-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
Képről jól mutat, de köszönöm
1,8, sok szelep, szám szerint 16, gyárilag új korában 139le volt, most olyan ~150 körül lehet főtengelyen mínusz ami az évek alatt elkopott (idén tervezve egy felújítás).
pontosabban kis tuning is: portolt-polirozot HF/polir szívósor (belülről persze )/grammolt hajtókarok, centirozott főtengely-lendkerék (ott még gondolkodok -1kg-n)/nyitottabb kipuf, meg valami leőmlőt kellene venni-csináltatni/ha az anyagiak úgy engedik akkor két tengely csere 260-270fok körüliekre, ha jó áron hozzá jutok akkor 2l-s blokk
gyáriak 212-220 fokosak most.
durván 180le körül-re várható, megvalósulástól függően ettől csak kevesebb lehet, ami nem hiszem hogy most lesz, azok a tengelyek (100k körül mozognak használtan...), meg isten igazából van egy kevés km-s évvel fiatalabb 1,8-as blokkom, szóval max ha nagyon cukor árban kapnék fűzött 2lityis blokkot az akkor játszana.
+ccm meg tengelyek nélkül kb 155-160le-re várható.
vagy ha rám szakad a nemzeti bank akkor egyértelműen GT28 RS vagy K28/39
300-320le bőven elég lenne FWD-ben.
amúgy a mostani technika 150-ig azt mondom hogy jó, 180-ig még nem az van hogy imádkozni kell hogy na gyerünk gyerünk gyorsulj, tovább isten igazából nem igen próbáltam....
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- További aktív témák...