-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #13750 üzenetére
verném, de hát x honda után már nehezen megy, valahogy mindig hondáknál kötünk ki
de ígérem, hogy az új autóm nem honda lesz. sőt, még nem is jappppánn!!! na ez lesz ám majd az igazi szentségtörés...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz TayRol #13747 üzenetére
Igen, nagyon úgy néz ki, hitelre veszi az ember. Már folyamatban vannak a papírok.
Kicsit vegyesek az érzelmeim, nagyon szeretem a gépet, rosszul fog esni mikor elviszik.
Pedig állítólag nem szabad érzelmeket állítani egy használati tárgy iránt."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vilmaboy
őstag
válasz Ferdzsoo #13754 üzenetére
Én amikor eladtam az előző vasaimat és kocsiimat, mindig úgy voltam vele, hogy a másik jobb lesz. Ezért nem sajnáltam őket. Az asszony viszont a kis 250es RR-t megsiratta rendesen, amikor elgurultak vele.
A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #13732 üzenetére
Milyen motor/ABS?
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #13732 üzenetére
nekem a következő motorom biztosan ABS-es lesz, még azon is futottam egy kört hogy a mostanit nem lehetne-e átalakítani (nem).
ha lett volna asb, engem sem csapnak el hanem simán kikerülöm a hülye picsát akit a legutóbbi tárgyaláson a bírónő eléggé megalázott, de lesz még egy tárgyalás... azt hiszem kártérítést is fogok ezek után kérni mert a motorom emiatt 1 éve össze van törve.. írok róla majd egy beszámolót!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #13761 üzenetére
Ezen esetleg már C-ABS van, vagy a "hagyományos"? Gondolom utóbbi, ha sodródott. Egyszer én is kipróbálnám, még az autónkban sincs, budget-be nyomjuk
Pénteken viszek camera girlt
-
DigitXT
félisten
-
KubanitoS
veterán
válasz vilmaboy #13726 üzenetére
Ezzel azért vitatkoznék. Idén, 24 évesen tettem le a korlátlan jogsit, előtte csak robogóztam és egyből 600-as motorral kezdtem. Elég sűrűn használom a gépet, a héten például minden nap mennem kell 120 kilométert, de mivel még jó idő van, bátran ülök motorra. Normálisan, körültekintően közlekedek, ez persze nem azt jelenti, hogy az 50-es táblánál mindig ötvennel is megyek, szeretek dinamikusan haladni autóval és motorral is, viszont ez nem jelenti azt, hogy nem tisztelem a motort. Nem megyek bele kétes helyzetekbe, nem kockáztatok feleslegesen. Felfogtam azt, ha csak egyszer hibázok, akkor könnyen ottmaradok, vagy egy életre nyomorék leszek.
Ennél fogva nem hiszem, hogy bármiféle jelentősége lett volna annak, ha én 13 évesen Simsonoztam volna. Sőt! 13-15 évesen az ember még gyerek és könnyebben belemegy a baromságba. Minden fejben dől el, valaki vagy hülye, vagy nem. Ha valaki hülye, csak idő kérdése mikor fog balesetet szenvedni, de akkor teljesen mindegy, hogy Simsonon, vagy 600-as motoron ül...
A motorjogsi kategóriákat és az életkor követelményeket most változtatták, jövőre pl 16 éves kor előtt 50 köbcentire sem lehet majd jogsit szerezni, 24 év alatt nem lehet korlátlanra menni. Én egyébként támogatom ezeket az intézkedéseket.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
vilmaboy
őstag
válasz KubanitoS #13767 üzenetére
Ebben igazat is adok neked részben, de az hogy 50kilós simsonnal esel 50el, vagy egy 170kilós motorral 140el, az szerintem nem lesz mindegy, mintahogy az sem, hogy a fékút 110méter vagy 40, mert van a dobfék helyett 2féktárcsád 4-6 dugattyúval, ami blokkolni és csúszni fog. Az egy másik kérdés, hogy meg tud e tartani egy rutintalan motoros egy intenzíven fékező nagymotort. Mert azért lássuk be a simson megtartására nagyobb az esélye. A korhatár módosításokat teljes mértékben jónak tartom
[ Szerkesztve ]
A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!
-
KubanitoS
veterán
válasz vilmaboy #13768 üzenetére
Persze, nem ugyanaz egy Simson és egy nagy motor, azonban van közös bennük, igazából ezt akartam kiemelni az előző hozzászólásomban is: ha valaki hülye, akkor mindkettőn meg tud halni. Azt meg remélem te sem gondolod komolyan, hogy egy rutintalan motoros nem tud megtartani egy intenzíven fékező nagy motort. Mire van akkor a rutinvizsga és a forgalomban történő vezetés?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
vilmaboy
őstag
válasz KubanitoS #13769 üzenetére
legalább 3 balesetnél voltam jelen és régi szakmámból kifolyólag utólag helyszinen olyan eseteknél, ahol az volt az esés oka, hogy q*va nagyot kellett fékezni és nem volt meg a rutin és/vagy az erő az emberben, hogy megakadályozza, hogy a kormány beforduljon. Azt meg ne is taglaljuk hány motorost hallottam, hogy pl nem is használ hátsó féket. Ezt ne is vitassuk. A rutinvizsga és a forgalomban történő vezetés? Oksa... B-s vizsga. Adjunk egy friss jogsisnak aki az alföldön tanult vezetni Clion egy mikrobuszt (ha lehet zárt hátsó dobozost), hogy menjen el pest egyik feléből a másikba, ha lehet erősen emelkedős helyekes, ahol soxor meg kell állni csúcsforgalomban. Nem tuti, hogy 100%os lesz. A vizsgák képzettséget igazoló okmányokat adnak. Nem képzettséget. Mint ugyebár a diplomához sem jár ész!
Részemről ha lehet, akkor off vége.
[ Szerkesztve ]
A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!
-
vendingo
veterán
válasz KubanitoS #13769 üzenetére
Esélyes, hogy egy rutintalan szarul jön ki egy vészfékezésből.
Nekem kevés rutinnal volt 2 vészfékezésem, abból az egyik nagy sebességgel(140+).
Majdnem sikerült belemennem egy szabálytalanul kanyarodó utánfutós autóba.
Az volt a szerencsém, hogy volt egy kevés robogós/biciklis gyakorlatom, hogy mi a teendő, amikor blokkol az első kerék. Ilyenkor baromira jó lenne egy ABS!
Egy friss jogsis már azelőtt elhasalt volna a vészfékezésbe, mielőtt belecsattan az előtte lévőbe. Én is majdnem elnyaltam, mert reflexszerüen első fék, kerék beblokkolt, és mentem keresztbe a baszódás határán.
Utólag rájöttem, hogy profi volt a kivitelezés, mivel 3 centire álltam meg a lomis cigány utánfutójától. (kikerüli semmi lehetőségem nem lett volna, mert keresztbe állt az úton)[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
NINJA_V
tag
válasz Topiccsendőr #13761 üzenetére
Ez az a srac akinek vittem a cuccokat gokartpalyara ?
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
KubanitoS
veterán
válasz vendingo #13771 üzenetére
Az a lényeg, hogy megúsztad! Mondjuk én intenzív fékezéskor nem a 140-nel történő vészfékezésre gondoltam, annyival egy kezdőnek nem is kellene menni szerintem. Persze, mint ahogy említettem minden fejben dől el.
vilmaboy: Arra nem tudok mit mondani, hogy a motoros nem használ hátsó féket, ezek szerint nem tanították meg neki. A B-s jogsi példából meg nem tudom mit akartál kihozni. Egy kisbusz és egy Clio azért nem ugyanaz. Én kezdő autósként be sem vállaltam volna kisbuszt. Azért motor és motor között azért nincsenek ekkora különbségek.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #13773 üzenetére
Közúton lapon keresztbe kemény
-
Ramius
őstag
Visszaolvastam. Mennyi 29 éves van itt...
Én is pár napja közéjük tartozom
A motorozást meg tavaly kezdtemgyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #13771 üzenetére
nekem is volt több vészfékezésem, a legutóbbi nem is sikerült túl jól és elestem.
tutira megmentett volna az ABS vagy egy vezetéstechnikai gyakorlat. és az a röhej hogy általában megfontolt vagyok, szinte sosincs szükség vészfékezésre de az az évi néhány alkalom amikor kéne és nem sikerül eléggé el tudja baszni a napomat..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vendingo
veterán
Nekem sajna már volt halálközeli élményem vészfékezéskor, illetve egy 911 turbo lökhárítójának is volt halálközeli élménye. Szerencsére mind a 2-t megúsztam, azóta próbálok megfontoltabban közlekedni, de így is befigyel pár necces előzés. Ezért is szerettem volna egy erősebb gépet. Helyette most veszek egy gyengébbet, hogy 2x-r meggondoljam kit mikor mennyivel előzzek. Sajna egy kicsit bevállalós vagyok az SV-el. Nem ártana pár pályanapra kimennem gyakorolni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz KubanitoS #13783 üzenetére
Én minden hónapba más motort szeretnék, de valahogy mindig a túraendúróknál kötök ki.
Afrika Twin az örök kedvenc ha már a GS-re nem tellik.
Oka nem nagyon van. Talán csak annyi, hogy 2 motor jobb mint 1 motor.
Lenne egy túrázni/kirándulni, meg lenne egy szaladgálni élvezkedni. Jövőre már szeretnék pályára is menni pár alkalommal, arra tökéletes lesz az SV.
Az SV-t oda tudnám adni bátyámnak és tudnánk együtt motorozni, meg lenne mit hajtania, ha lerakja a nagy A-t.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ALI_G
veterán
Egy esés áránál kevesebbe kerül a hondás 2 napos képzés. Megfontoltság ide vagy oda, jobb úgy vezetni, hogy tudod mit csinálsz.
E mellett még van most a BMW-nek képzése, róluk is jót hallottam. Sokat tud lendíteni egy ilyen képzés a tudáson, amit utána tovább csiszolhatsz pályán -
yodamastah
őstag
Hu ezt most talaltam. A mester koncentral.. hehehhe [link]
-
NINJA_V
tag
-
Integra
titán
válasz yodamastah #13788 üzenetére
napernyős csaj is minek.... az aszfaltot árnyékolja.. vagy a motorblokkot
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #13786 üzenetére
miért nem a nagydarab tartja az ernyőt?
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #13792 üzenetére
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #13794 üzenetére
nem azzal van a baj, hogy van, mert az ok, de legalább vegye már a munkáját komolyan és a mestert védje a napfénytől amíg lehet...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
boogie84
veterán
Tudom h volt már téma, hátha valaki még nem olvasta.
"Két év múlva ez te lehetsz... többé kevésbé. Csak add le jó előre a rendelést!"
Valamiért kiráz a hideg ettől az utolsó mondattól. Kíváncsian várom h milyen lesz!
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
yodamastah
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok