Új hozzászólás Aktív témák

  • EQMontoya

    veterán

    válasz Drizzt #144662 üzenetére

    Azert ulj be a 300H-ba egyszer, es sok dolgot erteni fogsz. Nagyon nagy a kulonbseg belterben.

    Btw het eve jarok RWD-vel, es hidd el, nem rosszabb semmivel, sot...
    Egyreszt a legtobb hatsokerekesbe lenyegesen komolyabb futomu kerul, tehat elegge tul kell tolni, hogy baj legyen. Hatranya szerintem csak ott van, ha havon/tukorjegen kell elindulni emelkedon, mert nincs eleg suly a hatso kereken.

    Viszont hetkoznapi szempontbol szerintem az atlag elsokerekes sokkal szarabb. Mert persze, az orrat tolja, allitolag. Ami igaz is, ha a gazon allsz eppen. De ha nem, akkor a modern elso kerekes autok zomenek a hataban nincs semmi, alatta egy atom buta futomu hatul, elol meg ott a motor, valto, es minden egyeb. Ez azert jo, mert ha csak tartod a sebesseget, es sok lesz a kanyarban, akkor hot ziher, hogy a hata fog elmenni, ami a sulyelosztas miatt ugy fog keringeni az eleje korul, mint a Hold a Fold korul. Aztan sok szerencset, mert ezt biztos nem fogod meg. Nem csak Te, Vettel sem. Tapasztaltam en is, E11 Corollaval pereceltem egyet igy, es tenyleg a szerencsemnek koszonhetem, hogy nem lett belole arok, es szembe sem jottek. Reg volt, azota elevult. :)

    A hibridek persze ebbol a szempontbol jobbak, mert legalabb az akkupakk a hatso tengelyre nehezedik, de egy atlag benzines/dizel fwd a buta hatso futomuvel szerintem sokkal gonoszabbul reagal, mint egy tisztessegesen megepitett rwd.

    Kiegeszites: nyilvan az atlag elsokerekes autorol volt szo, tehat egy ST, egy Type-R vagy GTi nem ide ertendo, azok alatt azert van futomu.

    [ Szerkesztve ]

    Same rules apply!

Új hozzászólás Aktív témák