-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #144813 üzenetére
Nekem ez az egyik problémám.
Nagy arc, nagy tudás, de ez nem jogosít fel senkit erre. Talmácsi nagyobb tudással nagyobb szerénységgel. De egy rakás motorost lehetne felsorolni.
Az Oncsik, Tasi szinten rekedt influencer. Egy ideig éltem a videóikat, de rájöttem, csak üres brekegés.
Sztem a stílus maga az ember.
A munkámba, amit naponta csinálok, én is elismert szintet képviselek. De, nem tudom mire kellene nagy arcomnak lenni? A kritikus nézet nem keverendő a nagy arccal.
Ha majd a keringést pumpálja egy emberbe perceken keresztül, a kiérkező mentőig,
és türelemre és óvatosságra tanít, akkor lesz érdemben viselhető a véleménye.
De ez nem jogosítja fel az arcoskodásra.
Gyilkos autósok, a motorosok pásztos áhítattal körül ölelt demagóg baromságai, nem erősítik a közlendőjét, hanem egyre lejeb sűllyeszti.
Békítés nem megy, mert ahhoz 5* ennyi energia türelem kell. Az uszítás, az már jól megy.
Sajnos nem tudom érdemben hova tenni. A tudását nem kérdőjelezem meg.
De a tudás nem ad jogot a bunkóságra a vádaskodásra előítéletre..stb.
Én meg így látom az embert.
Más:
Kormány átkötőt vagy merevítőt, nem is tudom hogy nevezik. Lehet kapni vagy csinálni kell? Telefontartót szeretnék oda rakni.[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz Shadowbull #144849 üzenetére
Erre van valami forrás? Elektromos gázpedálnál láttam már grafikont, ami azt mutatta meg, mekkorát nyit a fojtószelep a gázpedál álláshoz képest, de nem függött az lenyomási sebességtől. Nem is gondolnám, hogy kéne, bowdenes pedálnál se függ tőle, és mégis azokban a legjobb a gázreakció egy normális szívó benzinessel, nem késik tized másodperceket, mint egy elektromos pedálos turbós autó. VW-nél van kickdown a gázpedálnál, de arról nem tudok sokat, automata váltónál biztosan számít, manuálnál nem tudom.
'92 Honda VFR 750
-
miezez
csendes tag
válasz bardi #144853 üzenetére
Lényegében az elektromos gázkar, annak szögállása és fordításkor a szögsebessége csak egy paraméter a vezérlő elektronikának. És az fog történni, amit a gondos mérnök kitalált és leprogramozott. Iszonyú sok paramétert vesz figyelembe a motorvezérlő, ebből egy párat az ember is tud módosítani (gázkar, dőlésszög stb.), de hogy pontosan mi történik egy motorban, azt már a szoftver határozza meg egy korszerű motornál. ECU, EPS, ABS, ASR és számos perifériára dolgozik azon, hogy ne Te vezess a hibáiddal. És persze, engedik kikapcsolni (a töredékét). Ne legyenek illúzióink.
-
Shadowbull
addikt
válasz bardi #144853 üzenetére
Egyrészt a fojtószelep állása nem mindig 1 az 1ben megfeleltethető a gázpedál állásának. A vezérlő a saját feje után megy, amikor beállítja a pozíciót, különféle okokból. Például lefulladásgátlás, emissziós okok, kisköbcentis szívómotoroknál használt trükk hogy a fojtószelep nagyobbat nyit mint amekkorát a gázpedál állás indokolna, hogy az autó erősebbnek érződjön. És lehet még kismillió ok.
A másik az hogy a fojtószelep álláson kívül vannak még egyéb paraméterek, amiket tudnak befolyásolni, automataváltónál a visszakapcsolás, turbónyomás változtatás, komfortfunkciók deaktiválása, szelepvezérlés állítása, ilyesmi. Ha gyorsan nyomod le a pedált akkor tudja a vezérlő hogy sietni akarsz, ehhez módosítja a rendszert.
Nyilván egy motorkerékpár kevésbé komplex, de azért egy modernebb példánynál vannak azért lehetőségek.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Topiccsendőr
addikt
motoron nincs szukseg figyelni a gazkar nyitasi sebesseget. Tudtommal nem is figyeli.
Sot a rbw rendszerek inkabb lebutitottak a gazreakciot, tehat akarmilyen gyorsan huzod, keslekedik.
Meg a sportmotoroknal is furcsan viselkedik manapsag egy euro5 egy kezdetleges 90 es evek befecshez kepest.Nekem legutobbi elmenyem egy 23 as euro5 sportnakeddel, hogy ha vki tudja mit akar csinalni egy motoron, annak inkabb idegesitoek azok a dolgok, amivel ki akarjak javitani a vezetesi hibakat.
Kb mint a matrica a tukron, hogy a targyak hol vannak...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #144851 üzenetére
Továbbra is fenntartom, hogy élőben teljesen más, mint ami a videóin átjön. Ezeket a cicaharcos videókat amúgy annyira nem nézem, ezt is fontos hozzátenni.
Haver friss jogsis barátnője alól a horvát motoros nyaralás előtt 4 nappal csapták ki a motort a körforgalom előtt. "Gyilkos autósok"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144859 üzenetére
Ezzel nem lehet vitatkozni, hogy eloben mas, csak mi nem arrol beszeltunk, h veled hogy viselkedett, hanem hogy milyen iranyba vitte el az erdekvedelmet, es mi miatt.
Ezek utan hogy hozzatetted, tulkepp a videot sem nezted meg, amirol beszeltunk, es ennek ellenere velemenyt fogalmazol meg. Nem ertem. Mi nem errol beszelunk.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
őstag
válasz csongi #144851 üzenetére
Talmácsi nagyobb tudással nagyobb szerénységgel
hat a talma meg a szerenyseg eleg tavol all egymastol. raadasul o is ugyanugy oktat csak kicsit mas celkozonsegnek lasd tajfoldi gp riderek malajziaban
+a humda miatt majd kapja o is az allami lovekat, kivancsi leszek mennyire lesz szereny a markanagykovet ur.kiderult, hogy lesz motogp futam mo-n 2025-tol hat az se 2 filler lesz... meg az a szerencse hogy a cseheknel mar nincs futam szoval remelhetoleg lesz sok nezo...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
vlevi
nagyúr
válasz dellfanboy #144862 üzenetére
"kiderult, hogy lesz motogp futam mo-n 2025-tol"
Én csak addig hallottam, olvastam a híreket, hogy az új balatoni pályák akár SBK, GP futamokra is lenne lehetőség.
Aztán valahogy 2-3 klikkeléssel arrébb, már szinten minden firkász kész tényként írta, hogy LESZ.
Tény, hogy a pálya készen van, és az is, hogy Brno-ban már nem rendeznek futamot, de 2x már megégette magát a Dorna Magyarországon, ezért szerintem már nem ugranak úgy fejest a dologba. -
Pocee
senior tag
válasz csongi #144858 üzenetére
Biztos,hogy a "trash-talk" vonza be a nézőt,de én csak ez alapján tudom megítélni amit látok és egy hullajtár nagypofájú senkinek látom.
Harmati,Bitter,Marquez,Doohan ezek akkor hol vannak hozzá képest vajon tudásban? Természetesen a viselkedésüket nekik sem ismerem,viszont nagyon sok élsportolót ismerek akik szerények,alázatosak.
Biztos hogy tőlem is sokkal jobban megy de ettől még ne ájuljunk már el senkitől legalábbis én így gondolom...engem se szop le senki hétvégén milyen ügyesen iszom a boroskólát...sajnos...
Mindenki jó valamiben,de Dodor nemhogy az elitben se,de számomra nagyon sehol nincs...
De nem vagyunk egyformák.
Én így gondolom.Mr.Brightside
-
crocy
tag
válasz dellfanboy #144862 üzenetére
talmacsi nalam mar 2005-ben elasta magat, amikor - a csapat utasitasa ellenere, ugy, hogy a csapattars ennek megfelelöen visszavett - a celvonal elött par meterrel beelözte kallio-t.
[link]
na most ev vegen pont annyi ponttal maradt le Kallio a vb-röl, mint amennyit elvett töle talma...sztem ez az egesz ktm motgp-s programjara kihatott. ha akkor megnyerik a vb-t, lehet korabban jutottak volna fel a kiralykategoriaba es lehet mar ott is lenne egy cimük....
-
csongi
veterán
válasz Pocee #144865 üzenetére
Nem akartam ennyire kemenyen fogalmazni. .
Nalam jobb, ezt elismerem, es ezt tisztelem benne.
A tobbi meg az alja nekem is.crocy
Jol csinalta. Ez nem simogatos cupogtatas.
Ilyen kis nemzetu versenyzo mashogy nemesz vb.
Vagy brutalis vilagvero vagy, vagy lexarod mi van, es atmegy a falon.
Azert mett kis nemzet versenyzoje vagy legyel olcso kussolj, es hajtsd vegre a parancsot... nincs benned penz, por szurkolo taborral.
Hat persze.
Az alazatos versenyzok technikai egyeni versenyben nem lesznek VB-k.
Evvan.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vlevi #144863 üzenetére
Dornaval nem lesz baj.
Dorna likes thisNem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #144861 üzenetére
Ti Dodorrol besztéltetek meg a visegrádi cicaharcos videóiról
-
senior tag
válasz Zsírkrétamen #144655 üzenetére
Egy kis élménybeszámoló a Huskyról.
Ha nem ismerném a két motort, és nem tudnám, hogy ugyan az a blokk van benne, biztosan azt mondanám, hogy a Huskyba valami nagyobb blokk van. Az üléspozíció miatt amúgy is teljesen máshogy hat a sebesség rajta, de ha csinálnánk mindkettővel egy 0-100-at, tuti otthagyja az Adventure-t. A vége valahol ugyan ott lehet mint annak, 160-ig próbálgattam, mindenféle erőlködés nélkül megy annyit.
Ami viszont sokkal jobb, az a fék, az első is meg a hátsó is. Ezen mintha elöl fém fékcső lenne, talán a tárcsa is nagyobb, minden esetre sokkal jobban adagolható, jobban megfogja a motort. Ami külön öröm, hogy ezen VAN hátsó fék, míg az Adv-n csak dísznek lehet, nem igazán lassítja a motort, kb hasztalan az első perctől kezdve.
A másik amit imádok, a váltója, pontos, jól érezhető és akkor megy be üresbe, amikor oda is akarod tenni. Ezzel szemben a KTM-nél valamit nagyon elbaltáztak itt, folyton gondom van a váltóval, pontatlan, nem oda vált ahova akarod, üresbe csak akkor megy ha nem akarod, bármelyik sebesség közé csinál üreset...Ennél roszabb már csak a gyorsváltó, amit a megbízhatatlan működése miatt már nem is használunk.
Meglepő, de a lámpája is jobb a Huskynak, el se tudom képzelni, mikor kéne ezen a távolságit bekapcsolni, pedig azt gondoltam, hogy az Adv-nek sokkal nagyobb lesz a fénye.
Egy dolog, amit nem bírok megszokni, az az üléspozíció-kormány. Nekem ez a csutka kormány nagyon nemgyerebe, túlzottan előre dőlve ülök a motoron, és így túlzottan rátámaszkodok a kormányra, ami miatt nagyon hamar elfárad a kezem, bezsibbad. Ez az én hibám, van amikor eltalálom a pozíciót és akkor nem is fáradok el rajta, de javarészt még nem. Persze le lehetne cserélni a kormány egyenesre hogy kényelmesebb legyen, de azzal meg feladnám az egyik legnagyobb előnyét az ADV-vel szemben, hogy kis keskeny, úgy férek át vele a sorok között mint kés a vajon. Úgyhogy egyelőre marad a szenvedés, amíg meg nem tanulok rajta normálisan ülni.
30 rugó volt végül a két gumicsere, de így megvolt az olajcsere is, levegőszűrőt is rendeltem (mert emlékeztem, hogy az enyémbe is 18k-nál volt a csere), fékfolyadékot is cseréltek, meg felkerült rá ideiglenesen egy kormányvég tükör is. Megérte így nekem, nem lett volna sok idő nekünk megcsinálni ezt a kis szervizelést, de így legalább megvan, egy darabig nem kell hozzányúlni. -
dellfanboy
őstag
válasz Zsírkrétamen #144870 üzenetére
ebben mi a meglepo? marmint az egyik paripa egy laposabb cucc masiknak ranezve is nagyobb a legellanalassa+sulya, es akkor kijon hogy a lapos gyorsabb?
elso fek meg attol jobb amit irsz, hogy jobban terheled az elejet.
az meg reg rossz, ha kormanyon tamaszkodsz akarmilyen motoron, a husqvin combbol, derekbol kene tartanod magad, de mivel ilyet meg nem csinaltal ezert gyurj ra a telen
husqiban jo a gyorsvalto?vagy abban nincs?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144869 üzenetére
Egyszerubben fogalmazom meg. Kerlek valassz az alabbi lehetosegek kozott.
Amennyiben te ugyanazt csinaltad regen, mint az az ember, akit szarral dobalsz emiatt, helyenvalo-e igy viselkedni, es egy "erdekkepviseleten" belul- es kivul a vita menten éket verni emberek koze, a moged felsorakozott embereket a te szemelyes sertettseged szolgalataba allitani, (autosok vs motorosok) csak mert zavar teged, hogy beszolt egy hulyegyerek (aki egyebkent annyira nincs veled egy szinten, hogy 30 percig magyarazod, miert vagy jobb nala, es miert nem vagytok egyaltalan ugyanabban a dimenzioban, ennek ellenere ezt magyarazni kell... - a videot mar nem kell megnezned, mert kb errol szol)
A- igen, mert amugy jol motorozik, es velem jofej volt
B- nem, a motorozasi tudasnak nincs koze ehhez a jelenseghez, a politikusok is jofejek mindenkivel eloben, de amit cselekszenek az egyaltalan nincs ezzel szinkronban
C- Brusszel
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz dellfanboy #144871 üzenetére
Igazad van, meg van a két motor között kb ~10kg különbség is. Szimplán csak meglepődtem rajta, tudtam hogy lesz különbség, de nem gondoltam hogy ekkora.
Igen tudom, hogy nem jól ülök rajta, más motoroknál nem támaszkodok a kormányon. Valahogy ezen nem tudok úgy ráfogni a combommal az idomra, az Adv-nél azt is kényelmesebben tudom tartani (néha üres utakon szoktam pihentetni mindkét kezem, akkor combbal jól rászorítok, kisebb kanyarokat is lehet úgy abszolválni hogy nem fogom a kormányt). Köszi, a derékból tartásra igyekszem figyelni, de gyúrni is kéne, eléggé elpuhultam már.
Nincs hálisten', de nem is szeretnék. Félek, hogy ezt is elcseszi, meg ez nem garos, nem férne bele, hogy minden hónapba vihessem újraprogramoztatni Jó volt amúgy a gyorsváltó, szerettem (amíg jól működött), de így hogy nincs, nem is hiányzik.
Szubjektív vélemény, de vezettem már 390 Duke-ot is (szintén 2018-as), annál nem volt meg ez az élmény mit a Husky-nál, eszembe se jutott, hogy lecseréljem rá az Adv-t. -
teleahocipöm
senior tag
Szerintem nagy gond nincs Dodor videóival, nem hiszem, hogy nagyképű lenne, szókimondó, néha lehet kicsit túl tolja, de amiket ott mond, azok csak válaszok beszólásokra, amiket kap. Nem tudom, szoktátok-e olvasni a kommenteket a videók alatt, de elég sokkan beszólogatnak, " a motorosok szűrjék ki maguk közül... , száguldozó motorosok mennyi balesetet okoznak.. stb"
Az, hogy régen milyen volt, ugyan már, szentek nincsenek, nem is azt oktatja, amit fiatalon tett. Megmondom őszintén, hogy szeretem a motoros videót, nagyon átjön nála a motorozás szeretete, még a Jeli Attilát tartom ilyennek. Hirtelen nem jut eszembe senki, akit ennyit tesz a motorosokért, a motorosok biztonságáért.Visegrád, egyet értek vele, a tiltás jogtalan és fel kell lépni ellene, ezért el is mentem, és el is megyek, mert nem lehet, hogy ebből precedens legyen, és én úgy ezt mondom, hogy szinte csak városban motorozom, nem túrázom, szóval egyáltalán nem érint a visegrádi tiltó tábla, ha még több városban tiltanák az sem, nyilván nem is magam miatt mentem el.
A visegrádi téma viszont úgy érzem kezd, rossz irányba menni, mintha vele együtt sokan, elégedettek lennének az új közlekedési renddel, ami a tilalmat nem szüntette meg.
-
csongi
veterán
válasz teleahocipöm #144874 üzenetére
Sajnos te sem érted.
Nincs olyan tudás, cselekedet ami felhatalmaz egy embert arra, hogy megbélyegezzen másokat. Közben saját magát méltatja.
Álszent, és semmi objektivitás nincs a látásmódjába. A közlésébe még annyi sem.
konkrétan engem ne gyilkosozzon le. Ne degradáljon le. Ne akarja megmagyarázni a szabályokat, amit maga sem tart be.... stb.
Lehet ezt a Motoros kasztos xarságot erőltetni és hangoztatni, de még nagyobb lesz az ellentét. A motoros a fóka, ezt meg kell érteni. Eltelt 30 év. Az utak forgalma 4* lett.
ne akarjon senki 1990-es évekbeli módon csapatni. Elmúlt, a jelenbe kell élni. A nagy számok törvénye ezt hozta. Csapatni a versenypályán kell. Közúton közlekedni.
Ha nem adja ki, akkor ez van. Lehet hőzöngeni, de szart sem fog érni. Itthon van egy közlekedési intelligencia. Mire ez változik az ibolyát alolrol szagoljuk.
Mindegy mit mond. Pont mint Tasi. Elindul egy irányba és aztán homlok egyenest mást mond, és azt hiszi igazat mond, mert meg tudja magyarázni a számára elfogadható baromsággal.
Konkrét esete mikor nem látja az erdőt a fától.
ez akkor alakul ki, mikor már nem tud érdemi vitát folytatni, de minden áron nyerési vágy dominál. Elveszti a külső látását saját maga felett az egyén. Van ilyenA motoros társadalomért sokat tesz állítást én máshogy látom.
Azért a pár ezer kalandvágyóért aki követi meg elmegy a megmozdulásra. Értük talán.
És mi van azokkal akik nem szólalnak meg?
200 000 motorkerékpár van forgalomba. Cirkuszol 5%-a talán?
Még statisztikának is gyenge. Ezzel a mentalitással további gyengülés lesz sztem. -
Topiccsendőr
addikt
válasz teleahocipöm #144874 üzenetére
Nem azzal van baj, hogy dodor egy hulyegyerek volt regen.
(Bar eleg necces, h majdnem ebszott egy gyereket a zebran, de most nem errol beszelunk)Hanem az a kerdes, hogy te szemely szerint nem erzed kisse hiteltelennek, ha ilyen multtal egy hulyegyereknek megy neki, majd kijelenti, hogy hiaba veszi le a srac a videot, o lementette ha esetleg a hatosagoknak kellene.
Egy kis betyarbecsuletet azert felteteleztem volna a regi szep idok emlekere.
Te neked ez igy rendben van, csak azert mert kedvelsz egy embert?
Nem a videoival van baj, nem azzal, hogy mit tanit az oktatasokon.
Ez a relativizalas pedig, hogy nincsenek szentek, ugyanmar... mostmar megjavult, nem olyan mint fiatalon.
Megis milyen ervek ezek???Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
mokus1
addikt
Sziasztok!
Van egy scorpion exo 1400 air sisakom. Eddig mindig víztiszta plexit használtam, de most egyre jobban tetszenek az íridiumos plexik. Ezek használhatóak este is vagy nagyon elveszik a fényt?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #144870 üzenetére
A ktm nel nem tudom hogy van, de a gyorsvalto europai gyartoknal tudtommal ontalulo rendszer.
Szervizben vissza lehet allitani az ertekeket (amennyiben valoban igy van, es nem tevedek) , tehat a blipper es a gyorsvalto ujratanulja a felhasznalo valtasi szokasait. Epp ezert, ha valamit rosszul csinaltok, egyre rosszabb lehet. Lehetoleg nagyon alacsony fordulaton ne hasznalj gyorsvaltot, felfele valtasnal ne csukd el a gazt, es hatarozottan kezeld a valtokart. Blippernel ne huzz kuplungot, ne hasznald alacsony fordulaton, ne huzz elotte gazt kuplunggal, hogy revmatch-elj, hanem hagyd hogy mindent az ecu csinaljon. Hatarozottan banj a valtokarral.Ezeket le kell irjam, mert a legtobb ember, akinek gondja van a gyorsvaltoval, valamelyik hibat ezek kozul elkoveti. Amennyiben mindent jol csinalsz, es nem mukodik a gyorsvalto, es rengeteg vasdarab volt az olajleeresztocsavar magnesen, akkor valoszinuleg nem lesz jobb, es nem kizarolag szoftveres baj van. De alapvetoen a gyorsvalto egy jo dolog, es jol mukodik.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
neutron23
csendes tag
válasz mokus1 #144877 üzenetére
Nekem is exo1400 van és nekem is csak víztiszta plexim volt még, viszont pont nem rég beszéltem erről a haverommal, akinek volt sima sötétített és iridiumos is egy HJC-n, és azt mondta hogy az iridium nagyon durva volt, este nem látott vele semmit. Szerintem egyébként eléggé elveszik a fényt, de ha fér ülés alá plexi, akkor 1perc a csere. Vagy SHOEI sisakot kell venni, nekik van fotokróm plexijük az elég fasza cucc...
-
zgospel
őstag
válasz mokus1 #144877 üzenetére
Scorpiont nem ismerem, de általában szokott lenni dark meg light. Nekem Bell sisakom van dark gold irridium plexivel, nagyon funky nappal, de egy nagyon felhős vagy erősen árnyékos részen is már túl sok nekem.
2-3 alkalommal volt hogy rámsötétedett hazafelé autópályán... hát a tükörben kb semmit nem láttam. Egyébként sem vagyok óvatlan meg nem száguldozom (főleg nem pályanapról hazafele), de elég szar volt, mert ennél a tempónál már a felnyitott plexi élhetetlen, lehajtva meg félig vakon van az ember.Legjobb ilyenkor, hogy csomóan szürkületben még nem kapcsolnak lámpát (pedig lakott területen kívül eleve kéne), csak amikor már tök sötét van, na azokat nagyon nehéz volt észrevenni.
A light verzió is sötétít valamennyit, de közel sem ennyi, éjszaka persze már az sem jó.
Fotokróm plexije egyébként a Shoein kívül a Bellnek is van, 3 éve még 60 ezret mondtak rá a boltban, úgyhogy hanyagoltam a témát Manapság gondolom ez is megdrágult.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
duni84
aktív tag
-
veterán
Egyebkent a tukros plexiknel nem hianyoljatok, hogy nincs meg a szemkontakt kvazi a tobbi kozlekedovel?
Nekem ez nagyon hianyozna, hogy nem latjak, hogyha ranezek, csak tippelnek a sisak iranyabol.
Everybody lies.
-
KrAt
veterán
válasz Topiccsendőr #144878 üzenetére
Ha már tanulás: az utólag beépíthető (pl Healtech) gyorsváltó mi alapján tudja tanulni az értékeket? Van benne vmi gyorsulásmérő, ami érzi, mekkorát ránt a motor?
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #144878 üzenetére
Ez szerintem nem öntanuló, de ez csak tipp. 5000km-ig tök jó volt (vagyis 4000km-t használtam), aztán kezdte el a vacakolást, totál elmászott, “üresben” elindult és hasonlók. Meg aztán szimeringet kellett cserélni a váltóban, akkor újraprogramozták. Majd mégegyszer újraprogramozták, mert nem tudtam elindulni se a szervizből Szóval most lett újrakalibrálva vagy 2 hete, de még mindig nem jó. Egyelőre kikapcsoljuk, megnézzük hagyományosan is szar-e a váltó.
Nem használom alacsony fordulaton, nem engedem vissza a gázkart, ezeket elmondták az aktiváláskor is. -
duni84
aktív tag
válasz zgospel #144883 üzenetére
egy sima "napi karika" motorozáshoz? pár évig használtam ezt a sisakot és a tengerpartot leszámítva pont elég volt (habár ott meg elég zavaró volt, hogy minden alagútnál ki kellett nyitni és könnyesre fújta a szememet a szél ). az "elég lesz" arra irányult, hogy azzal pont látni fog napsütésben is és egy mozdulattal felpattintja, ha beér egy erdei szakaszra, esetleg ráesteledik. ha világmegváltó szelfik kellenek, oda viszont tényleg szükséges az iridiumos plexi.
#metszéspontok
-
KrAt
veterán
válasz Topiccsendőr #144889 üzenetére
Most is tudod BT-n állítgatni, de alapból adaptív módban van:
-
bacus
őstag
Kesztyű vásárláshoz kérek tippeket. Tegnap egy laza 4 órás esőben hazamotorozás után a leggyengébb láncszem (ruha) az a kesztyű volt. Van vízálló, a kesztyűre húzható kesztyű, de nem szeretem használni, alig tudom felhúzni, amire felveszem már vizes a kesztyű, stb.
Gumikesztyű is pont ezért nem jó megoldás számomra.
Valami olyasmit keresek, ami nem ázik át, nem szívja be a vizet, mint a gore tex-es kabátok némelyike. Nem téli kesztyűt keresek, lehetőleg jó lenne valami vékonyabb valami.A legtöbb vízállónak mondott kesztyű, több rétege között van valami vízzáró, ezek az első levételig még egész jól működnek, de utána vége, a kesztyű külső rétege megszívja magát, nehéz lesz, alig lehet felvenni, stb. Szóval az a jó "ahol a külső rétegre (belülről) laminálva legyen a gore-tex réteg (mint kabátoknál már jó ideje) és nem belső bélésként."
Állítólag ez ilyesmi, de próba nélkül nem venném meg, állítólag itthon nem kapható.Van valakinek jó esőben is használható kesztyűje?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
veterán
válasz bacus #144895 üzenetére
Nekem a benzinkutas nejlon kesztyu csodat tett, amikor arra huztam ra a kesztyut a szakado esoben.
Tobbet szerintem nem nagyon tudsz tenni, max belulre meg kivulre is felhuzol egyet egyet, mert vagy csillio forint, vagy x hasznalat es elkezd szivarogni.A futaros kezmelegito-takaro-bebujos jutna meg eszembe, de az nagy sebessegnel van, akinek elkezdte huzni a fekkart, ki kellett merevitenie
Everybody lies.
-
bacus
őstag
válasz csongi #144875 üzenetére
Egy másik fórumon ezt írta valaki:
"Visegrádon megmaradt a diszkrimináció, mert az egyirányúsítás (kibővülése) csak a motorosokra vonatkozik. A másik sokkal rosszabb, hogy be kívánják vezetni a csak a motorosokra vonatkozó sebességkorlátozó táblákat. Tudom...ilyen van már pl. Ausztriában, de azt sem értem ezt hogyan fogadhatták el ott. Mivel ezt a közútkezelő javasolta, így rövidesen a Mátrában CSAK MOTOROSOKNAK 40-60-as korlátozások várhatóak és még egy csomó helyen érthetetlen és élvezhetetlen motorozást eredményező sebességkorlátok lesznek."Lehet dodort nem szeretni, szidni, emlegetni a múltját, jelenét, stb, de a fenti folyamat ellen küzdeni kell és érdemes. Az augusztusira nem mentem el a meleg és tömeg miatt, de most szombaton tervezem, hogy járok arra én is.
Én nem a csapatásért küzdök.
Egy kicsit olyan ez mint a stoppolás, el akarsz jutni valahova és beszállsz egy arra felé menő autóba még akkor is, ha ő két faluval arrébb tart, lehet ott toporogni egy helyben estig vagy inkább kis kerülővel de megközelíteni a célt.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Pttypang #144896 üzenetére
Az ár (még) nem számít. Egyelőre csak meg szeretném nézni. Itt csak rendelésre van.
Eddig minden évben vettem egy új kesztyűt 15-20e környékén, ez a dupla áru is beleférne a keretembe, ha valóban jó lenne. (és ki tudja, lehet dupla árért 2 szezont is bírna)
Ez nem tetszik, de még ezt találtam.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
dellfanboy
őstag
válasz bacus #144895 üzenetére
nekem spidi rainshield vagymi van. idaig jo, kibirta a holland-nemet-lux-svajci esoket, csak a francia turara hagytam otthon -az volt baszott nagy szivas mert 2 napig esett a kezem meg lefagyott..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #144897 üzenetére
be kívánják vezetni a csak a motorosokra vonatkozó sebességkorlátozó táblákat
- SMKP-ra most is 40 km/h a megengedett, mindenhol.
Biztosan lesz pár idióta autós, aki a majdani szabályokat betartva közlekedő motorost fogja előzgetni. Tehát megy egy akármilyen motor a számára megengedett 60-nal kanyarban, egyenesben a sáv jobb szélén az íveken is és tipródik majd mögötte az autósor, akiknek ugye szabad 90-nel is mennie, de a be nem látható kanyarok, rövid egyenesek és a forgalom meggátolja az előzéseket.
Kevés nagyobb kockázat van a forgalomban, mint a türelmetlen résztvevő.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest