-
Fototrend
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
arn77
aktív tag
Akkor egy kicsit más téma.
Június 10. hatalmas, hirtelen jött vihar. Talán áramtalanítani kellene a tv-t. Nem egyszerű mert rejtve van minden, nehezen hozzáférhető a konnektor is. Mire odaértem egy hatalmas csattanás, az FZ800 visszajelző ledje már nem világít. Bekapcsolni nem lehet, a relé csak kattog.
Másnap biztosítónál bejelent, megadtam 400 ezer forint kárt. Pár nap elteltével a biztosító hívott is, hogy szükségük lesz egy hivatalos szakvéleményre. Akkor keressünk egy szervizt. A kecskeméti Hírös Elektro Wing Kft-re esett a választásom. Pár nap elteltével jöttek is a készülékért, de mondták, hogy ne számítsak semmi jóra, minimum egy hónap mire meglesz a szakvélemény. Július 5. visszakaptam a készüléket, elektronikai hulladéknak nyilvánították. Életre tudták kelteni, de main board cserés, illetve a kijelzőben lett egy vízszintes csík. ( 200 óra volt talán benne, még nem volt egy éves sem. ) A szervizes srác nagyon korrekt volt, felajánlotta, hogy ha nem boldogulok a biztosítóval, garanciába leboltolják a Panasonic-kal, vagy ha fizet is a biztosító akkor is megoldják. Biztosítónak szakvélemény elküld, pár nap múlva "szakértőt" küldenek. A "szakértő" mindenféle bejelentkezés nélkül egyszer megjelent. Mivel egy 65 collos készülékről van szó egyedül nem nagyon tudtam mozgatni, dobozból kivenni. Szakértő: jó ha bedugom így is a konnektorba.
Bedugom, ő nem lát kijelzőhibát, nem tud fizetni csak a main board hibára. Ok, fizess, majd új szemlét kérek. Elutaltak 93 ezer forintot. Kértem új helyszíni szemlét. Erre a válaszuk az volt, hogy bevizsgáltatják illetve megjavíttatják a saját szervizükkel.
A készülék 500 ezer forint volt a kár kb. 600, de ők megjavíttatják. Ok vigyétek. Pár nap elteltével hívott egy bizonyos BSIT Kft, hogy elviszik a készüléket, kb két hét az új szakvélemény, ha javítható megcsinálják, ha nem akkor a biztosító köteles az újkori, vagy ha már nem kapható akkor hasonló típusú és árfekvésű készülék árát visszafizetni.
14 nap múlva hívott a szervizes, hogy a készülék gazdasági totálkáros. Nem értik miért nem fogadták el a kecskeméti szerviz szakvéleményét. Két lehetőségem van, vagy visszaszállítják a készüléket, és a biztosító utal kb. 150 ezer forintot, vagy marad a készülék, és visszakapom a teljes vételárát. Hmm, melyiket is válasszam. 
Természetesen maradtam a második verziónál. Ismét eltelt egy kis idő és a biztosító egyszercsak utalt 440 ezer párszáz forintot.
Időközben felkerült a falra egy jóárasított GZ1500-as szépség, és a bejövő áramkörre egy OBO 40 KA-os túlfesz levezető. Az estemből kiindulva: 1; a biztosító beszopatta saját magát, mert nem fogadta el az általam beadott kárigényt, 2; kell egy normális lakásbiztosítás, és nem árt a túlfeszlevezető sem. Summázva az 500 ezer forintos készülékemért kaptam 534 ezer forintot, az új meg 600 ezer volt. Kicsit bukó, de lett egy új Oled tv-m, ami hibátlan és reméljük így is marad. Ja és a lényeg, hogy a kecskeméti Panasonic szerviz nagyon korrekt.
Nem egyszerű nyár volt az idei.Mindenkinek sok sok hibamentes üzemórát kívánok!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- PlayStation 5
- AliExpress tapasztalatok
- Sorozatok
- Az 5 legnagyobb bénázás a mobilpiacon idén
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Számotokra mi volt az év játéka 2025-ben?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
- LG 83B4 - 83" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Karácsonyi Akció ! PHILIPS Ambilight 48OLED759/12 4K OLED Smart 120Hz Gaming TV
- Philips 55OLED909/12 4K OLED+, Ambilight, 144Hz, B&W hang PRÉMIUM TV!
- ÚJ Samsung OLED 4K 65S90F Vision AI Smart TV (2025) 55S90F 77S90F 83S90F 3év ÁRGARANCIA
- Hisense 65A85H 4K Ultra HD Smart Dolby Vision IQ , Dolby Atmos 120Hz Gaming OLED TV
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman Z1 Plus Seasonic 750W
- Microsoft Surface Pro 7+ - Újszerű, billentyűzettel és ceruzával
- Panasonic HC-V770 FUL HD kamera
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- Bomba ár! HP ProBook 440 G8 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Másnap biztosítónál bejelent, megadtam 400 ezer forint kárt. Pár nap elteltével a biztosító hívott is, hogy szükségük lesz egy hivatalos szakvéleményre. Akkor keressünk egy szervizt. A kecskeméti Hírös Elektro Wing Kft-re esett a választásom. Pár nap elteltével jöttek is a készülékért, de mondták, hogy ne számítsak semmi jóra, minimum egy hónap mire meglesz a szakvélemény. Július 5. visszakaptam a készüléket, elektronikai hulladéknak nyilvánították. Életre tudták kelteni, de main board cserés, illetve a kijelzőben lett egy vízszintes csík. ( 200 óra volt talán benne, még nem volt egy éves sem. ) A szervizes srác nagyon korrekt volt, felajánlotta, hogy ha nem boldogulok a biztosítóval, garanciába leboltolják a Panasonic-kal, vagy ha fizet is a biztosító akkor is megoldják. Biztosítónak szakvélemény elküld, pár nap múlva "szakértőt" küldenek. A "szakértő" mindenféle bejelentkezés nélkül egyszer megjelent. Mivel egy 65 collos készülékről van szó egyedül nem nagyon tudtam mozgatni, dobozból kivenni. Szakértő: jó ha bedugom így is a konnektorba.
Bedugom, ő nem lát kijelzőhibát, nem tud fizetni csak a main board hibára. Ok, fizess, majd új szemlét kérek. Elutaltak 93 ezer forintot. Kértem új helyszíni szemlét. Erre a válaszuk az volt, hogy bevizsgáltatják illetve megjavíttatják a saját szervizükkel.
14 nap múlva hívott a szervizes, hogy a készülék gazdasági totálkáros. Nem értik miért nem fogadták el a kecskeméti szerviz szakvéleményét. Két lehetőségem van, vagy visszaszállítják a készüléket, és a biztosító utal kb. 150 ezer forintot, vagy marad a készülék, és visszakapom a teljes vételárát. Hmm, melyiket is válasszam. 
Vhiktor
