-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piwi
veterán
válasz freaghill #102699 üzenetére
Aha, itt vagyunk még A3 garázsba, A4 a Spar mellett az utcán pihen
Nagyszervizt megcsinálta a Hering mindkét autón, amikor meg vittem volna a fényetőhöz,szólt hogy tele van már erre a héten. Nah én már ezért is visszamentem volna hétfőn azonnal, de asszony még maradt volna, idén úgyis már csak decemberben jövünk haza. Szóval igen, pár nap itthon és utána visszasírod osztrákiátAki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
tresh
veterán
hm nem rossz
-
Vasshammer
tag
Erre valaki?: (#102657)
Üdv, VH
-
trance89
őstag
válasz Mágus2 #102615 üzenetére
erről a BXE betegségről már én is olvastam, később okvetlenül kicseréltetem
amúgy van ennek a problémának bármi előjele? úgy értem megtörténhet a nagy baj egyik pillanatról a másikra minden előjel nélkül vagy mondjuk minél jobban kopik annál jobban hallatszik? illetve milyen hang hallatszik, mikor?
köszi a segítséget[ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
-
whited
addikt
Srácok, köszi a segítséget, valóban K végű kellett az Octavia-ba klíma relé, most már hideg mint a jég
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
ßrainiac
addikt
Nekem Fater duplakuplunggal tanitotta, de azota kinyomott kuplunggal csinalom gyakrabban, dunno why.
Az elso verzio viszont sokkal szebb es finomabban veszi, erzesre is jobb az alkatreszeknek.
Amugy ezek a kezmozdulatok kiboritanak
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Most két éves tanfolyamot csinálok és csak nyárra mentem volna ki. De mielőtt kimentem voltam állásinterjún, 6 hetes nyári gyakorlatnak nevezett dolog. Mondták, hogy két héten belül jeleznek. Mondom kimegyek aztán majd hazajövök vagy nem. Nem jelentkeztek, gondoltam akkor maradok nyár végéig. De most hívtak múlt hétvégén, hogy be tudnék -e menni aláírni a papírokat. Mondom most akkor felvettek? Mert semmi visszajelzést nem kaptam. Szóltak, hogy igen felvettek, így hazajöttem.
Amúgy meg is b@sztak 50 euróval. 150-el mentem, illetve bal oldalt mentem sokáig.
Utána már csak laza 130, utolsó 60 km már 110-120. Ahogy fáradtam, hogy lassítottam. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #102666 üzenetére
Azért kuplungolnak 2x a versenyzők, mert semmi értelme. Jah, szinkronizált a váltó, de hamarabb beugrik fokozatba közgázzal, mint nélküle. Be lehet erőszakolni nélküle is, de az nem olyan jó a váltónak.
Próbáld ki. Bár előtte valamit kezdened kellene az erőátvitellel, mert az első 3 fokozat elég rázós.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
No haza is értem. G3 teli tank kb. 940 km úgy, hogy akkor állt a második piros csíknál.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #102639 üzenetére
Es ha nem duplazok de kinyomot kuplungnal ods talpalok a gaznak az miert bem jo?
A szinkronizalt valtok oda szerintem is felesleges 2x kuplungolni, mint ahogy a kollega is erre celzott.Amugy ez a gaz nelkuli vissza valtas az oktatasra vezetheto vissza szerintem, bar engem a vegen a kis oreg mar basztatott h adjak gazt vagy megnyertem a kocsit kuplungozasra
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
7600 GS
addikt
-
Vasshammer
tag
Sziasztok!
segítségért fordulnék hozzátok, lenne pár kérdésem. Adott egy Seat Cordoba 1999-es évj. MK2. Rádiópanelen van egy repedés, amit kijavítanék, illetve lefesteném az egészet.:
csak a keretet szeretném, mint a 2. képen kb. (nem ugyanaz, csak szemléltetésképp) Le lehet valahogy csak azt a keretet hámozni? Vagy ki kell szedni az egész modult? 3M-es matrica megoldások nem érdekelnek.
Valamint, több helyen láttam fehér számlapos órát. Az volt gyárilag is? Lehet venni valahol? Mert nekem az a csúnya fekete-narancs megoldás van, szívesen cserélném arra. Vagy ha más nem, akkor plazmás számlap. Köszönöm
[ Szerkesztve ]
Üdv, VH
-
Vasshammer
tag
törölhető
[ Szerkesztve ]
Üdv, VH
-
Mágus2
Közösségépítő
Most kövezzetek meg, de a G5 műszerfala jó ronda lett. A skodri sem egy szépség, de ettől az is szebb. A G4 100x szebb szerintem.
Golf meg hype, meg minden, de ezt nem veszi be a gyomrom.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #102652 üzenetére
Csak a csapágyat kell cserélni, de a 2004-est nem érinti a hiba, csak 2007-2010 BXE. Abból se mindegyik, de nem lehet megmondani szétszerelés nélkül, hogy milyen bennük a csapágy. Hajtókart nem tudod cserélni, mert más a hajtókarcsapágy átmérőben, a 130-lovasban nagyobb csapágyak vannak.
A második kérdést nem is értem. 130 és 150 lovas csak octavia 1-ben, meg G4-ben volt. G5-ben nem volt 130 és 150 lovas TDI, csak a 77kw 1.9 volt, vagy 2.0 140 illetve a 2.0 170 lovas.[ Szerkesztve ]
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #102615 üzenetére
Szia!
Én is az elkövetkezendő időszakban tervezek golf 5 vásárolni 1.9tdi 77kw viszont 2004-es évjáratút(motorkódot nem tudom), az általad említett hibára az kivitelezhető megoldás, hogy a hajtókart kicserélni mondjuk egy 130 lovasnak a hajtókarjára vagy nem mivel eltérően más a két motor? Illetve milyen különbségek vannak a régi (101-150 ló) és az "újabb" 105 lovas között a pd elem és a turbó kivételével?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] A kutyádat is megvédi a Škoda
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #102643 üzenetére
Ez nem itthoni.
-
7600 GS
addikt
válasz FoBCRaistlin #102643 üzenetére
Oroszország <3
-
cool13
őstag
Sziasztok!
A légkondi bajra meg lett a hiba. A kompresszoron vagy mellette nem tudom, a mágnesszelep halt meg.
Lehet ezt külön kapni? Mi az ajánlott minőség? Esetleg bontott is jó? Esetleg egy cikkszám? BCB 1.6 16V
Azt mondták azért döglött meg, mert nem megy rendesen a jobb oldali nagyobb ventilátor.
Vagyis eddig ment, de épp tegnap állt meg a szerelőtől szerelőig idő alatt. Volt hogy kicsit megforgattam és lassan el kezdett forogni, és csapágy hangja lenni. És lehet ennek hallottam a nyiszogó hangját.
Szóval ez miatt az álló ventilátor miatt pedig a kompresszor felmelegedhetett, és a mágnesszelepet kinyírta.
Ezekkel traktáltak a szakik. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #102638 üzenetére
Pontosan ezért jó. Kíméli a tárcsát, és gázzal pörgeti inkább, mint hogy a váltót is megfeszítve pörgesse a kuplunggal. Jó a váltónak és a kuplungnak is.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #102495 üzenetére
Őőőő miért is jó a dupla kuplung?
Első kuplungolás során kicsit jobban felpörög a motor, és amikor a második kuplungolás+visszaváltás történik, akkor nincs akkor fordulat különbség?
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Beerwolf
senior tag
Sziasztok!
Van egy 2002-es 1.4 MPi (68 LE) motorral szerelt Skoda Fabiam. A múltkor észrevettem, hogy mintha egy kis olaj jutott volna a hűtőkörbe. Közelebbről megvizsgálva arra jutottam, hogy az tényleg olaj. Ebből arra a következtetésre jutottam, hogy hengerfejes a motor. Így néz ki: [link]
Első kérdésem, hogy megfelelő-e ez a megállapítás?Akitől vettem, mondta, hogy már volt hengerfejezve a motorja, így a második kérdés arra vonatkozik, hogy van-e értelme hengerfejeztetni, vagy érdemesebb lenne inkább egy az egyben lecserélni a motort?
A legutolsó kérdésem pedig, hogy tudtok-e ajánlani Budapesten egy jó szervízt, ahol ezt a műveletet elvégzik nekem?
Előre is köszi.
[ Szerkesztve ]
-
-
mmdms
addikt
Nemrég találtam egy frankó magyar szerelőt itt hamburgba, említettem neki hogy jártam egy másik magyar szerelővel és kuplungcserét nem bíznék rá, most meg hetek óta nem érem el a srácot, pedig már rég nálam van a kuplungszett. Ma kiderült hogy miért is nem érem el, hát nem rokonok b@$$zam€g?!
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
tresh
veterán
válasz !Overdose! #102624 üzenetére
Nem tudom miért én olyan 4-4,5 köré saccoltam Ja amúgy nem vészes ez csak én lepődtem meg rajta
knuckle: meg van a kábel már csak a gépet kell előbányásznom, ha jól láttam újpesti vagy annyira nem is vagy messze
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz tresh #102623 üzenetére
Napi 2x35km-t megy, általában nincs rövidtáv. Igazából spritmonitoron is 5.0 az átlag erre a típusra, ha jól emlékszem. A teljesítményéhez képest valóban nem kevés, de csodára nem számítottam. Viszonylag nehéz a Polo (közel 1100kg ezzel a motorral). Ha klíma nélkül kevesebb lesz, akkor örülünk, de ha nem az sem baj.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
tresh
veterán
válasz !Overdose! #102620 üzenetére
Elég derekasan iszik bár gondolom most a klíma és a rövidtávok eredménye ez
-
Ace owner
addikt
Galaxy Fold 4
-
!Overdose!
őstag
válasz !Overdose! #102617 üzenetére
Tehát az alany egy 2001-es Polo 6N2 1.4 TDI (AMF), ami 2004-ben került az országba és a vásárláskor 298k km szerepelt az órában. Eredetvizsgán kiderült, hogy ez nagy valószínűséggel megállja a helyét. Extrák terén nincs eleresztve az autó (bőr szervokormány, manuális klíma, ABS, 2x légzsák és szerintem semmi más). A fogyasztása itt követhetően 5.0 az elmúlt bő 4k km alatt mióta nálunk van. Nem tudom, hogy mennyit dob rajta a klíma, de szinte 100%-ban használjuk a jelenlegi időjárásban. 300k km-nél lecseréltük a motorolajat (Eneos Premium Hyper 5W-40) és az összes szűrőt (Mann). Hidegen, melegen pöccre indul, padlógázra sem igazán füstöl, semmi rendellenességet nem tapasztaltam eddig. A VW szakértő szerelőm megdicsérte az autót, úgy néz ki, hogy nem nyúltam mellé, de persze olcsó volt így van néhány dolog, amit meg kell csinálni, be kell szerezni:
- nincs se lemezfelni, se téli gumi és a nyári is az utolsó szezonját futja
- csak 1 kulcs és távirányító van hozzá, ezeket pótolni kell (nagy szerencse, hogy a távirányító még kapható)
- nem működik a lámpamagasság állítás (az eleje valaha sérült volt, talán nem motoros lámpával pótolták)
- fel kell políroztatni a két első fényszórót (vagy cserélni, ha nem motoros)
- kell egy másik első lökhárító, mert erről hámlik a festék
- újra kell bőröztetni a kormányt
- csúszik a szervo szíja (vezérléssel együtt cserélve lesz természetesen)
- és még néhány apróságA kábelem nekem is megérkezett, de még nem volt időm kitanulni a használatát.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
bitpork
nagyúr
válasz !Overdose! #102617 üzenetére
Ebben nincs mentség. Max megbélyegzünk és az adatlapodra felvéssük hogy : lógós, lódítós. És majd lesz ennek böjtje...amikor jössz talira, megköpködjük a gépet, meg leszedjük a kormányt...
(#102619) Piwi: mintha nálad is hibádzna a 40-hez vagy 7 db, nem?
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #102585 üzenetére
Megszólítva érzem magam, bár ha nem is 40, de néhány vásárlás utáni képet azért linkeltem. Mentségemre szóljon, hogy azóta sincs több. Ellenben egy kis összefoglalóval szívesen szolgálok a topiknak.
Szerk: hamarosan
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
MPeter87
őstag
válasz Mágus2 #102595 üzenetére
Feladtam, szerintem szar a kábel.
Néztem a portot, 4es volt alapból. A programon belül az SCOM beállításnál más nem is jelent meg, csak egy 4es, így itt talán nem tudtam semmit sem benézni.
A CD-n volt egy leírás, ott 10es portot említ, gondoltam kipróbálom úgy is, hátha ez a gond, de nem. Kerestem újabb vag commandert is, de azokkal sem ment. Kíváncsiságból felraktam az előbb említett 2 vcds verziót, azoknál usb-n felismerték a kábelt, de egyből alatta megjelent a hibaüzenet, hogy interface not found, ami gondolom kb annyit takar itt, hogy kábel ugyan van, de nem ilyen kell hozzá.
Írok a kínaiaknak, hogy pénz vissza és inkább rendelek egy normális kábelt, amihez jó a vcds is.Szerk.: Tehát akkor ilyen kábel kellene nekem is, ugye?
[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
válasz Mágus2 #102585 üzenetére
szerintem sokan vannak akik csak csendben követik topicot mint pl én is, pár hete hogy meglett a kicsikém én is rátaláltam erre a topicra és azóta olvasom majdnem minden nap
és íme egy kép ami a közvetlen hazahozatal után készült pár hete:
2007/03, 1.9tdi 77kw, BXE, 178000km, olasz behozatal, 6000€ volt (már a nevemre íratva) itt az északi szomszédban, az összes 5-ös golf közül messze ez volt a legszebb amit pár100 km-es körzetben néztem, gyakorlatilag úgy néz ki kívül/belül mintha egy pár éves kocsi lenne annyira vigyáztak rá
pár napja rendeltem hex can kábelt aliexpress-ről, remélem max 2-3 hét alatt itt lesz (általában nem szokott tovább tartani a ferdeszeműektől), ha valaki még szeretne mostanság beszerezni egyet: [link]
nem valami nagy összeg az a 18-25 usd ahhoz képest hogy egy obdlink kábel játékszernek számít mellette, konkrétan egy obdlink sx-el próbáltam és nem kellett sok idő hogy rájöjjek miért is ajánlanak vag-os gépekhez inkább hex can kábelt vcds-el...[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #102611 üzenetére
Próba cseresznye. Ha nem lesz jobb a sima légtelenítéstől,nem úszod meg a vcds-t.
-
tresh
veterán
Csinos
-
zsolt19900
őstag
akko' most jó úgy ahogy pingvin úr javasolta? persze, ha nincs gép, se kábel?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
molnarpeter
nagyúr
Nem mondom, mi is a második helyre megyünk már a Golffal. Az első, közelebbi szervizben gázt töltöttek, illetve cseréltek kompresszort, de sajnos az ózonos fertőtlenítés már nem vált be (maradt ugyanolyan), szóval megy szétszedéses fertőtlenítésre Bp-n. Bár működik, de mintha valamilyen hibát eltárolt volna a vezérlő (Climatronic), annak is utánajárunk akkor már.
-
tresh
veterán
válasz Mágus2 #102604 üzenetére
Az általában annak köszönhető hogy fingja sincs hogy milyen módszerek vannak a fék rendszer légtelenítésére és hogy ha levegős a rendszer annak oka van. Havernak csináltam anno az a4 b5-jét mert olyan nyúlós takony volt a féke hogy én a garázsból se mertem volna kigurulni vele nem hogy pályázni. Persze meg lett az oka 4 légtelenítőből 2 be volt rohadva és a hátsóféknyereg is. 1 héttel az előtt hogy megcsináltam neki volt komplett fék cserén elől/hátul összeget le se írom.
Taat:Lehet hogy nem szükséges, de nagyban megkönnyítheti a műveletet.
Ez kétségtelen
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz molnarpeter #102601 üzenetére
"klímás céghez kell vinni"
Haver négyesgolfjában nem jó a klíma, 3 klímás cég 3 különböző hibát vízionál.
Give them hell Ukraine!
-
tresh
veterán
[link] nem acélos az angolom (inkább a német) de az okosak szerint ez akkor kell ha teljesen száraz az ABS kocka
This procedure is NOT necessary unless your ABS pump has gone completely dry.
Már ha erre gondoltál VCDS alatt
(#102603) TaaT: ha pesti akkor adok jó klímást (Faterom csinálja) ő megmondja a tutit
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- Akvárium tisztító berendezés új 6hó jótállás!
- Jura Impressa C5 automata kávéfőző
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest