-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #14200 üzenetére
Én is, közúton szerintem kötelező, sokkal rövidebb a féktáv ha helyesen használod. Na de pályán ez nem érvényes.. Elég érdekes volt célegyenes végén 220-ról megkezdeni a fékezést, kicsit rásegítettem a hátsó fékkel, elkezdett táncolni a motor hátulja, mondom ez így nem lesz jó..Ejj de sokat kell nekem is tanulnom még... de legalább van célom
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
ALI_G
veterán
Hát ja De emlékeim szerint 25-ért oktatott két napot (vagy 1-et?). Ennyi alatt rengeteg dolgot tud tanítani. Bánom, hogy nem mentem el annak ellenére, hogy a tavalyi énemre pár kört vernék kecsón, a mostani énemet pedig már csak a fele banda előzi meg
Milyen sisak kamerád van?
-
Daywalker
addikt
Előre bocsátom, nem vagyok tapasztalt pályázó, főleg nem hringen, de van egy kis tapasztalatom, ami alapján azt mondom, hogy nagyon fos a célegyenesre ráfordító kanyarom (nem merem megdönteni annyira befele, ezért szar íven és lassan is veszem), így a jó kigyorsítást is elfelejthetem. De...olyan 230-240 körül szoktam ott hasítani (4-ben, tiltás közelében), ahol megkezdem a fékezést - ez kb. ott van ahol a videód alapján te is megkezded a fékezést. Itt szoktam neki hátsót is nyomni az elején, majd felengedem, visszarakok neki kettőt óvatos kuplunggal és a végén ha kell, akkor picit nyomok megint egy kis hátsót (ez attól függ, hogy vannak-e előttem, mellettem) és így nem táncol abnormálisan, max egy pici csóválás van. De van pár kanyar, ahol szokott komolyan kígyózni, de nem a hátsó féktől, hanem ott hamarabb verem rá a kuplungot.
(Amúgy a ringen mi az elérhető sebesség célegyenesben 600 és 1000-es motorokkal? Tavaly csak pár kört mentem, akkor 220-at bírtam kipréselni a bénázásomnak köszönhetően, idén bátrabban fordultam, jobb kigyorsítással, így értem 240 közelébe, de még mindig nem az igazi fordulóm. Na meg a gyári áttétel...még van két fokozat a végén -mod: és hozzátennék, azóta a motor kapott egy kis plusz erőt, szóval nem tom mennyi az annyi).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
[lAyCsI]
addikt
válasz zsolt19900 #14179 üzenetére
Én holnap megyek AGO-hoz berakatni... már elég régóta szerettem volna...
majd beszámolok hogy működik a cucc.
Amúgy ahogy olvastam pár rewiev-t róla messze nem tökéletes a cucc, de abban
biztosan segíteni fog hogy ne akarjak folyamatosan 6.-at kapcsolni[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #14207 üzenetére
Nekem a 220 az 220 ténylegesen, be van állítva speedohealerrel.. Én elváltom a 6-ikat is célegyenesben.. A féktávot ott biztonságira veszem, sokkal beljebb is ereszthetném, látszik a lassulásból is hogy jópár méteren át szinte csak gurulok fék nélkül. Szerintem egy 600-asból kb 240-250 hozható ki a célegyenes végén valós sebességre. Régebbi videóimban (2009-es) jobb féktávokat veszek, de még ott is ramaty az egész összességében.. Pedig emlékszek olyan pályázásra is hogy szúrtam befele az embereknek féktávon, most meg annyira óvatosan megyek hogy hihetetlen..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
yodamastah
őstag
Nyugi hatso feket van aki 1:55nel se hasznalja A motorfek kivaloan forditja befele kanyarba a motort, es fektavon is rendesen lassit mintha taposnad a hatsot ezerrel. A supermotos kanyar elotti keresztbe forditast rengeteget kellene gyakorolni hogy tenyleg adjon par tizedet.
Hring kulcsfontossagu resze amugy a sikan utani 4 kanyar. Az egy technikas es egy hosszu gyors resz, a 2 gyors kanyarban rettenesen sokat ott lehet hagyni. 2:10 kornyeken persze mindenhol van benne. Sot 2:00 kornyeken is, de az a hatso technikas resz, az tenyleg kulcs fontossagu.
Jo gumi kell, foleg elore es jol be kell loni a futomuvet, foleg az elsot, mert 600al ezerrel lendulettel kell befele menni a kanyarokba. A lenduletes motorozashoz meg a geometriaval erdemes jatszani, sokat szamit 00 kornyeken par mm is.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Ezt az idom "fajtát" hogy hívják és mibe kerül?
-
yodamastah
őstag
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #14213 üzenetére
Múltkor összenéztem egy 600-as gsxr-rel az én órámat Már alacsony sebességnél is vagy 8 kmph különbség volt (mindkettő gyári áttétellel), azaz nála mutatott többet. Egy busával is összenéztem, ami nála 250 volt nálam 230. Suzukinál nem tom mit szívnak
"Mondjuk ez a mennyit lehet elérni" kérdés önmagában hülyeség, nyilván ha jól áttételezi az ember a gépet, sokkal többre képes.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
Korábban már említettem, hogy szeretnék olajat, teló olajat cserélni, illetve karbi szinkront és szelephézag állítást csináltatni a gépen. Érdemes most megcsináltatni, vagy inkább halasszam tavaszra?
Idén már nem fogom sokat használni a motort.Hogyan érdemes elrakni télire?
Teletankoljam, vagy üres tankal?
Az akksi az csepptöltőn lesz, csak még be kell szereznem egyet.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #14216 üzenetére
teletankkal. érdemes bele kis adalékot tenni, ami meggátolja a benyó szöttyösödését meg a tank belső rozsdásodását a párától, ha nem fűtött helyen tartod. nekem fél évig állni szokott, ha kevesebbet áll nem muszáj bele adalék.
ne legyen végig csepptöltőn mert elhal hamar. töltsd fel, aztán had merüljön, néha mérj rá, aztán ha 11V körül van töltsd fel megint, de vigyázz 10,5V alá ne menjen.
olajat mindegy mikor cseréled, én majd jövőre fogom.
ezeket én is meg akarom majd nézetni a motoron, kipuffcsere is volt amúgyis.
ja és ha nem fűtött a garázsod dugaszold be a kipuffot is, bemegy a pára és rozsdál bent.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz Daywalker #14220 üzenetére
tapasztalat. eleinte én is így tároltam télen, aztán behalt 2 év múlva a zsír új akksi. mióta nincs csepptöltésen nem halt meg akksim.
meg amúgy is jót tesz neki ha "tornáztatod". elég havonta rátölteni.
itt a cégnél is van 7 szünetmentesünk, mindben más akksi van, ezek is folyamatosan csepptöltésen vannak, de fél évente lemerítjük meg feltöltjük őket, mert ha folyamatosan csepptöltésen van akkor elveszti a garit, mert nem szabályos. régebben nem töltögettük meg merítettük őket, be is haltak 3 évente, így bírják 7-8 évig...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Djuree #14221 üzenetére
Ha atnezned a csepptoltonek a karakterisztikajat, akkor nem mondanal ilyeneket.
13,5-14,4 kozott tartja hullamokban. Ez pont h jot tesz az akkunak, a tied egy szar volt.
A masik dolog a lemerites. Szunetmentes az zseles cucc, arrol nem tudok sokat, de a felitatott savast motorakksit soha ne meritsd le, mert akkor keletkezik a szekunderszulfatreteg, amit a budos eletbe nem fogsz eltuntetni az olomlemezrol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #14222 üzenetére
lehet szar volt eleve is, de mióta nincs állandó csepptöltésen nem halt meg akksim, pedig van pár itthon amit tölteni kell.
igen jót tesz neki, azért van 90%-ban csepptöltésen, de néha még jobbat tesz neki ha lemeríted meg feltöltöd. mivel nem tudom kisütni, így én nem tartom csepptöltésen, had merüljön magától szép lassan. de rá lehet tenni izzót és az lemeríti, így akár lehet csepptöltésen is. ahány ember annyi féle technika. van aki be sem viszi szobahőmérsékletre, sőt ki sem veszi a motorból. nekem így bevált, így csinálom.
ismerem a szulfátosodást[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #14219 üzenetére
A kipuff dugaszolás az alap + kivonatom forgalomból + szüneteltetem a biztosítást is kb fél évre
Nálam nem lesz 100%-os a téli álom, mert ha lesznek fagypont feletti szép száraz idők, akkor tuti előveszem majd egy kis laza útra.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Djuree #14224 üzenetére
Baszki, nem tesz jot neki! Veszit a kapacitasabol! Nem jo. Attol h meg mukodik utana azert van mert tul van meretezve. De terheleses probaval megnezned egy merites utan szarabb az akku. Oke?
De kerlek nezz mar utana, tok vilagos lesz az egesz.Amirol te beszelsz az az os olom akku uzembehelyezese, azt kellett meriteni 2x egymas utan azonnal, de ahogy kisutotted azonnal kellett tolteni, kulonben sosem erte el a nevlges kapacitast. Hozzateszem ez a wartburgok koraban volt. Ma kalciumos felitatott savas akkuk vannak. Haladni kene a korral.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #14226 üzenetére
Nekem garázsban áll 16-18 fokban a motor. Sosem veszem ki az akksit, hetente egyszer lemegyek és 10-15 percet járatom a motort. Ennyi. Ezidáig mindig bevállt (koppkopp).
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #14226 üzenetére
nem ólom akksiról beszéltem, de mind1, úgy csinálod ahogy jónak látod, én is úgy, egy vélemény volt amit leírtam, nem kell hogy mindenki egyetértsen vele, olyan úgysem lesz
nekem mindenesetre így bevált a dolog, annyira hülyeség csak nem lehet....[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
tutis
őstag
többfajta van, roam, HD, GPS, +2, felszerelésben különböznek egymástól. A roam a legolcsóbb, nem vehető ki az akksija meg nem HDMI csatis, de amire kell nekem megfelel. Persze a drágábbak többet is tudnak, kinek mi kell.. A sisakra van külön tartója, nagyon könnyű feltenni.. Egész sok kiegészítő van hozzá, szinte bárhova fel lehet tenni.
több infó itthttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #14230 üzenetére
bírtam a stílusát. egyébként orvos vagymi, ugye?
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #14233 üzenetére
gondolom, mindkettő időigényes és költséges "sport".
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #14236 üzenetére
áh. jogos!
-
Topiccsendőr
addikt
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #14238 üzenetére
Nekem zselés van. A savasról mindenki lebeszélt.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #14240 üzenetére
És nem is arra van kitalálva...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #14240 üzenetére
Nekem az volt a lényeg, hogy gondozásmentes legyen. Innentől tőlem lehetne benne trágya is, csak működjön.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
NINJA_V
tag
válasz Djuree #14245 üzenetére
Igy hivjak ..Azok az akksik amikrol a fogyasztok huzamosabb ideig mennek, pl elektromos bringa, lakokocsi, szuntementes stb...sokkal jobban birjak a melykisutest, nem ugy mint az indito akksi amik viszont hirtelen nagy indito aramot kepesek elviselni, a sok melykisutestol meg beszarnak.
(angolul deep cycle battery ha igy tobbet mond )[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
Attila_26
aktív tag
most akarok "A" kategóriabővítést.Melyik sulit ajánljátok Cegléd-Pesten? thx
-
stifi
senior tag
szerintem ez a srác volt az egyetlen értelmes valaki akinek el is olvastam a cikkeit a totalbikeon...
szar neki hogy 2 olyan szenvedélye/hivatása van amik ütik egymást.. én már attól hülyén érezném magam ha valaki megmondaná milyen ruhában menjek be dolgozni...
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen NAS-t vegyek?
- Politika
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- ASUS routerek
- Yettel topik
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen légtisztítót vegyek?
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...