-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
ááá egy egyszerubb kez/lab serules az engem nem tantorit el Ennyi mindig benne van, akinek ez sok az fel se uljon egy biciklire se...
Igen szarabb aprilisban fossa torni magad, de szezon vegeben meg az a szar, hogy fel ev mire ujra motorozol. Ilyenkor jobb visszaulni amint lehet Ha nem lenne szetzuzva a gixxer, 2 het mulva szerintem mar ujra rajta ulnek
-
vlevi
nagyúr
"Ma kis híján fogtam egy fácánt."
Néhány napja (hete? hónapja? ) nekem is volt hasonló. Esélyem nem volt reagálni rá, ahogy az út szélén jobb oldalt a bozótból kábé 45°-os szögben felszállt és átrepült az út fölött, előttem 1-2 méterre. Csak akkor kapcsoltam, hogy mi történt, amikor baloldalt már el is tűnt... Ja, és gurultam éppen vagy 40-50-el, mert nézelődtem.
Hülyék ezek egyébként.
Régebben volt egy hasonló, csak akkor kocsival voltam, és bennt a faluban. Akkor sem mentem gyorsan, de láttam, hogy egy csirke nagyon nézelődik az út jobb szélén. Namondom, ez a hülye átszalad előttem. Úgy is lett. Csak annyira rám koncentrált, hogy azt már nem vette észre, hogy szemben jön a távolsági busz. Belenéztem a tükörbe, és egy akkora tollfelhőt láttam, mintha egy párnát téptek volna szét -
lujo10
aktív tag
válasz yodamastah #14693 üzenetére
Ja, be is lépnék a klubba egy vállsérüléssel amit tegnap szedtem össze.
Igaz nem motorozás közben, de kapcsolódó témában, garázsépítés a vasnakEgy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #14704 üzenetére
én sem hittem.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #14684 üzenetére
"Külföldi fórumon olvastam olyat, hogy valaki szerint a nagy H összeszerelési minősége meg az anyagok messze jobbak mint a zöldeknél, ebből mennyi lehet igaz? "
a környezetemből kiindulva, a tanárom szétszedte az integra féle 600 RR jét 2000 pályakm után, és nagyon csúnya volt az amit látott, dugattyúk úgy néztek ki, mint amik megszorultak, illetve hogy pl pont az a széria szereti a kopásálló réteget csak úgy ledobni a hengerfaláról...
butaságnak tűnik ilyesmiket kijelenteni.
mindenhol van szar. kérdés, h te kifogod-e.
de ez hogy az anyagok messze jobbak. persze, a honda hengerfeje gyémántból van
azért ilyenkor belekérdeznék az embertől a dolgokba, h ugyan mire gondol, amikor ilyeneket kijelent, biztos bambulna, mint auchanos ponty a szatyorban.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #14707 üzenetére
Szerintem inkább a "körítésre" gondolt (idomok meg társai) mint a motorikus részekre. Pont a napokban olvastam, hogy valamelyik új ER6 műanyag részeinek az összeillesztése elég kínaira sikerült, centis hézagok, fülek kilátszanak stb. Jó persze ez csak esztétika meg az ER6 nem is a felső osztály de akkor is. Persze kevesebb pénzből a Honda meg egyik sem tud csodát művelni pont amit pár hozzászólással feljebb beszéltetek is.
A régebbi Kawákról lehetett olyat olvasni pl., hogy a korrózióvédelem nem a legjobb, felniken spóroltak a festékréteggel, könnyebben lepattan róla a festék, bizonyos csapágyak gyorsabban kopnak (persze ez is relatív, mihez képest) stb. Bár gondolom sokszor az ilyen vélemények márkafanatizmusból adódnak.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #14707 üzenetére
És vajon melyik a jobb, egy olaszok által összedobált honda, aminek elég sok alkatrésze helyben készült, vagy egy japánok által összeszerelt szutyuki?
Vagy, a törökországban összerakott toyota, vagy az az opel, amit ugyan németországban szerelnek össze, de török vendégmunkások? -
stifi
senior tag
tök mindegy, mert mindenhová a gyártó viszi a technikát ÉS a szakértő brigádot, akik irányítják a gyártást.
a helyi olcsó munkaerő pedig manufaktúrát csinál, tök mindegy milyen nemzet, ez robotmunka.
ezzel az erővel a magyar audi is szar.. szerintem a jó gyártó úgy viszi máshova a gyártást hogy az nem látszik meg a minőségen. ha mégis, azt ők akarják úgy valamilyen okból (olcsóbb anyagok, gyorsabb munkafolyamatok), de nem a nép tehet róla..
akkor lehet inkább gáz ha egyszerre két dolgot akarnak: munkafolyamatokat egyszerűsíteni és olcsó munkaerőt alkalmazni: ilyenkor az eredmény egy olcsó és szar tákolmány, de akkor ezt így akarták megoldani szándékkal.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
mondok még mást is. van itthon sárváron egy Flextronics üzem ahol többek között például Lenovo asztali pc-ket szerelnek össze. minden soron dolgozó munkás minimálbért kap, a hely irányítója valami külföldi manus aki itt él kiküldetésben a csapatával és viszi a dolgokat.
megkérdeztük miért nem inkább keletebbre vitték a gyárat (románia, ukrajna) ahol felennyiért dolgoznának, elvégre a munkaerő az egyik legnagyobb költség, az volt a válasz hogy azért, mert egy ukrán a gyártósoron nem úgy végzi a munkáját ahogy egy magyar. pontatlanabbak, több kárt okoznak, nehéz velük kommunikálni stb.. ha szart akarnának gyártani olcsón akkor ott lenne az üzem.
pontosan előre ki van találva hogy az adott minőséghez hol kell a gyárat felhúzni, be van kalkulálva a mentalitás a végeredménybe. ha úgy nézzük ahogy mondod, jobb egy japánok által összerakott vas mint egy olaszok által összerakott. de nem innen kell megközelíteni szerintem, hanem onnan hogy milyen motort AKARNAK összerakni. simán lehet egy olasz honda olyan jó mint egy japán szuzuki, hiszen két különböző termékről beszélünk.
inkább az lehet érdekes, hogy két ugyanolyan motor között amiből az egyiket itt, a másikat ott rakják össze van-e különbség...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
zedok
senior tag
Hali!
Tudtok Budapesten vagy Pest megyében ajánlani jó gumiárust? ( nem óvszert )
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
yodamastah
őstag
Moto3 befuto az nem volt gyenge.... sajna mindjart elalszom
-
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #14716 üzenetére
En ezert valtottam strategiat, inkabb alvas elotte, es warmup kihagy.....
Two Strokes and Four Jokes
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #14684 üzenetére
Most nézegetni fogod vagy motorozni? Lassan el kéne dönteni
Ha pályázni fogsz, biztos lesz perec, elcsúszás, akkor pedig már mindegy lesz, hogy néz ki. Ha pályaidomot dobsz fel, akkor meg nem mindegy milyen minőségű a gyári és mekkora hézagok vannak? Az ER6 példát nem értem, F vagy N verzió? Rohadtul nem mindegy, bár az nem éppen a drága kategória.
Igen, volt a kawánál olyan széria, aminek a kerekén vékony volt a festék. Az enyém pont ilyen, de kb leszarom, hogy 14 évesen le van picit pattogva a festék a felniről pár helyen. De inkább jöjjön le a festék a kerékről, mint a hengerfalról az a bizonyos réteg - ha már a sztereotípiáknál tartunk. Ja, hogy az utóbbi nem látszik? Na, nem köcsögségből írom ezeket, csak az ember hajlamos olyan dolgok alapján dönteni, amit lát, amit meg nem lát, az olyan, mintha nem is lenne. Klasszikusokat idézve: attól, hogy homokba dugod a fejed, az élet még seggbe b.sz. Remélem értem a párhuzamot
Csatlakozom Persu véleményéhez. Nézd meg milyen futómű és fék van alatta, a többi csak festék és matrica kérdése.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tutis
őstag
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #14709 üzenetére
az is jó, én gél formában használom ha kell. nekem van vagy 5-6 féle ilyen krémem, aztán kenem mindegyikkel ha gond van, aki egyszerre 3 féle sportot űz profi szinten annak kell, hetente sérülök, najó azért nem, de elég sűrűn azért, igaz mostmár visszafogom magam, kicsit
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
na tegnap befejeztem a motorozást, ma már busszal megyek vissza, elég volt ez idénre, mentem vagy 6000km-t. végre egy év amikor ki tudtam magam motorozni, jövőre is legalább ilyet.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz zsoltee10 #14724 üzenetére
24k-t? azigen
nekem ez 6k is soknak tűnik
persze nem mindenhova motorral mentem, a kocsi is elő volt véve. ha melózni motorral jártam volna, akkor ez igencsak 10k körül lenneLEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz NINJA_V #14727 üzenetére
kendo, kosár meg futás, ezeket versenyszerűen, igaz a futás nem megy úgy ahogy szeretném, meg a 95 kilóm sem ideális ide, de fejlődök ebben is. ha nem lennék sérült fél éve, azóta szüneteltetek mindent, már vagy 20 versenyt ki kellett hagynom, és nem állok jól, nem kíméltem magam, most meg van az eredménye, csajok is elhúznak mellőlem, nincs időm rájuk és ez így hosszú távon nem jó. de nekem ez kell, pedig valamit el kell hagynom, mert így nem lesz jó.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz NINJA_V #14729 üzenetére
hat nem is megy ugy ahogy szeretnem, egyet kene valasszak es azt rendesen csinalni, de most valtoztatni fogok, lehet a futast elhagyom, az keszit ki a legjobban izuletileg.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
yodamastah
őstag
válasz zsoltee10 #14724 üzenetére
Volt mar nekem is 30e+. Volt egy szezon ahol kiszamoltam hogy napi 170km motoroztam atlagba... elkepeszto sokat mentunk. Szinte mInden nap feluletm es mentem 3x mentunk le a horvat tengerpartra csak abban az evben...Haver akivel sokat motoroztam az 1 eves gixxert 40ezer km-el arulta. Eladta majd vett egy ugyanolyat
Sajnos azota a benzin ara 2x lett, a fizum erteke meg a fele
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #14731 üzenetére
nekem megy csak ket hete kezdodott az ideny. mar van 600km-em
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #14731 üzenetére
ehh, en meg azt hittem a 6k sok mondjuk ezek mellett a benzinarak mellett ez sem keves.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
vendingo
veterán
Én idén 8000-et mentem. Abból 1 hét alatt 3 ezret, egyszer 2 nap alatt ezret, a többi meg csak belecsordogált.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
Ááá, szerintem itt is kb. 3000 km ment a vasba. Lakásfelújítás, esküvő stb, ment a pénz rendesen és mindenhova autóval mentünk, mert hozni-vinni-cipelni kellett valamit. 1-1 alkalmat leszámítva ki sem mozdultunk Pest megyéből. Dolgozni meg ritka kivételtől eltekintve bringával megyek.
Jövőre jobb szezonra számítok...ha addig nem lesz 500 a benzin, hogy rohadnának meg
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
Nekem úgy tűnik, hogy idén 8k-nál fogok megállni (most 7.5k), szívem szerint mentem volna még sokkal többet is, de az új meló miatt nyáron még nem tudtam/mertem egy-egy napnál több szabit kivenni. Majd jövőre
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #14719 üzenetére
Lehet félreérthető voltam, nem mindenem a kinézet csak próbálom körüljárni a dolgot ilyen szempontok szerint is. Nem gondolom, hogy ma már nagy különbségek lennének négy japán között, legalább is az én szintemen biztos nem, a nagy pályamenőknél biztos kijönnek a különbségek. Csak hallani/olvasni ezt-azt, azért írtam ide hátha meg tudjátok erősíteni vagy cáfolni
Legutóbb ezt a Kawát néztem, a leírás szokásos (garázsban tartott stb.), km. kevésnek tűnik korához képest, esetleg a képeken láttok valami nem oda illőt?
Felkerült a tutis által említett RR is bár nekem ez drága [link]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
zsoltee10
addikt
válasz Djuree #14725 üzenetére
Én a 24-et csak hobbiból raktam bele, nem jártam motorral dolgozni, nálam fizikailag lehetetlen.
1 évesen vittem 24000-es szervizre.
Ali: Hát a varába a 10000 tavaly 2,5 hónap alatt ugrott bele.
yoda: Szerintem nekem legközelebb akkor lesz intenzív szezonom, ha a gyerekek kirepültek és lesz pénzem a 2000Ft-os benzinre.
-
zsolt19900
őstag
válasz Archer #14738 üzenetére
de szépek basszus de valahogy magamat nem tudom elképzelni a "guggolós" masinákon
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Topiccsendőr
addikt
MT 01 egy kicsit átszabva.
felismeri valaki?
nyammi[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Mizsala
csendes tag
Sziasztok! Öööö tudom hogy nem a legmegfelelőbb topic, de hátha valaki átnyergelne egy másik kategóriára
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vt_600_c_shadow-6260379
Én túrára szeretnék váltani, BMW 1200 GS-eket nézegetek. Van esetleg valakinek tapasztalata ezekkel a gépekkel? -
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #14738 üzenetére
körül akarod járni?
suzuki.
GSXR 1000 K0-K3 váznyak repedés. TL 1000R-S lengővilla reped, a rotációs csilapítónál. Hajtókar, hengerfej problémák. SV, DL kuplungkosár problémák. K4-K5 GSXR 750 hajtókar, főtengelycsapágy problémák.
K4-K5 GSXR 600 másdolagos fojtószelep problémák, K6-K7 600-750 fesszab, állórész bajok.honda.
1000 RR olajevés, lehúzógyűrű problémák, hengerfal problémák. 04-07 blade. állórész bajok 900 RR ugyanez, 929 ugyanez. 02-03 blade blokköntvény bajok. gátrepedés. 2000 ig tulképp bármelyik honda fesszabályzós tud lenni.kawasaki.
ZXR 750 szelepek, hengerfej problémák, repedés . 07-08 ZX6 vezlánc feszítő probléma, ZX 636 03-04 vázrepedés.yamaha.
R1 hengerfejtömítés, 02-03 állórész bajok, leég, váltó 2 es től felfele váltófokozat bajok.aprilia.
RSV nél 50 A es inditórelé kicsi a legalább 65-70 A es indítóáramhoz. a generátor három fázisa kontaktos tud lenni, le tud égni az állórész. szabadonfutó problémák. hátsó fék levegősödik. kuplung levegősödik. Odometer nulláz, ha az immo kulcs bent marad a gyújtáskapcsolóban akku kivételnél.
műszerfal kontaktos tud lenni, ilyenkor nincs napi km számláló memória.csak néhány amiről én tudok, és gyakrabban előjön.
van több is. Ez alapján nem vesz motort az ember.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #14743 üzenetére
Jó, már léptem egy szintet, elfogadom, hogy mindegyikkel lehet gond (autóból már egy ideje franciák vannak a családban és mégis élünk szóval fogékony vagyok mindenre ). A linkelt Kawáról esetleg valami? Majd felhívom a hét elején, meglátjuk mit mond, helyileg sem lenne túlzottan messze.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Pocee
senior tag
válasz Archer #14738 üzenetére
Azért ne vegyünk mindent/mindenkit egy kalap alá,a CB-t(2008as évvégi) 3600 km-el vettük apám egyik legjobb barátjától,aki nagyon vigyáz mindenére,ő tuti nem tekergette és szervizelte is komolyan.
Szóval tény,hogy el van kurvulva a piac,de vannak még csodák....szerencsémre...Mr.Brightside
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #14746 üzenetére
Mi miatt? Elvileg ezen már van kormánylengéscsillapító.
mod: persze, képről nyilván találgat az ember csak úgy ránézésre gondoltam
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #14746 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok