáros lett, Suzuki Swift-et meg pláne nem akartam pályára. Golf 4-esekből néztem, ott is borzalmasan sok a leélt "boyracer" kocsi. Honda Civic meg szóba sem jöhetett ennyiért.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Paxker315
addikt
válasz rbalint88 #208424 üzenetére
Általános "megfigyelés", de, a búbánat verné ketté azt, aki kitalálta, hogy "nemkellakárpit" az ajtókra. Kétezres évek elejének, első évtizedének kompaktjaiban mintha minőségibb belterek lennének, s az elmúlt pár évben ezen próbáltak volna fillérezni a gyártók.
Pár hete parkolóban sétálgattam és be-be néztem 1-1 autóba, és, valami furcsa trend: Mk1 Yarisban még volt ajtókárpit, Mk3-ban csak fröcsi tejfölösdoboz műanyag. Apám skoda Karoqjaiban gyakorlatilag csak műanyag az egész, és, Jettaból is úgy rémlik, hogy MkV még tisztes, de, az MkVI-ban már a highline-ba is nagyrészt műanyag jutott, pici szeletke bőrrel (pont Highline-om van, egész korrekt felszerelten, de, az ajtó"kárpit" az valami ordenáré kemény - karcolodo műanyag A gumitömítések nekem is eszemben voltak, de szerintem ahhoz még fiatalka a 83k km-ével és 8évével.#208425 Qru tudom én, azért nyilván okkal van jóval GolfVI alatt árazásában azonos motor-felszereltség-futásteljesítmény mellett
öregedés biztos jele, hogy már az ajtókárpitra is kényes az ember..
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Paxker315 #208418 üzenetére
B8-as Passattal nincs erdemi tapasztalatom, Arteonban ultem parszor, de az se egy uri lakosztaly azert belterben, vagy tul jol sikerult a Golf 7.5 Jettaban sem katasztrofa a belter szerintem, foleg ha jobban felszerelt es ajtokra is jutott szovet.
Uvegekre nincs olyan foliazasi megoldas, ami csokkentheti a zajt?
Illetve meg egy dologra tudok gondolni, hogy esetleg nem dupla kederes az ajto es/vagy ossze van mar esve a keder es ott “szelel” -
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #208421 üzenetére
Oh, biztos vagyok benne hogy a passat is óriási elorepes lenne, meg arra félre lesz téve még pénz, hogy legyen bele utólag szigetelés. Meg egyelőre azt sem tudom, hogy milyen bevételek lesznek, mert akár az is elofordulhat hogy töredéke a mostaninak v semmi. Majd kiderul, de maximum eladom az autót és nem tartok fent egyet sem
-
Paxker315
addikt
Alkati, nem sürget semmi. Viszont a kgfb kapcsán a biztosító mail ász ötlet volt, küldtek egy 9 ezer Ft-tal kedvezőbb ajánlatot
Azzal hogy a jetta másfél kategóriával lentebb van, tisztában voltam, vagyok, csak nem szerettem volna a golf nem kicsi felárat megfizetni meg lehet bennem a hiba, mert útitársak sosem panaszkodtak ezekre, apám kifejezetten szereti is, szvl valószínűleg ez már egyéni szenzitivitas lesz. Észben tartom a szempontokat
-
vzsryl
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Paxker315 #208418 üzenetére
Jetta a Golf alá van lőve minőségben szóval attól mérföldekkel jobb lesz a Passat GTE.
Üvegezést majd próba úton csekkold, mert kb össze-vissza kattingatnak a hahu-n (is) milyen autóban milyen extra van/nincs.
1.4 TSI ok, bár ekkora súlynál azért ne vűrj túl nagy menést ha éppen nem segít be a villanyhajtás (elvileg ilyen nem fordulhat elő, mert sosem engedi teljesen lemerülni).
A váltó egy átalakított olajos 6-os DSG, valóban nincs vele gond ha karban volt tartva.
Akksira majd érdemes lesz ránézni hiába ezek elég jól bírják de 9 évesen azért már érdemes ránézni.
#nincsbennetarcsi
-
Paxker315
addikt
Elkárhozok! most van kb 10k km óta nálam a jetta, és túlnyomórészt elégedetten, DE, lehetne kicsit csendesebb-kevésbé nyikorgó-nyöszörgő a beltér, picit több puha anyaggal meg kárpittal.
Rá-rá szoktam nézni hasznaltauton a középkategoriás vasakra, s néha bedob a napi értesítő Passat GTE-ket is. Csak én gondolom, hogy egy értelmes választás lehet? Persze 2025-2026 előtt nem terveztem cserét, jelenleg aktívan kezeskedek az üres folyószámláról
Szempontok, tételesen ezek:
1) a GTE elérhető négy akusztikus oldalüveggel (Arteon, Lexus IS vagy újabb C5 , giulia tudtommal nem).
2) a GTE egy plugin hibrid, így, városban sem hülye ötlet (bár ott nem autózok, nincs hozzá idegem), azonban az 1.4tsi motor már kiforrott, takarékos konstrukció ezekben, bőséges tartalékkal, dinamikával (csipsz!)
3) a váltó megbízható, olajos DSG, jól sikerült (DQ400).
4) mivel csak ~9cm-rel hosszabb a jettatol, elfér a garázsban is
5) ugyan szoktak bele utolag zajszigetelést tenni, főleg kerékdobokhoz, ajtókhoz, de, ezek nem nagy tételek & van rá emberem, és, a leginkább "zavaró" vékony üveggel már nem kell foglalkozni.
6) minőségibb beltér, kárpitok, kivitelezés, anyaghasználat
7) van hozzá szerelő-hozzáértő ismerős, akiben megbízok és nem húz le.
8) jetta után vlszg nem lenne idegen-szokatlan a beltér (ez is szempont, na!
9) nem tudok nagyobb típushibáról, a beltér jobban tetszik mint a Lexi IS-ben vagy más középkat autókban.Úgy látom, ez a piacon levő talán legoptimálisabb választás, a legkevesebb kompromisszummal. Szvl, 2-3 év múlva v 2026 körül ez egy észszerű elgondolás lehet, akkor már 8-9 évesek lesznek piacon főleg. Bármi kivetnivaló a gondolatmenetben-szempontrendszerben? Nekem úgy tűnik, középkategoriaban nagyon jó választás lehet majd.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mágus2 #208413 üzenetére
Tessék, 1.4 szívóbenzin autópályára.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Asbee
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz slett27 #208411 üzenetére
A lyukas kiput ha kicseréled, már attól is dinamikusabb lesz. Ez a vedd ki a katalizátort...nem szabad komolyan venni, nem ad semmi plusszt, mert ez a katalizátor nem fojtja a motort...
Tegyél fel két Bosal dobot, majd meglátod, hogy jobb lesz. Egyébként, ki vesz 1.4-es szívóbenzint autópályára? De most komolyan, 130 nál több mint 4000-et forog.
Alap motorral nem veszünk autót... ezt már említettem. Ez volt az alap motor a Leonba.
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz dellfanboy #208410 üzenetére
Kemény Apollo 205/55 R16 gyári alufelniken. 277e km-ig vezetett szervizkönyv, időbeni olajcsere most 304e van benne. A cél autópályán kicsit legyen dinamikusabb. Igen, tudom másik kellett volna, elvitték az orrom elől az 1.6-osat. Ezt 550e-ért vettem ennyi volt a keret. 1-2 évig használom kb. A következő úgyis 1.9 TDI lesz.
Katalizátor off és megvan a plusz 1-2 ló thx.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Sziasztok ! Teljesen off lett a kipufogóm (Seat Leon 2002 1.4 16V). Középrész+hátsódob csere. Van esetleg valami javaslat arra vonatkozóan hogy olyan kipuffancsot vegyek az autóra ami esetleg hoz 1-2 plusz LE-t vagy felejtsem el és a gyárinak megfelelőt vegyek ?
Köszönöm a segítséget és tanácsokat telőre is.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz imyourfriend #208406 üzenetére
Az elvárt érték, amit a motorvezérlőnek megadtak a gyárban, vagy a tuning során, a mért ehhez képest az aktuális.
Azért kell padlógázon mérni, mert elvileg nagyon hamar egyezni kellene a két számnak.
Ha lassan épül fel a nyomás, amíg nincs meg az elvárt érték, kormol a motor. -
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #208397 üzenetére
Turbóhoz van valami diagram miként kell kinézzen, milyen mért értéket kell elérjen az autó? 5 sebességes így ha jól gondolom 90-95km/h-ról kell gyorsítsak 120-130km/h-ig és azt monitorozni ugye? Valamit csak írna a rendszer, ha akkora nyomásesés lenne gondolom pl. kell neki 2.5-2.6 bar és mér 2.0 bar nyomást akkor jelezne.
-
simonjoe
őstag
válasz flpuovd #208403 üzenetére
..sajnos lesz ez még rosszabb is. Nekem a CC belső burkulatát teljesen le kellett bontatnom és az illesztések közé vékony szövetszalagokat ragasztatni. Már elviselhetetlen volt a nyikorgása az autónak. Hiába kenegettem mindenféle gumiápolóval, semmit sem ért. Az a legnagyobb és legbosszantóbb ebben, h nem tudod lokalizálni, 1xűen behatárolhatatlan a zajok eredete.
Joe
-
flpuovd
csendes tag
Sziasztok!
2017-es Passat B8-ban nyikorgást hallok az ajtók felől. A zsanérokat megnéztem, nem lóg egyik se, illetve az ajtók sem zörögnek ha tenyérrel ütögetem. Külföldi fórumokon olvastam hogy az ajtó gumikédereket kellene bekenni, mert kiszárad és ez okozza a nyikorgást ahogy az ajtó mozog menet közben. Esetleg tapasztalt más is hasonlót? -
Tothgera30
Ármester
válasz MunezXBK #208299 üzenetére
MunezXBK, macilaci78, vzsryl, és többiek. Köszönöm a korrekt tájékoztatást. Végül megvették az autót (Jyc364). 1,75m lett a vége. Összességében nincs rossz állapotban, nem rohad sehol, bár egy 20 éves diesel, 300k km-rel szerintem időzített bomba.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest