-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #14152 üzenetére
és ez még innen feláll?
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
yodamastah
őstag
válasz Djuree #14153 üzenetére
Persze.. nem olyan veszes ez, lehet vagy 48-50fokos dontesi szog. Egy jo palyagumival es utcai sportmotorral 58-60fok koruli szogek is mennek (GP meg boven 60 fok felett )
Michal Filla D211Gp-n (o tartja hungaroringen a palyacsucsot):
Azert azt ne feledjuk hogy lapon van a motor, meg nagyon keves a jo koridohoz...
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #14154 üzenetére
nagyon komoly....már a fizika határait súrolja. egyébként annyira kíváncsi vagyok én mennyire döntöm be, jó lenne valami fotót csinálni valami hegyi úton, mivel én nem pályázok, hegyekben döntögetek csak, persze ott nem merem annyira azért.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #14152 üzenetére
Mivan akkor ha beszallsz a kanyarba semlegesen, es tuldontod a gumit?
Hirtelen csuszik, vagy jelez valamennyit, vagy be lehet loni ugy, h mindket kerek csusszon?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #14154 üzenetére
Szép, nekem fele olyan dőlésszöggel már ki is csúszott az eleje, bár ott a gumi fogyott el meg michelin volt...Jövőre csakis Dunloppal fogok menni, abban még sose csalódtam..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
doc
nagyúr
válasz Djuree #14159 üzenetére
az alapja egy 3 iranyu doleserzekelo szenzor (ebbol en csak egyet fogok hasznalni, bar lehet hogy ha mar ugyis ott van, bekotom a maradek ket iranyt, es lesz benne G-erzekelo is). a kerdes az, hogy az erzekenysege eleg jo-lesz e a finom szogmereshez, anelkul hogy tul sok 'zavar' kerulne bele, ezt majd tesztelni kell...
lesz egy 2x16 karakteres LCD kijelzo es ket gomb a kezeleshez/kijelzeshez
meg ha mar ugyis osszerakok egy ilyen ketyeret, lesz benne levegohomerseklet-mero isaz aktualis dolesszoget nyilvan siman ki is lehet iratni a kijelzore 'realtime' de ez a vegleges verzioban biztosan le lesz tiltva (kanyarban ne nezegesse senki a pici kijelzot ahelyett hogy a kanyarkijaratot figyelne...)
a lenyeg viszont az, hogy el lehet inditani a 'felvetelt', ami utan EEPROM-ba menti a dolesszog valtozasait, illetve a maximum dolest mindket iranyban kulon eltaroljaszamitogepre kotve a rogzitett ertekeket ki lehet olvasni, majd irok hozza egy kis programot ami grafikusan meg is jeleniti
csak lusta vagyok befejezni
meg jo lenne ha lenne szivargyujto-csatlakozom, akkor nagyon egyszeru lenne az aramellatas, de most igy osszel mar nem fogok ezzel szenvedni, majd megoldom egy 9V-os elemrol, aztan tavasszal meglatjuk (a motor elektromos rendszeret nem nagyon akarom megbontani ha nem muszaj)
meg gondoltam arra is, hogy utananezek hogy ra tudnam-e valahogy kotni a valtonal levo szenzorra, akkor lenne egy kalap alatt fokozatkijelzom is
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #14157 üzenetére
Geometria es gumi fuggo a dolog, meg attol is fugg mennyire tapad jol a palya. Dunloppal meg sose csusztam egyszerre 2 kerekkel, vagy az eleje vagy a hatulja csuszkalt, attol fugg epp a kanyarban hol mit csinaltam. De Kopott pirellivel/metzelerrel mar sokkal konnyebben osszejon a 2 kerekes csuszas. De nagyon joinudulatu ez a ket a gumi, tok jol lehet vele korcsolyazva menni.
-
yodamastah
őstag
Mert michelinnel mentel.. Pirelli az ment volna odebb oszt kesz. Dunlop meg nem csuszott volna el De a dunlop is olyan hogy ha megcsuszik akkor megy odebb az eleje. Bar nem olyan lagyan csuszik mint a pirelli, de csak akkor vag ki hirtelen ha hirtelen terheles valtas eri... pl erolteted be fekkel huplis reszen es amikor kihagy a futomu, megall a kerek... Persze ha tul van dontve a motor, es olyan a geometria, akkor be tud csuklani az eleje, es akkor minegy milyen a gumi elesel (ha nem tudod vosszatolni az elejet hogy tapadjon)
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #14161 üzenetére
Nem, kanyar közepén kb, inkább már a kigyorsítási részen, bár még nem volt teljes kigyorsítás..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #14164 üzenetére
Toom, soha többet michelin. Jó volt addig míg tapadt, csak semmi nem mutatta hogy elfogyott a széle.. Mondjuk az eleje hamarabb gatya lett mint a dunlop hátsó...
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #14167 üzenetére
Power one, a jobbik verzió, talán a CUP, de nem ismerem a michelint pontos megjelölés szerint..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Djuree
félisten
jónak tűnik, de ezt elvileg mobilos app is tudná amiben van giro. mondjuk írtad hogy próbáltad és nem működött.
nekem van szivargyújtó csatim, tank, ülés alá be a 2 vezeték és rá az akksira, plusz be a biztit amit adtak hozzá. igaz így állandóan kint van a 12V, de baj nem lehet mivel esőbiztos (próbáltam), és ha mégis zárlat van ott a bizti.
fokozatkijelzőm is van, simán meg lehet oldani a dolgotLEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Ferdzsoo
addikt
Totál el vagyok képedve.
Osztrák - olasz határmentétől nemmessze - Timmelsjoch hágó napi közel 800!! motoros és ennek a 70%-a BMW motor. Régi és új is, és a BMW-k a 40%-a 1200GS.
Komoyan ha nem saját szememmel látom, nem hiszem el...
Hihetetlen ez a BMW fanatizmus.
Viszont azt is hozzá kell tennem hogy meglepően több a Ducati, KTM, és Triumph jár erre mint úgy álltalában. (Most láttam először élőben multistrada-t.)
Japán gépek főleg a Honda, iszonyat ritka. Az pedig hogy mindenki olyan szinten ésszel és lassan közlekedik hogy már hihetetlen is számomra, itt teljesen alap dolognak számít.
Viszont senki nem int senkinek."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
tutis
őstag
-
yodamastah
őstag
Ejj mindek rancibalod osszevissza a gazt lapon Ranyitod, elcsukod, ujra ranyitod es elmegy az eleje... de te erezted mekkora terheles valtasok voltak, szoval ha kicsik, akkor azert meg fognia illett volna a guminak... fordulat se volt valami magas... na mindegy ennel nagyobbat soha ne ess
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
nagyon könnyen megvan a szar sajnos, szar érzés utána, azt sem tudod mit csinálj hirtelen, nekem is ez volt mikor a tátrában kicsúsztam. most így a videó nézés megint előhozta belőlem azt az érzést. első esésed volt amúgy?LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #14173 üzenetére
Ilyenkor lement a suly az elso gumirol? Geometriahiba van, vagy egy pilota altali megjobban eloreterheles megoldja?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #14173 üzenetére
Nem cibálom én, 1x csukom el hogy ne legyen sok, de utána visszatérek a stabilizációs gázra, a többi vidit ha megnézed a csatornámon ugyanilyen, a fordulatszám szinte nem is változik, ennek inkább csak hangja van, de erőben szinte semmi változás nincs, nem tol annyit a motoron hogy ki kell csúsznia akár lapon a keréknek.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
zsolt19900
őstag
látom az írásaitoknál emlegetitek a fokozatszám kijelzőt, nehéz azt megcsinálni?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #14157 üzenetére
szerintem ennek high side is lehet a vége, ha a hátulja megy ki. nem figyelted hogy kell csinálni kecskeméten? mutattam!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
tutis
őstag
válasz KoVee84 #14174 üzenetére
A motornak szinte semmi baja, bukógomba elhajlott de azon csúszott végig, azt ki kellett aplikálni de megoldottam, deklivédő gomba is jól védett, a kormányvégsúly is megfogta jól a dolgokat, lényegében kicsit kapott az idom, de azt már elvittem javítani, bukógombát kell újat vennem, a kipuff már úgyis össze volt baszva, az nem érdekel, kamera megúszta az esést, bukó már karcos volt az se nagyon érdekel, ami bassza a csőröm az az új bőrruha.. Na de hát fel kellett valahogy avatni
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #14176 üzenetére
Hat mi vagyok en hogy csak a video alapjan eldontsem?
Ez a gazkezeles tipikus hiba, ide oda billeg a suly elore hatra ilyenkor. Ettol meg azert foghatott volna az elso gumi. Egy jol bemelegitett dunlop slick eleg nagy hulyesegeket is kepes toleralni meg lapra gontott motornal is.
De amugy valoban olyan mintha nem lenne eleg suly az elejen, amikor visszarakja a gazt, akkor kitolja az elejet. Viszont ez az evjaratu gixxer hires arrol hogy szereti ha magasan fut az eleje. Persze ehhez a atuljat is meg kell emlelni... De persze az is lehet egyszeruen csak fos volt az elso gumi es nincs mit elemezgetni ezen a videon
-
stifi
senior tag
ehhez képest az én motorom fossá tört..
mondjuk én nem bukógombát használok hanem kifizetetlen biztosítási papírokkal mentem fel pályára.. kuplungkar, váltókar, indexek, tükör, fejidom, oldalidom, dekli - ezekre mind van a tavalyi balesetem óta egy függő kifizetésem, csak még pereskedünk a picsával aki elütött...amit saját zsebből kell megoldanom az csak a farokidom, meg talán a hátsó index.. szerintem veszek egy tartalék bontott idomot ezt meg fennhagyom pályázni, és kész is van.
de jövőre én is körbegombázom a vasat, meg veszek rendes csizmát és kesztyűt.. fasznak jó ez a hetekig lábadozás otthon, még csak szerda van de unom már magam itthon...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #14183 üzenetére
Ja ez igaz de amikor mar 4-5 eses van a ruhaban akkor kezd gaz lenni
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #14184 üzenetére
Csak szeretek talalgatni na. Elobb meg az volt a baj, h pang a topic
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #14183 üzenetére
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #14184 üzenetére
Toom hogy nem vagyok penge meg a gázkezelésem is lehetne jobb sokkal, de itt a gumi volt a ludas, majd lefényképezem, nulla mm a profilja oldalt, úgy lement mint a pinty.. Mondjuk van benne egy kicsi a gázreakcióval is, de az szerintem elég kicsi százalék..A jobb állapotú gumi körökkel ezelőtt kibírta, a lekopott már nem..
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #14190 üzenetére
A durva hogy úgy mentem ki ringre hogy még jó volt a gumi, sokkal többet ki kellett volna bírnia. De most jut eszembe, szerintem lágy keverékű a gumi, majd megnézem...
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #14151 üzenetére
Mindenhová
-
Djuree
félisten
akkor rutinos "eső" vagy hát én többet nem szeretnék, 1 bőven elég volt, még sok is. de azt mondják aki nem esett az el fog előbb utóbb, és az nem is motoros, jah meg 2 féle motoros van, aki esett meg aki még nem
nem is magam féltem, hanem a motort. én már olyan vagyok mint a terminator, mindenem sérült, minden bajom van, ennél többet ha már sérülök ott már nagyobb gebasz lesz[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
tutis
őstag
válasz Djuree #14195 üzenetére
Ez egy ilyen szakma
Én felvállaltam a sporttal járó lehetőségeket. Mehetnék utcán szabályosan, óvatosan és akkor relatíve kevesebb esély lenne arra hogy összetörjem magam meg a motort. Csak az utcai motorozást nem igazán élvezem. Szerencsémre mindig elég jó estem és a motor is csak csúszott vagy csak eldőlt, szóval csak minimális esztétikai hibái vannak..1-2 évig még biztos űzi fogom a sportot, jó lenne egy 2:05-ös szintet megfutni hringen addig. Az alattit meg csoda lenne megfutni.. Az a baj hogy nincs ki tanítson, magamtól találom ki a dolgokat, de néha elég rossz irányba megyek.. Pl olyan keveset mentem idén pályán, hogy az utcai fékezést használtam pályán, azaz mindig ráléptem a hátsó fékre is.. Persze hogy úgy táncolt a motor alattam mint a vadló.. Jópár körnek kellett eltelni ahhoz hogy ne tapossak a hátsó fékre, bár nem volt olyan köröm hogy valamelyik féktávon ösztönből rá ne tapossak a hátsó fékre..
Szóval ha nem gyakorol az ember, akkor nem igazán tud fejlődni, én meg idén kb 3x voltam pályán. Na de majd jövőre..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #14198 üzenetére
Megtisztelő hogy próbálsz párhuzamot vonni közöttem és Hayden között, most hogy mondod kezdem úgy érezni hogy "majdnem" úgy tudok motorozni mint Ő.
Viccet félretéve, az én időmnél még nem szabad hátsó féket használni, hisz az a csúsztatáshoz kell. 2 perc alatti időknél kell elővenni a hátsó féket, addig felesleges erre is koncentrálni, mert nincs meg a tudás mögötte hogy úgy használjam ahogy kellene.. Ezt a "nagyok" mondták..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- LEGO klub
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...