-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
Szevasztok
Most hogy BF orulet van, gondoltam szetnezek hatha van olyan buko amit erdemes lenne venni max 400€. Jol emlekszem fc-moto.de volt az ajanlott oldal rendelni?
Shark bukoval van tapasztalat, Scorpionra neztem meg ra, de igazabol csendesebb es jol szellozo legyen.
Miket nezzek meg?Koszi
-
veterán
-
Shadowbull
addikt
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Horvi
őstag
-
pepucs
tag
válasz Steven #145647 üzenetére
Very nice, grat
Nézte valaki a reggeli taschi videókat? Melyik szervíztől borult nála a bili ennyire? A hajnal performance-ról beszél? "RÁCZ" valami a város és "hajnalhasadás"-nak hívja a videóba.
Megnézném a konkrét videót mit mondtak róla amitől ennyire kiborult az öreg.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #145659 üzenetére
Számomra szórakoztató amikor nem politizál hanem a kókányolt motorokat mutogatja
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
norbert1998
veterán
válasz pepucs #145660 üzenetére
Abszolút intellektuális szempontból ilyen gondolat ébresztő jelleggel, kérlek, szóljatok hozzá.
Tegnap meg lett írva az autóm. Jelenleg olyan érzés majdnem, mint amikor az 1.5 dci-bol a 2.0 tce-be ültem. Valójában a 180 tCe megkapta az rs225 turbojat chippel. 245 lóerő most. De sajna elől hajt, sperr nélkül. .
Jelenleg az autó felelmetesebb számomra, mint a motorom.
A matek szerint a motor velem és a beöltözött asszonnyal pontosan annyi súly/ lóerő , mint az autó. Mégis, a motoron már abszolút nem okoz félelmet ledontve gázt húzni, az autó még egyenesben is félelmetes.
Nem bragging, de fontos infó lehet, startoltam már el model s performance-t meg mentem már cbr600-zal. De a model s kétszer nehezebb,mint az autóm. -
pepucs
tag
Valakinek van esetleg tapasztalata a Mannol 7812 10W40-el? Jelenleg az egyik legolcsóbb ráadásul API SN, Jaso MA/MA2. Vettem 3litert mert az SV-be ez is túlteljesít papíron és kíváncsi vagyok milyen a Liqui Moly után. Furcsálom, hogy fele annyiba kerül mint ugyan az ilyen teljesítményű nagyobb nevű olajok. Ráadásul ez is szintetikus alapolaj.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz pepucs #145663 üzenetére
Mert ezek ilyen újrahasznosított olajak.
Én sok éve egyszer tettem a GSX-F -be, mondván,hogy megfelel a specifikáció, akkor miért ne. Aztán hidegen csúszott a kuplung.... Már kuplungot akartak velem cseréltetni, amikor lecseréltem az olajat és a probléma megoldódott.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dellfanboy #145665 üzenetére
Ezt nekem is mondták vhol...szervíibe vagy szakboltban talán. Gondolom, amit a szervizek fáradtolajat leadnak, azokat hasznosítják újra valahol Ukrajnában. Technológiai kérdéseiben nem vagyok otthon.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
veterán
válasz dellfanboy #145665 üzenetére
Most a safety-nel azt magyarazta az ember, hogy a gm pl centrifugaval kiszedi a szennyezodeseket a hasznalt olajbol es ujraplackozza, de ez kicsit tulegyszerusitesnek hangzott.
Everybody lies.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #145666 üzenetére
Miert kell ilyen informaciot megosztani egy forumban?
A forras bizonytalan. A tartalom is bizonytalan, amit te magad sem ertesz. Miert osztod tovabb ezt a fajta informaciot?Az a motorod, aminek a kuplungja csuszott, mar 76000 km felett jart. Ha megmertuk volna a lamellavastagsagokat, en biztos vagyok benne, hogy cseres lett volna. Egy masik olajjal ugyan kiljebb tudtad tolni, de en mechanikai hibat feltetelezek a hatterben, aminek a folyamanya az lett, hogy egy api sn specifikacioju mannol olaj szar.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #145669 üzenetére
Az a motor még most, az új tulajnál is alíg 50ezer felett jár. Akkor 35ezer körül volt benne.
Miért kell megosztani? Nem is értelek.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #145670 üzenetére
Arra ertem, hogy egy mendemondat adsz tovabb miszerint a mannol azert olcso, mert ujrahasznositott olajbol van. Mert neked ezt mondtak valahol. De te se tudod ki mondta, es hogy ez mit jelent.
A safety-s sztori is szep egyebkent.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #145672 üzenetére
Csongi korábbi hsz-ét megtaláltam én is, viszont ő még a régi API SL-t használta. Ennek a dobozán viszont API SN van, ami azért fura mert a mannol oldalán is SL-t ír még
Btw, annak akit érdekel az "újrahasznosított olaj" a totalcar égéstérben pár éve volt egy tribológus a MOL-tól aki részletesen elmagyarázta az adalékcsomagoktól az egész sztorit.
A hidrokrakkolt olaj nem az ördögtől való dolog. Ez a konkrétan beleöntöd a gépbe az tisztít és újrahasznosít a 80-90-es évekbe volt menő.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
dellfanboy
senior tag
válasz V.Stryker #145666 üzenetére
nezd a taschner is sokmindent mond... de azt hittem legalabb egy zachdani cikket linkelsz, de igy azt feltetelezem, hogy egy olyan szervizben,szakboltban hallottad ezt az infot ami egyben castrol kenoanyag ertekesitessel is foglalatoskodik
meglepodnek, ha barkinek is megerne a faradt olajat utaztatni par ezer km-en keresztul, aztan feldolgozni majd ujra csomagolni es ertekesiteni az also szegmensbe
olyan aprosagokrol nem is beszelve hogy a szervizek nem hinnem hogy viszkozitas szerint gyujtene az olajat( auto-motor kulon), ne adj isten ha hengerfejesen betolom a szervizbe az olajos vizet se kulon gyujtik.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
vlevi
nagyúr
válasz pepucs #145674 üzenetére
Topiccsendőr biztos kijavít majd, de az API jelölésnek nem sok köze van a kuplunghoz.
API motorolaj szabványok (olajinfo.hu)
Inklább a JASO minősítésnek. Merüljünk le egészen a motorolaj legmélyére - Onroad.hu -
V.Stryker
nagyúr
válasz pepucs #145677 üzenetére
Nem tudom, hogy miért vicces egy valódi, nem hardmadkézből, hanem személyes tapasztalat?
Ez volt...beletettem a Mannol-t és hidegen csúszott a kuplung egy közepesnél kicsit nagyobb gyorsításnál. Lecseréltem az olajat és megszűnt a jelenség. Nem vagyok olaj vallásos, használtam ELF-et, MOL-t, Repsol-t, Motul-t...ami épp ár érték arányban jó volt. És pont ezért vettem mannol-t is, hogy tök mindegy, hisz a specifikáció alapján tök jó lesz. Nem lett.
Aztán jön a fotelfizikus, linkeli a cikket, mormolja a specifikációt. OKÉ, legyen igaza! DE, akkor kérdezem itt a tisztelt társaságot, hogy mi a bánatos pék f@száért nem tesztek bele Mannol-t? Hisz papíron a specifikációja ugyanaz, mint bármelyik márkás olajnak!? Miért reszelitek a répát a Motul 5100, 7100, V300 -ra? Saját pénzeket ellensége vagytok? Hisz a márkabuzdulás az előző pár hsz szerint egy f.szság!
Ugyanígy gondolom a benzinkút is mindegy. Ha egymással szemben van egy Shell, szemben egy noname, ahol 2 forinttal olcsóbb, akkor a noname-t választjátok, mert 1000%, hogy ugyanaz lesz a minőség és a benne lévő adalék és hát az a 2 forint, mégiscsak 2 forint... egy tank benzinnél már vagy 40 forint.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
pepucs
tag
válasz V.Stryker #145678 üzenetére
Megvettem, mert korábban mindenki sz@rozta és ez alapján én se ajánlottam senkinek. Az új 7812 doboza szerint API SN ami korábban API SL volt. Ha ezzel a konkréttal nincs tapasztalat, akkor bedobom a közösbe amint belekerült és mentem vele. Amennyiben van és hasonlóak a tiedhez úgy marad rátöltősnek ha szükség lesz rá egyáltalán valaha... 5 évig úgy is eláll... Mivel az SV-nek nincs semmilyen speciális igénye és 20 éves konstrukció valószínűsítem hogy kárt nem teszek benne egy modern olajjal ezért ár/érték keresem az optimális választást.
Én se értem mi ez a Motul 5100 és 7100 imádat... feltételezem amikor a szerelő ezekre esküszik azért ajánláskor a beszerzési kedvezmény is súlyozásra kerül.
Továbbra is kérdés, hogy lehet a piac legolcsóbb olajaként API SN.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
csongi
veterán
válasz pepucs #145663 üzenetére
Hasznaljad. Ha nem tetszik lecsereled.
Ahogy en motorozok semmi olyat nem tapasztaltam, ami miatt ne hasznalnam ujra. Lehetne szelesebb a valasztek. Vegre van telo olaja is.Sztem ha ujra hasznositott lenne akkor a fel eso erdo ra lenne rajzolva, es a doboz is zold lenne .
Minden cuccat hasznaltam 20 eves motoroknal, autoba is Mannolt teszek, motor,valto. Uzemi zajt kevesbe csillapitja, a valto picit karcosabb erzetu volt, de csizmaba meg jobban ereztem a fokozatot.
Fiat punto, szelep zaj jobban feljon, de a hezag szar. A selena olaj jobban fedte.
Ezen kivul mast nem tudok. A shell olaja pl jobban habosodik.
Ugyhogy kovetkezonel is megy vissza a Mannol a pegaba.
A markas olajokat dragabban adjak, ennyi. Szabad piac van. A mol kuton dragabb a sajat olajuk, mint a motul. .Legutobb CBF1000S be tettuk. Pont ugy csipegette mint a masikat.
A valto picit itt is karcosabb, vagy hangosabb, nem tudom mi a jobb megfogalmazas. Csizmaban jobban erezheto a valatas ennel is.
De periodus kozepenel is ugyan olyan.Csak ugy nem osztogatjak az autogyartok az olajhoz az ajanlast.
Es eleg sok gyarto minositese adott.Az olajdobozon levo besorolas a mervado. Az oldalon levo feltoltesek sztem kesnek, azok kesobb kerulnek fel.Sztem jelen esetben mindegy melyik L vagy N.
Kizartnak tartom,mhogy kart okozna.
A karbi tisztito, tenyleg jo, a menet rogzito jo, a mugyanta ragasztoi jok.
A fektisztito jo.
Sztem hamarosan dragulni fog, jelenleg piacot akar szerezni.
Jobban en sem latok bele, nem tudom,hogy eszter adalek mennyi van benne.A dl blokkhoz a forumon a motult javasoljak. A csere periodus vege fele mar jobban erzodik a valton az olaj kifutasa. Tesom, az 1050 el is ezt tapasztalta.
Kivancsi leszek a te tapasztalatodra. A kornyezetembe nem onthetem bele, mert akkor a tulaj eret vag. Csak Motul.V.Stryker:
De jo lett volna ha periodus feleig elhajtod. Lehet valtozott volna par km utan. Tapasztalasnak jo lett volna.[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
motogp streamet tudtok adni?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Steven
addikt
válasz csongi #145680 üzenetére
1050 érdekes volt 1000km után bele rakták a suzuki félszintetikust .. tök fos volt a váltás ... vissza rakatam a suzuki szintetikus olaját ég és föld lett. Pedig a félszintetikus is megfelel a kívánt specifikációnak. Bár azt nem vágom ,hogy a suzuki márkás olajokat ki gyártja.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #145678 üzenetére
A vallasoshoz kozelito resze a dolognak az, hogy te egy feltevest tenykent kozoltel, plusz ha a kuplung csuszik, az adalekolasban lehet kulonbseg, amit a jaso szabvanynak kell leirnia, nem az api-nak. Emelle, ha a kuplungod csuszik egy olajtol, az nem azt jelenti, hogy az az olaj szar. Ha meg lett volna nezve a lamella vastagsag, es tipusa, tobbet tudnank, le tudtuk volna szukiteni csak olaj problemara. Lehet, hogy a kuplungnak valoban semmi baja, nem utangyartott lamella volt benne, es az olaj adalekolasaval volt baj, de attol meg lehet egy olaj jo, mert ez csak 1 tulajdonsaga a sok kozul, amit teljesitenie kell. Es ha az osszes motor kuplungja csuszna csak a mannoltol, az hamar kiderulne.
En tennek mannolt a loti-futi motoromba, de oda inkabb regi, masik motorbol leengedett alig hasznalt ~500km es olajat rakok, mert az meg a mannolnal is olcsobb. autoban hasznaltam mannolt (semmi bajom nem volt vele), de ez az info irrelevans motorkerekpar szempontjabol. Ezen kivul a 300v nek nagyonjo energiaital illata van, a 7100 nak pedig kézápoló. Imadom a szagat. Reszemrol a markabuzulas innentol le van tudva.
A benzinkutnal kisse mas a helyzet. A szep motoromba 100 ast tankolok az adalekolasa miatt, ami leoldja a szivoszelepekrol az olajkokszot. Ez lathato kulonbseg, mivel tobbszor szedtem szet a motort, es lattam a kulonbseget a ket fajta tuzeloanyag kozott, de amugy ha 95 osrol van szo, nekem teljesen mindegy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #145679 üzenetére
Legutoljara akkor vettem valoban felaron ugyanolyan specifikacioju olajat, amikor kiszortak azt a fajta olajat a kinalatbol. Tehat megszunt az a tipusu olaj a gyarto kinalataban.
Illetve a lidl kinalataban volt olyan olaj, amit nagyobb gyartotol vettek, (emlekeim szerint castrol) sajatmarkasitottak, a legjobb specifikacioval rendelkezett az olaj, de senki nem vette, ezert nagyon le volt arazva, mert azt is kivettek a kinalatbol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz FIREBLADE78 #145681 üzenetére
3000 Ft egy honpra az elofizu az erane 4 en. van meg 7 perc.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steven #145682 üzenetére
A felszint biztos nem ugyanolyan specifikacioval rendelkezett. A japanok nagyon alálövik a megkovetelt specifikaciot, sokszor mar elavult, piacon nem letezo specifikaciot olvashatsz a manualban.
De a felszint biztos szarabb volt papiron is. Ez fix.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #145683 üzenetére
Mindegy melyik 100-as? A Shell V-Power 100 -as ugyanolyan, mint az Auchan 100-as benyája? Nem kötözködésből, csak hogy érdemes-e erre figyelni.
Amúgy cimborám GSX-F -e pl. ha Repsol-t tett bele, akkor azt csipegette. Bármilyen más olajat tett bele, azt nem csipegette. Neki volt tapasztalata, mert szalonból vette és 150ezer km-el adta be kereskedésbe.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Gaboman
nagyúr
Alakulgatunk!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #145687 üzenetére
En ott tankolok 100 ast, ahol van, de en mas orszagban elek, ott nincs auchan. Regebben neztem, hogy az omv 100 asban volt a legkevesebb etanol, de ez azota valtozhatott, mert mindegyikre e5 van irva, de ez annyit jelent hogy max 5% lehet az etanotartalma.
En sem kotoszkodesbol, de latom, szart sem er, amit probalok az olajokkal kapcsolatban megkovetelni, mert igy nem mondhatod, hogy a repszolt ette. nincs informacio tartalma, ha igy mondod.
nem "a repsolt" ette, hanem egy bizonyos repsol olajat. Korabban beszeltuk.
A teljesitmemyszint jar egy bizonyos viszkozitas index-szel, tehat egy alsobb besorolasu olaj elobb torik, igy hamarabb higul, talan eheti jobban.Nekem nem ez a tapasztalatom, h ilyen nagy futasteljesitmennyel csak egy markanak egy tipusat enne egy motor, a legtobbszor a tulaj sincs tisztaban, milyen olajat rakott mikor, es milyen mas okok vezethettek ehhez, peldaul mashogy hajtotta a motort. Vagy teljesen mas viszkozitast rakott bele, mint korabban.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #145690 üzenetére
Köszönöm!
Több mint 3 ève vettem a 610et.
Teljesen offroadra alakítottam àt, futómű, fèk, kerekek, àttètel.Gyári àllapotban.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
bacus
őstag
Nem tudom mit vitáztok az olajokról, én csak lemosom a bmw-t már +5 LE, de volt, hogy át is töröltem egy mikroszálassal, hát majd hanyatt vágtam magam úgy ment, az még 15 LE-t biztos hozott. Állítólag ha raknék rá valami KTM narancs sárgát, az is hoz még pár pacit, már vettem is egy vízálló narancs táskát a decathlonba, de még nem volt időm felgumipókozni, csak ráakasztottam a hátsó ülésre, így nem volt az igazi vagy nem is tudom, inkább rontott az egészen, mert mintha csúszott volna a kuplung**, meg gyakrabban közbe avatkozott a kipörgésgátló.
**bár elvileg a bmw-be csúszó kuplung van eleve.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Gaboman
nagyúr
A Ducati Hypermotard 698 Mono dizájnra szinte egy Aprilia Dorsoduro koppintás, 15 ezres olajcsere 1 hengeres motornál 85 lóerő mellett, álom édes álom!
30 ezrenként szelepállítás, hogyne, ilyen teljesítmény mellett, annak is örülni fognak ha 30 ezret elmegy blokkfelújításig.
Megint megy a marketing, beetetés, kb mint az elektromos motoroknál a hatótávval kapcsolatban.
Van egy sokkal egyszerűbb recept ahelyett hogy az egekbe kell emelni a lóerőket, csökkenteni kell a súlyt, a Mono feltankolva karcolni fogja a 170 kg-ot.Ami lassan már Yamaha XT660X kategória.Mennyivel jobb lett volna ha feltankolva 135- 140 kg, és mellé 65 lóerő csak.Sokkal hosszabb élettartalom, ugyan az a dinamika, jobb kezelhetőség, rövidebb féktávok, könnyebb kerekezés, lehetne sorolni.Ezek a motorok csak kinézetre Supermoto stílus, valójában közelebb áll a könnyebb nakedbikokhoz a tömege végett.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
veterán
válasz Topiccsendőr #145671 üzenetére
Igen, nekem is felmerultek kerdojelek, de nem kerdezett bele senki az eloadason, kivancsi lennek, mi a context.
Everybody lies.
-
rottenbull
senior tag
válasz Gaboman #145693 üzenetére
Nem igazan ertem ezt a kijelentest a vegen. Eleg mas vezetni a naked vasakat.
Az rendben, hogy raktak eled valamit, amivel nem tudsz mit kezdeni, de azert ne kelljen mar masik kategoriaba rakni, hogy megertsd. Mi a gond a nagy motoros supermoto vasakkal? Nem mindenkinek csak hetvegere kell, van aki olyat szeretne amivel sok helyre elmehet relative kenyelmesen es gyorsan ugy, hogy kozben tok konnyu vezetni, pont mint a supermotot. A naked erre nem jo, vagyis igen, de tok mashogy. -
dellfanboy
senior tag
válasz Gaboman #145693 üzenetére
ugyan az a dinamika, jobb kezelhetőség, rövidebb féktávok, könnyebb kerekezés, lehetne sorolni
ember uljel mar le. milyen kezelhetoseg?dinamika? azt a hintapalinta futomuvet hasonlitod egy full allithato 45-os marzocchi-hoz? a ducatin akkora az elso fek mint egy jobb pizza-330- a fek meg brembo m4.32, full jo elektronikai csomaggal. fasorba nincs az a yami.alattad mar megmurdelt ketto vagy mi ez a duma, hogy orulsz ha 30ezret emegy a blokkfelujitasig? ez ilyen taschner logic?
designba ez a ducati supermotosabb mint az az endurobol faragot xt.-
u.i
irto sexyk a piros szivoszalak a kullokon!eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Gaboman
nagyúr
válasz rottenbull #145696 üzenetére
Nem hiszem hogy nekem kell bemutatni a Supermotokat, mivel a legtöbb motorom Supermoto ès enduro volt.Ès a legtöbb nagy cm3 vas.Szóval itt a tömegre èrtettem, mert számomra a 170 kg az már inkább a könnyebb naked kategória mint supermoto.A mostani is 137 kg feltankolva ès simán 250 kilométer is megtehető vele.Ezek számomra már bàlnàk, dizájnra hasonlóak de valójában messze vannak az SM-től.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz dellfanboy #145697 üzenetére
Olvasd el mègegyszer amit ìrtam, egyedül a tömegben ìrtam a hasonlatot az XT660Xhez.Amihez èn viszonyìtottam azok a max 140 kgos SM nem üzemóràs motorok.
85 lóerő 1 hengeres, amikor a 701 75 lovas HUSQVARNAkat felhúzzàk 85 lovasra már ott is rövidülnek a szervìzperiódusok.Szóval itt is z lesz nyugodt lehetsz benne.Nekem a gyári előìrt 5000et sem tudta soha egyik sem, sokkal előbb megette az olajat az összes.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz dellfanboy #145697 üzenetére
Nekem mekkora személyes tapasztalatod van alapvető tuningokkal?(sport rendszer, fúvókàzàs, vagy tuning elektronika, lègszűrőhàz nyitàs) ès annak kihatàsàra a motorok szervizelèsère.Mert amikor nekem a teljesítmény megnőtt az alapvető tuningoknak köszönhetően akkor a szervizelésem is sűrűbb lett.Előbb ettèk az olajat, szelepeket hamarabb kellett àllìtatnom.De kérlek oszd meg velem te mit tapasztaltàl.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Proxmox VE
- Star Wars rajongók
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Bestbuy játékok
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen