-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
a vezérlést kihagytad.
nem utolsó szempont.
#6004 dokar : az kellemetlen. javitható a gumi vagy csere lesz?
én a nyáron,jobb oldalon dupladefektet kaptam.
szerencsére volt itthon egy garnitura gumi felnin.
barátom utánam hozta és ugy tudtam vele hazajönni.
azokat nem lehetett javitani.
kapott négy új gumit,jóféle yokohama-t.
majdnem ugyanugy fogta az utat akkor is amikor esett az eső.
40k-ból megusztam -
na beszéltem vele.
a hengerfejtömités rendben volt,a hengerfejen sem látszik semmi.
a szelepeket kell megnézni zárnak-e rendesen.valamint a hengerekbe önt benzint,hogy elmegy-e a gyürük mellett.
azt mondta van váll a hengerekben,hogy mennyire vészes az majd kiderül.egyenlőre ennyi.
-
a mindenestől az mit jelent ?
vagyis az olajteknőtől felfelé a ami benne van egészen a hengerfejig
nekem csak ez kell.
a rávaló cuccok jók amik nekem vannak?én azért bizom benne.hogy nem kell kicserélni.
mondjuk ez utána kompresszió érték után amit mért...
a szerelő miért 9-et mondott hogy az az átlag kompresszió ?ezt találtam csak ugy hirtelen.C20NE
akkor tényleg nem adhatják hüde sokért a motort hengerfejjel. -
nekem 1.5k mondott rá és megrendelte.
a fúrás majd akkor derül ki ha belenéz.
és a dugókról is akkor lesz információ.
4 - 4.5-et mért kompressziót
akkor ez a motor eléggé ki van asszem az 1-es henger volt 7.5barelég messze lax tőlem,kb ország másik vége.
még ha hozzá is jutok egy motorhoz mondjuk 30k
a beszerelése kb ugyanannyi.igen C20NE
-
fero02
nagyúr
Pont ez az egyik legnagyobb hiba náluk. Az adatlap, amit adnak nem takarja a valóságot.
Errőr persze csak úgy győződhetsz meg, h egy általad vásárolt hsz-t bemérsz és egymás mellé teszed a 2 lapot. De többet erről nem szeretnék beszélni.A nagy ládában könnyebb elérni a kisebb frekiket (persze vmi vmiért), viszont reflex-el ugyenez megvalósítható kisebb térfogat mellett. Ezért erőltetik annyira. Ja meg ugye a divat.
Nekem most van folyamatban egy zárt sub építése, ~35L-es dobozba egy itthoni cég gyártotta 25 cm-es papír membrán & habszél hangsugárzóval. Már kárpitozom a dobozt, remélem mihamarabb kész leszek vele.
-
légtömegmérő van,benzin van,szerintem gyujtás nincs.
akkor lehet végig gondolni mi is lehet a gyujtáshiba
ill. minek a hibájából lehet.
gyertya(k),kábelek,gyujtáselosztó,gyujtótrafó,az a kis kütyü a trafó alatt...szereltem már sokféle autót.
amikor vmit szerelni kell
akkor mindig visszatérő a gyártók fel és lemenő ágainak emlegetése -
mi csak a hibakódokra tudtunk támaszkodni.
és vhogy ki kell zárni a hibát.
egyre inkább ugy néz ki gyujtás problémája lesz(remélem meg lesz a hiba)
vagy pedig ez a pillangó szelep elektronika(a hibakód szerint)
megnéztük a vezérlését,minden jel a helyén áll.
forgatja forgatja,néha mintha elkapná aztán megint semmi.
van benzin szag is.
ma megyek gyujtókábelekért.
azt mondják a gyujtótrafó alatt is van vmi kis kütyü ami tönkre szokott menni,
de azt nem irta hibakódnak.
(még mindig a gyujtásprobléma felé hajlok)
vectra-t most szerelek először,csókoltatom a gyártót ezuton is.
amihez hozzá akarsz férni,meg kell dolgozni érte -
_seth_
veterán
Szerintem óriási nagy különbség nincsen. Általában gyári alkatrészt, azzal megegyezőt vagy középárút veszek, most nem is a legdrágábbat nem is a legolcsóbbat vettem bár a 2x5L így is majd 4e forint lett... + 1000 a téli ablakmosó...
Jah: tescoban van pl dunlop hólánc, az 1 darab vagy 2 darab van egy dobozban? Csak mert ráírva nincs semmi... ha külföldre megyek mind a 4 kerkékre kell vagy csak egy hajtott tengelyre?
-
Én most vettem Március 8.-án ezt, a kék gsi körülbelül 30 000Km ment nálam, annak is ugyanilyen volt a mocija, arra sem költöttem semmit. Már én sem raccsingolok sokat, főleg a tél miatt, minden Péntek este szokott lenni itt nem messze illegál, kiszoktunk nézni, de jobbára már csak beszélgetünk egy jót a cimborákkal, meg nézzük a sok önjelölt raccsingost
na meg én is öregszem már a 33. évemmel
-
Megéri c20xe-be fektetni, nagyon jó motorok, nyomatékosak, keveset fogyasztanak, és ha kell nagyon megy, és nem drága hozzá az alkatrész sem. Márha kell hozzá, én még nem költöttem semmit rá, csak olyanra amit én ba@@tam el
pedig több mint 20 000Km ment már nálam ez a piroska
abból 10 000 raccsing
-
Nem csak abban különbözik, az egyik DIS gyújtásos, a másik Rotoros, más elektronika, más a befecskendező spricni, egyik 2 lukas a másik 4 stb.. stb.. az enyém 1992-es az első DIS-es moci, sőt A betűs rendszámom van, 1992 9.hóban vette a 3. kerületben egy pacák
2001-ig vezetett szervízkönyves, aztán lekerült szegedre, én meg onnan vettem meg!
Ui: Én most bontottam le egy GSI-t ha 2 hónappal ezelőtt szólsz, 80 000-ért adtam el a DIS-es mocit (c20xe) elvitték mint a cukrot
-
dokar
addikt
átlag mai családi autókra gondolok, semmi extra. ezeket a régebbi autók könnyedén lealázzák. milyen nehéz a veki? az astra 1 tonna.
de pl a céges ford focus 1.6 turbodiesel, aztán hiába a nagy nyomaték, mert az elveszik a nagy kerekek, a hosszú fokozatok, rövid RPM tartomány és a nehéz gépkocsi által.
sztem a tömeg a legfontosabb, utána a légellenállás, majd a motor teljesítménye. -
fero02
nagyúr
-
wwhy
veterán
ugyan már, ez 1,2-es nem 2,0-ás moci
és semmi baja sem lesz, 6xxx-ig még a kézikönyv szerint is lehet tartósan használni
egy feltétellel: karban kell tartani (olaj, szűrők stb.). Amit rendesen megkap a kicsike
A ford.számtól nem kell megijedni, gondolj csak az utcai motorkerékpárok, esetleg láncfűrészek stb. ford.számára. A gyár a tartós használatba még bőven beleszorította azokat az értékeket, amelyeket az óra mutat
-
glutamin
őstag
Elég vicces, hogy a Lukiol-t elkezdték reklámozgatni, hogy milyen különlegesek is ők. Galamboknál (Zala megyében), olyan egy igénytelen kútjuk van, hogy nagyon megelpődtem rajta. Mintha visszamentem volna vagy 15 évet az időben legalább. Szinte már vártam a kutast köteg papírpnézt prögetve, hogy fizethessek
-
Calogero
addikt
És hol tankolsz?
Az Astrám nem nagyon csipázza a Mol benzint... kb 0.5-1 lityivel többet kajál belőle.
Én előszőr OMV-t tankoltam, de mára rászoktam az ESSO-ra.L200-ba pedig AGIP Bludiesel-t, igaz hogy fogyasztás maradt 12-14 liter között, de jobban megy tőle a szekér, és nem kelepel annyira
Csak kár hogy nem sok helyen árulják.
-
Calogero
addikt
Z14XEP
Nincs hajtva, és ha el kell hagyni a város, akkor az autópálya van előnyben.
Autópályán/országúton tempomatot használom. És ha tehetem akkor mindig csak szél árnyékban kamion mögött (90-100) Városban lakott területen próbálom a sebbeségi határokat betartani. Télen fűtött garázs
Debrecen - Miskolc
Debrecen - PolgárNagyon kimélve:
[link]Bakonyi körút:
[link]Ebbe van:
- autópálya (M3-M7) (tempomat)
- keresztül fővároson (kétszer) (Hősők tere - Andrássy - Erzsébet híd - Budaörsi út)
- hegyi menet (volt emelkedő rendesen) Az 1.4-es mocit nem hegymászásra találták ki.
- hegyi városi menet
- Visszafelé sikerült elkapni a F1-es dugót. . (ez meg volt mindkét lejárónál) (45 perc döcögés)De tud ilyet is
Február autópálya tempomat szélárnyék
[link]
[link](Az átlag sebességekből látszik hogy nem nagyon van hajtva a kicsike)
-
parandroid
félisten
Sokat számít, hogy hol jársz vele. Nekünk szintén vidéki falun (na jó, kisvárosban), ha a napi köreimet futottam le az 5km-re lévő munkahelyemre, meg a kisvároson belül ide-oda (iskola-óvoda-bolt), akkor van 7 körül, +/- 0,2-0,3 liter. Most, hogy párom jár vele napi 2x25-30 km-t, csak nézek, hogy milyen fogyasztásokat hoz ki belőle. Simán le tudja vinni 6 liter alá, a minap 735 km-nél tankoltam bele ~ 42,5 liter benzint. Mondjuk ez nem 1,4-es, hanem 1,6-os Astra G, viszont kombi.
p
-
_seth_
veterán
Opel kadett c20ne, október 16-án este teletankoltam... a mutató azóta is fullon van! Ez sem rossz adat....
Csak ki kellene szedni valahogy belőle a benzint de már két praktikeres csodacsövet is elfogyasztott az autó... a vége beleszakad ahol a kis fém henger van benne a golyóval... tényleg, ötlet? Adott 40-45 liter benzin egy kadett tankjában, hogyan kellene kiszedni?
-
_seth_
veterán
Utóbbi 1100 kilométerre mutat most 7,5L-es átlagot ebben volt autópálya, főút, budapest, debrecen, meg is néztem, hogy mit megy az autó kicsit nyomtam is neki, ha sokat megyek városban akkor felmegy 7,8-ig is de utána egy kis főút-autópálya és pl autópályázás után 7,2L-es átlagot mutatott 800 kilométerre ami teljesen jó! (tempomat ment szinte állandóan). Ha úgy vezetném mint a kadettet szerintem olyan 9 liter körül alakulna de ez az autó nem arról szól... pedig...
A futómű gyártója mellesleg: IRMSCHER
Hátsó lámpa: IRMSCHER
Nem ám szarból várat kategória
Ma megcseréltettem a kerekeket mert az elsők már nagyon kopottak a hátsók még jók, nem volt ám egyszerű feladat... 2 keresztkulcs, 1 pipa ami eltört és 1 pipa elhajlott a művelet közben végül kamionszervizben sikertül megcsinálni de már elég kőkori nagykalapács üssük hátha megmozdul mert semmi nem vitte egyszerűen... szerencsére sem a menet sem a felni nem sérült meg és sikerült levenni de nagy meló volt
(ekkor láttam az irmscher matricákat, gyáriszámot a telón-rugón, a lámpát pedig megkerestem neten
).
----
A felsoroltakat minden használtautó vásárlónak cserélnie kellene még akkor is ha 1-2 éves autóról van szó mert ott is max 100e munkadíjjal együtt de jobb a tudat, hogy rendbe van téve még a légszűrő+pollenszűrő hiányzik a listáról de csak azért mert azokat én magam cseréltem ki, azok sem lettek elhanyagolva
+ Nekem már halt meg motor azért mert vacak volt a vízpumpa... 1 nappal korábban szállt el a kadettben az 1.3-as motor vízpumpája mint, hogy vittem volna cseréltetni... azóta jobb a békesség
Amikor a C20NE került bele a kadettbe akkor is cserélve lettek a felsoroltak (már ami abban volt mert görgők, pollenszűrő nem volt benne
).
-
_seth_
veterán
Pl az én B vectrámban is ilyen moci van
A vectrába még jobban húz mint az enyémben pedig a b-ben sincs gond vele.
Enyémbe ma lett szervizelve a moci:
-vezérműszíj
-2 görgő
-2 szimering
-1 feszítőgörgő
-vízpumpa
-olaj
-olajszűrő
-benzinszűrő
-szelepfedél tömítés készletEnnyi lett cserélve
Mint kiderült nem csak sport egyben ültető rugókat raktak a vectrám alá hanem a telókat is kicserélték hozzá ezért passzol a felfüggesztése
-
Calogero
addikt
Az itt az sem akadály....
2 hete bukott le két suhanc. a rendőrők tetten érték őket épp szelepsapkát és emblémat loptak egy BMW-ről. Majd hozták ide a bíróságra a bűnjeleket... rövidített nyelű fogó alapfelszerelés az ilyen szemeteknél... ezek loptak mindent.... szelepsapkától a külső tükörborításig mindent.A bűnjelkamrám lassan úgy nézki mint valami autós bolt, van már itt minden........
-
-
werszomjas
addikt
nem V6-os, dízel a járgány, turbo.
De értem én amit leírtál, tehát hogy mi holvan, mi mit tett tönkre
vagy dízelnél ezek egészen máshogy vannak?
amugy holnap/holnaputan szedik szét teljesen és mondjak meg mi az ami sérült.
a másik motort azert nem preferálom annyira, mert ugye azis használt, és kitudja az meddig fogja bírni, így meg ha megcsináltatjuk, legalább zsír új alkatrészek fognak belekerülni, kérdés mennyiért
-
_seth_
veterán
Ami mérvadó ma már: évek... azt nehéz elcsalni és ugye ott van, hogy 10e km nem egyenlő másik 10e km használattal mert függ, hogy mennyire nyomják neki, milyen utakon, milyen a hozzáállásuk ha javítani kell stb... az óra... az óra marad mutatja, hogy hány óra hány perc
Az tuti
(csak át kell állítani most 1 órával
).
Kérdezték tőlem anno, hogy hány km van a kadettben... huh... melyik részében? A motorban? Talán 160-170e volt benne amikor megvettem... lehet több lehet kevesebb azt sem fogom megtudni de az is jól húzott és rendben volt még
Az 1.3-as motorban több volt ez tuti, akár 300e is elképzelhető szerintem mert abban már szelep tört meg voltak gondok még ha volt is benne erő... ha tapostam
Vectrát elhozom... elmegyek vele kasznishoz is a biztonság kedvéért, megnézetem az alját meg átnézzük jön-e már elő valahol rozsda bár szabad szemmel nem láttunk sehol sem ha valahol már kezdi enni az idő ott meg is csináltatom
Utána megkapja a hifit... nálam fontos nagyon. Persze alap cserélendő dolgok is meg lesznek csinálva (olaj, vezérmű, vízpumpa és társai...).
Idén 100%-ban készen is lesz
-
_seth_
veterán
A képek nagyon csalókák
Vicc volt, hogy az egész autóra legalább 3 flakon szilikont rányomtak
A kormány csúszott, a motorháztető felnyitva még oda is nyomtak de nem is tagadták... mondták, hogy így szebben mutat... tény, élénkebb minden csak tapintásra mintha takony lenne rajta
Igazából nem tudom, szép belül, szép kívül, jól megy ennyi a lényeg
Változatlanul: csak már lenne nálam
(ma megtudom, hogy pl németből hozták-e be stb...
)
-
_seth_
veterán
Tudom
Néztem ma is, 3 b1, 1 b2 de nagyon el vannak szállva a b2-es árak pedig az autó maga ugyanaz még ha ismert hibákat javítottak is benne.
Ui.: Mazda sem rossz de mindenki a nagyon magas alkatrészárakkal riogat arról nem is beszélve, hogy egy ilyen b vectra jobban tetszik és ez a 2000-es motor is tetszik benne bár a biztosításom lesz így 17e/negyedév ami nem kevés de ez van... majd mire veterán lesz a vectra olcsóbban megúszom
-
_seth_
veterán
Csak annyit mondok, hogy
2 liter, 16 szelep... (de nem 150LE mint kadettben hanem csak 137LE, ecotec...) holnap lefoglalózom ha sikerül
Xedos... xedosnál 200 kilóval nehezebb
Szinte full extra: 2 lufi, abs, asr, klíma, 4 el ablak, el tükör, fedélzeti bc, 4 ajtós forma, színezett-sötétített ablakok, ködlámpa, multikormány vagy mifene... gombok vannak rajta
, opel alufelnik...
Ki lehet találni egyébként könnyen
Első körben kap egy kis "tuningot": bixenon + ködlámpa is xenon, belemegy a jó sony xplod hifi és veszek jbl hangszórókat az ajtókba + láda és erősítő is belefér + kap egy lézer/radar detektort + természetesen első körben: olaj, olajszűrő, légszűrő, vízpumpa, vezérműszíj, feszítőgörgő csere is lesz
Így kb 1 millió körül fog megállni mire minden meglesz.
Szorítsatok, hogy még meglegyen a kiszemelt példány és jó is legyen!
-
dokar
addikt
azóta már néztem párszor GPS-el is. a legutolsó ilyen mérés (nem a legjobb, de talán a legpontosabb) során 10.8s volt. most katalizátorral nem tudom mit menne. annyi biztos, hogy alul nyomatékosabb lett, felül meg gondolom elfogy, mivel 4000 fölé nem nagyon pörgetem. közben rájöttem a durrogások eredetére is: hirtelen nyomásváltozás a kipufogó rendszerben. pl közepes fordulaton hirtelen gázelvétel. utógyújtás nincs és benzin-levegő keverék sem kerül a kipufugóba. a durrogásokért elsősorban a gázgyorsító felel. ha utána nem lenne a hátsó sportdob, akkor csak fütyülne veszettül. katalizátor nélkül is fütyült. a 11 éves autó motorikusan nagyon jó állapotban, hiába nyúztam korábban elég vadul. na de nem GSI. ha jobban érdekel a téma, akkor tudok neked mutatni információkat, hogy egy jól megválasztott kipufogó rendszerrel látványos teljesítménynövekedést lehet elérni.
-
Foglalt név
addikt
-
_seth_
veterán
Igen, amikor összejön neki... és amikor nem
-
Calogero
addikt
Sőt ezt sem tudták....
Easytronic váltóval szerelt autó csak akkor indul be ha indítás közben taposod a féket. Így nem történhet meg az hogy sebességben maradt autó indításnál az előtte (háta mögött) álló akadálynak ugorjon.
Indítás+közben taposod a féket akkor a váltó automatice üresbe kapcsol, és a motor beindul. Ha nem taposod a féket akkor az autó nem indul be, csak villog a kijelzőn a "N" betű, illetve kigyullad az ellenőrző lámpa (amin egy emberi láb van ami ép nyomja a féket), hogy taposd a féket is.
ui.: És én nem tapostam a féket...
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Milyen videókártyát?
- Apple MacBook
- Yettel topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kamerájánál 9,5 milliméter vastag lehet az iPhone 17 Air
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- További aktív témák...
- BBS felnikupak szettek 56mm 60mm 65mm 68mm 70mm átmérőkkel
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi embléma szett
- Nuki Smart Lock 3.0, Homebridge, Nuki Zárbetét
- Corelli Byme aluvázas Női Trekking Kerékpár 18" (46cm) 28" kerekek 8 hónap GARANCIA
- Használt nyári gumi Hankook Kinergy Eco K425 175/65 R14 82T
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest