Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz KrAt #11028 üzenetére

    Képről jól mutat, de köszönöm :)

    1,8, sok szelep, szám szerint 16, gyárilag új korában 139le volt, most olyan ~150 körül lehet főtengelyen mínusz ami az évek alatt elkopott (idén tervezve egy felújítás).

    pontosabban kis tuning is: portolt-polirozot HF/polir szívósor (belülről persze :DDD )/grammolt hajtókarok, centirozott főtengely-lendkerék (ott még gondolkodok -1kg-n)/nyitottabb kipuf, meg valami leőmlőt kellene venni-csináltatni/ha az anyagiak úgy engedik akkor két tengely csere 260-270fok körüliekre, ha jó áron hozzá jutok akkor 2l-s blokk

    gyáriak 212-220 fokosak most.

    durván 180le körül-re várható, megvalósulástól függően ettől csak kevesebb lehet, ami nem hiszem hogy most lesz, azok a tengelyek (100k körül mozognak használtan...), meg isten igazából van egy kevés km-s évvel fiatalabb 1,8-as blokkom, szóval max ha nagyon cukor árban kapnék fűzött 2lityis blokkot az akkor játszana.

    +ccm meg tengelyek nélkül kb 155-160le-re várható.

    vagy ha rám szakad a nemzeti bank akkor egyértelműen GT28 RS vagy K28/39 ;]

    300-320le bőven elég lenne FWD-ben.

    amúgy a mostani technika 150-ig azt mondom hogy jó, 180-ig még nem az van hogy imádkozni kell hogy na gyerünk gyerünk gyorsulj, tovább isten igazából nem igen próbáltam....

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák