-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
alvaro
senior tag
-
lujo10
aktív tag
válasz alvaro #13051 üzenetére
Szerintem az egy motorosbarát darázs volt és mivel látta, hogy kissé el vagy pilledve a meleg miatt, ezért arra gondolt, hogy felélénkít kissé. Erre te meg papuccsal rontasz rá, sőt mi több bántalmazod is, ha jobban végiggondolod rá kell jönnöd, hogy ez igazán csúnya volt részedről. Ej, ej..
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
vendingo
veterán
Az én öltözékem darázsbiztos, bár robogón nekem is szállt már be a pólómba
Én mostanában kifejezetten kedvelem a darazsakat, mert egy hosszú motorozás után eltakarítják a bogártetemeket a motorról. A hűtőmön sokszor 5-10 darázs is szokott legelni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ALI_G
veterán
Miért nincs okmánya ezeknek a szutyok pályamotoroknak? Az hova lesz ilyenkor?
Amíg oda voltam, el is vitték azt a szuper R6-ot
Ez most új, suzukiban még annyira se vagyok otthon mint R6-ban, de most megint arra állok, hogy külön pályagépet veszek.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Esetleg a múlt heti 1000 hsz-t valaki összefoglalhatná Hogy sikerült a pályázás? Mindenki egyben van? Új gépsárkány valakinél?
-
NINJA_V
tag
-
ALI_G
veterán
Igen látom, de akkor ezt most leszögezném, hogy
1. Nem vagyok Rossi.
2. A jelenlegi motoromon is lehetne mit gyorsulni, nemhogy egy 2003-as SBK-n.
3. Tavasz óta ez kb. a 20. eladó pályamotor, abból 10-12 ugyanaz, kicsi a fluktuáció.
4. se milliomosNinja: "Van sok bling a motoron" -> ?
-
ALI_G
veterán
válasz NINJA_V #13061 üzenetére
Azért a gyorsváltó fain cucc, de olyan dobért nem rajongok, amitől megsüketülök.
Másik, hogy vettem egy superbike újságot nyaralásra, főleg azért mert volt benne 600-as supersport összehasonlító. Kár volt. Az R6-osokra felrakott slip on dob miatt magas fordulaton nem volt ereje (alul meg ugye amúgy se lett volna). És így kiadták a tesztet
A kérdésem viszont az, hogy a benne közölt LE és nyomaték adatok, azok keréken mértek? 112/58 van megadva LE/nyomaték-nak, úgy hogy a hornetem papíron 95/63.
btw triumph daytona 675-öt hozza ki legjobbnak. -
-
Archer
őstag
Nemrég a Motorrevüben is volt 600-as összehasonlító teszt, az is a Daytonát hozta ki győztesnek pályára (igaz az R-es változatról volt szó) viszont utcára csak az utolsó előtti lett szóval lehet ezt többféle képen nézni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
NINJA_V
tag
Ezeknek az osszehasonlitasoknak tul sok ertelme nincs...
Altalaban az ilyen hazi tesztek hatsokereken mert ram air nelkuli adatok,(nem sok helyen van ram air-es pad) van egy ket gyarto ami megadja a fotengelyen mert szamokat is, ezek rendre nagyobbak ugye.A supersport szabalyzat meg kimondja, hogy : 600cc 4 henger, 675cc 3 henger, 750cc 2 henger.
Triumph 675 R ha valasztani kelleneTwo Strokes and Four Jokes
-
ALI_G
veterán
Nem minden szempontból lett a daytona az első, de pályára keresek motort
Azért került be a tesztbe, mert supersport versenyszabályzat szerint 600-as 4 hengeres, 675-ös 3 hengeres és 750-es 2 hengeresek szállhatnak ringbe.
Ninja: 1 db RR van eladó jelenleg 3 sima. Az új árban, csak a honda cbr 600 veri.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Pannoniaringre nem szoktatok járni?
Nekem az van közel és oda tervezek egyszer kimenni, de 0 tapasztalattal egyedül nincs kedvem oda állítani.
Múltkor voltam nézelődni, de még azt se találtam meg, hogy hol lehetne felmenni a pályáraCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz yodamastah #13069 üzenetére
Ha legközelebb mész, szólj nyugodtan
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
yodamastah
őstag
Ezeken a palya teszteken az a jo, hogy manapsag van mondjuk 1.5 sec a legjobb es a legrosszabb motor kozt kategorian belul (tegyuk fel volt penz arra hogy hogy ugyanaz a gumi legyen minden motoron a teszten).
Az olvaso elolvassa a tesztet, boldogan megveszi a teszt nyertest, hogy majd ezzel fog palyazni, majd felmegy egy 4-5km-es palyara es megy 40-50 seccel szarabbat mint a motor tud. Persze nincs ezzel baj mert el kell kezdeni valahol. Le is tol 5-6-7 szezont a vassal, elmotorozik 5-10 millio ft-ot, es mar meg is kozelitette 3-5 secre amit a motor tud.
Szoval nyugodtan lehet az alapjan valasztani hogy melyik tetszik jobban a fotokon
Komolyra forditva... en a megbizhatosag es az alkatresz ellatas oldalrol kozelitenem meg. Ez azonban nem lesz benne a magazin tesztekben.
Ezzel nem akarom azt mondani hogy semmi ertelme a magazinban latharo palya teszteknek. Sot nagyon is hasznosak. Pl nem unatkozol a buszon
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #13070 üzenetére
Hat az most odebb lesz sajnos A helyzet az hogy csorosag van Kecsora meg futja. Ott 6k-ert fel tudok menni 5-6x a palyara, a regi szar gumijaimmal elgurulaszok ovatosba. A benzint fele tempoban eszi mint a nagy palyakon... fekbetet nem fogy, nem is kell fekezni. Euroring hasonlo... mondjuk ott kell fekezni itt ott, de nem sokat
Pring ugy nez ki hogy 60e alatt akkor se jott ki 1 nap amikor 15k-ert vettem valami hulladek pirellit ami aztan egesz nap csuszott PErsze akkor megfogadtam hogy oda az eletbe ki nem megyek ugy hogy nincs fasza gumi a motoron.
BP tavolsagrol pring-re erdemes kimenni elozo nap este es megszallni valahol. Jobb utanfutoval vinni a motort. Egyszer megicsnaltam hogy reggel 5kor lemotoroztam, egesz nap toltam, majd este hazamotoroztam, utana masnap alig birtam kikelni az agybol
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
azt a cikket én is olvastam (pont a nyaraláskor)
a daytona 675 azért elég disznó motor valljuk be, nem véletlenül nyert! de azért akik tesztelték azok sem ma kezdték és nem akármilyen pályán mentek nem akármilyen gumikkal.. ettől még se te se én nem lennénk gyorsabbak azzal a motorral csak azért mert azt vennénk pályára, sőt.. lehet nekünk egy másik lenne jó, a papírformával ellentétben!btw ha pesti lennél, vennék veled felesben egy pályamotort
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #13071 üzenetére
A teszt egyik konklúziója, hogy mindenki vegye azt ami neki jobban tetszik
Megbízhatóság terén van különbség japánok között? suzuki-yamaha-honda-ra gondolok, kawa nem tetszik, triumph meg alig van a paicon.
Ja, és már írtam, hogy nem vagyok Rossi, egy 9 éves technikával is sokat tudnék edzeni és egyelőre többet fog szólni az élvezetről, mintsem hogy kupára nevezzek. Kérdés, hogy tudom később eladni
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Marka szerinti sorrend nem hiszem hogy felallithato. Esetleg konkret modellek problemaira lehet vadaszni.
Csak palyazni 07 vagy 08-as R6R-t vennek magamnak. Nagyon jo csomag gyari allapotban is. Habar a blokk messze nem bir annyit mint mondjuk egy gixxer blokk. Kell egy tartalek blokk es kesz
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #13075 üzenetére
Nem tudom Chrobák Jani hány blokkot fogyasztott már el vagy még mindig az elsőnél tart, de ahányszor nézem (és hallgatom) a videóit, mindig azt várom hogy a blokk mikor ugrik ki a helyéről, aztán mégse
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
yodamastah
őstag
Kerdezd meg tole Az R6-ot sokkal erosebbre meg lehet csinalni mint a gixxereket, de kevesebbet is megy el a blokk. De ez nem azt jelenti hogy 2 futamonkent felrobban Siman lehet elmegy 3-4 szezont nyel gazon. Meg hat suzukin is barmikor leszakadhat egy szelep, aztan megy az egesz a levesbe.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
-
tutis
őstag
Mindkét oldalról áthattunk amatőr megnyilvánulást. A rablók részéről először pár embernek be kellett volna menni, feltartani a dolgozókat és mögöttük simán ki tudta volna 2 ember tolni a motort..
A védekező emberkék féltették testi épségüket, ez érthető, de egyet simán megfoghattak volna.. A robogóst nem fellökni kellett volna hanem behúzni a boltba és védeni a bejáratot, ne tudjon sehova se menni a kis geci..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
Nah keszen van az etézé. Kiakasztottam a gazt egy 20 percre, biztos ami biztos, a szomszedok valami miatt fejfajasra panaszkodtak. Meg hogy budos van.
Erdekes.
Majd mehetnenk egyet joidoben. En egy kort bizos tudok menni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
NINJA_V
tag
-
KubanitoS
veterán
-
stifi
senior tag
válasz KubanitoS #13082 üzenetére
ha lopott a robesz, kit zavar a rendszám?
a srácok így is többet nyújtottak a szituációban mint itthon az átlag tette volna.. ha fényes nappal megkéselnek a deákon, még beléd is rúgnak hogy mi a faszt fekszel a földre... ehhez képest pajszer ellen védekezés + támadás teljesen rendben van. bár valóban elfért volna egy hevesebb vérmérsékletű egyén aki kibelezi őket ott helyben..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
tutis
őstag
A múltkor szó volt a digitális vs analóg km óráról.
A digitális km órában kétkedőknek ajánlom nézzék meg a panigale km óráját működés közben.
[link]Na ettől űberfaszább km óra aligha található motoron, tökéletes láthatósággal, pontossággal, válaszidővel, információáradattal, stb stb stb..
Méghogy az analóg jobb..kackackac[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
vlevi
nagyúr
-
tutis
őstag
válasz zsoltee10 #13091 üzenetére
legjobb? Talán a neked legjobban tetsző. A legjobb műszer szerintem az amelyik a legtöbb adatot képes megmutatni a legpontosabban, legszemléletesebben.. Ezt más a múltkor is mondtam, a legjobbat nem azt kell nézni amelyik szubjektíven tetszik az egyénnek, hanem objektíven kéne szemlélni. Mutat sok adatot amire szükség van? Igen. Folyamatosan leolvashatók az adatok? Igen. Ilyen szempontokat kéne nézni a legjobb fogalmánál. Az analóg órának több korlátja is van, egyik a kevés információ. Nem érdekel hogy valaki most azt írja hogy nekem elég ha csak 1 adatot lát. Szubjektív megint. Objektíven nézzétek már légyszi könyörgöm... Digitális óránál hibának soroltátok a folyamatosság hiányát, linkeltem most ellenpéldát. Digitálisnak még az előállítási költsége a hátránya, ez tény. ez majd változni fog. Az analóg óra árban veri a digitálist. De más egyebet nem tudok objektíven felsorolni most az analóg óra mellett, mert a panigale órája sok minden kritériumot cáfol amit eddig a digitális ellen lehetett felhozni.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
yodamastah
őstag
Foprditott valtoval sok szituban konnyebb felfele valtani (pl amikor ide oda rakosgatod a motort, vagy ki vagy ulve a motoron) Lefele meg kb mindegy mert 99.5%-ban lefele kozel fuggoleges motorral valtasz.
De van olyan versenyzo aki a normal es forditott valtot aszerint hasznalja, hogy az adott palyan melyik jon ki jobban.
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #13096 üzenetére
Nézd, ilyen mentalitással minek veszel szines tv-t, ott a junosz fekete fehér tv, azon is ugyanaz az adás megy..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok