Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz rob210 #11031 üzenetére


    ez jobban illeszkedne a motor karakterisztikájához :))

    nekem is kikéne már takarítani a rendszert, csak nálam a K-jet miatt az Etanol kizárva sajna...

    ehh a tied ilyen fiatal? :DD

    hát tegnap nekem is sikerült egy okádiás papi miatt egy 4. @ 6900rpm-> 180-as szakaszt produkálni, elvileg azon a szakaszon nem voltak szolgálatban a rend éberőrei, meg egy részre tudnak csak beállni, de ott nem nagyon láttam senkit, igaz nem is bámoszkodtam..

    viszont a 130k-s ideg itt van a gyomromba :U

    fékre: elvileg a hátsó tárcsát leszámítva ugyan az van neked mint nekem volt, ha az eleje rendes betét+ tárcsa kombóval van megcsinálva akkor simán bírnia kell egy ilyen fékezést 0-ra is, maximum a dob miatt nagyobb lesz a fék utad.

    nekem meg tempóról való fékezés tekintetében igen csak bevált a dupla dugós fék, épp hogy simogatni kellett a pedált hogy vissza lassuljak 100-ra, viszont ilyen ovatos fékezéseknél rágurulásoknál sokkal jobb volt a kis fék, jobban adagolható talán vagy én nem tudom :F csak kelleni fog a teher autó főfékhenger...

    a 7,1-es fogyi meg elég jó ahhoz képest hogy karbi és etanol. :R

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák