-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
vizoo
csendes tag
Sziasztok, nem tudom jó helyen kérdezem-e...
A tényállás a következő:
Tavaly decemberben a vodánál tarifát váltottam és egyúttal vettem egy htc one x-et. A telefon teljes vételára (különböző kedvezmények, miegymás után) ~52.000 forint volt. Ennek egy részét kp-ban kifizettem, másik részét 12 havi részletben törlesztem (még decemberig ugye...). A telefon az elmúlt 9 hónap alatt 2x volt szervizben. Most legutóbb azzal jött vissza, hogy csere javasolt, mert nincs hozzá alkatrész és nem tudják mikor tud a gyártó szállítani (és engedélyezett is). Viszont a vodánál már nem forgalmaznak ilyen készüléket. Felajánlották, hogy válasszak valami mást. Voltak kérdéseim, de nem tudtak rá válaszolni, mert nemrég váltottak mindenféle konstrukciókat, meg "ügyfél kategóriákat"... 1-2 nap türelmet kértek, amíg kiderítik a pontos lehetőségeket (ugye a telefonra még aktív részletfizetés van, az előfizura még 12 hónap hűség, etc...) A kérdésem, amit elfelejtettem az üzletben feltenni: Amennyiben másik készüléket kapok, mi lesz a htc-re eddig befizetett összeggel? Azt valamilyen módon jóvá kell írniuk az új telefonnál? Vagy csak egy részét? Esetleg azt teljes mértékben "elbukom"?
Köszi előre is a válaszokat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest