Új hozzászólás Aktív témák
-
Boci23
csendes tag
válasz
PociAti #26407 üzenetére
Nekem fontos a trepni mérete
, ezért kérdeztem,hogy van e esetleg itt egy F2 plus tulajdonos, hátha megossza a véleményét. Én nem hasonlítottam a két modellt ,hanem dilemmáztam,hogy az egyiknél a meghibásodás a másiknál a méretével kapcsolatban van bennem bizonytalanság.
-
intuicio
aktív tag
válasz
PociAti #26422 üzenetére
"nem érdekelnek a nagy rollerek"
nem is nagy!
Neeeeeeeeeee!
De jó, végre egyéni hangolást lehet eszközölni majd, mint a régi m365 időkben!
Nagyon szuper hír!
Ezt a dolgot Bluetooth kapcsolaton keresztül lehet majd megtenni?
Vagy mint az F40-et is meg kellett bontanom, és forrasztásos ST-Link-el kellett "downgradelni"Már csak egy nagy kérdés lenne ezzel kapcsolatban. Mivel most fogom majd megvenni a Ninebot Max G2-t 3 év garival. Ez a módosítás garancia vesztéssel jár. Viszont ha bármi miatt is vissza kellene küldenem esetleg, és már "mókoltam rajta szoftveresen" akkor vissza lehet e írni rajta majd a gyári adatokat.
A másik, hogy vajon a kijelzőn a hivatalos beállított sebességet fogja e mutatni "40 km/h"
vagy úgy mint a mostani F40-em, hogy Global verzióra van mókolva, de a kijelző csak 25 km/h ír (GPS-en 31 km/h)és még egyszer, köszi a jó hírt!
-
válasz
PociAti #26429 üzenetére
Nem volt lemerulve, lakasban tartva es maxra toltve volt karacsony ota kb marciusig, egyszer egyszer eloveve.
azert nem egy himestojasrol beszelunk.
“Ha fél év alatt csak 100 km ment bele, és emiatt kevésszer lett töltve, az nem a roller hibája, hanem a felhasználóé.”
Nyugtass meg, hogy te itt nem szakertokent osztod a jotanacsot[ Szerkesztve ]
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
válasz
PociAti #26435 üzenetére
Az hogy marad bennük kb 5%, az nemsokat befolyásol, a 95% sem tesz jót ha állandóan azon a szinten tárolod.
Jobban szeretik az aksik ha kicsivel fél töltés felett vannak tárolva!
Ha veszel bármilyen cuccot(telefon, laptop, tablet, bármi más...) azok is gyárilag 50-60% töltöttségen vannak mikor kiveszed a csomagolásból.
-
-
intuicio
aktív tag
válasz
PociAti #26432 üzenetére
oooo fenébe
Az gáz, 3 évig nem nyúlhatok hozzá, mert garivesztés
Főleg az első villa rugózásnál tudom a bajt, ami miatt lehet hogy gariztatni kell (ha kell)
[v1.4.2], April 27th, 2024 - Fixed a bug with F series DRV flashing.
Akkor már az F40E-t is lehet mókolni, nem csak Global verziót rátenni? -
PociAti
senior tag
válasz
PociAti #26474 üzenetére
Tényleg csak most olvasom a videó alatti véleményeket, nem vagyok meglepve, mondhatni csak a szokásos.
Eleinte:
"nagyon jo geccc imádom."Nyelvezetéből kiérződik ki a célcsoport. Kezdetekben van pár hasonló hozzászólás.
Pár hónappal később jön az éles váltás:
"hallani a videóba hogy csattog minden darabja kábé akkor ez eladható termék biztonságos szerintetek?
na ne bohóckodjunk már , ennyi pénzt kiadtam én is érte és hát hogy mondjam 50 ezer is drága lenne ezért
ez mind tapasztalat alapján mentem ilyennel 1 hónap alatt 1500 km és az első 100 km jó volt élveztem aztán kész vége fos volt,elkezdtett a kormány recsegni remegni 3 darabba esik szét a kormány hajlik el , a jó szerkezet megteszi a hatását hogy ezt a szart érezd 80-100 km után"
@rollercapa == A videó készítője
"Egyetértek! Azóta nem is nagyon ajánlom én sem! Nagyon sok a panasz rá! Sajnos hosszútávon jönnek elő a hibák!""én nekem ez a második a techsend-es után pont ez van. oda is adtam ingyen egy jó barátomnak mert nem volt pofám pénzt kérni érte és a roller pedig 35 napos jelenleg"
"csak ennyit arról mindenki számára amikor megnéztem elsőre a videót aztmondtam nekem ez kell rögtön, azóta már úgy vagyok vele hogy inkább eldobtam volna azt a pénzt a földdre minthogy egy ilyen valamit vegyek"
"szerkezete papír , nem lehet vele gyorsulni szar utakon mert recseg ropog az egész na menjél vele 50-el persze jól meghalni milyen fasza dolog 10 col-on főleg"
"Egy szornyeteg ez a roller. Szornyen szar... Aki hasznalta mar mondjuk csak 500km t az tudja hogy kb minden elfossa magat ezen es az osszes hasonlo ilyenen"
-
donbig
tag
válasz
PociAti #26502 üzenetére
[kép] Nagyjából itt lehetett, a kép jobb alsó sarkában látni, hogy egy kő hiányozhat a két út találkozásánál. Éppen ma mondtam a páromnak, hogyha bicikliznénk, vennék sisakot, mert úgy érzem ötven fölött már elvesztettem a rugalmasságomat, nem tudnék úgy esni, mint fiatalon. Persze, van amit egy fiatal sem tud kivédeni.
"Ember, most jövök ki a templomból!"
-
Ciccuka
veterán
válasz
PociAti #26519 üzenetére
Vidéken nem lenne életszerű minden zöldövezetben töltőparkokat létesíteni.
Relatív drága lenne és sok helyet foglalna el.Ezeket a rollereket egy kisebb városban is 30-40 helyen szórják szét. Gyakran egy hétig nem nyúl hozzá senki. Valamikor ahol épp lemerül otthagyják a semmi közepén, akár két falu között.
Ilyen napelemutánfutós elektromos bicikli videót én is néztem, érdekes megoldás.
Mivel gyakorlatilag szinte (nappal) állandó "gyenge" töltés alatt lenne, kímélné az akkupakkokat is.
Biztos fog ez még alakulni, mert egyre jobb napelemeket és akkumulátorokat fejlesztenek. Akár kitalálnak valami új különleges technológiát.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
PociAti #26519 üzenetére
Olyan is van, amikor szerződnek a parkolóhely közelében lévő bármilyen üzlettel, vállalkozással.
Van egy megbízott dolgozó, akit betanítanak erre a nem bonyolult munkára és a szokásos munkája mellett az akkucseréket is elvégzi. Azt nem tudom, hogy az üzletbe telepítenek töltőhelyet is, vagy csak a rolleres cég autójával mozgatják az akkukat is.
-
ridiculous
aktív tag
válasz
PociAti #26537 üzenetére
Azért amiért Kugooval szenvedett halálos balesetet a roller a hibás?!
Tavaly joroller.hu - ról vettem a G2 Max - om, hibátlan terméket kaptam és elviekben hiba esetén ingyen küldenek érte futárt és viszik-hozzák gariba, eddig nem kellett igénybe vennem mert semmi hiba nem jött ki rajta.
Miért is nem bíznál a G2 Max - ban? Az a baj itt mindenki a saját rollerét ajánlja/isteníti a többi pedig szar.. nem egyszer olvasni hogy ki-ki a sajátját ajánlja és amit a kérdező akar az le van szarozva.. valaki még a lötyögő felfüggesztéses Ninebotot is ajánlotta itt mindennel ellentétben mert őt ez nem zavarja, neki ilyen van és ez a király..
Ne legyen már minden leszarozva alaptalanul, mindegyik gyártónak vannak szar rollerei.. Xiaominak is, Segwaynek is és igen a KuKirinnál is vannak kerülendő típusok, de attól nem lesz mind szar.[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
válasz
PociAti #26537 üzenetére
Nem tudom mi alapján írod le ennyire a KuKirin G2MAX.ot, 3hónapja használom már közel 600km van benne)nincs vele semmi gond(a gyenge mechanikus féket leszámítva, de ez igaz az ÖSSZES TÖBBI MÁRKÁS rollerra is a 2-3-4x ennyibe kerülőkre is amiken mechanikus tárcsafék van) Mentem vele 50.felett és nem éreztem instabilnak!
Van ismerősömnek Mantis 10 dual, 3x ennyibe kerül és 200km után szétesett a hátsó felfüggesztése a rugónak a tőcsavarnál menet közben, szóval ennyit az agyon hájpont MANTIS.ról!Mindegyik gyártónak lehetnek hibái, ha 1,5 milláért veszel ott is előfordulhat bármi!
A fék cserét pedig 35.ből megoldottam 4 dugattyús hidraulikus NUTT Y5re(ilyen van a 1,5-2 millás rollereken is gyárilag)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #26568 üzenetére
Sajnos, az egyértelmű, hogy nem arra közlekedett amerre a roller néz...
Egyik fizika órán/dolgozatban volt ilyen képes kérdés, hogy ilyen forma
festékcseppet látunk: merre közlekedett a teherautó amiből csöpögött.Namost, ez ugyanaz a minta, csak nem festék, hanem vér. Borzasztó.
Ezt most a képre mondom, még az eredeti cikkből, a videó nem volt túl
explicit hálistennek. Kérdés, hogy ha megdob egy úthiba, utána mi lesz
a futóművel: van ami kimozogja, mész tovább, van ami beszitál és vége.
(Kötelező sisak nem hülyeség, ha SMKP-ként kezeljük a nagyobbakat...) -
-
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #26594 üzenetére
"A szervizesek leginkább egy olajos műhelyben imbuszkulccsal és egyéb szerszámmal dolgoznak, nem feltétlenül jut el hozzájuk a reklamációs e-mail-hez csatolt videó."
Egy ceg belso mukodese lenyegtelen a fogyaszto szamara, az o reszet elvegezte, miszerint jelezte a hibat, amit meg kell javitani.
-
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #26603 üzenetére
Korábban valóban a kialakulásra mondták. Kb vagy az volt, hogy 36v ("semekkora kapacitás) nincs csillapítás, kis kerék, ahogy te is írod, vagy a nagyok.
Ma valóban lehet már ettől valamiben éltérő.
Én azokra értem, amik max 25(max 30) el mennek (gyárilag) és mondjuk 1000W alatti. Jellemzően súlyban is max 20 kiló eleje.Most egy közkedvelt (g2 és rokonai) kugoo (kukirin) azért már inkább 30 kiló meg felette, nem is 36v hanem inkább 48v és 20ah körüli kapacitás. Ezt én már sehogy nem tudomnám a pálcika kategóriába bele érteni. Egy egy ninebot max g2 vagy egy xiaomi pro 4 (melyik amelyik rugózik is már) is még akkor is inkább pálcika még ha a legnagyobbak is. És hát ebből tényleg 1-2 db van az ismert gyártók között. Az ilyen himihumi cuccok meg legtöbbször nem is 25el mennek hanem 40et is tudnak, mondjuk nem is 36v os gépek.
Persze tudom, pálcika is van ami 48v mégis 25 a teteje. De ezek valójában edgecase-ek szerintem
"Oh my Goa'uld!"
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
PociAti #26609 üzenetére
Pálcika úgyis csak egy gúnyos jelző, szleng, nem lesz semmi kategorizálás alapja.
Szerintem én azt látom pálcikának, ami elhalad mellettem és szinte nem ismerem fel, hogy lábbal hajtós gyerekroller vagy mi lehet, ugyanis olyan vékony még a talpa is, hogy alig látom az akkut.
-
válasz
PociAti #26636 üzenetére
Most is azokat nyúzom, m365 és m365 PRO2:
A kisebbik M365 kerekéről van szó, CST V3 erősített külső gumival. Szerencsére van itthon tartalékkerék mindig.Így szemből lefotózva elég látványos ahogy kibuggyan, kitüremkedik oldalra a gumi.
Úgy vettem észre, hogy szabályosan lökdöste a rollert menetközben. Aztán ma, megnéztem, és hát forgatáskor láttam is, hogy itt bizony valami nem "kerek"
Cserélve lesz. Csak nem tudom, hogy a belsőt is kell e.be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
válasz
PociAti #26644 üzenetére
Azért van különbség, mert három adat is keveredik, sőt négy. Az egyik, hogy mutatja azt távot is amit az adott mobilra telepítve, az alkalmazás mért. Ez mind a két eszköznél eltérő, főleg mertt két mobil is van. A másik ami már mindenhol megegyezik az adott rollerrel megtett összes táv. A harmadik pedig a diagramm, ami egyesíti, hogy a két rollerrel összesen, ténylegesen mennyit tettem meg.
11351 km-t tettem meg jelenleg az M365-tel és a Pro2-vel összesen.
A PRO 2-vel mentem sokkal kevesebbet. Azon még minden eredeti. Abban 2089 km van.
Bekereteztem az igazán lényeges részeket az akkut illetően
Arra, hogy kapacitásából mennyit vesztett 2020. márciusa óta nem nagyon tudok pontos választ adni, mert érdemben nem érzek romlást hatótáv szempontjából, de gyorsulásnál mintha kicsit gyengébben húzna már, utána persze tartja a sebességet.
Pro 2-nél: érződik a kímélés. Sima M365-nél azon filóztam, ha az akksi megadja magát, már érdemesebb lesz új rollert venni a helyére. Két rollerre mindig szükségem van, mert az egyik tartalék, ez a Pro 2 jelen esetben. Azért érdemes újat venni, mert a sima M365-nek azért vannak olyan problémái amin nem lehet segíteni, mert 1. emeleten lakom, lift nincs, szóval nálam nem oké, hogy lecseréljem a zárszerkezetet. Ellenben vagy 4-5 csapszeget már cserélnem kellett.
M365-ben 9262 km van (elvileg 15 000 km-t kellene bírnia az akkumulátornak, de a Xiaomi leírása szerint az akkumulátorok átlagosan 2 évre van tervezve, az enyém más az ötödiket tapossa). A 15000 km úgy jön ki, hogy 500 teljes töltést kellene elviselni, és ugye 500x 30km a hatótáv az 15 000 km.
Pro 2-nél 500x45 = 22500 km. Annak jelenleg a 10%-nál tartok, és a PRO2-nél jobban megvalósul a teljes merítés mint a sima M365-nél.
Pro2-vel Hajdúszoboszló - Hajdúszovát - Derecske - Tépe - Berettyóújfalu, egy töltéssel megvan, ha nincs szembeszél, ha meg hátszél van, volt olyan ,hogy 40% még maradt az akkumulátorban!be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
válasz
PociAti #26647 üzenetére
Nagyon komoly!
Hátulról visszafelé válaszolva: a 2 település közötti táv település határtól, határig kb. 30 km, valóságban az még pár kilométerrel több is lehet. A 45 km hatótávú Pro 2-ből jó kis távolságot sikerül kihoznod.
A két lakás között, háztól- házig 35,56 km van pontosan, GPS-szel lemérve! Most 90 kg vagyok, de voltam 102 is, és akkor még nem beszéltünk a hátizsákról, amiben ott vannak a töltők (roller, powerbank, telefontöltő stb).
Hajdúszoboszló és Derecske között olyan rossz az útminőség, hogy az orosz nehéztűzérség sem pocsékolná rá a muníciót!
Ez a szakasz a leghosszabb ráadásul, így elsősorban ezt szoktam nézni a szélirány-térképen. Olyan vagyok mint egy vitorlás kapitánya ...Természetesen 20 km/h-val szoktam haladni, 25-tel csak akkor ha masszív hátszelem van, és csak Derecskétől Újfalu felé. Annak örülni szoktam, ha marad benne még bőven tartalék, mert akkor Újfaluban sem kell gyalogolnom, vagy a lakásban várnom, hanem rollerrel elmegyek ahova kell, bár az szerkezetileg szerencsésebb elrendezésű (kisebb) város, mint Hajdúszoboszló.
Hajdúszoboszlón másabb a helyzet, minden sokkal messzebb van. Pl én Szoboszló fürdőnegyedében lakom, ami szép, parkosított, frekventált, elit negyed. Cserébe a Tesco, Aldi, és most már a Lidl is kint vannak a Kabai útfélnél, a város másik csücskében, és ilyen távolságra:
Tehát oda vissza, majdnem 12 kmre!
Ha a Pennybe megyek, az feleekkora távra van:
Az optimális az lenne, ha az ember 1 töltéssel egy teljes töltési ciklust tudna le. Erre a Pro2-nél van nagyobb esélyem, mert azt használom interurbán módon. Ezzel szemben a sima M365-nél ha csak a Tesco, Lidl, Aldi triót látogatom meg (ezek egy kupacban vannak), akkor van olyan ,hogy 60% fölött van még a töltöttség, de nálam alap, hogy az új nap 100%-ról induljon, így ilyenkor is feltöltöm. Ha a Pennybe megyek, akkor oda és vissza 75% körül végzek, de úgy szoktam csinálni, hogy egy töltésbe ha lehet szépen beleférjen a kettő együtt. Még ebben az esetben is szokott maradni 40% körül. Ez látszik is a töltöttségi adatokból.
Sok minden befolyásolja persze, a szélirány, a hőmérséklet, és az útvonal is. Többször van, hogy a Tescoba a hosszabb útvonalon kerülök, mert igaz az, hogy mondjuk gyalog mérve 8 km-re jönne ki, vagy 9 km-re a Szilfákalján keresztül, de az tele van lámpával, és a lámpánál mindig megállni, felgyorsítani, rengeteg energiát kivesz az akkumulátorból, inkább megyek ott ahol nincs lámpa. Meg persze hangulatfüggő is a dolog, ha rollerezni akarok még, akkor nyilván a kerülőút ideálisabb, úgyis töltés lesz a vége este.
Alapvetően 3 útvonalon közelíthetem meg, de a legrövidebb az, ahol rengeteg akkumulátor energiát vesztek, meg ameddig állok a 3 lámpánál, mondjuk 3-4 perc per ácsingózás.
Viszont van egy másik rész is, azt mondják, hogy a Li-ion és Li-pol akkumulátoroknál 40% alá nem kellene meríteni sűrűn. De ezzel nem szoktam foglalkozni, és már 5. évét tapossa.Az általad megtett 9.262 km távval már jóval az általam számolt gyakorlati hatótáv fölött vagy. Most lehetne szembesíteni velük, hogy tudja-e még az eredeti hatótáv legalább 70%-át.
Ezt meg tudom erősíteni, hogy tudja. Viszont van egy érdekesség is. A Xiaomi azt írja, hogy 5 perces töltés is töltés, nálam pl M365-nél 685 a részleges ciklusok száma, és 364 az összes. Na most szinte mindennap használom, de ha csak 2-3 naponta tölteném, akkor is 4 év és 3 hónap telt el. Az app nem ír elhasználódási mértéket, és ez igaz a gyári applikációra is.
Ellenben nyilván azért amortizálódott valamennyit, de hatótávban nem érzem, kicsit gyengébben húz ECO-ban.Viszont ami érdekes, hogy a 9.262 km-t te 364 teljes töltési ciklus alatt abszolváltad, azaz töltésenként 25,4 km-t tudtál megtenni vele. Furcsán számolnak ezek az appok, mert a fenti számítás szerint már kisebb számnak kellene lennie.
Nálam azonos akkumérettel rendelkező 1S-nél 1871 km-t 67 teljes töltéssel értem el (és 160-on állt az összes töltőre dugás száma). Ez 27,9 km teljes töltésenként, pedig ennyit biztosan nem tudnék kihozni a rollerből. Amikor hosszan és kíméletesen húztam neki, akkor is inkább csak 23 km körül jött ki belőle. Ezek alapján úgy tűnik ez a teljes töltési ciklusonként megtett út lehet egy jó mérőszám az akku állapotára vonatkozóan.
Nálam az van ,hogy a távolságokat GPS-szel is mérem, és Xiaominál az appis jelzi mennyit tettem meg, meg külön a Mapmyride is, és egyezik szerencsére.
Az akku degradációja használattól függetlenül évente pár százalék. Nagyjából 2%, így 5 év alatt annak már 10% körül kellene lennie.
Na igen, ez a 10%-os dolog szerintem megvan. De ez annyira elenyésző, hogy nem igazán érzem meg, mivel az M365-nél általában 50% körül töltőre kerül.
Még annyi, hogy a Pro 2-dnél a 2.089 km-t 50 töltésből oldottad meg, ami 41,78 km töltésenként. Ez is sok. Lehet máshogy számol ez az app. Külön veszi, amikor 100%-ig, töltőn a zöld LED jelzésig töltöd, és olyan töltésekre, amikor előbb leveszed.
Nos ott ugye nettóban megvan a 36 km, ahogyan én használom. Volt olyan ,hogy télen Tépétől nem is olyan messze toltam Berettyóújfaluban a sötétben és a hidegben. Amúgy van benne tapasztalatom, ha 10% körül van a töltöttségi szint, szépen lelassít, majd meg is áll. 7%-nál meg csak tolod...
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
PlatiaAmos
tag
válasz
PociAti #26658 üzenetére
Alapvetően egyenes úton van használva a roller. Napi szinten max 10km-ert..
Tehát a hatótáv nem fontos annyira.
A tömeg lenne a legfontosabb kérdés..
Mit ajánlanál ami ár/érték arányban megfelelő?
Nem szeretnénk valami gagyit vásárolni, de ez az f40i túl nehéz[ Szerkesztve ]
-
válasz
PociAti #26649 üzenetére
Ami engem illet, 2015-ig soha nem jártam a városban. Egy túlhypeolt városkának tartottam, aminek van egy fürdője, de még kórháza sincs. Fura, hogy gyermekkoromtól ingyen utaztam 21 éves koromig az ország egész területén, sok százszor jártam Debrecenben (második otthonom volt kb), Szegedre, Békéscsabára, Nyíregyházára, Gyöngyösre, Galyatetőre (1984-től minden évben 4-6 hetet Galyatetőn voltam), és egyszer még Hajdúböszörménybe is eljutottam. Mondjuk Hajdúböszörmény a 90-es években volt, egyszer mentem, nem estem tőle hanyatt, sőt... azóta sem jártam arra. Hajdúszoboszlóról Nagypapám mondta, hogy a belvárosa szép, de egyébként a szerkezete falusias, és ez tényleg így van. 2015-ben jártam itt elsőnek, mert apám Erste bankos kártyáját benyelte az ATM... lehetett intézni Debrecenben és Hajdúszoboszlón. Na jó, mondom, nézzük akkor Hajdúszoboszlót. A belváros tényleg megtetszett, de akkor még nem gondoltam, hogy 4-éven belül ide is fogok költözni. Onnantól a költözésig, még vagy 6-7 alkalommal jöttem el. Debrecen volt a tervben, csak két dolog nem volt ott.
1. Berettyóújfalu elkezd sorvadni rohamosan (pl elkerülők miatt)
2. Debrecenben irreálisan felmennek az árak a BMW gyár miatt, ami akkor még nem is létezett.
Így hirtelen az volt, hogy Újfaluból lépni kellett, mielőtt teljesen beszakadt volna az ingatlanunk ára, Debrecen meg irreális volt... amit megkaptam volna Debrecenben 2016-ban x összegért, az 2019-ben már X+40-60% volt. Így jött a képbe Szoboszló, mint B terv.Berettyóújfaluban én a központban laktam a Kádár Vitéz és a Népliget sarkán (ott volt az egyik házunk, a másik egy lakótelepi lakás most is ott van), pár száz méteren belül volt a Penny Market, a Piac, a polgármesteri hivatal, a posta, az autóbuszállomás, 1 km-es sugarú körben a kórház, a könyvtár, minden igazán lényeges. Amihez biciklire kellett ülni, az a Tesco és a Lidl volt. A Lid 1,7 km-re, a Tesco 2,5 km-re. A Tesco oda-vissza 5 km. Itt meg 11-13 között.
Hajdúszoboszlón nem tudsz úgy lakni, hogy minden közel is legyen, meg frekventált helyen is legyen. Lakhatsz a Tesco, Lidl, Aldi trió mellett, de akkor messze van a Penny, a JEC, a belváros. Lakhatsz a Szilfákalján a JEC-hez és a Pennyhez közel, akkor messze van a Tesco, Lidl, AldiEgyébként még így is ez a verzió a legjobb. Mert az első, a Kabai útfél, hát az masszívan külterület. A második legjobb a fürdőnegyed, mert olyan mint egy elit földi paradicsom, csak a boltokhoz rollerezni kell... Nyáron tele bikinis nőkkel!
Tehát itt kerékpár, roller, robogó, autó bármi, de kell! Az elektromos roller és robogó jött be nekem. Csak a robogó elkezdett rozsdásodni (pedig vadonatújonnan vásároltam), meg az ólomakkut felcipelni télen, kivenni a robogóból aztán várni még akklimatizálódik, és tölteni, az nem az igazi. Biciklim nincs, mert azt Újfaluban hagytam. Így maradt a roller, de abból kettőnek kell lennie, mert ha valamelyiknek valami baja van, akkor ott a másik addig, ameddig meg nem oldom.
Nekem a Xiaomi jött be, mert ennek nemcsak magas megbízhatósága van, de abszolút moduláris, könnyen javítható viszonylag, és sok alkatrész kapható hozzá, pontosabban kb minden, akár országon belül, akár külföldről, és esőálló!
Az első rollerem egy Kugoo S1 PRO volt. Tömör gumival, 30-cal is tudott menni. Az első esőnél beázott. 193 km-t tettem meg vele,, utána darabokban adtam el úgy, hogy a Geekbuying küldött alkatrészeket. Az egyik fórumtárs is vett belőle!
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
PociAti #26677 üzenetére
Pl. ez szerintem az csak mas neven.
[link]
Ez meg...
Die Elektronik Und der Akku ist kaputtSteam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
BitRider
aktív tag
válasz
PociAti #26702 üzenetére
Hát, én rolleren nem mertem elengedni a kormányt, még a városi TIER-en sem, pedig kb. 20 éve bringázok úgy, hogy montival, fullyval, de még országútival is 1 kézzel tudok egykerekezni akármilyen hosszan lejtőn, kanyarokban és emelkedőn egyaránt... Ennyivel veszélyesebb érzetű a roller.
Valójában egy elbaltázott faszág az egész ha az nézzük, hogy létezik az elektromos kerékpár dolog, ráadásul lényegesen igényesebb alkatrészekből építkezve. Ami a bringákra már kínai környezetben sem fér fel, na azt a hulladékot használják fel a rollerekhez (lásd: az összes igénytelen mechanikus tárcsaféket még az 500 ezres gépeken is, meg a kormányok felépítését, hogy nincs olyan, ami egyben lenne, nyekeg, ropog az összes, mert azt sem tudják, mit csinálnak).
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #26702 üzenetére
Roller függő. Ahogy írtad is végülis, futómű kérdése. Csak annyi, hogy nagyon kevés gép amivel ezt meg lehet végtelen para és ráfeszülés nélkül. Egyik ilyen (vagyis amik nálam voltak szinte egyetlen) volt az etwow. Azzal 30 al is stabil volt, már már hihetetlen módon. Jó kis vas amúgy
"Oh my Goa'uld!"
-
BitRider
aktív tag
válasz
PociAti #26710 üzenetére
Hiába ragozzuk ezt az egykezezést, a bringámon érdekes módon, ha nem bucka aszfalton járok, akkor 50 km/óra alatt még simán el tudom engedni a kormányt, míg rollernél ez 10-15 fölött eszembe se jutna. Nagyjából valóban ekkora különbséget érzek a két jűrmű között menetbiztonságban, kényelemben stb.
Nem, én ezt konkrétan egy elég komoly szervizes véleménye alapján mondtam, aki közben példákat is mutogatott. Nem tudsz megvenni úgy 3-400-ért rollert, hogy ne az legyen az első, hogy féket cserélsz a legalapabb fos mechanikus fékről, aminél a pár ezer forintos Zoogie (vagy valami hasonló) is jobb, pedig bringás körökben azt is max bottal piszkálnád.
Persze, van kínálat a recsegős, szétesős hulladékok fölött is, de akkor már fél millió fölötti árról van szó, míg bringánál azért nem ilyen rossz a helyzet (nyilván nem elektromosról beszélek, mert annál meg 1 milla az alsó határ).
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #26732 üzenetére
Érezni amikor kezdi a gép. Lehet akkor még videón sem látszik.
És egyszerűen erre készülni kell, kb amikor elengeded a gázt már fejben ott kell lenned, hogy lehet rá kell húzni majd. Persze értem amit mondasz, de mi (én legalábbis) azt értettem, hogy ilyenre elméletben készülni kell. Nyilván akkor feltalálni a megoldást már nincs időd"Oh my Goa'uld!"
-
Silentfrog
veterán
válasz
PociAti #26735 üzenetére
Természetesen és se fizetnék szívesen ha nem muszáj , de nem lett volna sokkal egyszerűbb hogy nem variáljanak olyannal amit a rendőr se tud normálisan ellenőrizni, hanem fizessen mindenki egy csekély mondjuk 1000 forintos díjat?
Van rollered egy 1000-1500 ba senki se hal bele, nem kockáztatja hogy megbüntessék.
Most meg lett egy olyan jogszabály ami a rolleresek döntő többségét nem érinti, így tuti sokan lesznek olyanok akik nem fizetnek, mert ki lehet bújni a kötelezettség alól.
Max akkor buknak le ha beleronygyolnak valamibe vagy beméri őket a rendőr 77 -el. -
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #26732 üzenetére
Viszont a gázadás sem az optimális kéztartás
Eleve átnyúlni a fékről arra a francos mutatóujjas gázkarra kész tornamutatvány.
Az is egy nagy marha, aki egy ilyen teljesítményű "rollerre" ilyen gázkart rakott.Nem csak ebben a szituációban szar, hanem simán amikor fékezni kezd, előtte
küzdenie kell a fogásváltással, minden egyes fékezésnél, nem csak itt. Az más
kérdés, hogy miért markol rá úgy a fékre (megijedt?), ill. miért az első fékre?
Motoros alapvetés, hogy a hátsó fékkel stabilizáljuk, utána jöhet az első fék, és
akkor is progresszíven növelve a fékerőt, nem így "belemarkolva", lesz ami lesz!
Azt mondjuk el tudom képzelni, hogy nem rendelkezett motoros ismeretekkel...
(Pedig az ilyen teljesítményű rollerek simán motorkerékpár jogsit igényelnének.)Ui: jobban megnézve nem is veszi le a mutatóujját a gázkarról, szóval húzhatott
volna gázt, ha tudja, hogy az segít (a gyűrűsujjal jól behúzott fékkar problémás).
Ezért pakolnak fel mindenféle sokdugattyús hidraulikus féket, hogy "egy ujjal is"
táncba lehessen vinni a masinát? Lehet, jobban járt volna szar mechanikussal... -
Peaceliker
addikt
válasz
PociAti #26738 üzenetére
Én azt mondom, hogy aki csak megvesz egy nagy vasat és nem néz utána annak ami kéne, az ökör.
Illetve az, hogy beöltözött nem feltétlen jelenti, hogy azért tette mert tudta mire készül, hanem lehet, csak mert menő.
Marha sok arcot látok csoportokban, hogy bringán sem ült még, de pénz van, menő az egész és bemegy boltba, mindenből a legnagyobbat kéri. Aztán nyilván az ilyenre rá lehet melegíteni (ezt legalább helyesen) a védő felszerelést is.És lehet hogy nem így van az egész csak rosszindulatú vagyok? Hogyne lehetne.
És nem vagyok irigy, csak a piac leglegleg (árban) gépével rohangáló arcokra sokszor ráillik a fenti következetésem."Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #26738 üzenetére
nem egy amatőr az illető
Igen, és csak tesztelni akarta, hogy mekkorát véd a bőrruhája, nem?
Igazán rendes tőle, hogy a tudományért megtesz mindent, kísérletezik.ti jobban csináltátok volna
Az, hogy felismerjük az elkövetett hibát, csak az első lépés, hogy jobban
csinálhassuk. (Ha viszont elkezdjük mentegetni, hogy mindent jól csinált,
soha nem fogja jobban csinálni. Egyáltalán: örüljön, hogy túlélte. Azért az
is egy élmény lehetett, amikor utolérte a saját rollere csúszás közben.)
Szerk: egyetértek Peacelikerrel. A ruha, a roller
, a kamera, mind bizonyít
valamit, csak éppen nem azt, hogy pro, hanem azt, hogy van pénz lóvéra.
(Az, hogy valaki tele van és "bevásárol", nem jelenti automatikusan, hogy
tudást is vett hozzá: a rutin meg az évek nem kaphatók rollerboltban...)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #26743 üzenetére
Miből gondolod, hogy a jobb oldali fékkar a hátsó fék? Ez nem kerékpár...
Motorkerékpáron mindig a jobb oldali kar az első, a bal meg a kuplung.
Robogón meg a hátsó fék, mert ott nem lábbal fékezzük a hátsó kereket.Kerestem neked manualt, hogy hogyan kellene megállni egy Dualtronnal:
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Air 3 Fly more Combo FMC drón +Garancia +Care Refresh biztosítás 2025.09.03-ig
- DJI FPV Racer Combo drón +Fly more Combo FMC +Motion Controller
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Fossil FS5459 karóra
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia