Aktív témák

  • hattila07

    csendes tag

    Sziasztok, gondoltam megosztom veletek milyen "jó fej" volt a DIGI ismét.

    Előzmény: 03.09-én szerdán jöttek a DIGInet 200-ra váltás miatt új kábelt behúzni. Sikeresen megtörtént.

    Közte: rákérdeztem az ügyfélszolgálatnál, hogy mégis mikor fogják megemelni már az netet 100mbit-ről 200mbit-re, válaszul azt kaptam: "elnézést, továbbítják a problémát a kollégáknak".

    Ma: (jelzem még mindig nem sikerült megemelniük...), jött egy csekk, hogy anyaghasználat 1665ft..
    Ezzel csak két baj van: 1. semmilyen tájékoztatást nem kaptunk arról, hogy ezt nekünk ki kell fizetni, miközben 4 alkalommal lett volna lehetősége a DIGI-nek említést tenni nekünk: - e-mailes megrendelés után telefonos egyeztetésnél, - személyesen szerződésmódosításnál, - telefonon, amikor az szerelés időpontját fixáltuk le, -szerelés után.
    2. miért 25m UTP kábelt számláztak ki (föld szint-->3.emelet), amikor: 1 éve ismerősömnél kábelbehúzást követően elvitték a gépéig a kábelt a lakásban és Neki csak azt az 5m kábelt kellet kifizetni, ami a lakásában van.

    Jövő: ki fogom fizetni, mert semmi kedvem ezzel foglalkozni, hogy írjak meg egy panaszlevelet, írjam alá, szkenneljem be, majd küldjem el nekik e-mailben és majd reagálnak rá valamit..

    ui.: talán egyszer meglesz az a 200mbit sebességű internet. :DD

Aktív témák