-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #13350 üzenetére
leépítik a sportosságot, az erőt, azt, ami annyira híressé tette őket. elfogytak az élről, nincsen igazi innováció, nincsen igazi fejlődés, kullogás van a konkurencia után. nem azt mondom hogy az elektronikus kormánycsillapítás vagy az abs nem szuper, de könyörgöm, hol a vtec világa... sehol, semmi. csak zöld csészelevelek vannak, meg költségcsökkentés és olcsójánoskodás.. anyám tavaly karácsonyra kapott egy új jazz-t, fehéret persze, és vele szemben állt az integrám. átsétáltam az utca túloldalára és ránéztem a két autóra. nos, 2012-ben itt tart a honda. kibaszott buszokat gyárt type r helyett, dw futómű helyett pedig torziós merev hidat... de még egy istenverte turbo motort sem tud tető alá hozni, pedig turbo korszakban is a legjobbak közt volt. és most mi van? olyan fékrendszer amire ha rálehelsz, lefejeled a túlszervósított kormányt... drámai..
és a motorkerékpár gyártásnál is hasonló tendenciát érzek.. megbízható középszerű mainstream, csak adjunk el valamit - ez a stratégiájuk... és a minőség sem az ami volt anno.. az a szomorú hogy még így is a legjobbak közt vannak megbízhatóság terén. nekem ez gáz, mert gyerekkorom óta figyelem mit és hogy csinálnak, van pár év autóiparos pályafutásom is, nem tetszik amit látok. előre menekülés és innováció helyett cigánykodás megy.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zsoltee10 #13352 üzenetére
ez részben így van, részben meg nem. most még jól megy nekik, de az a maroknyi fanatikus is elfog fogyni és nem lesz senki, mert elpártolnak. nekem sem honda lesz a következő autóm.. igaz, az intit nem adom el, az megmarad játszósnak
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
őstag
Nagyon sajnálom azokat az embereket akik meghaltak az említett két balesetben.
Lehet, hogy én látom rosszul, DE szerintem kizárt dolog, hogy az autós fel lehessen készíteni vagy el lehessen várni, hogy ilyenre figyeljen. Rutinból csinálja mind mindenki. Ott jön egy fénypont városon belül jó messze van kiférek elé simán. Jaj de hogy az a csávó nem 60al jön hanem 160-al és beledurran az nem az autós hibája. Egyszerűen annyira gyorsan mentek az említett emberek, hogy nincs elég idő reagálni vagy félrekapni autót vagy motor.
Csak éppen az a százvalahány méter jelen esetben alig volt több, mint két másodperc.Ha 50-60al ment volna a 100méteren még talán fékeznie sem kell felgyorsul az autó és mehetnek.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
vlevi
nagyúr
válasz HUfantom #13354 üzenetére
Igen, én is ezen a véleményen vagyok. Közúton sosem tudhatod, hogy a másik autó vezetője fel van-e készülve a nála háromszor gyorsabban közeledőre. Ráadásul a motorok, főleg a speedgépek az egy darab apró lámpájukkal nagyon nehezen észlelhetőek. 100 méter az a focipálya másik vége, az autós csak egy apró pöttyöt lát a tükörben, talán nem is tudatosul benne, hogy az egy jármű.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #13351 üzenetére
olyan döbbenet sarkos véleményed van, hogy ezen azért be szoktam szarni
mittom én bármiféle előképzettség nélkül lefikázni egy hondát, h nem tud turbót csinálni
nem vagyok annyira benne a honda világában, annyit tudok h a Vtec még véletlenül sem a sportról szólt az autóknál, hanem a környezetvédelemről és a fogyasztásról. konkrétan ezzel fojtották meg a detonálást a túl szegény keverék befecskendezéskor, úgy, hogy az autót a saját szarával ettették meg, lerontották a gázcserét. vagy a kipuff gázt vezeted vissza, vagy a szelepeket nyitod ki rossz időben, hogy ez legyen a végeredmény. Arra emlékszem h akkoriban mindenki azt mondogatta nekem, hogy ez a csúcs a toyotánál is. meg mindenki maga alá csinált. holott ez is messze van a sporttól
motoroknál a változó szelepvezérlés tényleg a nyomatéktöbbletet hivatott szolgálni alacsony fordulaton.tud az bármit, csak nem akar, mert nem abban van a lóvé. Olyan mérnöke van, hogy ha ezt amit ide írtál, eléraknád, azért na, elszégyelnéd magad, nem kicsit
92 ben már elindultak ezen a vonalon a 900 RR el. a legkönyebb motor volt, nem a legerősebb. sosem az erőre építettek. ha valamivel gyorsan akarsz menni, akkor nem a motor lesz a szűk keresztmetszet. ha meg komolyan elkezded nyomni, akkor bármi legyen ráírva a motorra rá kell locsolni a lóvét.
sztm semmit nem épített le. voltak különleges nagyon drága exkluzív sportmotorjai, NR, meg a VFR 750R meg az RVF, de ezek is homológ gépek voltak emlékeim szerint.
hidd el, hogy ez kell a többségnek. egy maréknyi hardocore emberre nem lehet egy modellt építeni. nagyon kevesen akarnak úgy motorozni. ez van.
megbízható nem kihegyezett gépeket gyártanak, persze. de te is félnél egy szarráreszelt panigalén, hogy mikor hagy ott, ahogy írtad is.
nah, hát ha lenne a kezedben egy felmérés hogy hány ember akar egy olyan V2 őt ami 4 évvel ezelőtti SBK teljesítménnyel rendelkezik, vagy egy olyan sornégyet amibe 100e km belerak, nem tudom mire jutnál, ha meg akarnál élni ebből.
az más kérdés, hogy az emberek ugyanolyan megbízhatóságot várnak mondjuk egy 117 lóerős és egy 131 lóerős 600 sornégytől, mert mint a focihoz, ugye a motorépítéshez is mindenki ért.a sportmotorok, presztízsmotorok sosem érték meg igazán a gyáraknak. reklám célt szolgálnak. a kisköbös motorokból élnek igazán. hihetetlen mennyiség megy azokból.
van egy tendencia, az igaz, ahogy a világ felélte az elkövetkezendő néhány évtizedet ezzel a lufival ami volt. ezt aláírom. de nagyon durván megváltozott minden, az integra meg az NSX óta. totál más irányok vannak, ezt neked is érszre kell venned, hiszen autóiparban dolgoztál. homlokegyenest másra van szükség.
ugyanúgy megvannak a presztízs autók. neked nem tetszik. nem tudom h van e illetékességünk lefikázni... inkább féleményt formálni. azt lehet. az meg van mindenkinek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stifi
senior tag
nem lehet Lorenzotól elvitatni az eredményeit, tényleg nagyon megbízható pilóta. de ahogy Schumachert se bírtam sose, Lorenzot sem csípem, nem szimpatikus és kész. 100x inkább egy Rossi aki a Yamahánál is körbemotorozta szegényt többször is, volt hogy Lorenzo liesett miatta, volt hogy az utolsó kanyar után lett második miközben végig ő vezetett.. valahogy a stílus hiányzik belőle nekem :\
mindezt úgy hogy nem vagyok egy motorsport rajongó és szakértő, néha nézem. a moto2-ből meg a Marquez gyerek tetszik, rajta látszik hogy őstehetség és elég pimasz ahhoz, hogy szimpatizáljak vele
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #13351 üzenetére
minden gyártó tart vagy tartott már itt. aki régen volt sportos az most középszerű, de sokan vannak akik régen középszerűek voltak és most sportosak / elegánsak.. audi mint prémium autó? volkswagen mint prémium autó? ne röhögtessetek már... pedig ez van..
a honda is meglovagolja a "sportos, megbízható" hírnevet amíg lehet, majd lesz itt retro hullám meg iszonyat sportos hondák 10 év múlva, figyeljünk csak oda! az audinak is lesz olcsó-fostalicskája a népnek nem is olyan távol, de az is lehet hogy már van is nekik és skodának hívják.. utóbbi esetben ők csinálják jól szerintem, a honda meg csak profitmaximalizál ami az imidzset is rombolja..
ezért kell mindig azt venni ami éppen jó, nem azt amire az van írva hogy jó, vagy jó volt valamikor...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
jah jövő hét vége kecskemét vagy kakucs,
Andris? Balage? valaki?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #13359 üzenetére
Abszolút, ez a hétvége kuka, 15 fok lesz szombaton
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #13359 üzenetére
Ha lesz 24-25 fok es sut a nap akkor lehet. Elso gumit kene szereznem addig is...
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #13363 üzenetére
50 gigányi szemetet videóztam össze amíg nálam volt a kamera.. ha lesz időm hétvégén akkor csinálok egy gyorstalpalót videóvágásból és a lényeget összeszedem 10 percben..
kezdésnek mondjatok valami jó videóvágó programot
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
tutis
őstag
Minden tiszteletem a tiéd, de:
Ilyeneket ne írj le hogy egyik körbemotorozza a másikat. Ez motorverseny, ahol előzni kell. Csak egy db első helyezett van. Rengeteg versenyzőt előztek már meg az utolsó körben. Akkor akiket megelőztek az utolsó körben nincsen stílusuk? Nevicceljünkmá
A MotoGP-ben induló összes pilóta világklasszis. Név nélkül. Nem kell kiemelni egyiket se. Ha jó motoron ülnek nyernek, ha nem passzol a technika, akkor csak kullognak a sor végén. Lásd a 100x inkábbat.
Ahogy észrevettem, (és ez most kicsit sarkítás) van aki Rossit szereti, és van aki a Motogp-t
Persze általában mindenki leteszi a voksát egy pilóta mellett, de ettől még látni kell hogy a többi pilóta is mekkora ász. Lorenzóról: Látni kell a munkásságát, megbízható teljesítményét, az idei évét úgy tolja mint egy gép aki nem ismer könyörületet. Az eredményei igazolják. Ha megnyeri a vb-t, akkor kétség nem fér hozzá hogy megérdemli..
Rossi előzéseiről amit mondjuk az összes rajongó fel szokott hozni hogy húde Rossi milyen zsírkirály meg stílusos meg hasonló: Annyi előzésről maradsz le amit el se tudsz képzelni. Ha megnézed a hátsó traktust alig mutatják. De azt is bírtam mindig is a közvetítésekben, hogy Rossi előz: húhahú, örömbódóttá, pezsgőbontás, népünnepély, terhes nők megszülnek, szűz nők terhesek lesznek, és minden földi csudijó, üvöltsünk örömünkben!
Más előz: A megelőzte B-t, helyet cseréltek a sorrendben...
Szóval ezzel csak azt mondom túl nagy fenék van kerítve bizonyos pilótáknak, és túl kevés másoknak.
Persze senki érdemeit nem vitatom, de nem is emelném ki mint minden körülmények közötti legjobbnak. Ott van most a Bautista Dovi befutó, Bau nyerte a kettejük csatáját. Akkor most Ő a jobb pilóta? Ha következő futamon Dovi végez Bau előtt akkor ki lesz a jobb? Szóval ezeket a ki a jobb pilóta dolgokat csak szubjektíven lehet kezelni. Persze a sok érem azért valakit jobban igazol, de míg csontra nem ugyanolyan motoron fognak ülni, addig minden ilyen vélemény szubjektív lesz.. Mint pl a motorok összehasonlító tesztje. 5 újságíró összeáll és megnézik nekik melyik motor tetszik jobban, és kikiáltják győztesnek.. Nézz meg youtube-on pár ilyen összehasonlító videót. Pl 1000-es sportmotorokét.. Megsúgom, nem mindig a BMW fog nyerni, sőt..Ahány vidi annyi győztes.. Szóval ezek mind szubjektívek, mint az hogy ki a legjobb pilóta..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #13359 üzenetére
kecskemét talán menne, ne hagyjuk feledni a dolgot
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
Úristen, mi ez a fos?[link]
Az az igazság, hogy olvastam már róla a superbike-ban, de ott szó sem volt ilyen ál-kipufról meg stb...szar nyomtatott, fordított, kilóra megvett offline "szagsajtó" az a kiadvány is.
Először nem akartam elolvasni, de gyorsan átfutottam, amíg lement a kalibrálás...nem kellett volna.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #13374 üzenetére
Az is fos
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #13374 üzenetére
Az azért volt mert a 4 az 1-be rendszer jobb teljesítményleadású, viszont az utcai motorok kinézet kell tartani sbk-ban.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
NINJA_V
tag
válasz Topiccsendőr #13379 üzenetére
Amugy tenyleg benne van a szabalyzatban..
Two Strokes and Four Jokes
-
őstag
válasz runner 125 #13376 üzenetére
Én hiába néztem többször is valahogy nem stimmel.
Bal oldalon fut a cső a bal oldali dob-ba megy bele de a jobb oldali dob a rendes. Viszont ott meg nincs semmi csatlakozás. Lehet hogy oldalt vannak összekötve a dobok ?
Másik, hogy a képeken leírt 60.000es markolatfűtést talán nem két gyors-kötözővel kéne felrakni egy BMW-nél. Így olyan second hand tunning...
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
ALI_G
veterán
integrának: 1199 panigale S
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #13379 üzenetére
"Egyébként ez a GSXR a Superstock kategória szabályainak megfelelően készült. Ezért van például az, hogy a 4 az 1-be Bódis kipufogórendszerre fel kellett hegeszteni bal oldalra még egy kipufogó dobot, ami teljesen funkciómentes. Egy árva hang sem jön ki belőle, viszont a szabályoknak csak így felel meg, ugyanis minden Superstock versenymotor külsejének az eredeti szériamotorhoz kell hasonlítania. Azon pedig két kipukkantó díszeleg."
Ez így van a supersportban és a superbike-ban is..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Integra
titán
szépen csöndben elkortyolgattam a kaukázusi kefírem miközben olvastam és eldörzsöltem pár könnycseppet, kell ez a motor nekem, nagyon
kíváncsi vagyok ágoston mit fog a futóművel csinálni, hagyja e benne átépítés után is ahogy van, vagy kiveszik és manuális öhlins lesz helyette..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NINJA_V
tag
válasz HUfantom #13381 üzenetére
Nyilvan a bmw feliratot veszed meg, de eddig sem volt ez mashogy...viszont az emeberunk ismet szubjektivan kozeliti meg a dologkat...motorrol kb semmint nem lehet megtudni, csak azokat a dolgokat, ami neki nem tetszik.
"A legnagyobb bajom talán az a motorral, hogy 652 köbcentihez mintha kevés lenne az egy henger." mirol beszel ez???...Vajon fejben levezette hogy milyen kapcsolat van ez a motor, a regi modellek,a g 650gs, f650gs twin vagy esetleg 700/800 twin kozott...ha teszt iro, akkor legalabb vagja toverol hegyere a modell-t...ne ilyen faszsagokat taglaljon 1/4 cikken keresztul, hogy nem er le a laba -.-....("Még közelebbi ellenfél az új F 650 GS, ami persze már egy új modell, sorkettes, 800 köbcentis"-utolso mondat -.- )
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz Topiccsendőr #13387 üzenetére
Persze hogy van funkcioja , a nagyobban van a katalizator, a masik gondolom csak a hangtompito resze, igy formabontas nelkul maradhatott a ket rovid dob..
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
őstag
válasz NINJA_V #13386 üzenetére
Nagy ég és tényleg..............
Az ő véleménye természetesen nem tükrözi sokak álláspontját. Az enyémet meg pláne mert nincs. Alig 2 hónapja motorozom, nem alkotok véleményt.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
vlevi
nagyúr
válasz NINJA_V #13386 üzenetére
Most én maradtam le valamiről, vagy ez a régi F650GS, amiben az 1 hengeres rotax blokk volt? Mert asszem, minden alkatrésze ismerősnek tűnik így a képekről, de nem értem, mi ebben az újdonság, saccperkábé kinn van a piacon az a 650-es GS
Tévedtem. 12 éve létezik, a wiki szerint
-
stifi
senior tag
jó én ilyen koca motorversenyrajongó vagyok, de azt azért nem mondtam hogy Rossi az isten
de abból a kevésből amit én látok ez jön le. a többiek tehetségét is aláírom természetesen, sőt! én vagyok az utolsó aki fikázna bárkit is aki gyorsabb nálam egy kecskemét ringen, és vannak egy páranaki például így fékez egy laza rajt-cél győzelmes versenyen, az tud valamit
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
alvaro
senior tag
válasz NINJA_V #13392 üzenetére
Sőt, még az álkupofogó is ugyanígy volt megcsinálva, mióta ezt az évezredet írjuk, nem kell ezen most meglepődni a t. cikkírónak. Szerintem ha így fért, akkor miért ne... le mégse rakhatják egy endurón. Nekem CS-en lent van a kipuff, és egy vége van, közben meg egy akkora dob, mint egy porszívó. Mert ott meg az tetszett a designernek. Furcsa (meg elég creepy) egy figura az a David Robb, meg kell hagyni, de nekem általában és nagyjából bejön, amit művel.
Az ára meg szerintem is sok a Sertaonak, vitán felül.
[ Szerkesztve ]
-
NINJA_V
tag
Ezert is irtam feljebb, hogy tesztelonek fogalma sincs a modellrol, vagy hogy mit kellene irni egy frissitett darabrol. Rohadtul mashogy is meg lehetett volna irni ezt a tesztet. Esetleg elmodani hogy a regihez kepest milyen valtozasok vannak...valami erdemi dolgot...
Gyorskotegelo:Az 5 millios r1200-on nem volt gaz??, kb az isten a turaendurosok koreben...mintha nem tudna, hogy a motorok 99%-nal igy van megoldva -.-, par tipuson van a gyari kabelkotegbe vezetve...
Vagy a tukor...mi lett volna ha en irom, es azt irom, hogy: az uj szogletes formaju tukrok jol mutatanak a bmw-n...szubjekitv?....Es ez kb a legtobbet olvasott internetes motoros lap...
Two Strokes and Four Jokes
-
stifi
senior tag
válasz NINJA_V #13395 üzenetére
én direkt nem olvasok totalbikeot. nulla a tartalom és a hozzáadott érték, ismét megmutatták ezek szerint. csak a kattintást számolják semmi mást, amíg a fos hozza a kattintást addig minden rendben, minek színvonal? nem azért fizetnek a hirdetők!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Pénteken ingyenes vezetéstechnikai tréning a ringen annak, aki még nem volt. 5 hely még szabad [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
senior tag
Ez itt a földi paradicsom, asszem ide kéne kitelepülni..
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Politika
- Gaming notebook topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Logitech Z906
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen SSD-t vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fotók, videók mobillal
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...