-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz HUfantom #13700 üzenetére
Ezt nem is mondtam. Nyilván nem nagymotorra gondoltam, hanem korán kezdeni és megjárni a lépcsőfokokat, annak rendje-módja szerint. Én már egy 50-es simóval is elégedett lettem volna annak idején
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
őstag
válasz Daywalker #13701 üzenetére
Ebben van valami...
Én 6 évesen ültem egy simsonra, egy kb 120 KG srác mögé. Lábtartó vagy kapaszkodási lehetőség nuku. Úgy lifegtem a srác mögött mint valami darab szar......
Majd 20 évre elment a kedvem tőle“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #13695 üzenetére
Tezsvír, dettó
A diplomamunkám kicsit rohammunkában született meg, mert az akkori mhelyemen nem akarták rá a (tavalyi) szabim kiadni, így felmondtam és maradt két hetem a diplomamunka maradék kétharmadának megírására. Az utolsó 3-4 napon nem aludtam, max egyszer 1.5-2 órára elpilledtem. Majd egyből miután leadtam, hazafelé úton, úgy kialvatlanul mentem jelentkezni a motoros tanfolyamra Elköltöztem otthonról, egy hónapra rá megvettem a motort. Anyám majd' sírva fakadt. Még most is minden motorozás után fel kell hívnom, hogy megvagyok, jólvagyok. Az anyák már csak ilyenek. Pedig én is szívem szerint már 14 évesen elkezdtem volna valami kis Simót vagy enduro jellegű motort. De így végül csak 26 évesen lett meg.
Én meg novemberben 29 leszek.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
őstag
Na mennyi vén F*** van itt....
Lehet mamáink ismerik egymást, én a sikeres kresz végén mondtam csak el, hogy motorozni fogok. És nekem is leállítom a motort nem leszállok hanem telefon igen nem haltam meg...
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #13701 üzenetére
Emlekszem anyam mit mondott a motorra: miert vettel ilyen sotet szinut, az olyan gyaszos, az elozo olyan szep szines volt
En nem is tudom mivel kezdtem, minirigat kottotuk el otthonrol mindig12 evesen, onnan nem volt visszaut. Szerencsere nem tudtam megvenni sosem a zxr750 est. Mindig is kerestem hol a hatar. Hulye fejjel utcan is. Jobb volt nekem, h robogoztam. Utaltam de most rohadt halas vagyok.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
én még 14 évesen kezdtem volna, de nagyfater eladta a simsont, nemhogy nekem adta volna, milyen mérges voltam rá sokáig. de aztán 2 évre rá fater nekemadta a 25-ös mz-t és én voltam az ász csávó a simsonos haverok között mentünk konvojban túrázni, robogtunk 60-al az út szélén mekkora fíling volt istenem, még valahol vidi is van, majd felteszem.
nekem is fel kell hívni mutert mindig, aztán néha elfelejtem és jön is a hívás meg a lecseszés hogy miért nem hívtam[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
yodamastah
őstag
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #13709 üzenetére
na én meg 22 voltam amikor először ültem motoron, a rutinpályán
előtte max bicaj, robogó semYoda, 40 éves vagy? ha ezt tudom akkor először megkérdezem hogy tegeződhetünk-e...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #13709 üzenetére
En kb akkor kezdtem, Romet kadett, eloszor csak gazt tudtam huzni, megloktek aztan amikor meg akartam allni megfogtak, 7-8 evesen mar leert a labam a labtartora, de foldre meg nem, akkor mar huzhattam a kettest Sosem felejtem el amikor altalanos iskolaba bementunk eloszor Simsonnal, csak egy havernak volt meg nekem, igazan rajok voltunk , Aztan 125osok papir nelkul 14-15 evesen ,mito meg tzr. Visszagondolva nem semmi volt, akkor ereztem eloszor olyant, hogy mito kitepi a vallam.
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #13709 üzenetére
32 évesen kezdted? akkor még van esélyem hogy egyszer tudjak pályán is értelmesen menni majd. egyszerűen ezt a szép kis fészert nem merem pályára vinni, veszek inkább majd egy pályagépet, valakivel jó lenne felesben megoldani. meg nincs is közel hozzám pálya, de havi 1 nap beleférne bármelyik pályán, az a baj futó is kéne...nem egyszerű.
stifi: én 28 vagyok. ez öregnek számít? ahhoz képest egyre többen csókolomoznak le. 'nyátokat
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #13712 üzenetére
Nekem is újra meg kellett tanulni motorozni
Vidéken volt simsonunk, mz-nk, tz-nk, meg pár olyan keleti csoda aminek a nevét se tudom
Csak ugye feljöttünk Budapestre világot látni, kimaradt vagy 10 év. Bátyám lent maradt vidéken, Ő folytatta motoros pályafutását. 1x amikor meglátogattam, felültem a CBR600FS-ére. Na annak a motornak köszönhetem hogy "újra" motoros lettem. Hétvégén voltunk lent, következő héten már be is iratkoztam nagymotor jogsira. Elsőre meglett minden. Bár amikor először Tz-vel kellett gyakorolni még a motorra ülés előtt mosolyogtam magamban hogy sima menet lesz, régebben sokat mentem ilyen motorral. Aztán meglepett hogy a 10 év kihagyás milyen nyomot is tud hagyni az emberben, lényegében mint a kezdők, úgy mentem. Persze ez még jobban felspanolt..A 400-as hondával már könyebb dolgom volt utána, amilyen örömöm volt a tz-re ülés előtt hogy azzal gyakorolhatok, ugyanolyan örömmel váltam meg tőle és ültem át másik tanulómotorra. Utána az 500-as hondával gyakoroltam tovább, azal is vizsgáztam..
Vizsgázás után már lassan jött az ősz meg a tél, de tavasszal már mentem is megvenni a GSR-t..1 évig volt meg ha jól emlékszem, sajnos volt vele egy perec is, persze az én hibámból, kicsit túlhúztam az egykerekezést, ledobott a csikó
Mondjuk haragszok a motorra emiatt, mert reggel amikor munkába jöttem, alig akart kiállni egykerékre, kicsit több gáz kellett neki.. Na erre a töb gázra emlékeztem hazamenet is, na persze hogy akkor meg nem kellett neki a kicsit több gáz
Persze összeraktam csilli-villire. Eladtam utána mert sportmotort akartam, meg is vettem a gixxert..
De ha visszamehetnék az időben másképp csinálnék mindent.. Vagy megtartottam volna a GSR-t és azt alakítom át, vagy legelőször már veszek egy 1000-es sportmotort és akkor nincs az hogy cserélgetni akarom..
Amúgy meg legalább két motor kéne mindenkinek Én legalábbis úgy érzem hogy még a két motor is kevés lenne. Talán 3-4 motorral kibékülnék (sportmotor, nagyrobogó, naked bike meg valami bokorugró a terepre)Na kb ennyi az én motoros történetem dióhéjban..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Daywalker
addikt
Hehe, olyan piros Merrel csukám nekem is volt
Egykerék...nem tudom, én azt nem merem gyakorolni. Vagyis nem a merés a kérdés, hanem a gép épsége. Egyszer sikerült már nem szándékosan kerékre rakni (mármint úgy rendesen, nem csak ilyen kigyorsításnál elemelkedésre gondolok)."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Djuree #13714 üzenetére
Az elso motorom pont egy olyan fzs600 fazer volt mint a tied. Nem palyazni vettem, csak tanulgatni, de 1 honap utan mar felmentem vele palyara. 2 honap utan indultam a fazerrel a gsxr klub partoloi futamon napi licensszell (tokutolso lettem hehe). Aztan par het mulva eladtam es vettem gixxert. Akkoriban nagyon porgott a gsxr klub kupa, sokat lehetett palyazni jo aron. Gyakorlatilag ezert vettem suzukit.
[ Szerkesztve ]
-
ujskodas
tag
10 évesen kezdtem simsonnal, csak mindig jönni kellett velem valakinek, mert nem ért le a lábam a földre. 12 évesen vette apám a saját simsont, akkor már leért a lábam, mehettem egyedül is, igaz nem engedett közútra. A 3-as úton én vezettem, ő mögöttem ült, mikor jöttünk nagyanyámtól haza 13 évesen. Volt rajta rendszám is (közel sem volt ekkora forgalom)
Most 42 vagyok.[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
senior tag
válasz yodamastah #13709 üzenetére
Nna, dúrva mindezen infókat nem néztem volna ki belőled, ahhoz képest egész jól tartod magad.
Mintha korábban említetted volna, hogy kupákat is nyertél..? Pláne.. -
senior tag
Egy széthajtós, ereszd-el-a hajam MZ a legjobb kezdés, higgyétek el.
Minden szempontból. Tanít mindenre. Vezetni is, szerelni is, szopni is, és tisztelni is (a későbbi tartósan jól működő konstrukciókat)
Bár ez inkább vicc, azért van benne valami..Avagy szerintem az RS 125-ös a jó választás pályázni.
Hogy miért? A költségek: Nagypályákra a pályajegy, gumizás, ha esel a javítás a legdrágább kategória. Egy magyar pénztárcához mértebb go-kart pályák sokkal több helyen találhatók az országban, és ezen pályákon a nagy motorokat úgysem lehet kihasználni. A költségek is alacsonyabbak, és te is jobban érzed magad mindezen okok miatt.Már tömegeket vizionálok 125 kupában..
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
egyértelmű. van aki olajcserére is szervízbe viszi a gépet akinek nem volt előtte semmi, én nem, megtanultam az mz-n ezeket, alap dolgokat meg is tudok szerelni, sőt lényegében mindent amihez nem kell a motort bontani
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
vendingo
veterán
Én 12 évesen kezdtem illegálba robogóval, aztán 14 lettem, és lett jogsi is.
Úgy kezdődött nálam, hogy veszek egy 125/50 motort, aztán folyamatosan nézegettem a nagyobb mocikat, aztán a végén ott tartottam, hogy nagy motor, A jogsi.
Végül sok motor megnézése, és 1 év tipródás után megvettem az SV-t, jövőre meg tervezem a másik motor vételét.
Én 25 évesen szereztem meg az A-t, és 26 évesen lett motorom.
Nem tudom, hogy miért vártam ilyen sokat a nagy motorral, mert mindig is szerettem motorozni. Lehet nem kellett volna vennem egy pénznyelő autót mert annak az árából, javíttatásából, 12 literes fogyasztásából vehettem volna 3 motort is. Fiatal voltam, "sport" kocsim volt, menő voltam. Csak azt nem tudta senki, hogy mennyibe van fenntartani egy 22 éves "sport" kocsit.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #13724 üzenetére
én is sokat vártam a nagygéppel, 25 évesen vettem. ekkorra lett pénzem rá, ígyis felét fater adta bele
sportkocsit én még szeretnék, egy imprezát. majd. de szart nem veszek, inkább többért megveszem, családom nemigen lesz a közeljövőben, csak a hobbikra kell költenem, mondjuk havi 40k ígyis elmegy csak benyáraLEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
vilmaboy
őstag
Sziasztok!
Eddig nem találtam meg ezt a topikot, de hipp-hipp... Megvan
Sok fiatallal az a baj, hogy kihagyta az Mz-s, Simsonos időszakot. Egyből 600as vagy nagyobb motorra ülnek. Még akkor is rémálom, ha csak túra a gép, nem ám ha sport. Mint innét is sokat, magam is 13 évesen simsonnal kezdtem. 14évesen jogsi. 18évesen A-korl jogsi. 250es VTZ majd RR. 20évesen nagy A jogsi. Akkor már be mertem vállalni a jelenleg is használt '97-es 750es Ninja-t. Így közel 20év távlatából, amit motoron töltöttem aktívan, még mindig azt mondom, hogy a motorom többet tud mint én. Egyenesben is csak akkor scutkázható a gázkar, ha nagyon jó az út. Kihasználni közúton nem lehet.
Erősen tiltakozom azellen is, hogy egy autó jogsis emberke felüljön akár csak egy robogóra is mondván, hogy ő életében nem került ki motorral egy bóját, soha nem fékezett vele stb. Nem utolsó sorban semmit nem tud a kuplungolásról, az első és hátsó fék helyes használatáról stb... És akkor még ki akarják tolni nagyobb köbcentiig. Had kopjon az aszfalton a magyar...
[ Szerkesztve ]
A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #13725 üzenetére
Én többet tuti nem veszek pénznyelő autót. Én már megelégedek az 1.2-es megbízható igénytelén kocsikkal is. Vigyen el A-ból B-be. Pl. Nemrég voltunk Horvátországba az 1.2-es twingommal ugyan azon az útvonalon, ahol korábban a motorokkal csapattuk. Eléggé szenvedett szegény gép a szerpentineken, de megoldotta a problémát. Kicsit fájt a szívem, amikor téptek el mellettem a mocik, és eszembe jutott, hogy 1 hónappal korábban én is itt csapattam.
Nem vágytam arra, hogy bárcsak egy ültetett sportgép lenne alattam, csak arra, hogy bárcsak motorral lennék. Motorral elég durván odavertünk az ültetett sportgépeknek
Száguldozni ott a motor, közlekedni meg ott a kocsi.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tutis
őstag
válasz vilmaboy #13726 üzenetére
A fiatalok motorjogsi jutásához lehetősége most azért az új jogsivizsga törvényekkel eltolódik a jó irányba..
A B kategóriás 125cm3-s dolognak meg nem kell nagy feneket keríteni, elenyésző az a tömeg aki emiatt ül motorra, ráadásul a 125-ös motorok nagyrésze robogó, ahol nincs kuplung..
Ezt a lehetőséget inkább azok használják ki akik eddig 50-es robogóval tolták B-s jogsival, most átülhetnek nagyobb motorra.. De ez is kis számú, mivel nagyon el vannak szállva a 125-ös árak. Lényegében álló vízbe dobtak egy kicsi kavicsot ami csak pár fodrot keltett..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
-
vendingo
veterán
Jogsival kapcsolatba lenne kérdésem.
Bátyámnak van 10 éve 25kw-ig jogsia. Hogyan tud nagy motorra vizsgázni. Ő beletartozik abba a rétegbe akit jól megszívattak, és mindent előröl kell kezdenie?
Jövőre lehet megkapná az SV-m.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vilmaboy
őstag
Ezzel azért vitatkoznék, mert amint ezt bevezetik, abban a pillanatban el fog indulni a használt 125ösök importjának áradata. Szépen le fognak esni az árak a sok hulladéktól. Egy benzines kocsihoz képest jócskán kevesebbet fognak enni és városban igencsak fürgébbek. A baj ott lesz, hogy lesz egy 10-15lóerős robogó alattuk, nevetséges kerékmérettel és futóművel. Amikor Pistabá kitalálja majd, hogy ezzel jár a Lidibe a zaporozsec, mert az mekkora kaland, akkor lesznek majd a bajok. Nézd meg menyien ültek átt elektromos motorokra, 50ccm-es robcsikra nyáron. A benzinárak miatt nagyon sokan. 125r-e sem fognak kevesebben. Pláne hogy nem 70 lesz a vége, így a város vonzáskörzetéből is bejárnak majd vele dolgozni, mert tudni fogja a 100at... Meg fog ugrani a balesetek száma. Szépen el fogják dobni a vasakat az első intenzív vészfékezésnél, amikor kitekeredik az első kerék és nem tudják azt kitámasztani. Nem egy csúszás lesz.
A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!
-
Topiccsendőr
addikt
Tegnap pisti haverom megmutatta hogy mukodik az abs.
Belementunk nehany kanyarba satu elsofekkel. Volt feheraszfalt darab is, en mar azt neztem hova fogunk csuszni, de a motor szimplan alulkormanyzott lett, (tolta az elejet kifele) es nem fikaltunk el. Baszki aki szidni meri ezutan az abstNem menekülsz a csendőrség elől.
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #13729 üzenetére
Ép az hogy nem fér el mindenki egy 125-ösön. Esetleg a régieken amikor még nem volt ennyire divat a zsugorítás.. Amúgy meg pont az mz az aminek még normális mérete van
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #13732 üzenetére
és mégis annyian nem hisznek benne...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #13735 üzenetére
kihozni? Semmit. Én csak írtam hogy nem mindenkinek legjobb a 125-ös RS pályázni. Ennyi..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #13727 üzenetére
nekem most egy 1.4-es R19-em van, semmi baj nincs vele, de kipróbálnék egy erősebb gépet. ez nekem tökéletes utazgatni amire nekem kell, majd veszek bele egy kényelmes ülést azt annyi. de egy impreza kell! legalább egy darabig
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #13732 üzenetére
agree, annak headshot..
a végén még a blade-nél fogok kikötni...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz TayRol #13743 üzenetére
valami használt dukit fogok nézni, ami nem baj ha karcos esetleg, csak legyen rendben, én is elfogom úgyis dobni. gyári idomot nem akarok látni rajta. szép történet lesz találni egy karban tartott darabot..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
boogie84
veterán
válasz Daywalker #13717 üzenetére
Nem attól motoros a motoros h mutatványozik. Én is jobban féltem a motort, minthogy megmutassam én vagyok a faszagyerek, közben egyszer bénázok és vége a gépnek.
(#13744) Integra: Kalappal.
(#13746) Feree13: Így is meg lehet fogalmazni, és így viccesebb is.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Integra
titán
John McGuinness vs the McLaren MP4-12C
Roli: még az olaszoknál is necces, már néztem
jaja, meg a rallyzó bentley-ről is[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok