-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
#hajónapló - SDI kapott egy küszöb javítást, elején minimális beavatkozással járó megoldás, alváz+üregvédő, nem fényező által színre fújva - 30k. Egyből ment műszakira, megkapta, eggyel több mozgó forgalmi akadály az utakon.
-
veterán
Ha helyileg a képen látható márkaszervizek jöhetnek szóba, akkor a munka minősége és ára alapján melyiket ajánlanátok?
Meguntam a Haldex-olaj cserére szerelő kergetést, lehet mégis elviszem márkaszervizbe, az a pecsét mégis más.
Még valami, lehet, hogy már 3 éve volt fékfolyadék cserém. Ez mennyire gond, mennyire lenne sürgős cserélni?
Mik ezek az Interval service-ek? Érdemes lehet egy márkaszervizes olajcserét meg átvizsgálós szervizet néha közbeiktatni, úgy 2 évente, még ha drágább is?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
1.9tdi ASV-nél a Turbó levételéhez elegendő lebontani a szívósort vagy le szokták venni a hengerfejet kompletten? (Könnyebb szerelhetőség szempontjából kérdezném).[ Szerkesztve ]
-
-
szilchi
őstag
válasz molnarpeter #200693 üzenetére
Köszönöm Uram!
Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
Boost Pressure Sensor (G31) faulty
Turbo Charger stuck/faultySztem első meg utolsó kilőve,mivel kb. 2000 km alatt 2x fordult elő ez a jelenség.De ezt csak laikusként tippelem .Lehet akkor tényleg az állító szerkezet vagy ez a szenzor.Kár hogy pont hétfőn volt szervizbe az autó fékcserével elöl.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Pedig lehet bejött volna a fogadásod ,úgy fest tényleg a turbónál kell keresni a hibát.Rátettem Delphi diagra és ezt dobta hibának
Nem vagyok szakértő,meg mivel angol a winfos a diag netbookon így a Delphi is az.De ez valami turbó nyomás hiba lesz.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
imyourfriend
őstag
Üdv!
1.6 cr tdi Octavia 3 Kombinál sok gond szokott lenni a xenon fényszóróval? Már régebb óta nézelődöm, most szembejött pár falura innen egy xenonnal szerelt példány, gyakran vezetek este/éjjel így nekem ez előny, amennyiben a lámpatesttel van gond az gondolom a könnyebbik oldala, drága javítani a fényszóró szintező hibát? Köszönöm!
-
aero.
veterán
válasz Winchester95 #200686 üzenetére
Nem vennék rá mérget, hogy nem vágta haza a turbód. 100-200 ezres fordulat kenés nélkül másodpercek kérdése
-
diegho
nagyúr
A Keszthelyi 16os kerék már nincs meg, csak a szett hozzá.
-
Faby
senior tag
válasz szilchi #200681 üzenetére
Nekem Toledo II 1,9 TDI (motorkódra nem emlékszem, asszem 110 Le volt, vagy 8 éve) akkor csinált ilyet, amikor a változó geometriájú turbónál a geometria állító szerkezet megszorult, nem tudott mozogni.
Ha jól emlékszem, tisztítás megoldotta, cserélni nem kellett, de nem tenném rá egyetlen szervemet sem.A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
bul07
nagyúr
válasz Winchester95 #200686 üzenetére
Ha nagyon nem találod mosd le az egészet, féktisztító, vagy Brigéciol. És mikkor tiszta beindítod és kiderül honann jön.
Amúgy igen a rezgéstől bármikkor megadhatja magát bármelyik cső, főleg egy nem fiatal kocsi esetén
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #200685 üzenetére
[link]
Hátha ebből többet látni.Magától eltörik a turbó cső?
Előzménybe benne van hogy alulról kapott egy ütést is a teknő.
Lehet az miatt következett be 100km alatt?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #200682 üzenetére
Így logikus lenne turbo cső
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Winchester95 #200682 üzenetére
Épp azért tilt be a turbó is. Csövet kicseréled és minden funky lesz.
-
Winchester95
őstag
válasz molnarpeter #200676 üzenetére
Kösz az infót.
Megnéztem alulról tettem be képeket.
Turbó környékéről jött az olaj.
Mire hazaértem nem is volt a kocsiban olaj.
Létezik hogy elszállt a turbó mint a múltkor csak az olajat kifelé nyomatta nem a motorba, vagy nem csak oda....
Kb lehetetlen megmondani mert minden tiszta olaj....
Ránézésre valahol a turbócsőből folyt ki. -
szilchi
őstag
válasz molnarpeter #200677 üzenetére
Köszönöm .Tényleg van pár opció.Hazaérek rákötöm a Delphi-t,hátha az talál valami hibakódot.Azóta úton vagyok,mentem vagy 150 km-t,de nem jött vissza a hiba .Párszor elforgattam 4000-ig,de semmi hiba .De utánajárok,eddig se hagyott ott sehol,most se legyen rá oka .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #200674 üzenetére
90 (automatánál 60), 120, vagy 150 ezer km, volt többféle szett adagolóshoz 4-8 év közötti időtartam rémlik.
-
szilchi
őstag
Szép napot!
A következő jelenség más másodszor történt meg 1 hónap alatt pár hét eltéréssel.Az autó a szokásos: Skoda Octavia 2 FL,1.9 TDI BXE, 294K km-t futott.Ma reggel indultam munkába,minden rendben volt.Majd 30 km után,épp egy kamiont előztem,4.-ben 3000-s fordulaton hirtelen megtorpant az autó majd nem akart tovább gyorsulni.És onnantól úgy ment és gyorsult mint egy szívó dízel.Mint ha lekapcsolt volna a turbó.Autóúton tövig benyomva a gázt is csak kb. 2800-s fordulatig forgott,onnan nem akart tovább menni.És még két dolog van ilyenkor.Minden váltásnál ránt egy jót a kuplung vagy váltó,mindegy fel vagy le és melyik sebesség.És nem kapcsol be a tempomat.Mindegy hányszor nyomom meg.Majd mindkét esetben több órára leállítottam az autót.Utána meg gond nélkül ment minden mint eddig.Ma is,délután haza fele egész úton rendesen gyorsult nem rángatott váltáskor és a tempomat is ment.
Hiba piktogram nem világított a műszerfalon.Hibaüzenet sem volt kiírva.Valakinek esetleg ötlete?Köszönöm.Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Winchester95
őstag
válasz molnarpeter #200672 üzenetére
Köszi.
Annyit tudnátok segíteni mennyi a csereperiódusa km és vagy évjárat a vezérlésnek?Vagy valamelyik feszítő görgőnek kerepelő hangja van, vagy hidrotőke vagy kettőstömegű vagy mindegyik :D
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #200665 üzenetére
Ha elöl is látszik valami, lajszűrő ház/hőcserélő tömítéseket ki szokták nyomni, bár főleg hidegben sűrű olaj miatt, de így nyilván nem könnyű okosat mondani Vedd le a műanyagot alóla és vizsgáld meg a kartert, alumínium könnyen törik, nekünk is vagy 3x volt már gond. Darkside árul hibrid teknőt, ami kicsit magasabb, és lemez az also rész, szóval csak horpadás inkább, de akkor olajszint szenzor repül, nincs benne helye. Illetve seriff.hu
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winchester95 #200665 üzenetére
Ala kene nezni, lehet az olajkartert verted oda.
#nincsbennetarcsi
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Az alany továbbra is 1.9 TDI ASV Toledo.
Tegnapi nap hallottam valamit a kocsi alól. (Felakadtam). (Lehet ennek semmi köze nincs semmihez).
Semmi probléma nem volt mentem még kb 100km-t.
Kb az utolsó 20km-nél történhetett valami.
Mikor kiszálltam láttam hogy olajcseppek vannak végig.
Nyomtam pár kövérebb gázt egyhelyben majd egy nagyobb tócsa lett a kocsi alatt.Olajszintjelző nem jelzett.
Csak ilyen képet tudtam csinálni.
Szerintetek ez az olaj honnan jöhet? Hátha valaki meg tudja tippelni. -
Gyula84
veterán
Na meg is lett a visszahívás kb 3 óra volt az oda vissza úttal együtt
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
veterán
válasz diegho #200659 üzenetére
Keress a Jófogáson, 10-20 ezerért szoktam látni. Emelő, kerékkulcs is jó lenne mellé.
A lényeg: 5x112 legyen 57-es agymérettel és minimum 15", de inkább 16".
Nincs messze: [link]
A szerszámkészlet ennyiértajándékjó áron van (keresés közben találtam 6000 ezerért).[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz diegho #200659 üzenetére
Nem tudom, mennyire égető a dolog, de én körülnéznék jófogáson, facebook csoportokban és hasonló helyeken. Persze csak ha nem ragaszkodsz az újhoz.(bár találni soha nem használtat is simán) Szerintem ennyi pénzért bőven kaphatsz komplett szettet emelővel, rögzítővel, kerékkulccsal, etc. Akár teljes értékű pótkereket is minden sallanggal. Leon 5F-be jó lesz a testvéreié is.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
diegho
nagyúr
Mankókereket akarok venni a leon-ba nyaralás előtt. [link] Ezt néztem, jó lesz ez nekem? Tudtok esetleg ennél jobb áron?
-
macilaci78
nagyúr
válasz milkabrams #200656 üzenetére
Kollégám imádta az utolsó Passatját, könnyek közt adta be kereskedésbe. 1.9 PDTDI, automata, 5.5, amit keresel.
Az utolsó évben sok dolog jött elő, amivel a szerelő sem boldogult, vagy csak nehezen.
Itta a vizet, városi forgalomban 10 km-en volt, hogy 4 litert töltött rá.
Sofőrajtó nem zárt be.
Rakoncátlankodott a váltó.
Körbe volt fóliázva, teremgarázsban hülye volt tolatni.Nekem b5 van, fejtörők még nem jöttek, de elsőre megoldható hibák igen. A véleményen, hogy egy b5.5 korabeli (akár 20 éves) típussal csak elcseréled a szart a fosra. Az ismert kis hibákat produkáló autót egy ismeretlenre.
Emellett a PDTDI környezetvédelmi besorolása se tekinthető naprakésznek, Budapesten szmogriadó idején szívás. Benzinest nem érinti.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz yodamester10 #200655 üzenetére
Anno én sem. 2-ből az egyiket tökéletesre állítottam, másikat minimális eltéréssel, szemre.
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Felmerült a fos focusom (az 1.6 benzin tényleg kimenne világból, de az autó többi része nem. 2, 4 havonta szinte mindig van valami pár ezer forintos sz@r ami miatt szervízbe kell vinnem) lecserélése több típusra is, itt az 5.5 passat 1.9 pd-tdi+tiptronic lenne az érdeklődés tárgya. Mennyire ajánlható a tiptronic váltó?
Milyen az alkatrészek minősége és ára?
Pár hónapon belül Bp-re költözök, ahol nem terveztem autót használni, viszont a városon kívüli mobilitás fontos.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
veterán
válasz 1stVikman #200649 üzenetére
85 mm hosszú az izzó, a fedelét 5-6-7 csavar (torx20) tartja, tehát hátrafelé olyan 10 cm helyre lenne szükség. A valóságban maximum 5 cm van pl. a biztosítékdobozig. Ki kell szedni.
Esély, hogy állítani kell? 80% szvsz.
Én majd elviszem az Autóklubba, csak nem fog ki rajtuk (?).[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz focvis #200605 üzenetére
Ezt nem lehetne esetleg a dobbetét felől, esetleg azt teljesen kivéve cserélni? Muszáj kivenni az egész lámpatestet?
Mennyire esélyes, hogy utána kalibráltatni kell?
Ugye ez a fajta mindenfelé IS mozog, gondolom ennek függvényében az állítás is inkább szakszervizes téma. -
Asbee
veterán
válasz molnarpeter #200647 üzenetére
Tudja.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Rigormortiis #200642 üzenetére
VW502.00 minősítés kellene legyen adott benzineshez.
-
Asbee
veterán
válasz Rigormortiis #200642 üzenetére
Igen, mehet bele.
-
Rigormortiis
veterán
Adott egy 1,6os benzines bora, amibe elvileg 5w40es olaj kell. Beleönthetem a castrol edge turbo diesel 5w40et is?
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 6 Classic, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
#14787072
törölt tag
Sziasztok!
2022-es Skoda Octavia IV (nem kombi) hátsó üléssor ablakaira keresek árnyékolót, amit belülről lehet felpattintani az ablakkeretre. Kerestem már egy csomó helyen, egyelőre nem találtam....
Esetleg nem tud valaki beszerzési forrást?
Ilyenre gondolok: [link]
-
Faby
senior tag
Kicsit off:
Debrecenben tudtok a munkájára igényes, jó autómosót komplett belső takarításra, kárpittisztításra? O2 világos, bézs belsőt kellene rendbetenni, de pár éve eléggé rossz tapasztalatot szereztem, így most inkább előre érdeklődök.
Köszi.
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
Zsolty73
csendes tag
Sziasztok!Szegeden vagy a környékén tudtok valakit ajánlani aki dióhéjas tisztítással foglalkozik?Köszi
Golf 7 variant, 1.4tsi (2013)CXSA 122le
-
-
papg79
tag
Sziasztok,
Hátha valakinek volt már hasonló problémája. Egy 2003-as sharanról van szó, aminek egyik napról a másikra megállt a hátsó ablaktörlője. A biztosítékra rámértünk, az rendben van, és a kábel átvezetőben sem látszik sérülés. Kivettem a motort, amennyire tudtam szétszedtem, viszont a tengelyt sehogy sem tudom kiimátkozni belőle
Valószínű, hogy ez állt be, gondoltam kiszedem, és megzsírozom. Találkozott már valaki ilyen problámával? Köszönöm előre is a segítséget! -
yodamester10
őstag
válasz focvis #200621 üzenetére
Nálunk 1,20 volt Amúgy csakis párban kell cserélni.
rasotamas Én akkor szoktam levenni automatából mikor gyertya jön velem szembe,mert azt szinte mikor találkozunk akkor látja csak.Érdekes mikor normális lámpával szerelt autó jön velem szembe nincs ilyen gond.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bul07 #200622 üzenetére
Most azért nem arról van szó, hogy annyira fertelmesen működne, de ténylegesen látnia kell a fényforrást, hogy lekapcsoljon, tehát megelőzni nem tudom, hogy megtörténjen.
Mikor egy kanyarba bevilágít a szembejövő azt még nem észleli mint szembejövő, vagy ha nagyon tré/rosszul beállított lámpája van aminek gyengébb a fénye, akkor gondolkodik egy picit.
Az érzékenységén lehetne kicsit javítani/növelni, ennyi.Egyébként hallottam olyat, hogy berakják a B8 kameráját a B7-be ami sokkal jobb valamiben, nem tudom már miben, mert nem tudom melyik kamerára hallottam ezt, meg azt sem hogy hány van, mert van ugye az emblémában egy, meg a tükörnél is, nem tudom melyik funkcióért melyik felel (sávtartó, távolságtartó, automata fényszóró, automata ablaktörlő, automata beparkolás, táblafelismerő, stb)
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #200601 üzenetére
A megoldas, hogy lekapcsolod kezzel idoben. Miota kifogaz az, hogy te rosszul mukodo kenyelmi szolgaltatast akarsz hasznalni?
Vegyel hokameras autot, annak a kepernyojen mindig latni fogod az utat es a szembejovot se vakitod el.
Vagy probald ki, hogy lekapcsolod amikor latod, hogy valaki szembe fog jonni, majd amikor mar tudod, hogy felbukkant annyira es erzekelte a kamera is a jelenletet, akkor kapcsolod automatara es akkor mar rogton menni fog a maszkolas.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz rasotamas #200613 üzenetére
-Vagy nem használod mert tudod hogy nem jól működik bizonyos esetekben
-Vagy használod és elviseled a szembe jövő megtorlását amiért elvakítottadHa hibás a rendszere akkor a gyártót kell zargatni hogy csinálja meg
A szembe jövő csak azt konstatálja hogy na a századik paraszt aki nem tudja lekapcsolni időben, nesze akkor neked is
Mintha a Tesla autopilot rendszere(ami közel se az) csak minden 100-ik piros lámpát nem látná és menne át a piroson, erre a sofőr hát de ritkán téved miért kell engem megbüntetni mert használom
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
veterán
Logikus amit írsz. De nem biztos, hogy párban voltak, a bal oldali fényszóró cserélt volt már egy korábbi évjáratú bontottra. A bal oldali izzó előélete ezért számomra ismeretlen.
Úgy voltunk vele, hogy ha már le van lazítva a lökhárító, akkor csere a jobb oldali is. Az eleve könnyebben ment, több a hely és volt már rutin a másik oldalról.
Nem tudom, hogy mennyi idő ez egy szakembernek, de a 10 perces YouTube videó / oldal nem reális, azok preparált autók.
Tippre 2 óra alatt meg tudja csinálni a 2 oldalt akinek ez a szakmája. Nekem következő alkalommal kb. 4 óra lenne.[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #200617 üzenetére
Azert nem minden korulmenyek kozott. Akkor probalj meg felmenni a matraba a szerpentinen ejszaka a szabalyos 90-es tempoval ejszaka...
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #200615 üzenetére
A 90-es években már a jelenlegi sebességhatárok voltak érvényben és a Lada lámpái sem hátráltattak, hogy éjszaka is elérjem. A vadállomány pedig nagyobb volt akkoriban, mégis fényes nappal sikerült gázolnom.
Elhiszem, tudom, hogy nagyon fasza a ledfényszóró mögött ülni, de a plusz fényerő a sebességhatárok betartása mellett arra jó, hogy akár motorfékkel is lehetőséged van megállni a biciklis mögött.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
válasz macilaci78 #200614 üzenetére
Régen sok minden jobb volt, de csak akkor jönnénk rá, hogy mi volt szarabb, ha tényleg visszamennénk, mert elhomályosít a nosztalgia
Szerintem a 90-es évek tempójától egy mai ember idegbajt kapna ha visszamenne. Már információáramlás szempontjából, mert lehet annál pörgősebb bulik voltak, attól függ ki mit szedetthttps://tinyurl.com/rasoapro
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #200601 üzenetére
Régen minden jobb volt...
Promi: személy szerint nekem is mindegy, hogy miért vakít el a szemből érkező, valaki elszabott valamit.
Modern autónál a mérnökök.
Öreg autónál a sofőr a hanyag, mert nincs jól beállítva.
Öreg autónál a sofőr a hanyag, mert nem tudja kezelni a bajuszkapcsolót.Nem mérlegelem az okokat, csak hangulatomtól függően gondolok rá...
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
válasz bul07 #200609 üzenetére
Éééés akkor most ne használjam az automata fényszórót, vagy mi a javaslatod?
Nem ez a két funkciója van hogy fölkapcsol meg lekapcsol. Kitakarja a szembejövőt, kitakarja az előttem menőt, miközben oldalirányban mindenhova irtózatos fényárt biztosít.
Kb azóta látok nem pedig átok sötétben vezetni mióta ez a kocsim van, az addigiakat csak gyertyafénynél oroszrulettnek hívnám.
A kikapcsolás nem olyan egyszerű, előre-hátra kell rángatni a fényszóró kart, és sosem emlékszem a sorrendre. Vagy fél év volt mire rájöttem, addig azt hittem csak a gyújtással kapcsol le. Mire rájövök, már rég lekapcsolt magától is.
Naponta 10 ilyen automata lámpás autó biztosan jön vele szemben. Persze könnyebb elkönyvelnie, hogy minden VW meg Audi sofőr barom, minthogy rájöjjön, hogy ezt nem ők csinálják.
Másrészt úgy beszélnek az emberek a xenon/led vakításról, mintha valaki szándékosan ezer fokra hevítené a retinájukat és a koponyájuk hátuljáig kiégne/elpárologna minden, ami a fejükben van. A valóságban meg szigorú hatérértékek vannak, jó esetben 30%-kal lehet erősebb a fénye mint egy hibátlan halogénnek.
De ha ennyire borasztó káros hogy egy pontból ekkora fény jön az ember szemébe, akkor meg miért nem oldják meg a nagy fényárt több lámpával? Ha nem 2 hanem 4 lámpa lenne elöl, akkor ha darabjából csak 2/3 fényerő jönne ki (ami ezek szerint még nem sok) akkor összességében meg másfélszer annyi fény lenne. Valami szuperautón jobbra-balra 4-4 darab projektor van, nem tudom már melyik az, ilyen kis kocka alakú projektorok.
Közben keresgélek neten, és azt látom, az Arteonnak pont így 2-2 darab bixenon van elöl, nagyon jó lehet.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
bul07
nagyúr
válasz rasotamas #200601 üzenetére
Lehez én leszek a
Ha tudodd hogy nem kapcsolja le időben, és te se vagy hajlandó lekapcsolni kézzel, akkor mégis mire számítasz
Persze hogy reagálAmúgy mégis honnan tudná hogy automata kapcsolgatja, talán látnok vagy gondolotalvasó
(Mert ugye ahogy írod van mód hogy te kapcsolgasd, így még ha söttétben fel is ismerné a kocsit, és tudná hogy van benne automata rendszer, akkor is ott a lehetőség hogy ép nem az automta kapcsolgatja)Moder lámpák nagyon tudnak vakítani jobban mint egy halogén
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
veterán
válasz 1stVikman #200599 üzenetére
Nekem most kényszer volt a csere, hétfőn derült ki, hogy kiment a bal oldali. Nem tudtam várni a cserével, bementem az útba eső xenon.hu-hoz tanácsért (izzó vagy trafó?), nagyon kedves segítőkész volt az eladó, elhoztam 2 db izzót, hogy cserélem majd a hétvégén. Csak egyfajta D3S volt, valami kínai, a neve 'original quality ", a gyári 4300 Kelvines, de állítólag emelt fényerejű, +50 %.
Az az érzésem, hogy már marad ez, bár legközelebb gyorsabban menne a csere.
Lökhárítót is le kell lazítani.
De nekem is hámlik belülről a bal oldali, abba keresek bontott gyárit. Akkor talán kipróbálom a ledet. Talán. -
veterán
válasz molnarpeter #200606 üzenetére
Most lett kész.
Nekem bruttó 5,5 óra, segítő fórumtárs 2 óra.
Legyen szumma 7 óra az amatőröknek.Csatlakozó: 1 beszakadt köröm.
Kábé felséges volt cserélni a jobb oldalon, ugyanolyan az új is. De tudom, párban illik cserélni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #200605 üzenetére
Csati leszedés végül hogyan történt? Van ilyen spec lehúzóm [amazon link], de talán az csak trafóhoz való (valaki világosítson fel pls hátha a Golf 19 éve a baj), vékony kampós piszka szerszámot gondoltam következőnek bevetni -> a műanyag fület letörheti a lehúzó, viszont másik oldalon a fém lemezt épp csak felbillentve kevésbé sérült legutóbb.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz molnarpeter #200600 üzenetére
Night breaker lasert nézegettem, meg lehet ezt a cool blue-t is, csak még nem jutottam el oda, hogy meg is vegyem. Mert hát ugye nem épp egy H7-es izzó árában mérik.
Aztán meg jött most ez a ledes dolog, bár én kicsit félek attól, hogy bizgeréli az elektronikát hosszú távon.Rasotamas
Az engem is fel tud húzni, amikor a tahó csakazértis felb@ssza a refit mikor épp melletted halad el, hogy most ő aztán jól megmutatta, hogy ki a király. De csak az utolsó pillanatban, nehogy tudjál reagálni rá, csak csendben elmormolni egy qrvannyát. -
veterán
válasz 1stVikman #200599 üzenetére
"Bár néha így is levillantanak, ha az elektronika kicsit később veszi le a refit vagy későn maszkolja ki a szembejövőt."
Ez annyira idegesítő, jön, és még nem látszik a domb vagy a kanyar mögött, de már bőszen villog, mert nem kapcsoltam le. Aztán ahogy meglátja a kamera még vár vagy egy másodpercet mire lekpacsolja, aztán ezért cserébe mikor odaér jól rámbassza a refit, hadd vakuljak meg. Nem fogja föl, mert a tekerős ablakon nem mutat túl az agya, hogy nem én kapcsolgtaom, hanem automata, és nem fogom le-föl kapcsolgatni ahányszor szembe jönnek csak mert egy picit gondolkodik.https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest