Új hozzászólás Aktív témák

  • paprobert

    őstag

    válasz HSM #60903 üzenetére

    Tudsz ilyenre példát?
    Lassú játékmenet példa: 3rd person sztori alapú játékok. pl Cyberpunk, GTA és társai.
    De ide tartozik bármilyen játék, ami Geforce Now-on használható kategóriába esik. Az a játék, ami GF Now latencyjével elviselhető, ahhoz képest a DLSS3 meg se kottyan, vagyis széles a paletta.

    CPU limites példa: MS Flight Simulator. Illetve egyre több érkező, PS5-XSX only játék ebbe a kategóriába kerül.
    Bármilyen játék, amikor megkerülhetetlen CPU limited van, vagy régi platformon ragadtál.

    Soha nem kapcsolod be:
    -50-es képkockaszám alatti tartományban
    -multiplayer / kompetitív játékban.

    #60891 Abu85
    Én egyedül attól tartok, hogy univerzális, frame buffer alapú bűvészkedés lesz az AMD verziója, azaz egy átlagos TV smoothness filter. De ne legyen igazam.

Új hozzászólás Aktív témák