Aktív témák

  • Pilács

    senior tag

    Új hír: Most beszéltem a szervizvezetővel, aki azt látja hogy kész van a készülék, de még nem küldték valamiért vissza (?) de amitől betellt a pohár velük kapcsolatban: Azt azért hozzáfűzné, hogy ezt a koszt nem ők tették bele, ebben 100%-ig biztos, mert olyan mélyen volt benne (?), ami a szereléskor bele sem kerülhet. Mondom ez klassz, hogy így ki áll az emberei mellett, de kicsit körül is nézhetne, mert nem viccből küldtem vissza, mondom ha én teszem tele így kosszal, akkor azt az érzékelőn és a belső mechanikán is látni lehet, hogy tiszta kosz, nem beszélve az egyetlen egy olyan karcról, ami csak a keresőn látható, pont azon ami a legmélyebben van besűlyesztve a készüléken, ne meg ha szereléskor sem tud olyan mélyen telemenni kosszal, akkor vajon én hogyan tettem bele? Most ott tartok, ha vissza jön, és nincs kijavítva a készülék, akkor felmegyek hozzájuk, beírok mindenhová és elindítok egy békéltető tárgyalást, majd meglátjuk mi lesz utána... Ezt nem hagyom annyiba, mert ez gáz, sőt írni fogok levelet, de nem a magyarországi ügyfélszolgálatnak, mert az semmit sem ér. Ezt nem tudom hogyan képzelik. Ja és megemlítette, hogy a tisztítás nem garanciális probléma! Mondom igen, ha én koszolom össze, ja de ez érvényes akkor is ha maguk koszolják össze? Apropó, nem csak porszemek voltak (vannak kitudja) ha nem fehér foltok is. Mind1 azt mondta én sem tudom bizonyítani, hogy igazam van, de ő sem, így most megcsinálták. Mondom ez a legkevesebb, és nem engedek az igazamból. Ja és itt ugye már többször olvastam, hogy az érzékelőt ingyen isztítják ha garis, meg ha garis volt, de lejárt. Akkor most nem tudom, hogy ez így van e, lehet megszűnt ez a szolgáltatásuk. Most várom, hogy vissza kapjam, talán valamikor vissza küldik, és ez is mi ha nem szivatás, hogy nem tudja miért de nem indították még útnak...
    Bocsánat, megint kicsit hosszú lett...

    Ajándék szesznek ne nézd a fokát!

Aktív témák