-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pvt.peter
őstag
válasz molnarpeter #8467 üzenetére
A szerelő azt mondta, hogy el van kopva.
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
bokarcsi71
aktív tag
válasz molnarpeter #8544 üzenetére
Köszi szépen.
-
Jabby
őstag
válasz molnarpeter #8549 üzenetére
Dolgozni járnék vele, általában két személlyel és a villanyszereléshez szükséges szerszámokkal, anyagokkal.
Szegeden és vonzáskörzetében (+15 km) dolgozok, 2-3 hetente Budapest autópályán, illetve Debrecen főúton.
Szerintem a zömében kis távolságok nem tennének jót egy diesel motornak (jelenleg 1.6 Hdi motort használok erre a célra). -
athomi
veterán
válasz molnarpeter #8547 üzenetére
Végül kiderítettem a japan-parts oldaláról alvázszám megadásával, hogy a Mann-Filter
WK 828 X megy bele. Minden alkatrészt megtalálni. Remélem pontos.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #8565 üzenetére
Illetve ha kapcsolóban van a relé, golf 4-hez létezett olyan fajtához való specifikus Komfortblinker szett
-
KTTech
veterán
válasz molnarpeter #8566 üzenetére
Köszönöm, elvileg külön relé van, csak nem tudom pontosan melyik kell, emiatt kell megnéznem. Készen kaphatók hozzá átalakított relék is.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
L4mie
veterán
válasz molnarpeter #8570 üzenetére
inkább valami jobb lehetőleg olcsó utángyártottban gondolkoztam, de lehet bontó lesz belőle mert perpill se unix, se bárdi, se autodoc-on nem találtam. Pedig autodocon volt ködfényszóró keret is amit a többinél már 2 éve kerestem, de soha nem volt nekik.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
nagyúr
válasz molnarpeter #8697 üzenetére
Tudtommal a Toyota is rámondja pl a Hiluxra a 2 év/30 ezret,
Idén lesz édesapám Hiluxa 4 éves, ott határozottan 1 év / 15 000 km van előírva.
A témához: én is nagyon gondolkodtam rajta, most vagyok 5500km-nél, de a Toyota Mayernél határozottan azt mondják, hogy felesleges (1ZR motor ugye). Azt mondják, hogy oké, hogy egy nagy tűrésű olasz motornál (gondolom a Fiatra gondoltak) ez jó dolog, de a Toyotánál nagyon precízen ki van számolva minden, itt nincs olyan, hogy fémreszelék marad esetleg valahol, amit "kimoshat" az olaj. Szóval hajlok arra, hogy 1 év / 15e km-nél fogom csak elvinni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #8693 üzenetére
Köszi!
Inkább hosszú utas az autó pont ezért vajúdtunk minden féle autón, de megrögzött német autósságom ellenére is meggyőzött ez a hybrid rendszer, barátnőmet meg a design
Nagyon pozitívan csalódtam egyébként a Toyotában. Jópofa, egész korrekt minőségű autó, városban szuper 4,5 körüli fogyival. Vegyesben (nagyobb rész a pálya) fogyaszt 5,8 körül. Majd azt akarom kipróbálni, hogy 100as benzinnel jobban fogyaszt e
-
qtasó
csendes tag
válasz molnarpeter #8756 üzenetére
Már próbáltam, levettem a sarukat pár percre. Végignéztem a biztiket amiknek köze lehet,de mind jó.
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #8783 üzenetére
1es szonda hibát ír, a szögletes jelében néha-néha feltűnik egy-egy farkasfog. Egyszer már takarítottam, akkor is kb 2 hétig volt hibátlan. Túl sok takarítani való nincs egy ilyen szondán egyébként....
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #8785 üzenetére
Semmit, csak 1es szonda hiba. Nem magyarázza túl, nam ad be tutorialt, hogy hová öntsem a benzint és gyújtsam fel. Csak ennyit, de azonnal megolvasva és törölve nem jön vissza, így nem állandó hiba.
-
DjKoxi
senior tag
válasz molnarpeter #8789 üzenetére
Valóban zavar A fekete részeken Korant rozsdaátalakító van, megnézem milyen lesz egy hónap múlva. Ha stabil, akkor ezzel a módszerrel rááldozok 2-3 napot egy alapos alváz védelemre.
-
DjKoxi
senior tag
válasz molnarpeter #8791 üzenetére
Természetesen alapoznám a Korant után és végül menne rá valamilyen fedőréteg. Viszont az ősszel Korantozott kerítésoszlop meglepően jól tartja magát. Csak rákentem az ecsetben maradt anyagot és még mindig fekete.
A Wurth-nek is van hasonló átalakítója, állítólag az még jobb. Nem egyszerű dolog a korrozióvédelem, pláne sós hideg-meleg forró környezetben. Az Opelomat elhanyagoltam, a Toyotára szeretnék vigyázni . -
Retekegér
HARDVERAPRÓD
válasz molnarpeter #8825 üzenetére
A sarukat nagyjából megpucoltam, később a testkábelt is alaposabban szemügyre veszem, hátha arra is ráfér egy alaposabb tisztítás. Sajna multiméterem nincs, de köszi a tippeket!
<< Heimdal >>
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz molnarpeter #8835 üzenetére
Köszi a választ!
Bikázásnál próbáltunk már mindent. Egy 2.0 HDI-ről, illetve egy új XC90-ről is, egyikről sem ment a dolog, az én vékonyka bikakábelem konkrétan elégett az első próbánál, utána hozta a szomszéd bácsi az iparit, rátettük, hagytuk járó motorral 10 percig, majd magas fordulatszámon pörgő motor mellett próbáltam beindítani, de semmi. Ha az akksi benne volt, akkor semmi reakció nem jött, ha lekötöttem az akksimat és direktbe a sarukra tettük a bikakábelt (itt is 10 percig vártunk járó motor mellett), akkor eljutottam odáig hogy megpróbált gyújtást adni, de elkezdett kattogni, majd full elsötétült a műszerfal, és csak akkor jött vissza ha visszatettem az akksimat, rá a bikakábel, 10 percig áll és utána.
Odaadtam nagybátyámnak az akkut, nekik a műhelyben van valami komoly töltőjük, azzal megvizsgálják és feltöltik ha lehet.
Karosszériánál: Most tüzetesebben átnéztem a gépezetet, többnyire kavicsfelverősések vannak a szélvédő fölött, illetve az A-oszlopon, valszeg egy kis csiszolás-javítás megoldja, egyetlen ujjbegynyi hólyagosodás van felső íven a szélvédő fölött, azzal majd kell valami komolabbat gondolom. Illetve a jobb oldali ajtó alsó íve is teljesen bebarnult, az első csücskénél már kívülről is látszik egy nagyon enyhe kis parnukás/rügyezés. Utánanézek merre van Érd/Pest környékén bontó, hátha van nekik ajtó, mondjuk eléggé ritka óceánkék metál az autó, félek hogy nem lesz hozzá színazonos alkatrész.
Viszont ezt látván valszeg az lesz a kocsi sorsa, hogy a nyáron felújíttatom, megcsinálok rajta minden hibát, és télre keresek neki egy teremgarázst és ott fog pihenni, mert ha nálam fél év alatt (ilyen enyhe télen) ennyire kikezdte a rozsda, akkor nem lesz egy hosszú életű dolog, ősszel meg veszek egy másikat ami jó lesz mindig, ő meg megy szépen idényautónak.
-
No.01
őstag
válasz molnarpeter #8914 üzenetére
Jogos, bar emlitette a terepet. Ami ugye nem mind1, h milyen terep
-
Szoszo94
őstag
válasz molnarpeter #8924 üzenetére
Nem olvastam utána, de amiről szó van az a D-CAT? Sajnos én is tudok pár Lexus-ról (220d), amikben a blokk kuka lett. Sőt, anno én is ezt néztem először, de találtam olyan "élménybeszámolót" is akinek az időben cserélt hengerfejtömítés (visszahívás) ellenére is kuka lett a blokk. Én nem mertem megvenni, így benzines lett - amit nem bánok -, de azt mondják bátraké a szerencse
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Dorian
félisten
válasz molnarpeter #8924 üzenetére
Igen, ezért mondtam én is le a lóerőkről, és vettem 2.0 D4D T27-et.
De azért egyre jobban piszkál a chiptuning gondolata, mert alacsony sebességnél / fokozatban / fordulatszámon baromi lomha. Dízel létére nincs meg a kaszni súlyához a kellő nyomaték az alsó szegmensben.
Szerencsére van minőségi csiptuning-programot író haver, egy másik pedig most csináltatta meg a hasonló dízelét. Mindketten ugyanolyan mértékű teljesítmény-növekedésről számoltak be, ill. ami még fontosabb, hogy jóval ritkábban kell regenerálnia a dpf-nek.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
kdavid86
tag
válasz molnarpeter #9010 üzenetére
En hulye... kipufogo.hu, hogy ez miert nem jutott eszembe? :)
Koszi! -
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #9032 üzenetére
Majd a hétvégén megyek vele hosszabban, akkor ha előjön akkor megírom. Ahogy láttam a gyorscsati előtt ki van fordulva az egyik kábel bele, már a réz fekete, de szemlátomást még fém, gondolom még vezet is.... Majd ha lesz időm, akkor megforrasztom, hátha az kínlódik és visszarakom a régi szondát, mert akkor az is jó.
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #9044 üzenetére
Nekem az elantraban van roidmi, az tud kihangositast, de hasznalhatatlan fos sajnos. A zeneatvitelbe is belezavar sokszor a felsovezetek, de kaptam az auto melle, igy nem panaszkodom. Sajnos ehhez semmi utolagost nem talaltam.
szifon itt is, ugyhogy ezert nem tudtam, hogy lehet-e kapcsolgatni igy a funkciokat.
theuprising: gyorshivora-> hey siri, call xyz -
Eladó445
tag
válasz molnarpeter #9052 üzenetére
kerestem, de nem talaltam ugyan olyan 20eves elhasznalt allapotuak vannak.
https://bit.ly/2AJ3lz6
-
bokarcsi71
aktív tag
válasz molnarpeter #9157 üzenetére
Ez MoPet, csak az indexrelébe kötöttem bele, mert így volt a legegyszerűbb. (igaz nekem T27-es Avensisem van)
-
KTTech
veterán
válasz molnarpeter #9166 üzenetére
Ott megtaláltam mindkettőt... a MK2-nél és a MK3-nál is ugyanezek a 15-ös felnik vannak. A kérdés csak az, hogy rámegy-e a 16-os helyére közvetlenül.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz molnarpeter #9316 üzenetére
Attól függ, mire van jogosultsága a szerviznek, szintekre vannak osztva. Felesleges (nem mellesleg költséges és időigényes) lenne modulokat cserélgetni, ha csak 1-2 forrasztás van eltörve, ezt a gyártó is tudja, nem véletlen vállalnak be egy 3 órás szervizóradíjat maguknak egy 20 perces egységcsere helyett.
Persze egy ECU-t nem fognak helyben javítgatni, de ez nem is olyan szintű probléma (gyanítom, hogy otthon 15 perc alatt megoldanám magamnak + a szét és összeszerelés, ami legyen még fél-1 óra - persze ha garos rá se néznék, mert azzal el is veszteném a gart).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
bokarcsi71
aktív tag
válasz molnarpeter #9363 üzenetére
Köszönöm.
-
Gombinyó
őstag
válasz molnarpeter #9429 üzenetére
-
Gombinyó
őstag
válasz molnarpeter #9440 üzenetére
-
Amantius
senior tag
válasz molnarpeter #9493 üzenetére
Lehet, de nem akar mozdulni egyik irányba sem. Nyilván egy ideje ott van. Még várok kicsit, hátha látott már ilyet valaki, aztán elfordítom az egyik irányba.
Köszönöm.Nagy gáz, kis szerencse!
-
Aureal
senior tag
válasz molnarpeter #9513 üzenetére
Pótkulcsot még nem próbáltuk, de régebben hallottam vmi olyat hogy bizonyos gombokat kell 5-10mp-ig nyomni vagy hasonló, szóval vmi titkos szerviz üzemmód vagy mi elérhető vhogy...
-
Bandit21
addikt
válasz molnarpeter #9611 üzenetére
Kösz, de épp azért adnám be és inkább buknék pár százast, hogy ha 10 -20 e km múlva az új tulaj motor cserébe fut, az ne az én nyűgöm legyen. Úgy gondolom mindent megtettem (10 éve minden évben szakszerviz) macerát nem akarok. Az olaj fogyás jelenleg nem vészes, 1 éves szerviz előtt 2 héttel kezdett low oil pressure hibát adni kanyarban néha, min. szint alá ment a nívó pálca szerint. Most havonta rá nézek majd (de 3 év után idén már nem pályázok heti 2x vele tehát drasztikusan változott a használat is, tizedére vagy inkább huszadára).
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
theuprising
tag
válasz molnarpeter #9733 üzenetére
pontosítok, a kereslet mekkora szerintetek erre a kocsira, ez a legfontosabb
1.6 cvt active 2016-os 120 ezret futott corollát is ajánlottak, de azt kihagynám, olaj minimumon, víz low alatt, klíma nem működött, vagy csak harmatgyenge volt.. -
Bal0924
aktív tag
válasz molnarpeter #9793 üzenetére
Köszi, ez segített.
-
őstag
válasz molnarpeter #9862 üzenetére
Nincs, de PHEV nincs is bennem célként (zöld rendszám ingynes parkolásnak szerintem előbb utóbb vége, és nem is akarok bejárni folyamatosan a belvárosba kocsival).
-
Gombinyó
őstag
válasz molnarpeter #9886 üzenetére
Az szép de igazából, ha tényleg megoldotta, akkor emiatt nem lesznek rossz éjszakáim. Holnap megyek egy kört vele és kiderül.
Ami gázabb, hogy a kormánykoppanást nem tudták megoldani és szerintem senki nem tudja, hogy konkrétan mi a baj. Azzal, hogy zörögnek az ablakok és a műszerfal meg egyáltalán nem is foglalkoztak, mert ők nem hallják. Úgy látszik mindenről videót kell csinálnom. -
oroszlan12
tag
válasz molnarpeter #9892 üzenetére
2019 május Corolla hibrid kombi.fogalmam sincs
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #9910 üzenetére
Fel lesz hívjuk a tulajdonos t meg lesz az olaj kérdezve valahol olvastam már ezt a user fail olaj probléma t.
Nem tudom elvileg apos van megveszve érte mindig van ilyen.. -
rob210
nagyúr
-
Drizzt
nagyúr
válasz molnarpeter #10043 üzenetére
E12 Corollaban anno en is igy kezdtem. De egy honap utan kitort az adott racs foka. Plusz masik mellekhatas, hogy mivel a telefon kitakarja a legutat, ezert magaban az utasterben is kevesebbet fog hatni a klima.
I am having fun staying poor.
-
pècsimunkás
addikt
válasz molnarpeter #10145 üzenetére
Én is 10- 15ezrenként cserélem, ahogy éppen kijön. Nem akarok hülyeséget írni, de 50- 52 körül volt a 4. olajcsere. Most 60600 körül vagyok, januárban kell vinnem mindenképpen, akárhogy áll a km, mert meglesz az 1 év.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Atlantis
veterán
válasz molnarpeter #10145 üzenetére
Ez is elképzelhető, nem részletezték, hogy miért fölösleges. Meggyőztetek, hagyom neki a gyári adagot az első éves szervizig. Viszont a könyvében 0W-8-as olajat említenek, bár kicsit kómás voltam már este, mikor olvasgattam...létezik, hogy olyan kell neki?
Gergőke: Nemrég vettem át az autót, 4. generációs hibrid Yaris Comfort Style Tech. Szerettem volna én is Selectiont, de végül úgy döntöttem, nem éri meg a felárat a többlet, amit ad. Még ismerkedünk, alapvetően jó a véleményem róla, de használat során azért mindig kiderül ez-az, ami tesztúton nem tűnik fel. Azt kell mondanom, a Toyotának még praktikumot és anyaghasználatot tekintve kell közelednie Európához, a műszaki színvonal az rendben lehet. Ahogy írtam, Hyundai volt az elődje (i20), ott valahogy jobban keverik az ázsiai jegyeket az európaihoz.
A hibrid hajtás viszont nagyon tetszik, pont erre vágytam, első automata autóm, nekem is meglepő, milyen gyorsan összehangolódtunk.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
hhenry
őstag
válasz molnarpeter #10263 üzenetére
Engem megbízhatóság és fenntarthatóság érdekel,úgyhogy nem titok[ Szerkesztve ]
-
hhenry
őstag
válasz molnarpeter #10320 üzenetére
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #10320 üzenetére
Csak a pluginnal mindig ott van a kis csillag, hogy ha tudod tolteni otthon. Plus a prius plugin 15km-es hatotavjaert en nem kuszkodnek, illetve ott a 4M koruli kategoriaban nem 2015-2017 autokat fog talalni, hanem 2012-13-asakat es tobb meterrel. Amugy a plugin vonal nem rossz, en is csipnek egyet, de abbol biztos nem priust vennek
-
gorgo
őstag
válasz molnarpeter #10370 üzenetére
az nem volt meg. Úgy már megy...
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
vbbb
őstag
válasz molnarpeter #10436 üzenetére
köszömöm, megnézem!
-
gorgo
őstag
válasz molnarpeter #10442 üzenetére
Nem volt tudtommal.
Toyota Mayer Budakeszi. Oda vinném ez van legközelebb, remélem nem beszéltek le róla, de ha nem ajánlott, mondjátok!!"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
AXisBOLD
addikt
válasz molnarpeter #10469 üzenetére
ezt is köszi, ma rámegyek. de lehet köze ennek a lambdaszonda kiemeléshez?
Aurea mediocritas
-
Dorian
félisten
válasz molnarpeter #10480 üzenetére
Hááát, a 2.0 dìzel Avensisem minden, csak nem egy gyorsnaszád. Inkább anyahajò
De tavasszal èpp ezèrt kap egy kis chipelèst (valòban hozzáèrtő, nem sufnis programozòtòl)
A háttámla-èrzès nekem a nagybátyám M5 BMW-jèben volt meg.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
Új hozzászólás Aktív témák
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Posta, csomagküldés
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung LCD és LED TV-k
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen