-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #13201 üzenetére
igen, en is ezt a kettot tudom csak fejbol
picit beszelgettunk a tulajjal, aztan amikor huzott felfele a hegyre, megkuldte neki szepen. libaboroztem, olyan hangja volt -
zsolt19900
őstag
jövő hét csütörtökön rutin vezsga szorítsatok
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
runner 125
nagyúr
Kész, nem jutok szóhoz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
lujo10
aktív tag
válasz runner 125 #13207 üzenetére
Igen, 2 napja. Mondjuk nem semmi.
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Boxer001
veterán
válasz runner 125 #13207 üzenetére
Kint az őr helyében nem lökdöstem volna, hanem pár öklös...patkányok.
-
yodamastah
őstag
Itt az uj zoddcseg [link]
-
Integra
titán
válasz yodamastah #13210 üzenetére
de nem szeretném látni, hogy most mindent a tt-vel próbálnak eladni. főleg egy olyan márka, amelyiknek alapvetően sosem termett igazán babér ott.. értem hogy marketing meg minden, de akkor is. meg hát a szokásos kawa csalósdi, 636.. na mindegy. szépnek viszont szép
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #13210 üzenetére
tetszetős, vihetik a gixerem és hozhatják a kawát ide nekem
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Integra #13212 üzenetére
Szerintem meg ötletes a reklám, a kawáknak mindig is az egyik legjobb motor reklámjuk volt, most is jót alkottak.. A 636-os csalásról meg annyit hogy az enyémhez is csalhatnának akár még 400 cm3-is is A vásárló jár jól minden egyes plusz-al amit hozzátesznek a motorhoz.. Vagy akkor a BMW is csal mert váltóeletronikát meg verseny abs-t tesz az utcai motorba? Amúgy meg csal is De ez nekünk jó.. Had csaljanak csak, mégtöbb csalást ide..
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Daywalker
addikt
Ahh, gyönyörű hely, gyönyörű motor, a reklám meg ötletes...mint azt az utóbbi időben a kawától megszoktuk.
Szerintem semmi kivetni való nincs abban, ahol csinálták, mert igazából nem magára a TT-re, mint versenyre volt kihegyezve, hanem csak végigtolta a pályán elméletben (vagy gyakorlatban? ugye ez a lényege)...nekem ebből nem az jön le, hogy ez egy TT-n szereplő vagy TT-győztes motort akarnának eladni, hanem h gyönyörű tájakon lehet vele elmebeteg tempóban csapatni. De másnak nyilván más jön le.A 636 megjelenésekor a legjobb "600"-as motor volt, totál oda voltak érte, szerették ezt a fajta csalást, és senkit sem zavart. Más is megcsinálhatja, ha annyira zavarja őket, mégsem teszik. Nekem az tetszik a kawában, hogy ők legalább csinálnak valamit, nem úgy mint sok más japán gyártó, aki évek óta nem nyúlt komolyan a 600-as blokkjához - de az ezreshez sem feltétlenül. Erre itt van ez, vagy említhetném, h a válság kellős közepén jött a ZX10R. Most pedig ontják a többit, 300-as Ninja stb.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
válasz Daywalker #13215 üzenetére
ehh a 300-as ninja. semmi létjogosultsága. jöjjön akkor a 400-as ninja meg az 500-as nem tudnak már mit kezdeni magukkal....nem tudom van-e 125-ös ninja. de ha van azért nem kell, ha meg nincs egy 125-ös kellett volna inkább...
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #13216 üzenetére
Rosszul tudod, barátom. Kérlek, engedd meg, hogy idézzek:
A Kawasaki Ninja 300 teljesítménye a karburátoros múltat idézi, hiszen utoljára akkor érték el ezek a gépek a 40 lóerőt. Most 39-et kap a felhasználó, vagyis ez a típus már nem a korlátozott motorjogosítványhoz passzol, hanem a jövő évtől minden európai uniós országban bevezetett A2 kategóriához.Szóval egy másik kategóriába csináltak motort, ami ha itt nem is, de más országokban eladható lesz. Kérdés?
A másik, épp az h tudnak valamit kezdeni magukkal, nem csak az idomot farigcsálják. Szerintem egyik motorgyártónak sem megy olyan jól, hogy épp ne tudnának magukkal mit kezdeni a munkahelyükön.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #13210 üzenetére
Mi a franc az a gumikep?
Eleg szigoru csomag lett ez az uj gep, elsokent gyarliag traction control 600-ban. spf futomu, monoblock nissin, power modes...komoly
De ami furcsa hogy meg nincs szo 600RR-rol? , vagy hogy gondoljak majd a supersportot?Two Strokes and Four Jokes
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #13217 üzenetére
Szerintem is jó az irány, egy motor nem csak 125-250-600 vagy 1000 cm3 lehet..
Legalább felkavarják az álló vizet, mostanában nagyon leült a motorok fejlesztése. Persze válság van, de nem olyan nehéz újdonságokat kihozni..[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
KoVee84
senior tag
válasz yodamastah #13210 üzenetére
Kva anyát de szép...
-
.mf
veterán
válasz Djuree #13216 üzenetére
Hát Gyurikám, most sem hazudtolod meg magad
A szokásos módon csípőből beszólsz valamit, amit végig sem gondoltál. Nézzük meg szíved csücske Yamaha jelenlegi kínálatát. Ott van a 125-ös, R1-es fazonnal (de csak formában utánozza, szakavatatlan szemeknek, burkolat alatt rejtegetve a falatnyi blokkot, meg virsligumik), s alatta az 50-es TZR, szintén szupersport fazonnal. Aztán következőként pedig a 600-as R6, amit már évek óta nem fejlesztenek. A kettő között pedig az űr. Aztán jön a gyakori kezdők dilemmája, hogy 125 túl kicsi és gyenge, másik túl nagy, hogy legyen így fokozatosság. Kawánál legalább gyártanak kettő közötti motort.Gyártanak 125-öset, csak nem szupersport formát mímelőt. Olyan van a konkurenciánál is elég. Viszont náluk 250-es meg most már 300-as van, ami pedig máshol nem volt egészen az idén megjelent Honda 250-ig.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #13210 üzenetére
Jó reklám
-
yodamastah
őstag
válasz NINJA_V #13218 üzenetére
Marhara nem vagom miert 636. Fasze nem 750 akkor? Az a plusz 36ccm pont nem jo semmire csak hogy ne indulhass vele 600ban sehol. Ha van 750 kategoria akkor meg jo, de ismerek olyat aki 1000be szopott vele
San marinoban jo szar ido van remelem helyrejon holnapra...
[ Szerkesztve ]
-
NINJA_V
tag
válasz yodamastah #13229 üzenetére
Vizen lehet lesz eselye a Ducatinak ....
Two Strokes and Four Jokes
-
Integra
titán
-
Djuree
félisten
na ebben mondjuk igazad lehet, nem tudom milyen a 125-ös, ha tényleg ennyire gyenge akkor jó lehet oda egy 300-as. ezekszerint mondjuk a 125-ös 15 lovas, a 300-as 40, a 600-as 100. így már nem tűnik hülyeségnek valóban. nem gondoltam át
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
NINJA_V
tag
-
Daywalker
addikt
Nesztek baze Lesz Hondánál is valami új cumó: [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Daywalker #13236 üzenetére
ezek a válság motorok számomra azt jelentik, mint amikor a pc/laptop gyártók elöntötték a piacot a filléres ócska szar és semmire sem jó netbook gépeikkel és most hegyekben áll a szemét mindenhol.. ezek a 300cc gépek kb ugyanez a kategória...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
-
KoVee84
senior tag
Skubizzátok mit találtam és pont eladó: 177LE, 155kg
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok