-
Fototrend
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
tankcsabee
csendes tag
Köszönöm, köszi
Jó ötlet, jobb mint a post-it..
Nekem is tetszene ez a megoldás mert pont van is használaton kívüli Nexus7-em amit be tudnék áldozni hogy ahelyett a tárolórekesz helyett egy hasznosabb funkcióval bővüljön a repertoár. Március 15-i hosszú hétvégén lesz a nagy tesztút Csehországba, majd készítek fotókat valami klassz pivovary -val a háttérben , amiből tudok delegálni az összefoglalóba.A football az egyetlen valóságshow, amit szeretek..
-
outsiders
aktív tag
válasz tankcsabee #2493 üzenetére
Üdv a bubusok táborában, jól döntöttél, szép volt az a járgány!
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tankcsabee #2493 üzenetére
Gratula!
Kérünk képet a járgányról és akkor beteszlek az összefoglalóba.
1: Lehet tenni a szervizkönyvbe pótlapot
2: Tetszik ez a tabletes megoldás. Szemeztem egy Kenwood fejegységgel de a 120k-s ára elriasztott.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz tankcsabee #2493 üzenetére
gratula!
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
tankcsabee
csendes tag
válasz outsiders #2339 üzenetére
Sziasztok, üdv mindenkinek.
Outsiders az általad linkelt gép valóban olcsóbb lett, úgyhogy én lettem az új tulajdonosa, beneveztem életem első saját tulajdonú személygépjárművére.
2007-es ezüst szürke OBK 2.5i manuál váltós, szövet belsős. Célzottan ilyet kerestem: telekjárót nagy csomagtartóval, szívó benzines motorral és most pénteken sikerült intézni a papírokat, megvan a friss ropogós új forgalmim. Seibiko-ban ismerik az autót, tiszta az előélete. Még csak ismerkedünk egymással, de minden utazás öröm és széles mosollyal történik. Nem tökéletes, pár apró szépséghibája van, de ezek mind könnyen orvosolhatóak.
Hála nektek sok hasznos infót olvastam a topicban, pl. tanksapka kanóc, csomagtér háló, Motul olaj, vagy hogy lehajtott ülésekkel franciaágyként is használható
Két kérdés merült fel bennem, az egyik a szervizkönyv. A régi szekér, amivel eddig közlekedtem, abban 240.000 km-nél van az utolsó bejegyzési lehetőség, OBK-nél pedig 12 év / 180.000 km a max. Ebből már pont kicsúszott a járgány, mert 186ezer van benne. Tudom, hogy ez csak egy darab papír, viszont számomra furcsa, hogy az oldalon lenne még két hely, csak ott Emil Frey reklám van, így ha valaki szeretné tovább vezetni a szervizkönyvét akkor se igazán tudja, de gondolom másnál is ez a 12 év / 180.000 km a max..
A másik kérdés, hallottatok már olyat, aki próbálkozott hasonlóval? http://legacygt.com/forums/showthread.php/nexus-7-tablet-install-dummies-guide-256557.html mert érdekelne hogy mennyire vált be napi használatban egy ehhez hasonló megoldás.A football az egyetlen valóságshow, amit szeretek..
-
_Smooth
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2489 üzenetére
Köszi! Próbáltak rábeszélni az STi pink varrásra de ellenálltam. 20k (azóta lehet árat emeltek) volt és itt csinálták a kormánybőrözést: [link]
Még két óra sem volt az egész művelet. Odamentem, lekapta, bebőrözte és visszarakta. Tada.wawmod:
macilaci78: Fb csoportban is posztolták.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
_Smooth
senior tag
Basszus, de jól néz ki! O.O
És képes voltál ezt törölni?
Egy ilyenre én is benevezek majd. Mennyi volt?(#2488) Petester
Nekem jöhet ez is, vagy az STI kék (mint az a korábbi japán belpiacos Legacy turbo), vagy valami lime zöld...
De mintha szinte csak ebben a rettenetesen unalmas ezüstben léteznének (esetleg szürke, halvány fekete, sötétszürke, fekete... meg lelakott fehérek vannak még most fent... ha meg foresterből az a jó erdész-zöld )[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Petester
senior tag
Amúgy most vettem észre, hogy írta is a leírásban: "Vollfolierung (spezielle kfz firma, Farbe : GOLD)"
(#2486) _Smooth
Igen, meg még jön a regadó (nekem 300e volt) és a hazahozatali költség is. A fóliázás viszont nem olcsó, így ha valaki ilyet keres, akkor éri csak meg.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Egy kolbász zsír metál OBK-et valakinek? [link]
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
Köszi szépen! Jól néz ki alapvetően, de nekem az lenne fontos, hogy a karima ívén körben végigfutó hosszanti barázdák elöl és hátul is megmaradjanak. Majd küldök nekik képet a kormányról, és rákérdezek, hogy tudnak-e olyat csinálni. Ha nem, akkor csak új kormány jön majd szóba. Ja, meg a kézifékszoknya is felújításra szorul, ha elviszem a kormányt, akkor azt is megcsináltatom.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #2473 üzenetére
Pont ettől félek, hogy ha kidobom a középdobot akkor túl hangos lesz a gép.
Jorus:
Hát nagy full totál képem nincs a kormányról, ettől jobbat nem találtam de ezen azért látszik nagyjából a lényeg. Nem perforált bőr és hármas osztással kértem, piros cérnás varrással (itt éppen haver vezeti a gépet).
És két közeli (a sötét garázsból):
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #2470 üzenetére
"Akkor Neked szól a rednáááá rednááá ugye?"
Jaja! Amikor 7000-nél elvált, akkor még dübben is egyet, mint egy mammut. Buhh... Vicces volt, amikor még a közép dob nem volt benne, akkor szabad téren is lehetett hallani, most már csak alagútban hallom.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
+ Petester: Ovál nem rossz, olyat láttam már másnak is Forin, szépen mutatott. A sima kerek de nagy átmérős meg olyan hülyegyerek imprezás.....
Gyári dob végét nem rakatom vissza, elvileg a gázelvételes fütyülést az okozza Szépvölgyi Műhelyes srác szerint.
Akkor Neked szól a rednáááá rednááá ugye?[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #2467 üzenetére
Nekem a Proexék a gyári véget rakták vissza, mivel még jó állapotban volt a gyári, csak egy kis polír kellett neki. Meg így nem tűnik fel, hogy "Koppány" kipufogó van az autó alatt.
Szerk: így nézett ki és ilyen lett. A dob mögötti dob is az enyém volt, mondhatni elfáradtak kicsit...
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
Tudom Jorusnak is ez lehetett a motiváció, látta kint a falon a faszbukkon.
Más: Be is jelentkeztem a kipuff klinikára ide Óbudára, jövő csütörtökön reggel viszem, meló után megyek érte. Kíváncsi vagyok milyen lesz a hangja, eléggé nem megfelelően szól már, 3500 felett olyan a hangja, mintha beindulna a nem létező turbó, 100 feletti tempónál gázt elvéve meg fütyül, sziszeg, idegesítő. Fori SG-k tipikus betegsége elvileg ilyen futásnál már, érett a csere. Azt nem tudom még, milyen vége legyen a dobnak, sima, dupla, lapos... Meg kell álmodni[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2460 üzenetére
Ha a normál szűrőt rendszeresen cseréled az elég.
Majd kíváncsi leszek milyen lesz az új dobbal. Egy előtte/után videót csinálhatnál....
mod:
Amúgy nekem is megvan már az új hátsó dob inkább azon filózom, hogy a középdob menjen vagy maradjon. Félek, hogy pályán túl hangos lenne középdob nélkül... Mondjuk ráérek még dönteni, amíg bírja a gyári addig nem piszkálom meg a rendszert.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2457 üzenetére
Ha/amíg nincs hozzá igazítva a program (ECU) akkor kb felesleges pénzkidobás. Annyi, hogy könnyebben pörög majd fel a motor a kisebb szívási veszteség miatt de erősebb nem lesz tőle. Noha ettől erősebbnek szokták érezni/gondolni az autót (placebo) de valójában nem az.
Katalizátor marad a gyári? Dobok?
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Sziasztok, megéri szerintetek egy komolyabb légszűrőbe beruházni? Ezt néztem [link]
Jövő héten kipuff is csere lesz valami jobb áteresztésű példányra. Ennyi tuningot megengedek a kocsinak....Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
-
HÁZIGAZDA
ez nálam a kiemelkedően jó vétel, és oké, igen, ez valóban 3m ft fölött lenne. a saját kocsim is ilyen vétel volt, azért is ugrottam rá azonnal, és én is 10 évre vettem, csak közben közepesen zavar, hogy a keret nélküli ablakokkal erős a szélzaj pályán, valamint, hogy nekem nem a legkényelmesebb az ülés
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Petester
senior tag
-
CB
senior tag
Hát....én is azért írtam, hogy ha jó. Értem ez alatt azt, hogy nem 200000 km-es visszatekert, hanem valóban keveset futott - mondjuk 9-10 évesen 120-130000 km-es, itthon vásárolt, első gazdás, tulajdonosnál megnézhető, törésmentes, téli-nyárigumi garnitúrával, számlákkal igazolt szervízekkel, és legalább sport felszereltségű. Nálam ez a "jó" kategória. Ez megér annyit, az biztos. Ha egy ilyet kifog az ember, akkor még hosszú ideig van egy megbízható autója.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
HÁZIGAZDA
egy 2009-es, 200e km körül futott autó, szarabb felszereltséggel, mint amit eladok? hát nem. egyébiránt volt azért pár értelmesen árazott legacy kombi az utóbbi két évben (2,5m - 2010-es - 220e km), de nem ez a jellemző.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
HÁZIGAZDA
-
outsiders
aktív tag
Mindig van....
El is hoztam a kocsit a Szépvölgyi Műhelyből, kitakarították az Egr-t és a légtömegmérőt is, nem volt gáz egyikkel sem azt mondták, valószínűleg egy kikormolás kellett már neki. Kemény 3000 forintot kértek összesen...
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
srácok, van az a pénz...
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
_Smooth
senior tag
-
Petester
senior tag
Hát akkor nem fogunk egymásra licitálni érte...
Meg a PDF-et szinte most kezdtem belakni, amíg kedveljük egymást, maradunk sokáig együtt.
De na, csak nagyobb, kényelmesebb kis tehén. Minél többet nézem, annál jobban teszik ez a generáció, pedig az elején csúnyábbnak tartottam, mint a Tribecat.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Egy új hirdetés, 2010-es OBK H6: [link]
Azért megremegett a szám széle... Miért csak ennyi? Mobile-n is drágábban árulnak, amire még jön a regadó, meg a hazahozatali költségek.Vagy csak eladni és nem árulni akarják?(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
más világ egy toyota... húgom corollája már végtelen éves és km van benne, de persze a család vette újonnan és mindig szervizelte. motortartó gumibakot minden öreg kocsiban kell cserélni (sőt, idővel minden gumi alkatrészt kb.), de semmi oroszrulett nincs benne, normális helyen kicserélik és szevasz. de drága, ja.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
outsiders
aktív tag
Másik autóm idén lesz 14 éves, 4 éve van nálam Corolla 1.4 benya. Kuplungot, fékeket, futóműben dolgokat, kerékcsapágyat meg egy az egyik gyújtótrafót kellett eddig cserélni az elmúlt 50k futás alatt (összesen 190k), semmi igazán váratlan.
Subaru idén lesz 12, abban 175k van, nem érzem, hogy hirtelen elkezd széthullani.
Bátyámnak Laguna 2 1.8 benya, na az durván sok költséggel járt az elmúlt egy évben. Lényegében minden kopó-fogyó dolog volt cserélve, plusz behalt a váltó is... 1 évig semmi baja nem volt, utána meg térdelt le folyamatosan minden a generátortól a klímakompresszorig minden. Más Renault esetében is hallottam már ezt. Mondom ezt úgy, hogy nem vagyok három F elveket valló ember...Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
mmcc02
tag
válasz outsiders #2432 üzenetére
Örülj neki, amíg nincs
Néhány kellemes élményt tudok mesélni, egy 14 éves, 110k km-t futott, megkímélt, családi autóról (igaz, Renault). Mind az utolsó 2 évben történt, azelőtt (80k km-ig) kb semmi sem történt.
1. a motortartó bakok elöregedtek. Nem nagy probléma, de az autót csak el kell vinni szervizbe. Normális szerelőt edig egyet találtam (kb 5ből), itt ez rulettezés.
2. valamelyik injektor mellett random spriccelt ki a gázolaj. Persze a szerelőnél nem csinálta. De szép látvány a gázolajban úszó motortér egy-egy hosszabb emelkedő után. Az utastérben is szagoltuk eleget.
3. Nyáron, a 40 fokban a gyári féltengely gumiharangja elrepedt. Persze 200 km autópályás menet alatt az összes zsírt kiverte. Csere gyári újra. Eltelik párezer kilométer, a zsír új féltengely gumiharangja kiszakadt. Mire észrevettem, már mindegy volt neki. Ment bele utángyártott. A másik oldalon is csak egy fél évvel bírta tovább a gumi.
4. Mosás után random bezárta magát az autó. Beázásnak nyomára nem akadtunk.
5. Random csöpögő tömítések (karter, szelepfedél, sebességváltó háza). A víz is csöpögött néha. Felemelő élmény kiállni a garázsból és nézni, hogy megint mi folyik a motortérből.
Legalább a rozsda nem ette
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
outsiders
aktív tag
Enyém tízéves, nincsen nyűgje... Gazdafüggő ez is, enyémnek nagyon jó gazdája volt előttem
Nekem a FL előttinek a hűtőmaszk rész nem gyere be, bár a JDM-es/STI-s "mesh grill" az már szép kifejezetten. Kormány is elég csúnya FL előtt szerintem.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
Ez tetszene.
#nincsbennetarcsi
-
blasko92
őstag
Sziasztok!
Subaru vásárlás mellett döntöttem, pénteken megyek megnézni egy 2007es Imprezat. 2.0R Active. Van valami aminek érdemes utána kérdezni, vagy esetleg valami jellemző típushiba?
Előre is köszönöm a segítséget!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2422 üzenetére
Jó is lenne egy ilyen itthonra. De ugye azért kaptak ilyen rövid váltót mert elsősorban nem az európai piacra készültek ezek, kint meg pályán sem lehet veretni úgy mint nálunk. Amerikában pl 110 km/h a max, a 120 km/h már 95$-t ér (118 km/h a tűréshatár)...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Szoktam én kergetni, csak nem hosszan mert akkor tuti kapok egy drága fotót.... Itt egy egész jó topik, srác kicseréltette az ötös áttételt a váltóban és csökkent a fordulat jó 400-al 130-nál, nem is rossz. Gyanítom ilyet kérnék idehaza valamelyik szakinál elküldene a sunyiba..... Ráadásul ki se kell kapni a váltót.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Tiltásig nem sergettem még el, vigyázok a technikára.... De ha lesz rá érkezésem és vérmérsékletem megnézem. Ami baja van az én váltómnak, hogy az ötös nem elég hosszú.... Mivel hálistennek nem pályázok sokat, így nem zavaró, országútra meg a nullásra hibátlan.
Írass egy progit arra a kocsira, hadd pörögje már ki a lelkét ő is... Pár paci is jönne vele, nekem a 158-ból olyan 170-175öt lehet gyalulni elvileg.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
mmcc02
tag
válasz outsiders #2412 üzenetére
Az FB20 6500nál tilt, nem engedi a fordulatszámmérőt a piros mezőbe. 4000-től tiltásig jól megy érzésre. A hosszú váltó miatt nekem is olyan 140-145 körülig megy 3.ban.
Az STIban rövidebbek az áttételek, mint az enyémben, ráadásul 2x olyan erős. Egyrészt örvendek a hosszú váltónak (fogyasztás + motorzaj), másrészt nem annyira (gyorsulás, illetve hogy sokszor csúsztatott kupluggal kell bevegyek egy-egy élesebb kanyart városban, mert 1.be visszarakni még nem lehet, 2.ben pedig ~1500-1700 alá esik a fordulatszám, amit a motor nem szeret). Egyszer ki fogok próbálni egy CVT-t
Nálam ekkor tilt:
1. ~ 50-55 km/h
2. ~ 100-105 km/h
3. ~ 140-145 km/h
4. ~ 180-185 km/ha 3. és 4. nem biztos, nincs minden nap alkalmam kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #2411 üzenetére
Forogna de ilyen szoftot kapott gyárilag, inkább a tartósságra mentek, nincs kihegyezve. Egy rendesebb programmal olyan 190 ló környékére fel lehetne hozni simán.
Igen, tanulékony a váltó azt jól érezted. Különösnen szembeötlő pl akksicsere után, akkor az alapértelmezet áll vissza és kell pár km amíg újra tanulja a vezetési szokásaid.
mod:
Parci: Jó akkor maradnak a tempós pályás szakaszok.
outsiders: Az egész jó, nálam 4400-nál van a nyomaték csúcs és 6000-nél a teljesítménycsúcs. 6200-nál meg tilt (szépen ledadog).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
válasz Petester #2411 üzenetére
Enyém is szívó H4, tiltás olyan 7200 körül van. Nagyon pörgős blokk, első nagy lökés olyan 3200 körül, következő meg olyan 5000 felett van, ahol egy pár másodpercig az eddig egyenletes gyorsulás kicsit ugrik. Hármasban olyan 130-140-ig szoktam kigyorsítani ha megyek fel pályára, utána egyből be ötösbe.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
Első, hátsó difi oké, azt tudom, mikor cseréltük az olajat benne, nade a központi? Ha a gumi kopás/méret eltérés téren kényes, akkor erre nem? Vagy ne misztifikáljam túl?
Amúgy volt egy kis gumiszagom, jó sok havat kitúrt maga alól, ezért gondolkodtam el, hogy azért itt volt ám igénybevétel.(#2410) Qru
H6 is szívó és elforog 7000-ig. Az alagutakat de szeretem vele!
Vagy csak a szívó H4-ek nem szoktak nagyon pörögni?
És nekem is mintha jobban ugrott volna a hóban pörgés után, de ott talán a váltó is eltanult volna egy másik üzemmódot.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
Röhej, tegnap mentem városon belül egy jó 20 km-t, semmi fulladozás, dadogás 3000 alatt, vígan pörgött fel ahogy szokott.... Lehet jót tett neki 1 hete felfelé Pestre, hogy kikormoltam, hármasban 7000-ig pörgés volt párszor... Mindettől függetlenül holnap reggel elviszem, pucolják csak ki szépen az EGR-t meg a légtömegmérőt.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
Pénteken megjött a rendszámkeretem. Némi anyázás után sikerült is felpattintanom. Csóró autón mindent szárazon raktak össze. Amikor a hátsó csapágyakat cseréltettem, akkor a szerelő is mondta, hogy minden csavar be volt gyógyulva. Melegítéssel jött csak szét. Ő már zsírral rakta össze, így legközelebb már nem lesz gond a bontás... Na de ugyan ez a helyzet a hátsó rendszám csavarjával is, berohadt a csavar és az ellen anya a belső oldalon elengedett. Ha a fritzek zsírral rakták volna be az anyát, akkor én nem anyáztam volna... De mindegy, némi flexelés után régi csavar ki és csavar kulcsba beragasztott anya kíséretében összeállt a hátsó rendszám (olyan kicsi a rendelkezésre álló nyílás a belső burkolatban, hogy emberi kéz nem fér be!!!). Az elejével legalább nem volt gond. Ott másképp rögzült. Éljen! 10 perces mutatvány lett volna, 1 óra lett belőle.
Jah és a csomagtér ajtó valszeg alu, ugyanis a rendszám csavar átmenő része körül a fémről már lemállott a festék, de nem rozsdásodik, hanem fehér por formájában kiagregálódott...
Szerk: Szombat este végre tudtam egy jót a hóban csapatni. Végre kipróbáltam az egy helyben pörgést. Jól el is szédültem.
Utána kezdtem el gondolkodni, hogy vajon a hajtásnak ez mennyire tesz jót? Bár olyan sokat nem kapott, hogy gond legyen belőle.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
_Smooth
senior tag
válasz outsiders #2404 üzenetére
Most véletlenül bukkantam egy ilyen (10éves) kérdésre
Általánosságban próbáltam rákeresni a témára, erre pont Subarut javasolnak.
Mindenképp honosítás előtt gondolnám átépíteni, fényeztetni stb...
Viszont kb tényleg csak egy ilyen manuális H6-ra szűkíteném a kört. Azt vagy egyáltalán nem látok itthon (és szomszédban), vagy csak piszok drágán.
De ismerve magam, vagyok annyira kényelmes, hogy inkább kivárok itthon egy 2.5 (esetleg csak 2.0) manuális példányt patika állapotban olcsón. :/# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
outsiders
aktív tag
Megvolt a maga fílingje, kb mint egy háromfeles kisteher, plusz az tényleg a forgalom felett van, átlátsz minden átlag autó felett Nem lett volna elhanyagolva meg is veszem, de a szakszervizben elég sok minden, szimpla autózgatás során észre nem vehető problémát találtak, lett volna majd egy milla, mire rendbe hozatom. Szokásos D5 mocival, valós 170k-es futással... Fori után lehet majd egy jó V8-ast nézek XC-ből, lassan kihalnak már az ilyen nagyköbcentis szívók, 10k körüli futásommal letojom, mennyi nyálat eszik igazából, ha olyan szépen gurgulázik.
Smooth: Imprezákat kb 8-900K asszem, de arra rá is van állva az ipar.... A lényeg, hogy honosítás előtt kell a balosítást megcsinálni, ha jobbosan honosítod abból kb sosem lesz hivatalosan balos a procedúra miatt.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
_Smooth
senior tag
válasz _Smooth #2402 üzenetére
Spec B. MT
640eFt...
Lehet, hogy valami ilyen programra kéne rámennem
Elkezdek utánajárni, mennyibe fájna balosítani egy ilyen járművet. Fenti esetben kicsi a valószínűsége, h ne érné meg.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
válasz Petester #2399 üzenetére
Van benne valami. Ebben az esetben viszont akkor már inkább rögtön a forrástól hoznám a jobbost is.
[link]
740eFt + útiköltség (legalább egy úttal meglátogatom haveromat is )
Ha egy millát rá is kell költeni a műtétre és teljes papírozásra, akkor is kb árában van, vagy alatta.
De van f*sza 2.5MT is [link] [link][ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest