Új hozzászólás Aktív témák

  • Kickass

    őstag

    válasz Szada85 #76525 üzenetére

    Azért ezzel vitatkoznék.
    Szinte süt a cikkíró sértődöttsége végig a cikkben, igazából ez csak újabb hiszti a sok közül, és semmi konstruktív dolog nincs benne. Pontosan ezért lehet megírni a 1350. ugyanilyen cikket, mert semmi hozzáadott érték nincs benne a síráson kívül.
    Semmivel sem jobb mint az önkéntes rendőrt vagy erkölcscsőszt játszó emberek az utakon akik csak azért is feltartják a forgalmat, pl. autópályán, hogy megmutassák mi a rend.
    Az alapvető probléma nem a gyorshajtással van, annak kiszűrésére van a megfelelő szerv/technika. Több beszélgetés során kifejtettem, hogy a magyar vezetők nagytöbbsége nem tud autópályán közlekedni, nem tanítják meg nekik és nem is követik a szabályokat. Ebben az esetben a szigorúan vett saját véleményem az, hogy azért nem tartják be mert nem is ismerik őket. Egyrészről ott a jobbra tartási kötelezettség és meg lehet nézni hány autó van pl. az M7-es 2x3 sávos szakaszán a a legkülsőben. Másrészről ott van az indokolatlanul senkit nem kényszerítünk pl. vészfékezésre, tökmindegy ha mögöttem 210el érkezik valaki akkor se hajtok ki elé 130al csak azért hogy na majd én most jól megmutatom lassítson le a paraszt. Harmadrészről a már említett követési távolság.
    Ehhez adódik még a magyaros fűszer, vagyishogy mindenki szent meggyőződése az ha már kifizette az autópályadíjat akkor ő azt csinál amit akar. 110-el döcög a belsőben vagy középsőben, nem segíti egy átmeneti gyorsítással a gyorsabban haladni akarókat, villogás (amit sehol a világon nem láttam még gyakorlatként használva sőt a legtöbb helyen tiltott) + a fent leírtak.
    A fix trafik is csak rontották a helyzetet kirakták őket mindenki tudja hol vannak, többször jártam úgy hogy 150-160 körüli sebességgel megelőzött valaki majd a külsőből véletlen visszaelőztem mert a trafi előtt 120ra lassított (facepalm). Sokkal hatékonyabb lenne a szakaszon mért átlagsebesség (zónákra osztva belépési és kilépési idő alapján pontosan megállapítható, mint pl- angliában) vagy több civil autó szerepeltetése a rendőrség részéről az aktív forgalomban (szintén anglia vagy pl USA mintára). Emellett alkalmazni egy csomó olyan passzív közlekedésbiztonsági eszközt, különböző színű fényvisszaverős prizmák, sima illetve interaktív figyelemfelhívó táblák amik segítenék az autósókat tulajdonképp a saját tudatlanságuk kiküszöbölésében.

    Persze egyszerűbb zsíros pályázatokon leosztani egy csomó pénzt a haveroknak, majd kirakni egy rakat fix meg 3 lábú trafit a közlekedésbiztonságra hivatkozva. A rendőr is pihen meg senki egoja nem sérül. És még stadionépítésre is marad pénz....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák