-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bitpork
nagyúr
Teljesen korrekt lista és árazás.
Amit te nem akarsz megérteni, hogy a vw általad használt modellje mögött is van még egy tervező gépezet amit ki kell termelni és fenn kell tartani nem csak az adott helyet. Ha holnapra nem lenne csak Az Autó egységesen akkor meg azért pörögnél a hátadon hogy miért nincs választék.A VAG csoportnál van egy to-do list amit attól függetlenül hogy mit kér az ügyfél meg kell csinálni hogy az autó mindig hozza azt a funkcionalitást amiért megvették eredetileg. Ezért van hogy egy rakat olyan dolgot is megtesznek amit pl Te nem kérsz. De 9 másik ember a 10-ből nem tudja hogy ugyan azt a csavart pl nem rakjuk vissza a leeresztőbe. Vagy akár a futóműbe. Meg ugye vannak a mindent is jobban tudók akik képesek a HF csavarokat is visszarakni mert így olcsóbb: csak azt nem tudják hogy a gyári nyomatéknál megnyúlik a csavar és kiengedve el kell dobni mert többé nem szorít.
De legyen elég belőlem, hagyom hogy tovább pörögj a hátadon, hátha egyszer megdöntöd valamelyik brak rekordot ezzel
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
gyenesmartin
őstag
válasz macilaci78 #191892 üzenetére
Érdekes. Most, hogy megvettem a zöld rendszámos GTE-met én is elég sűrűn megyek kamion szélárnyékában .
Ezelőtt sosem csináltam ilyet. De ez nem is autópálya, hanem csak főút. Autópályán 150-es tempomat és GTE mód (Hanggenerátort kivettem, így nem zavar az. Hybrid módban pedig túl könnyű a kormány nekem)
Viszont múltkor GTE módban mentem főúton és jött mögöttem egy zöldrendszámos golf.
3500-ig kipörgetve a motort, nem nagyon akart lemaradni az a golf. Azt hittem már akkor, hogy az is egy GTE, nem pedig egy e-golf. Elértem a 160-at és még mindig mögöttem. Gondoltam lehúzódok már kíváncsiságból mi is jön ilyen gyorsan. Hát nem egy faceliftes e-golf?
Azon egy kicsit meglepődtem, hogy ilyen jól megy ez. Nyilván, ha akartam volna otthagyom a francba, de főúton azért nem illik ilyen gyorsan közlekedni.
Bár gondolom ő már padlóig nyomhatta a pedált így is.Motion_Blur:
Először voltam múlthéten VW márkaszervízbe üvegcsere miatt. Pénteken úgy kaptam kézhez az autót, hogy kb semmi sem működött rajta és az összes hibalámpa világított rajta. Szóltam is nekik, majd megnézték. Hát olyan fejet, mint amit akkor a szerelő vágott, még sosem láttam. Fogalma sem volt róla mi lehetett a hiba. OBD sem működött rajta.
Mondom jó, majd én megcsinálom.
Hazavittem, próbálok rácsatlakozni én is, de nem tudtam. Mondom akkor biztosíték. Hát nem kivertek 2-őt is?
Bent mondtam is ezt, aztán kaptam egy ingyenes klímatisztítást és feltöltést.[ Szerkesztve ]
-
Attila2019
tag
Üdv.
Egy kis segítségre lenne szükségem.Adott egy seat leon fr 2019. Nem lehet bezárni és néha nem ismeri fel a kulcsot . Az auto kulcs nélkül is nyitható és az inditáshoz nem kell bedugni, csak a gombbal indul a motor.
Most nem tudom bezárni, és automatikusan magát se zárja be ha kiszállok és messzebb sétálok.
A pót kulcs is nálam van az lehet a baj, vagy mitől csinálja ezt? -
Tin
veterán
válasz Motion_Blur #191896 üzenetére
Csavar es alatet egyutt. Megneztem az Inspektion listat, ilyenek vannak rajta, hogy guminyomas ellenorzes, profilmelyseg ellenorzes, fekfolyadek fagyaspont, ablakmoso, ablaktorlo, de a legjobb a kurt ellenorzese. Ilyen eszkoz nelkuli szemrevetelezos ellenorzesekbol all a lista.
Kertem, hogy ha mar fogy a hutofolyadek, toltsek mar fel, na azt nem sikerult. Pedig kiszamlazhattak volna azt is...
Szoval voltakepp igen, 150e forintbol lecsereltek az olajat, es kicsereltek az utasteri szurot. Ja es benne volt meg egy fenyszorobeallitas is, igaz en azt nem kertem.
-
Motion_Blur
félisten
150k-ért lecserélték az olajat. Az igen!
4000 Ft-ért tettek új leeresztő csavart, vagy csak az alátét ennyi?
Nekem az előző autóm egyszer volt márkaszervízben, "ajándékba" lemosták = áttolták egy gépi mosón, ami összebaszta a lakkot és lehetett vinni az autót polírra.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
babszon
csendes tag
válasz Mágus2 #191592 üzenetére
Meg van a bunos… egr huto bol jovo (turbo fele ) csonek a tomitese adta meg magat.. termeszetesen konnyen hozzaferheto… jo lesz cserelni -.- jovoheten meg indulas balkanra… megkell csinalni…
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
Tin
veterán
Na elhoztam a kocsit.
Arak:
Atvizsgalas + olajcsere: 135€
Olajszuro: 16.5€
Csavarok, alatetek: 11.6€
0W20 olaj 4.3 liter: 150.5€Pollenszuro csere: 15€
pollenszuro: 43,4€Fenyszoro allitas: 15€
GFS funkcio fenyszoro allitas?: 28.5€Igy lett a vege 415€.
Fenyszoroallitast kert a tokom, de biztos olyan fejet vagtam, hogy jo nekem azt a 45€-t kifizetni, most persze majd allithatom vissza, mert a gyari beallitas a kocsi ele vilagit, es balesetveszelyes, mert nem latni vele.
A nagy igyekezetben elfelejtettek rairni a szamlara a 8€-s automosas dijat, ami ugye "kotelezo", bar en lemostam szerviz elott az autot. Ebbol is latszik, hogy az egesz szamla hasrautes kitalalt, kb minden haromszoros aron van szamolva.
-
macilaci78
nagyúr
válasz rbalint88 #191883 üzenetére
Ha egy mód van rá, elkerülöm az automata váltót tisztán belsőégésű autónál.
És van már mód, sem a ménes, sem a nyúlmókusok hada nem zsenéroz. Még emlékszem, milyen volt 57 lóerős autóval.Tin: elektromos autón is van mit csinálni, illetve maszek egyelőre nem is igen mer hozzányúlni. Van egy kis lakatos munka rajta, áramtalanítani kell a verdát és itt nem elég csak lehúzni egy akkusarut...
Fogyasztói társadalom van. Nem tudom, egy mai prémium 20-30 év múlva hozni fogja-e azt a szintet akár önmagához, akár az akkori felhozatalhoz képest, mint ma egy most 20-30 éves prémium.
És a gyártók tényleg csak a gariidő végéig terveznek, utána már csak muszájból. Így van ez minden tartós fogyasztási cikknél. De ugye garanciát is csak arra kell adni, ami tönkre mehet.Kiskokó: elektromosnál ott a gyorsulás, hatótáv, végsebesség. Válassz...
Mindig mosolygok, mikor az 1.9 TáDéval 130-cal elmegyek a külső sávban, kamion szélárnyékában közlekedő ződ rendszámos mögött.
A töltés is kérdéses. Azért gondolom, a nagy többség városi proletár: nincs garázs, vagy más hely, ahol saját tulajdonú töltőpontot tudna kialakítani. Lehet menni a köldökzsinórral erre-arra tölteni, X időt ott elbaszni.
Finnországban bezzeg általánosan elterjedt a lakótelepeken, parkolókban az állófűtéshez kiépített elektromos aljzat, ott van kultúrája az ilyesminek.
Viszont idehaza is rendesen bele kell nyúlni a fejekbe és az infrastruktúrába, ha elterjednek az elektromos autók.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Szada85
aktív tag
A kapitalizmust ismerve szerintem simán meg fogják találni a módját majd annak az elektromosoknál is, hogy milyen okokból kelljen szervizbe hordani, vagy a bevételkiesést "beépítik" az autók vételárába, vagy csupán egyszerüen átstruktúrálás címén leépítik az embereket, és máris soksok bérköltséget spóroltak.
Ahol dolgozom autóipari multiban azért sípolnak a mányágerek, mert a 4-8 éve összerakott forecastnál kigondolt kétszámjegyü milliárd €-s profit helyett a koronavírus miatt most hirtelen csak egyszámjegyü millárd €-s lett a profit, így most ahol lehet faragni kell (ez elsönek pár gyárat és pár tíezer munkahelyet jelent.)
Mondjuk nap végén nem a Mancika a recepcióról ül be a céges RS7-be és evickél haza, hanem a SZÍÍÓ a legfelsö emeletröl, de nekik "az jár", tudjuk.
-
veterán
-
Kiskokó
veterán
ON :
Olvastam már többször DSG váltóval kapcsolatban hibákat, tapasztalatokat stb. Hátha valaki tudna segíteni.
Olyan problémával kapcsolatban kérdezném a DSG-s tulajokat , hogy adott az asszony 1,4 TSI Hybrid autója szárazkuplungos 7 sebességes DSG váltóval.
Az autó kuplung hibás lett, ezután a váltó majdnem kompletten fel lett újítva.
A mechatronika, a kuplung, mágnesszelepek, olaj"pumpa" ( nem tudom mi ez pontosan ami az olajnyomás fenttartásáért felel.
Megbízható helyen , már több váltót felújított nekünk a szerelő aki ezt is csinálta.Azóta 5ezer Km lett menve a kocsival és hosszabb távok után azt a hibajelenséget csinálja a váltó mintha szó szerint meghülyülne.
Nagyon kis fékezéskor indokolatlanul vált vissza több fokozatot nagy motorfékkel visszahőköl az autó. De fel le váltásokkor előfordul, hogy üt is minimálisan. De inkább a megbolondulás a jó szó rá. Olyan kicsit mintha Sportba tennéd a váltót de mégsem....
Városban még idegesítőbb, nem vált fel elég korán, ütve vált fel, erős motorfék hatás.A szerelő azt mondta egyszer találkozott ilyennel, ugyanúgy komplett felújítás után jelentkezett a hiba és a váltó vezérlő elektronika hibája ez.
Olyan mintha nem megfelelő sebesség vagy fordulatszám adatokat kapna a váltó.Valaki találkozott már ilyennel?
Bármilyen infót örömmel fogadok. Köszönöm.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
A hyundai Ioniq 5 (vagy hogy írják)-ból lesz jövőre erősebb 4 kerék meghajtású dupla motors verzió az 4Sec-et tud majd 0-100-ra... az azért már bőven sportosnak nevezhető lesz.
Csak annak az Alapára 19 millió... szóval lesz itt még erős autó a Teslan kívül is. Nyilván nem hardcore de nagyrészt nem is igény.
Én is beérném simán 3sec helyett 4-5-el.Meg a Skodánál hallottam még valami erősebb verziót de nem emlékszek pontosan.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Tin
veterán
En nem is sajnalom, csak egyszeruen nem ertem, hogy lehet ennyire rovid tavon gondolkozni. Viszont most mar megertem, miert voltak kigyozo sorok (koztuk jo par otthoni viszonylatban luxusautokkal) a 120€-s olajcserekozpont elott
Megertem amugy mindket oldalt, de szerintem nem a benzinest kellett volna tulbonyolitani, hanem idejekoran atterni az elektromos autozasra, es maradhatott volna alternativanak (hosszu tavu utazasra) a kevesbe agyonbonyolitott szivobenzin, esetleg a sokkal egyszerubb turbodizel. Nagyon keson ebredtek a hagyomanyos gyartok, es bonyolitottak el annyira az EURO szabvanyok miatt az autoikat, most ebbe a helyzetbe kerultek.
-
Qru
MODERÁTOR
Itthon a flottakbol elnek, azok meg kikohogik a maganvasarlok elenyeszo szamuak. Kint mar kicsit mas a kotta ahogy irod, meg most probalnak kifacsarni amennyit tudnak az ugyfelekbol. Ez a taktikai ongyilkossag iskolapeldaja. Azert sajnalni nem kell oket…
#nincsbennetarcsi
-
Tin
veterán
válasz 6030D #191881 üzenetére
Persze, irtam is feljebb, hogy en voltam a tajekozatlan, es valoszinuleg ez az uj "normalis". OFF autoim voltak, ott nem voltak pofatlan szervizdijak, igy viszont, hogy tudom mirol van szo, rohadtul draganak tartom az olajcsere es az atvizsgalas dijat. Bar valoszinuleg, ha az olcso lenne, akkor meg tovabb emelnek a szervizkoltseget a rendes javitasoknal, es senki nem vinne hozzajuk autot javittatni. 22-es csapdaja.
-
rbalint88
addikt
válasz macilaci78 #191878 üzenetére
Off markas (Hyundai) 8-10 autos flottacskaban az osszesnek volt valtoproblemaja, nem egyszer. Na most egy “dsg” kuplungcsere marhara nem olcso, 5 evig garis az auto es van ami 3,5-4 evesen mar a masodik valtojat es harmadik-negyedik kuplungjat fogyasztja…
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
Nem tud. Verseny van, meghozza nagy verseny. Nem engedheti meg maganak egyik gyarto sem, hogy direkt gyengen csinalja meg az autoit, mert amig image epitesi fazis van, es nagy a verseny, foleg arverseny, addig az emberek megveszik a kinait, es kesz. Az egyetlen eselyuk, ha kenyelmet adnak, jo hattert hozza, kiegeszito szolgaltatasokat, szervizhattert, es igy tovabb. Meg persze arban is jonak kell lenniuk.
Ha nekiallnak 400€-t Inspektion dijakat kerni a semmiert, akkor az emberek egyszeruen nyomas ala helyezik oket azzal, hogy miert? Ezert vannak iszonyat nagy pacban a hagyomanyos autogyartok, es baromi nagy elonyben az olcson elektromos autokat gyarto kinaiak. Es ebben a szituban mit csinal az istenbarma vilagmarka? Tokondofi a huseges vasarlot azzal, hogy a csillagokba emeli a szervizdijakat. Sajat maguk alatt vagjak a fat...
-
6030D
őstag
Nekünk 2020 februárban kb 90e Ft-ot mondtak az első szervizre az 1,5 TSI Octaviára. Na most a két évre előre bemondott kb-ról tudjuk, hogy amúgy is több, ráadásul azóta a finom paradicsomnak is 2000 Ft felett van a kilója, tehát a szerviz is drágább. Simán lesz itt is 100e Ft szerintem, de majd leírom, ha megvan. Ahhoz képest (az itteni és ottani béreket összehasonlítva) még jobban jártál (390x~360=140e Ft), mintha itthon tartanál egy ilyen 2 éves prémium autót itthoni fizetésből.
Már többen írták amúgy, hogy azért van ott bőven befektetés, amit ki kell termelni. Kb 15 éves történet, itt Vácon nyitottak egy német prémium szalont, és meg volt adva, hogyan kell kinéznie, mennyi üvegfelület, stb... 150 millió Ft volt, akkor egy 2 szobás társasház 8-10, egy családi ház 25-30 millió körül ment. Nem is tudták kitermelni, csődbe is ment.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Tin
veterán
válasz Szada85 #191877 üzenetére
Ja hat de pont emiatt jon majd arcba nekik a hatalmas pofon, amikor tobbsegben lesznek az elektromos autok. Azon egyszeruen nincs mit javitani, nagyon maximum a futomuvon meg a feken, de milyen gyakran? 150-200e km-enkent?
Kivancsi leszek, amikor mixelve lesznek fele-fele aranyban az elektromos es hagyomanyos robbanomotoros autok, akkor hova fognak felmenni a robbanomotoros autok szervizdijai? Merthogy nem fizettetheti ki egy elektromos autossal azt a sok szerszamot, amit a hagyomanyoshoz vett, hiszen nem is hasznalja hozza. Meg amugy, megis milyen alapon kerne barmiert barmilyen dijat egy elektromos autostol? Egyszeruen nincs amit meghibasodjon, vagy amit fizikailag kellene atnezni. Gepre radug es kesz, plusz lefuttatja a szoftverfrissitest.
Most meg megprobaljak ezt azzal kompenzalni, hogy arat emelnek, de tessek, mindenki, aki markaszervizbe viszi a kocsit, lenyeli a pirulat, es biztosan nem fogja majd sajnalni oket akkor, amikor a vegen tonkremennek sorban. Pontosan ezert irtam, mekkora ostobasag ez, mert siman mehetnenek magas kapacitassal, ha normalis oradijaik lennenek, es 2x annyi autos menne oda, aki gariidon tul is.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #191871 üzenetére
Flottánál számít, mert cég és költség. De ha már cég és költség, akkor esetenként megéri inkább lízingelni, mint megvenni, akkor meg már nem a cég dolga a szerviz.
És milyen eséllyel döglik meg a váltó, motor, turbó egy még garanciális autón gondos gazda tulajdonos kezei közt? Tehát aki hidegen nem rúgja el, a folyadékokat rendszeresen cseréli, hagyja lehűlni a turbót leállítás előtt, stb? És ezek közül hány esetben nem kell veszekedni a márkaképviselettel, hogy a hiba a garancia hatálya esik?
Qru: Erről van szó.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Szada85
aktív tag
Én a Leon 5F-et (olcsóGolf) független szervizbe vittem, ott az adott folyamatra sem órát írnak, hanem szimplán munkadíjat:
Hátsó féktárcsa/betét csere+átnézés: 80€ munkadíj.
Hosszbordásszíj+görgö, generátor szabadonfutó csere, olaj-olajszürö csere, gyertyacsere: 400€ munkadíj.
Ez már önmagában 480, plusz az anyagok, pikkpakk összejött az 1000€ egy egyszerü semmiségre.Korábban egy OFF (Opel Astra G) autót vittem el egy másik, szintén független szervizbe, ott 110€ volt egységesen az óradíj.
Az enyémen már nincs garancia, így mondjuk olajcserét mindig az ATU-ban csináltatom, (meg lehet várni, ott lehet lenni, közben a normálisabb szerelö megmutogatja az autót alulról, a kopó dolgok állapotát ) Liqui Moly olajjal, szürövel, csavarral, munkadíjjal fizetek 120-130€ között.
A légszüröt, pollenszüröt pedig kfzteile24-röl rendelem, és cserélem magamnak, a légszüröház pár darab csavar ha jól rémlik, a pollenszüröhöz pedig csak ki kell buktatni a kesztyütartót, meg a fedlapot levenni, és máris cserélhetö, elöbbi talán 10 perc, utóbbi 15-20 ha nyugalomban, szöszölve csinálod.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #191870 üzenetére
En meg nem talalkoztam ilyen markaszervizzel itthon de lehet hogy letezik.
#nincsbennetarcsi
-
Tin
veterán
válasz macilaci78 #191870 üzenetére
Ha nagyon gonoszak akarunk lenni, azert kell a kotelezo szervizt kifizetni, hogy ok olyan allapotban tudjak tartani az autot, ami feltehetoleg nem romlik el gariidon belul. Mert amugy barmilyen vicces, tenyleg errol van szo. Pl. ha a gari lejarta elott beviszel egy autot, nem hiszem, hogy olyan nagyon komolyan foglalkoznanak vele, hisz ha elcseszodik 1 honap mulva, az mar oket nem erinti.
De igazsagtalan ezt feltetelezni, hiszen valahol az is lenne a markaszervizek lenyege, hogy odahordd az autot a garancia lejarta utan is. Feljebb irtam a Toyotat, nem igazan kerultek sokkal tobbe az ut menti autoszereloknel, es biztos lehettel benne, hogy legalabb meg is csinaljak a dolgokat, meg akkor is, ha a gyari alkatresz valamivel dragabb.
Csak hat ha ugy inditanak, hogy az atvizsgalas es az olajcsere 390€, akkor ki viszi oda hozzajuk az autot, miutan lejart a gari? Maximum az, aki nem tud mit csinalni. Most meselte a nemet kollega, hogy bevitte gumicserere a kocsijat, de saaajnos a gatlot is cserelni kellett az egyik oldalon, igy 850€ lett a gumicsere. Na most ez a b+ kategoria. Asszem egy 4-5 eves A1-ese van.
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #191870 üzenetére
Ha flottad lenne lehet nem szamitana, mert statisztikailag eloszlana a hibakoltseg, de ha 5-10 evente veszel autot, akkor nem sporolsz annyit a szervizen, mint amennyit egy nagyerteku meghibasodas eseten le kene perkalnod. Pl. ha megdoglik a valto vagy a motor.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Nem kötelező nekem a garanciát igénybe venni, lemondhatok róla.
Ahogy olvasom, arról szól a garancia, hogy fizetem a méregdrága, alacsony színvonalú szervizt, ahol gyakran lehúznak, átvernek, fals, meg sem történt dolgokat is felszámolva megrövidítenek tulajdonosokat, hogy egy kis valószínűséggel bekövetkező hiba esetén jó eséllyel még nekem kelljen bizonygatnom, hogy a hiba a garancia hatálya alá esik, majd műveljem ki magam, hogy a márkaszerviz által elvégzett garanciális munka egyáltalán szakszerű-e...Javíts ki, ha tévedek és van tisztességes munkát végző márkaszerviz, ahol a garancia intézése is gördülékenyen zajlik. Márkától, ártól függetlenül.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Tin
veterán
válasz focvis #191865 üzenetére
En pl. erosen gondolkozom egy elektromos auto vasarlasan 2-3 even belul, de nalam pl pont az ID3 az, ami a jelolt erre a celra. Itt 2025 vegeig lesz elektromos auto tamogatas, az ID3 meg eleg jo aron van, es addigra mar talan a (szoftveres) gyerekbetegsegeit is kijavitjak.
Nekem viszont sajnos semmilyen elektromos auto nem palya egyetlen autonak. Evente 4-5x hazamegyunk, ami 1000 km es 10 ora utazas 1 iranyban, es nem akarok belole 12-13 orat csinalni a folyamatos toltogetessel. Akarmilyen szuper long range-et vesz az ember, akkor is kell legalabb 2 toltes, hogy uresen hazaerjek, es szigoruan betartani a 130-at. Amugy is ezek a feloras szupergyorstoltesek 20-80%-ra vonakoznak, tehat inkabb 3 toltes az a 2.
Egy ilyen kisebb ID3 viszont az osszes tobbi hasznalati szokasunkat lefedne. Varosban, agglomeracioban, de meg hetvegi kisebb kirandulasok is gond nelkul abszolvalhatoak vele, van akkora beltere, mint a Golfnak, a csomagtarto meg boven eleg akar egy nagyobb bevasarlashoz is. Mivel eleve magasabb, egy varosi crossoverre sem fizetnem mar ki a felarat, hiszen ugyanolyan korulmenyek kozott hasznalnank. Az ID3 meg elterjed, sokan hasznaljak, lesz hozza minden is, es gazdasagosan fenntarthato. Persze nem zarom ki, hogy ha kijon hasonlo arban valami koreai, akkor az lesz majd helyette.
Hosszu tavokra meg valami megbizhato, pl Toyota Avensis szivobenzin, a vilagbol kimennek, van eleg hely, es pont nem erdekel, hogy hosszu tavon 7 vagy 8 litert fogyaszt, 2 okbol sem. Az egyik, hogy az autopalya melletti elektromos gyorstoltes amugy is meregdraga, a masik meg, hogy mult heten forintba atszamolva 580 Ft-ert tankoltam a benzin literjet. Szoval igy is, ugy is draga.
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #191865 üzenetére
Ott a kulcs - "Power kell."
EZ az egy dolog indokolja a Teslát a legjobban.
Bár már van Etron-GT ami drágább mint egy Tesla... Viszont Ár / érték arányban szerintem jobb. Arról nem beszélve, hogy remélhetőleg ezeknek hasonló lesz az árcsökkenése mint a normál autóknak. Mert az, hogy egy első szériás Model S, szakadék üléssel , szakadék MCU1-es hardverrel, szakadék minőségi problémákkal, stb stb még egy gyengébb verziót is 10+ millió felett árulnak lassan 10 évesen... az azért enyhén szólva is túlzás kategória.
De hát ez a NAGY TESLA.... nem írom le az autót, meg tetszik még mindig... de egyre kevésbé gondolom azt, hogy elektromosból CSAK Tesla.ID3 stb stb mind Vicc kategória persze, de azért van 1-2 jó már, meg még lesz is az biztos.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Tin
veterán
válasz bitpork #191863 üzenetére
Ezt most ugy mondod, mintha nem a gyartok talalnak ki, hogy ez ilyen legyen, nem a gyartok szabnak meg az eszkozok arait, amivel az autokat javitani kellene, es nem a gyartok irnak elo a szukseges vizsgalatokat. Olajcsererol beszelunk egy sz.ros Golfnal, nem motorgeneralrol...
Remelem a dugokulcs ara nem ment fel az olajleereszto csavar kicsavarasahoz, ahogy a kezi ero sem, amivel lecsavarja a fenti olajbetoltot sapkat. Esetleg kicsit dragabb lett, hogy megboritja az olajos flakont? Vagy szerinted atvizsgalas cimen szetkapjak az autot es ujra osszerakjak, nem csak ragudjak a diagot?
Nem szerelesi arakrol beszeltunk, hanem sima karbantartasrol. A Q7-be meg nem 4.3 liter olaj megy, gondolom, es az elejen nem egy csumpi VW logo van.
-
Tin
veterán
válasz f4lcon #191860 üzenetére
Az de durva. Nekem elotte Toyotam volt, 10+ eves, es annak ellenere vittem a gyari szervizbe, hogy semmi szukseg nem volt ra, de tok korrekt aron dolgoztak, es adtak melle az assistance-ot. A masik kocsink egy uj Swift volt, aminel ilyen 30-40e-eket fizettem a garis szervizeknel, pedig abba is 0W20 olaj ment (egy idoben azokat araztak durvan tul, merthogy nagyon "draga").
Ehhez kepest nekem mar ez a 390€ is nagy meglepodes volt, es kicsit ez a mi kerul ezen a fotelon ennyibe erzes.
Azert mindenkeppen koszi a visszajelzest a @tobbieknek is, mert ahogy kezdem eszrevenni, en voltam tajekozatlan, es a VW-nel ezek az arak megsem annyira kirivoak, mint azt gondoltam.
-
bitpork
nagyúr
Szerinted mennyibe kerül egy vezérlés fixáló? Ami csak egy típusra jó! Vagy mennyibe kerül egyvákuumos hűtőfolyadék cserélő? Vagy mennyibe kerül egy syncro pad ami ki is méri a 4x4 hibát?
Nem márkaszervizben volt nekem ajánlat olajcserére (motorolaj és szűrők!) 160k huf.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Tin
veterán
Annyiban igaza van, hogy itt nemetben tenyleg nem kotelezo. Ugyanis 2 ev a gari, ha nem veszel hosszabbitast, eppen az elso szervizkor jar le (kiveve persze, ha 30e km-en tulmesz 2 ev alatt). Igaz, igy nem lesz mobilitasgarancia, de vehetsz helyette ADAC-ot, ami kb ugyanaz. Es igy gyakorlatilag az elso szervizt is megcsinalhatod magadnak.
Csak hat ugye en bevasaroltam +2 evet pont azert, mert nem szeretnek itteni arak mellett szervizt fizetni. De ha most nem mennek 30e-t a kovetketo 2 evben (valoszinuleg fogok), en mar tobbszor nem vinnem gyari szervizbe. Ja bocs, de, 3 evnel a fekfolyadekcsere...
-
addikt
az olajra itthon a Hyundai már akkor 15 ezret számolt egy literre 2015-ben, amikor a benzinkúton az M7-es mellett 5 ezer volt egy liter. 4 liter olaj 60 ezer, olajcsere kompletten 100 ezer. semmi mást nem cseréltek, csak olajat meg szűrőt.
4 fékbetétet meg 4 féktárcsát cseréltek volna 320 ezerért, mikor 150-ből megvolt nem márkaszervizben, de gyári alkatrészből, akkor utána azt mondták elveszti az autó az 5 év garanciáját (az egész, nem csak a fék), mert nem ők szerelték rajta a féket.
mondtam nekik, hogy ezt az ügyvédnek is meséljék el, mert másképp tudom.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #191857 üzenetére
Pedig de jo lenne ha nem lenne kotelezo… [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Motion_Blur
félisten
válasz macilaci78 #191857 üzenetére
Igen, pont ezért van kitalálva hogy az új autók nagyrészt hiba nélkül nem érik meg a 3-4 éves kort / 100e km-t.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
macilaci78
nagyúr
válasz Motion_Blur #191853 üzenetére
Kötelező? Egy frászt! Simán le lehet mondani a garanciális szolgáltatásokról és árakról és már az első szervizt is lehet maszeknál csináltatni.
Egyre jobban nyílik az olló a szolgáltatás színvonala és az ára között.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #191848 üzenetére
Én már kezdek "kiábrándulni" a Teslaból, legalább is ár / érték tekintetében.
Annyi más új alternatíva jött/jön még, hogy egyre kevésbé húzok a Tesla Felé.
Már már csak a legerősebb Performance teljesítmény miatt mondanám azt, hogy na jó akkor inkább Tesla. De lassan ott tartunk, hogy minden Prémiumnak lesz hasonló autója igaz nem fog tudni 2.9Sec-et CSAK 4-et 0-100-ra ...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Tin
veterán
válasz Motion_Blur #191853 üzenetére
Itt nem csalnak az ilyesmivel, nem is merik, mukodik az igazsagszolgaltatas, es nincs szukseguk balhera. Alapvetoen korrekt a ceg, es konnyen lehet, hogy kb. az osszes igy, aremelessel probalja kompenzalni a koronavirus okozta bevetelkiesest, bar itt az allam iszonyat osszeget beletolt a Kurzarbeit tamogatasaba, es igazabol nagyjabol akarhany napot kellett dolgoznod egy heten, a netto fizetesed 85-90%-at akkor is megkaptad az allami tamogatas miatt. Bizony, meg azok is, akik csak heti 1-2 napot dolgoztak...
Ami bosszanto ebben, az, hogy a markaszervizek aremelese miatt eltoljak az olajcseret, fusiban javitanak, es sokkal gyorsabban amortizalodnak igy az egyebkent is kihegyezett autok. 5 evesen 100e km alatt bekerul az auto Magyarorszagra ugy, hogy visszatekerik, es volt benne 2x olaj cserelve. Minek tesz ez jot? Mert igy csak szemetet termelunk...
-
Motion_Blur
félisten
Sajnos ez ilyen, és tanácsolom hogy ha nem vagy ott az olajcserénél, előtte az olajszűrőt jelöld meg. A márkaszervízről meg annyit hogy 2x vittem eddig oda autót, 2x hibakóddal adták vissza az autót. Tudom, új autót kötelező odavinni...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Tin
veterán
válasz K Norbi #191850 üzenetére
"Persze tudom, most sokan azt gondoljak, hogy ugyan, nemetben elsz, sokkal tobbet keresel"
Mar vartam a jo magyaros "dogolj meg" velemenyt. Azert feltehetned magadnak a kerdest, hogy megis mennyiben tartozik ide a hozzaszolasod, es az tuzre olajontesen es a rosszindulatusagon kivul megis mi ertelme volt?
-
Tin
veterán
válasz macilaci78 #191847 üzenetére
Most fizettem ki a +2 ev gyari garanciahosszabbitasert 800€-t... szerintem te a mobilitasgaranciarol beszelsz.
Nem az zavar, hogy draga, mert minden az, hanem, hogy pofatlanul draga. Megertem, hogy fenn kell tartaniuk a szervizt, megertem, hogy megint megbuntette az EU a VW-t, megertem, hogy nincs akkora profit az autokon, de 150€-s oradij egy betanitott munkara? Nevetseges...
#191848 focvis: engem csak a pofatlansag zavar, nem az, ha valami draga. Ha ennyibe kerul, akkor ennyibe kerul, csak ez is egy olyan dolog, hogy amikor olvasod, hogy az autogyartok sirnak a tul szigoru klimacelok miatt, mikozben pont az ilyen ocska lehuzasokkal meg trukkozesekkel rontanak a helyzeten.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Kicsit feszültnek tűnsz.
A lényeg: az (1) pollen- és a (2) légszűrőt szépen kicseréled magadnak (1) évente, (2) 30 ezrenként, és mondod a márkaszervizben, hogy nem kéred a cseréjüket, ráér.
A hazai 2+2 év gariból a +2 év amúgy ratyi.Amíg lehet és amíg jobban megéri, addig én kihúzom nem garanciális benzin / dízel autókkal. Utána - mai eszemmel - nagy hatótávú Teslát veszek, a többi nem mozdít meg bennem sokat.
-
macilaci78
nagyúr
Azért drágább, mert benne van az autóra vállalt gyári garancia megtartása is.
Ami engem zavar, hogy adott esetben minden elképzelhető és elképzelhetetlen indokkal igyekeznek kibújni a garancia alól.
Egy 5-7-10 év garis autó esetén a garis márkaszerviz felára lehet, túlmutat egy gariidőn belül bekövetkezett komoly hiba javításán, például egy turbó cseréje.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Tin
veterán
válasz focvis #191845 üzenetére
Na latod errol beszelek. Oke, nem tudom meguszni, mert meg 2 evig garis az auto, es ide kell hordanom, de ez talan megmagyarazza, hogy miert megy haza annyi szar hasznalt auto, mert ezek utan nem csoda, ha aaz ember 30 ezreknet cserel olajat, es inkabb toltogeti, hiszen kb 10€ egy liter gyari olaj az utantoltogeteshez. Nyilvan igy csakis a legszuksegesebbeket cserelik es csakis gariidon belul, pedig mennyivel jobbat tenne az autoval, ha evente vagy 15e km-enkent ledobna az olajat, cserelne szuroket? De ilyen arak mellett?
Persze tudom, most sokan azt gondoljak, hogy ugyan, nemetben elsz, sokkal tobbet keresel, ami igaz is, de attol meg itt sem hulyek az emberek, es ennyi penz egyszeruen SOK. Ez 1 heti minimalber... -
veterán
Fékfolyadék - valóban 3 év után kell először a G7-en, utána 2 évente.
Légszűrő - 90 000 km vagy 4 év a gyári.Mann, 9,5 €.*
Pollen - évente vagy 2 évente, javasolt évente Mann FreciousPlus
17 €, aktívszenes 10 €.
Fentieket jó szívvel ajánlom.*Légszűrőből Neked más kell, de itt rá tudsz keresni.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz bitpork #191843 üzenetére
Ez egy kib.szott VW Golf, ember, nem egy Audi Q7 vagy egy Mercedes! Egy Skoda/VW markaszervizbe vittem a kocsit!
A legdragabb ar, amit netes forumokon talaltam, 300€ volt, de azert mindent csereltek a csavonak, meg fekfolyadekot is. El se merem kepzelni, arra hany orat szamoltak volna el.
A szerelesi idovel meg pontosan tisztaban vagyok, mivel csinaltam mar. Egyebkent vannak ilyen olajcsere-kozpontok (nyilvan nem garis autokhoz), egy ilyen olajcsere szurovel es olajjal meg persze munkadijjal egyutt 100-120€ korul van. Ez nem mas a VW szerviz reszerol, mint egy arcatlan lehuzas, es akarmennyire is probalod vedeni a munder becsuletet, ezzel csak felgyorsitjak az elkerulhetetlen folyamatokat, mert ezek utan ki megy oda? Szerinted itt miert csak 2 evente kell olajat cserelni, es miert 30e km a ciklus? pontosan azert, mert a vasarlok sem hulyek.
-
bitpork
nagyúr
Normadíjak vannak adott típusra. Pl egy kulcs feltanítása 0.45 óra volt a Q7re. A rezsi óradíj 26000HUF+ fa. Számolhatod. Ennyi szerepelt a számlán. Az hogy az olajat illetve egyéb kellék anyagokat szorzóval adják, teljesen érthető annak tekintetében hogy garanciát és know-how-t tartanak mint márkaker.
Azt meg hogy Te innen megmondod hogy mennyi a szerelési idő minden tapasztalat nélkül, nos hát minden csak nem mérvadó.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz yodamester10 #191840 üzenetére
Köszönöm!
Nem rendeltem még tőlük. Kínából vagy Európából postáznak? (A vámkezelés miatt érdekel,)
-
Tin
veterán
Na leadtam a Golf 7-et az elso szervizre (Nemetorszag). Direkt irtam listat, hogy mi kell es mi nem, hogy meg veletlenul se tukmaljak ram a sok szart.
Kerdezi a faszi felvetelkor, hogy mi van a kocsival. Mondom fogy a hutoviz, de azt mondja, az normalis, merthogy a csovek meg nem tokeletesen tomitettek, majd ez idovel lelassul. Mondom jo, de toltsek fel, erre modja, hogy dehat jo, pont a maxon van (full meleg motornal). Rahagytam, majd feltoltom itthon.
Aztan direkt kertem, hogy 0W20-at rakjanak bele, ne 5W30-at, mint ahogy mondtak nekem 1.5 eve, hogy az valo bele. Jo, 0W20, de tudja, hogy az az eloiras.
Mondom neki azt is, hogy hidegen telen rangat a kocsi elindulaskor, ismert hiba, van frissites, tegyek fel a motorvezerlore. Elkezdi mondani, hogy nem hallott rola, meg ez nem ugy megy, de megnezi a gepben. A gepben oda van irva hogy "hidegen rangatas" a megfelelo szoftverfrissiteshez. Jo, felteszik ra.
Aztan mondom, hogy ablaktorloket nem kerek cserelni. De fekfolyadekot kene, mert irtak a honlapon, hogy 2 ev. Valasz: azt nem kell, elsore csak 3 ev utan. Mondom jo, akkor nem kell, ugyis keveset ment, annyival kevesebbet kell majd fizetnem.
Sorolom tovabb, hogy akkor legszurot es pollenszurot. Erre, hogy a legszurot nem szukseges, az nincs kiirva. A pollenszurohoz viszont ajanl takaritast 30€-ert. Mondom koszi, nem, csak csereljek ki. A legszurore nem mondtam semmit, majd rendelek en es kicserelem.
Tehat akkor maradt a kovetkezo, es ezt irta fel a lapra is:
- kocsimosas (8€)
- olajcsere szurovel
- pollenszuro csere
- szoftver update, de mondta, hogy ez garis, igy ingyenes
- meg persze a 2 eves atvizsgalasAr: 390€
Nem szoltam egy szot sem, mivel ugy voltam vele, hogy egyreszt ugyis meg kell csinaltatnom, masreszt nem akarom, hogy elkurjak. De ha visszamegyek, kivancsi leszek, megis mit fognak a szamlara irni....
Autodoc arak (gyari, illetve legdragabb alkatreszek):
- VAG LongLife 4 5l = 48.26€
- Meyle olajszuro = 8.68€
- Meyle pollenszuro = 23.81€
- olajtekno leeresztocsavar + alatet = fogalmam sincs, legyen 1€Ez igy 82€, es nem mondhatjak, hogy nekik a beszerzesi ar a vegfelhasznaloi arnal is magasabb, nyilvan az, hogy mennyit szamlaznak ki rola, mas kerdes.
De mit fognak rairni a szamlara? Hogy 300€ a munkadija az atvizsgalasnak, olajcserenek es a szurocserenek? Ez legrosszabb esetben is 1 ora munka, de legyen 2, es akkor kijon a 150€-s oradij.
Ugyhogy majd megkerdezem, szova teszem, es megkoszonom nekik, hogy ilyen sikeresen buktak egy ugyfelet. Mert hogy en ide tobbet nem megyek, az kurvaelet.
-
bul07
nagyúr
Na igen jobban látszódsz dolog fontos lenn a gyártóknak
Akkor sose került volna kocsikba nappali menetfény funkcióMúlt vasárnap végigmentem a M35-M3-M0-M7(710 lehajtóig), sok helyen eset az eső
Az egy dolog hogy sok autós még sávot se mer váltani ilyenkor, így a belsőben tötymörög, mert leeset pár csepp eső
De hogy sokan ilyen nappali lósz@rral közlekednek és már kis esőben se látni őket, már csak majdnem akkor ha felökleli őket az ember, mert ugye a nappali sz@r esetén szinte sose világít a hátsó lámpaM3 esélyem se volt haladni mert tömve volt a belső sáv, így 80-90-el vonatoztunk
M7 már jobb volt igaz sokakat le kellet villogjak de legalább tudtam megengedettel haladni
(nem is értettem volt köztük 20-30 milliós kocsi is de csak vánszorogtak és meg csak egy pár éves Ford kisbusszal(9személyes) voltam, annyira erőtlen drágám hogy sokszor ötödikbe vissza kell váltani még 110-nél is)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Kiskokó
veterán
válasz K Norbi #191832 üzenetére
10+ éve lejárt már az USA style itthon szerintem.
Évekig gondolkoztam én is, A6-ban van egy íves műanyag lap az index előtt,nem lett volna rossz, de végül sose lett olyan a 10 év alatt.
Meg persze ízlés.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz yodamester10 #191831 üzenetére
Ha élőben ugyanezt a hatást nyújtja, akkor teljesen oké.
Mi ment bele, esetleg linkeld kérlek?
-
K Norbi
addikt
válasz yodamester10 #191831 üzenetére
Obd eleven miért nem kapcsoltad be az USA Style-t?
Neked rengeteg mindent lehetne bekapcsolni. Módosítani.
Kánaán.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz yodamester10 #191828 üzenetére
És milyen lett?
-
veterán
válasz yodamester10 #191824 üzenetére
Készíts összehasonlítást úgy, hogy az egyik oldalon a gyári izzószálas, a másikon a LED világít.
A láthatósági szögre lennék kíváncsi, illetve az esetleges hibakódra. Ha jó, megfontolom én is. -
iceQ!
addikt
Ki milyen emelt fényerejű izzót javasolna b6 Passatba(2008)?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
veterán
válasz syIex #191154 üzenetére
Végül a jobb első kerékcsapágy volt (szerencsére).
Tegnap csináltata meg az ismerős, de azért volt köszködés, mert cikkszám alapján 3-szor küldtek rosszat míg végül sikerült beszerezni a pontosat...
56K + szerelés lett volna (van ára rendesen), de összvissz 40-be megállt ismerősnek hála...
Remélem mostmár nem lesz baja jó darabig semminek..The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
bitpork
nagyúr
válasz szika87 #191821 üzenetére
Még egyszer: ne akarj a dolgok mögé látni. Cseréld ki. Nekem már volt 6 darab csere 3 különböző VAGon - volt amelyik eső/szárazságra csinálta amit a tiéd- és csak a csere oldotta meg, soha nem volt kábel v csati gondom .
De jól van nem kell hallgatni a malacra, csak ne fájjon a feleslegesen kiadott péz.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
szika87
aktív tag
válasz bitpork #191795 üzenetére
Persze mindent cserélek rajta ha a baja van. De azt se szeretném hogy mi van ha tényleg semmibaja magának az érzékelőnek és feleslegesen rendelem be őket, mert egyébként lehet csak a kábel van szakadva valahol, vagy ahogy a rbalint88 fórum tag is írta lehet csak a csatlakozót kell kitakarítani. A jelenségre voltam kíváncsi h mi köze lehet a hideg/meleg ingadozásnak. Pédának okáért tegnap egésznap működött, ma hidegebb van, mindjárt nem jó. De ha délutánra melegszik az idő a nyakamat teszem rá hogy megint jó lesz. Erre lennék kíváncsi h kábelköteget kell-e cserélni vagy érzékelőt, vagy a csatit kell megtisztítani.
We are here for a good time, not a long time.
-
Tin
veterán
Vazze lemostam a kocsit, hazaérek, feltöltöm az ablakmosót, erre megered az eső.... Mondjuk pénteken a szervizbe nem akartam mocskosan vinni és holnap egész napra esőt mond.
-
bitpork
nagyúr
válasz lsebestyen #191810 üzenetére
Igazából az van írva hogy inspection , grease and change if necessary. Ehhez hozzájön hogy sok a beázásos jelenség ha nincs kenyve-fenve-ellenőrizve - és akkor ott vagyunk hogy a két csík 400€+ munkadíj és olcsóbb mintha (Q7-n) beázna és mindent is cserélni kellene.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
szemy94
senior tag
válasz molnarpeter #191809 üzenetére
Kábelek nagyon szépek belül, kìvül meg ilyenek, mint a képen. A műszerfalon pedig gondolom fel kellene villania a visszajelzőnek akkor is, ha nem ég a távolsági izzó. Tehát a műszerfalon sem villan ki, sem a fénykürt, sem a fix távolsági bekapcsolására a kék visszajelző.
Mi13T, S9, xBox One S 1TB
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szemy94 #191808 üzenetére
Passat B5 fényszóróhoz láttam ilyen készletet (humble mechanic csatornáján találsz róla videót is), de amennyibe kerül, inkább zsugorcső (ha amúgy épek, szépek a szálak)
Nem működő világítás - adott pinekre direkt 12V-ot adva tudod tesztelni, hogy a fényszórón belül jó-e a helyzet. Többihez meg próba lámpa vagy multiméter a barátod, itt még nincs CAN-BUS Relé és biztosíték téren is nézz körül, ha eddig nem ellenőrizted.[ Szerkesztve ]
-
szemy94
senior tag
Üdv!
Adott egy A4 B5 2000 évjárat. Sem a távolsági, sem a fénykürt nem megy, mennyi az esélye, hogy nem a bajuszkapcsoló a hibás, hanem más?
Ami még aggaszt, hogy a fényszórón belül a kábelek szigetelése így néz ki. Ezt természetesen javítani fogom, egyébként egyben lehet ilyen kábelköteget venni? Esetleg a távolsági működésképtelensége köszönhető ennek is?[ Szerkesztve ]
Mi13T, S9, xBox One S 1TB
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest