Aktív témák

  • Worlon

    csendes tag

    Digi ügyfél hozzáállásáról:

    Bekötés után pár nappal elkezdett nálam szakadozni a net, de nagyon durván.
    Miután megbizonyosodtam róla, hogy nem nálam van a hiba (3 hálókártyát is kipróbáltam, meg számos beállítást), felhívtam a személyes üzletkötőt, aki annó kijött a házhoz, és akinél megkötöttem a szerződést. Mondom neki a problémámat és mondta, hogy nemsokára megy be a központba, megteszi a hibabejelntést (pedig mondhatta volna, hogy hívjam fel ügyfélszolgálatukat, amiben igaza is lett volna). Nem telt bele 2 óra, hívtak a központból, hogy megkapták a bejelentést, és bár őnáluk minden rendben, egyik eszközük se jelez hibát, de átadják a szerelőknek a jelentést, majd ők megint felhívnak időpont egyeztetésre. Gondoltam magamban, hogy akkor majd pár nap múlva gondolom kapok hívást. Legnagyobb meglepetésemre nem telt el ismét sok idő, és hívtak is, hogy másnap délelőtt ha nekem is jó, kijönnek. Másnap jöttek is a megbeszélt időben, szinte perc pontosan.
    Mondták, hogy sajna nem egyedi eset az enyém, mivel itt már passzív optikát építenek, és még előfordulhat kisebb fennakadás, inkompatibilitás (nálunk először az országban). Mivel más ötletük nem volt, így átdugták a netem az ISP másik portjába, és láss csodát, azonnal jó lett.
    Ezután elnézést kértek a kellemetlenségért, megkértek, hogy ha bármi van, szóljak nekik bátran, ez a rendszer még nekik is új, és minden hibát minél előbb ki akarnak deríteni és javítani. Egyik srác megadta a saját mobil számát is, hogy ha ismét hibát találok, akkor őt hívjam és már jönnek is. Komolyan mondom, nem akartam elhinni azt a kedvességet amit mindenki részéről tapasztaltam. Tényleg úgy éreztem, hogy fontos vagyok nekik, és ők vannak értem (pénzemért), és nem pedig fordítva.

Aktív témák