Aktív témák

  • Pilács

    senior tag

    válasz hemaka #8728 üzenetére

    Igen, sajnos most ott tartok, hogy nem igazán szereném én már ezt... ha azt mondják, hogy le van téve, mert nincs alkatrész, akkor tényleg ok, várok, de az van a fejemben, hogy nem sikerül megjavítani, és gányolgatnak (holott remélem nem így van) bár ha ennyire koszos és karcos lett, akkor lehet mégis gányolnak. Szal azét kell ,hogy a gépet jó érzéssel fogja az ember, nem? Meg csak szerettem volna, ha én teszem rá az első karcot, meg hagy én koszoljam már össze... Nem tudom lenne e értelme az ügyfélszolgálatot felhívni, hogy ez most mi? A szerviz vezetővel is beszéltem 2x is, 1 hete Ő mondta, hogy meg van az alkatrész ami kellett, mert sikerül rájönniük a bajra. Mind1 nem ragozom tovább, majd ha okosabb lettem leírom még, hogy ne csak fényezve legyen a szerviz :))

    Ajándék szesznek ne nézd a fokát!

Aktív témák