-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
válasz Integra #13100 üzenetére
én a folyamatosság miatt linkeltem legfőképp a vidit, mivel a digitális órák megjelenítése eddig nem ilyen volt a motorokon, ez volt a múltkor az egyik kifogás. Szerintem a panigale órája mérföldkő a számok megjelenítésében, az hogy mutat még telemetria adatot az most mellékes, a lényeges infók 1 képernyőn vannak, mindegyik tökéletesen olvasható, váltófokozat, sebesség, fordulatszám, hőfok, stb..Telemetria most nem érdekes meg az egyéb funkciók, csupán abból a szempontból hogy ezt is tudja a digitális. De egy túramotorra képzelj el hasonló órát, telemetria adatok nélkül. Azért túramotoron is elég sok infót meg lehet jeleníteni egy panelen ami hasznos. benzinszint, átlagfogyasztás, stb..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
NINJA_V
tag
sajnos ez sem folyamatos [link], de nem is lesz soha sem az...allando sebessegingadozas miatt, valamit meg kell hogy jelenitsen fel masodpercenkent..
Amit linkeltel sztem csak egy demo program rajta.
Ettol fuggetlenul en is ugy gondolom hogy ez a trend, es jo ez igy.Two Strokes and Four Jokes
-
doc
nagyúr
válasz zsoltee10 #13091 üzenetére
+1
hetvegen a Safety-n Hornetet vezettem ket napig, full digital muszerfallal
hat, oszinten szolva szar volt (marmint a muszerfal, maga a Hornet nagyon fasza)
a fordulatszam ugye analogot emulal, de keves sikerrel, a sebessegjelzo meg pusztan digitalis. mikor 40-nel kellett menni a veszfekezes gyakorlatnal, es reflexbol a muszerfalat neztem nagyon szar volt. sem a pillanatnyi sebesseget nem lehet leolvasni rendesen, sem az nem latszik, hogy mennyire dinamikusan valtozik a sebesseg (mig analognal a mutato sebessege nagyon latvanyos es egyertelmu)
szoval a gyakorlatban is megyozodtem rola hogy nekem az analog valo -
Topiccsendőr
addikt
Rossz a hasonlat.
A jo hasonlat: otthon junosz fekete feher teve van, de a masik szobaban a nagycsocsu szoke, es eszem agaban sincs a junoszt bamulni fekete feherben, mert eppen hajtom a csocsost, max ranezek, hogy vege van e dallasnak, mert akkor a haverok jonnek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
őstag
Érdeklődnék, hogy tudtok-e valakit aki foglalkozik motorra való plexivel.
Sajnos a Motorom gyári plexijénél mellkas felkarok sisak-nak gyakorlatilag 0 a szélvédelme már 70 körül. 190-en vagyok sapival együtt, és szeretném a plexit kicserélni egy sport vagy túra típusúra. Ahogy néztem a motoromhoz csak ez a kettő létezik. 2004 Suzuki GSX 750F-re kellene. Nem szeretném majd 30ezret kiadni érte....
Jöhet privátban is. Köszönöm a segítséget[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
NINJA_V
tag
Bele kellene ulni egy ilyen uzletbe
Versenylanc, atltalaban erositett, olyan gumigyuruvel amivel kisebb a surlodas, kisebb motorkanl nincs is o gyuru..
altalaban 525rol 520ra alakitva.
Yoshimura elektronika a gyari ecu helyett, teljesen irhato gyujtasterkeppel.
Versenytank, altalaban alu, egyedi meret, gyors zarral, jobb esetben szivacsolva.24fps-nel megorulnel ugy vibralna a szam. felesleges. gyorsulast minek mutassa, arra jo, ha egyenletes tempoval mesz.
Two Strokes and Four Jokes
-
-
ALI_G
veterán
válasz NINJA_V #13112 üzenetére
az 520-asra is ugyanolyan lánckerék kell, vagy az is spéci, drágább? Mibe fáj egy szett és mennyit bír?
Ez a Yoshimura cucc egy USB-vel írható kis computer?Nincs egy összefoglaló cikk kezdő pályázóknak? gyorsabb lenne.
24 fps-nél folyamatosnak látod, már Kitt-nek is megcsinálták
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #13115 üzenetére
műanyag! még olcsóbb és még gyorsabban kopik
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
NINJA_V
tag
525hoz 525kell 520hoz meg 520, nem specibb nem dragabb csak mas meret.
Valtozo, komolyabb lancok 30 kornyekerol indulnak. Lanckerek meg eppen olyan amilyent veszel. 40bol siman megvan egy jo szett. Mennyit bir, azt nem lehet pontosan megondani, de atlagos palyazgatas mellett is jopar ezret.
Soros port ..igy nezne ki a szett. A kis computer, a motorvezerlo elektronika[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
tutis
őstag
Én értem miről beszéltek. ti nem értitek néhányan.. Szubjektív tetszés alapján írjátok azt hogy "jobb". Én meg objektív dolgokkal magyarázok. Ez a különbség. Én se flamelni akarok, a vidit is azért linkeltem hogy páran akik kifogásoltak egy dolgot, lássák hogy változik a világ.. Persze aki tetszés oldalról indítja a dolgot, azzal nehéz dűlőre jutni..
Meg a múltkor is már probléma volt hogy nem vitázunk
De csak kíváncsi lennék ha elfordítanám a számlapodat az analóg órádon és letörölném a számokat róla,mivel ugye most se tudtál számot leolvasni, tudnád-e a sebességed? Az analógon is azért látod hogy mennyi mert az mutatóállást hozzárendeled autómatikusan egy számhoz..Nem azt fogod mondani hogy 4 rovással megyek hanem hogy 20-al..a digitális meg mutatja rögtön a számot. Ennyire egyszerűbben már nem tudom elmagyarázni. .
Na jó, téma részemről off..A tetszési index már kiderült, kinek mi tetszik, technikai dolgokról meg hiába beszélek itt..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
shiNIN
tag
Márpedig az ember szubjektív okok miatt mondja rá sok mindenre, hogy jobb... Nem azért, mert objektíven előadnak neki valamit. Még lehet is igaz az, amit mondanak, s az adott dolog csodálatos, attól még neki lehet szar azzal élni.
Ó, nem. Te abból indulsz ki, hogy amikor egy órát akarunk leolvasni, nekünk mindannyiunknak egy számra van szükségünk. Akkor valóban gyorsabbnak tűnik a digitális (persze a villogás, pontosság, láthatóság bejönnek, de ezt most hagyjuk, főleg, hogy én nem tudom, milyen egy digitális műszerfal ilyen-olyan fényviszonyok között). Nekem jobb az analóg, mert akkor rögtön látom, hol áll a mutató, míg egy számnál azt el kell helyeznem valahol. Nem a konkrét szám a fontos. Szerintem erről volt szó a múltkor. Normál óránál pl. sietek valahova egészre, a mutatón rögtön látom, hogy még mennyi időm van, digitálisnál pedig számolgathatok és hasonlítgathatok, lassabb és kényelmetlenebb. Legalábbis nekem és még másoknak.Hétvégén Hyo találkozó volt, s mivel Eger környékén, volt egypár óra motorozás a részünkről (majdnem 8 mindkét irányban, cirka 300 km). S kb. először, kifogtunk egy kutat, ami többet csal, mint a többi. Feltűnően, indokolatlanul nagy fogyasztás jött ki. Igazából arányaiban nem oly óriási, normál ember valszeg észre se venné, elég trükkös körülmények esetén én sem, de az én nyári túrázásaim mindig nagyon hasonlók e szempontból, ha jó az idő. Plusz Alvaro is ott volt és neki a következő kútnál teljesen jó tankja lett, pedig a szokásos stílusban mentünk, aminél a két motor hasonlóan fogyaszt. A benzinszintjelzőm is mellettem áll. Nos, van ilyen, de milyen már belekavarni egy hypermiler logjába, valamint lopni, csalni, hazudni?!
A találkozón volt egy Kissas oldaldobozokkal. Teljesen normál GIVI dobozokat a saját cuccaival fel lehet rá fogatni. Ez jól hangzik, majd nekem is lesz egyszer. Hosszú utakra jól jön.Cilire ráfér némi tisztogatás, vettem Brigéciolt is, mert kriminális a lánc kinézete még szerintem is. Plusz lóg megint, következő szervíznél csere lesz. 20 ezret se ment, mikor elkezdett nyúlni. Kicsit többet reméltem tőle, de a gyárinál így is sokkal jobb. A Hyosung gyári láncot és gyári gumit elég nehéz alulmúlni, az a két gyenge pontja, bár a féket és a váltót sem szokták dícsérni, legalábbis a Kissasnál. Nekem még épp megfelelnek, bár azt nem tudom, a váltó miért vonzódik mostanában az üreshez. Régen kerülte. Vagy velem történt valami megmagyarázhatatlan.
-
shiNIN
tag
Ez impresszív. Azt hiszem, meg tudnám szokni. Sebességnél voltaképpen egy szám is jó, egyes esetekben még jobb is, de vannak előnyei az analógnak is. Ízlés/megszokás/egyéb dolga, azt hiszem.
Mondjuk az a sok kis bizbasz ott a sebességérték alatt kissé zavaró nekem, bármit is mutatnak. Elég kevés adatra van szükségem a motoron.
Pontosan úgy sem tudom, hogy mennyivel megyek valósan...[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Meghalt ma valaki pringen a V2 kupas csapatbol
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
-
tutis
őstag
-
őstag
-
v2_rider
tag
Sajnos ma volt egy kis afférom az aszfalttal és az árokkal. Úgy döntöttem nem rakatom rendbe a gépet inkább eladom és tavasszal beruházok valami másra. Legalábbis most ez van bennem. Amúgy is messze túrákra 2 személlyel jobb lenne valami más, kényelmesebb.
[ Szerkesztve ]
-
v2_rider
tag
válasz yodamastah #13135 üzenetére
Nekem nincs komoly bajom szerencsére. Alkar + láb, de csak zúzódás. Lehet javíttatom, nem tudom még mi legyen.
-
NINJA_V
tag
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #13137 üzenetére
komoly sztori és szerencsétlen is, ilyen kis tempónál röhögve kéne felállni, aztán mégis mi lett belőle, szegényt a motorja zúzta meg.. Most megint elgondolkodok a mellkaspáncélban amit ruha alá kell tenni, az talán kicsit véd az ilyen esetekben..Régebben akartam már venni, de nem jutottam el odáig..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
NINJA_V
tag
-
Integra
titán
ha nagyon gondolkodnál rajta, akkor elárulom, hogy unokabátyám azért halt meg valószínű, mert nem volt mellkas páncélja (a gerincpáncélt meg kenhette a hajára, nem ott csapódott be..). semmi sem látszott esés után rajta, mikor beszállították, majd mielőtt betolták volna a kurva csodás és felszerelt fehérvári kórházban a röntgenre (csak pár órát feküdt mert senki sem ért rá..), elaludt örökre....
nem véletlenül motorozom teljes forcefield páncélban, ami a létező legjobb jelenleg a piacon. és ez is kevés ha engem kérdezel..
úgyhogy ha megfogadsz egy tanácsot ne szarozzál, érjen meg egy szaros 60-80 rugót a testi épséged.volt szerencsém már élesben tesztelni, az utolsó esésemkor pont hasra vágódtam és csúsztam ki a pályáról. meg se kottyant. nem poénból találják ki ezeket a védő felszereléseket. ha nem lett volna, fene tudja, lehet hogy bordám vagy szegycsontom is törhetett volna..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tutis
őstag
válasz Integra #13142 üzenetére
Utcán én is teljes protektoros cuccban járok, ilyenben, csak a mellkasrésze egybefüggő, oldalt zippzáros
A bőruha alá akarok egy ilyet.
Semmi más nem tartott eddig se vissza mint az hogy egyszerűen nem fér be a ruha alá. Ha beteszem a gerincvédőt, akkor már annyira összenyom a ruha hogy alig kapok levegőt.. Ha betenném a mellkasprotit, akkor megfulladnék. Fogynom kell, de az idő..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
NINJA_V
tag
-
Djuree
félisten
válasz NINJA_V #13144 üzenetére
uh. de nem csodálkozok. amikor látom mennyire közel mennek el egymás mellett a motorosok a pályán, főleg ha sokan vannak. és a kezdőbbek sokszor nem tudnak mit reagálni, rosszul reagálnak, elhiszem hogy megijednek ha elmegy mellettük valaki és nem számítanak rá, félrerántják a gépet. mellettem is elment múltkor úgy egy motoros, belémfagyott a trágya hirtelen, nem számítottam rá...
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Ferdzsoo
addikt
válasz NINJA_V #13144 üzenetére
Nah én meg pont ma mesélgettem itt-ott hogy ponthogy pályán úgysem halsz meg, mert kicsúszol és nincs ott a villanyoszlop. Mekkora szerencsétlenség... RIP.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok