Új hozzászólás Aktív témák

  • VoidXs

    nagyúr

    válasz Dorian #163401 üzenetére

    Lehet őszinte marketinget is építeni. Nem egy gyártó tart egész sok sorsolást (ugyanazon vagy akár kevesebb pénzen, mint amit mások újságok lefizetésére vernek el), hogy az új modelljeit népszerűsítse (pl. Anthem, Klipsch, SVS,...). Ők inkább bevállalják az esetleges negatív véleményeket, de hisznek abban, hogy az őszinteséggel többre mennek, mint azok, akik olyan cikkeket rendelnek, amihez még a nevét sem meri adni senki. És a piaci statisztikák azt mutatják, hogy hiába van a felsoroltaknál sok objektíve jobb termék, akár jobb áron is, mégis őket veszik és róluk beszélnek, mert a felhasználói vélemények azok, amire valóban adnak az emberek. A Google web toolokkal elő lehet csalogatni a marketinglapok valódi olvasottságát, szerencsére lényegében nem is beszélhetünk olvasottságról, ezekre pár elvakult emberen vagy nagyon laikuson kívül nincs igény.

Új hozzászólás Aktív témák