Új hozzászólás Aktív témák

  • mdav88

    aktív tag

    válasz And06 #75348 üzenetére

    Nemrégiben rendeltem fűkaszához gázkart:

    "Nem szerettem volna hosszabban belemenni, de legyen. Az első látogatásom alkalmával vittem magammal a kérdéses sérült alkatrészt, hogy mire van szükségem, sőt a helyszínen még rá is mutattam egy komplett bérelhető darabra, hogy pont ugyanilyen kell. Ezek után csak továbbra is ragaszkodtak hozzá, hogy mondjak egy típusszámot, ami alapján rendelnek. Egy szakembernek élből látnia kellett volna, hogy itt eltérés van, mint Stihl márkakereskedés, fel kellett volna tűnnie, hogy nem gyári alkatrészt kérek. Vagy figyelmetlenségből, vagy nemtörődömségből rendelték be az alkatrészt."

    Mikor mondtam hogy az 1200ft összértékű cuccut ugyan vegyék már vissza, közölték, hogy mit képzelek. Mondtam nekik hogy rendben, nekem belefér, csak várják meg mire újra megyek(helyben csak ez az egy ilyen bolt van, és rendszeresen jártam dolgokért), vagy hogy bárkinek is ajánlani fogom őket. (azóta érdekes módon csupa jó értékeléseket kaptak - ismerősöktől, hogy az 1.5 csillagos étékelésüket felhúzzák - szánalmas.)

    Szóval ez a vállalkozási morál ma Magyarországon. :W

Új hozzászólás Aktív témák